-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Teko001 #54748 üzenetére
[link] itt vannak az árak, az apple készülékek sem viselkednek szerintem máshogy, révén ez egy olyan tranzakció, mintha vennél egy telefont az utcáról besétálva...
Az más kérdés, hogy mi történik olyankor, ha eddig is Apple telefonod volt, mert akkor szerintem Refubot adnak.
Viszont, ha eddig nem Apple volt, de most Apple-t kérsz.
Pl. Note 4 -->I6 esetén szerintem nem adhatnak refubot...De nem tudom megmondani pontosan.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz bandi0000 #54749 üzenetére
Mint a linken látszik nem 20%, hanem fix összeg.
Itt a kisker lista ami alapján választanod kell ha esetleg baj történne a jelenlegivel.
régitelefonára(ugyan ilyen akciós kisker lista szerint, tehát nem amennyiért vetted)+-10%Jól érted, akkor vehetsz telefont, ha lejárat-3hónapon belül vagy. Új SIMmel bármikor vehetsz telefont, de akkor 2 havidíjat kell fizetned.
-
AstraCDX
senior tag
válasz Teko001 #54745 üzenetére
Először egy Nokia 6310i-be tettem, PIN kód módosításhoz, ha jól emléxem azt írta ki, hogy "A SIM kártya regisztrációja sikertelen" .
Ilyet "döglött" SIM kártya behelyezésekor szokott kiírni a telefon .
Aztán próbáltuk egészen "okos" telefonba is, (valami SONY Xperia) azzal sem lépett fel a hálózatra .
Azóta már többször tettem ide-oda, de ezt a hibát már újra nem írta, de hálózatot így sem talált .
Nem akartam USB modemet kicsomagolni sem, de most már azzal is próbáltam, a hálózatokat látja, de nem csatlakozik fel .
Viszont nagy ötlet club1 -től, hogy nem biztos, hogy van nálam 3G hálózat, csak 2G, és 4G .
Az USB modemmel ez már látható, hogy így van .
Ott a gebasz, hogy a notebookos modemem viszont csak 3G -ig tud, az meg épp nincs nálunk .
Üdv.
Astra
-
negroo
aktív tag
Itt egy kérdés volt több itt sosem lesz..)
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Srácok,
Ha egy vásárolt telefontartozékkal probléma van és gariztatni kéne(cserélni olyanra vagy másikra), akkor azt bármelyik boltban megtehetem vagy csak ott, ahol vettem?
-
-
AstraCDX
senior tag
Elásta a T a kutyát, de végre sikerült megtalálni, hogy hova .
Tegnap a vásárláskor, a kiscsaj nem volt szives aktiválni a SIM kártyát, és ezt a mulasztását el is hallgatta .
1430 ÜSZ aktiválta a SIM-et, mostmár tudom használni .
Sajnálatosan nálam csak 2G, és közepesen hullámzó 4G van .
Ebben a helyzetben, itthon a notebook modemmel csak 2G-t tudok használni .
USB modemmel jönne a 4G, de a siralmas vételi érzékenysége miatt ez is gagyi .
Annyira nem bánom, nem itthonra vettem .
Majd kiderül, hogy belföldön, véletlenszerű felbukkanási helyeken mit produkál majd, hogyan fogom tudni használni .
Üdv.
Astra
-
AstraCDX
senior tag
válasz lord.lakli #54761 üzenetére
Ez már itt megtörtént .
Azért nem akartam, az USB modemet igénybe venni, mert mindenekelőtt étvágygerjesztő terápián akartam átküldeni .
Mostmár mindegy, ma ezt sikeresen meg is kapta .
Üdv.
Astra
-
club1
veterán
válasz Merlini #54768 üzenetére
Legegyszerűbb ha felhívod a 1430-at, hogy hordozhotod-e a számot gond nélkül. Nem hiszem, hogy ezeken a hulladék dominós/praktikumos/vitamaxos készülékeken lenne készülékkedvezmény. Amúgy is a készülékkedvezményt prepaid előfizetés hordozásakor nem szokták kérni, csak ha a készüléket magát akarod kifüggetleníteni. Utóbbi sem aktuális már egy ideje...
-
AstraCDX
senior tag
Kérdezem a hozzáértőket !
Ez a normál bevett gyakorlat, hogy a T üzletben aktiválatlanul kiadják a SIM kártyát, és nem közlik, hogy ezt később aktiválni kell ?
Elég érdekesnek, mi több logikátlannak tűnik .
Vagy ez egy ügyintézési hiba ?
Üdv.
Astra
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dptrsk #54772 üzenetére
Van az ügyintézőknek elég hibája. Épp ma írtam nekik én is.
Tisztelt Telekom! Engedjék meg, hogy panasszal éljek a Köki centerben lévő boltjuk ügyintézésével kapcsolatban. Még december elején vásároltunk az Árkád centerben lévő boltjukban egy kiegészítőt az újonnan vásárolt készülékünkhöz, amellyel két hét után gondok adódtak. Mivel épp én vigyáztam a 2 éves gyerekünkre, ezért a közeli, Köki centeri, boltjukba mentem el. Több, mint fél órás várakozás után kerültünk sorra, az ügyintéző elkérte a számlát, majd hátra ment. Kis idő múlva visszajött, majd közölte,hogy ők itt nem tehetnek semmit, nem tudják itt sztornózni és egyébként is az Árkádban lévő bolt raktárkészletéről való a termék. Menjek vissza oda. Azért ez furcsa volt a mai online számlázós világban... Mikor felkerestem az Árkádban lévő boltot, ott rövid várakozás után, készségesen megoldották a problémát. Ezúton is köszönet nekik. De azért hozzátették, hogy nem kellett volna odamennem, bármelyik boltban megoldhatták volna a kérdést. A kökiben maximum nem akarták vagy más oka volt. (ahogy mosolygott az ügyintéző, úgy tűnt nem most hall ilyet először) Na kérem, ez nonszensz. Egy kisgyerekkel végigvárom a sorom, majd nem oldják meg a problémát, mikor az lett volna a dolguk és mire, mint kiderült a lehetőségük is megvolt. Maximum a kedvük nem. Ne haragudjanak, de ez iszonyatosan ki tudja b@szni a biztosítékot. Mert a kollégájuknak ez egy nyegle, pár másodperces válasz volt, hogy menjek oda ahová vettem. De nekem volt egy közel ott töltött 40 percem, egy közel fél órás autózásom az Árkádba és annak költségei. Nem vagyok egy fillérb@szó, nem is kérek se kedvezményt, se kárpótlást, de azt igen, hogy legalább azokat az alkalmazottakat válogassák meg, akik az ügyfeleket kezelik. Ez így Önöknek is két ügyintézés (na jó, másfél) volt és nekem is. Ezt még csak fokozza, hogy munkatársuk még akkor sem törekedett megoldásra, mikor látta,hogy egy már nyűgösebb kisgyerekkel várom ki a soromat. Mert egy dolog az ügyfélszolgálaton "túl lenni" az ügyfélen és egy másik dolog megoldani azt, amiért az ügyfél jött. Főleg ha egy ilyen ki piti dologról van szó.
-
-
Nandivagyok
aktív tag
Üdv!
Érdeklődni szeretnék, hátha valaki tudja, hogy a T-mobile-nál mennyire vannak tisztában a készülékspecifikus problémákkal, gyártási hibákkal és mennyire alapozhatok rájuk cserekérelmet?
A helyzet, hogy a netes rendeléssel vett, egy hetes (14 napon belül vagyok) Z1 compactom hátlapján ma felfedeztem, hogy kezd kicsit elállni a kerettől. Szabad szemmel csak jó fényviszonyok közt látható, ellenben sok felhasználót érint, és idővel még jobban elenged a ragasztó. (a vízzáróság kárára........)
A készüléket a díjcsomagon megtartásával és a hűség meghosszabbításával vettem. Ha elállnék a vásárlástól és új készüléket rendelnék helyette, a T honlapja azt írja, hogy a hosszabbítás miatt nem vehetek igénybe kedvezményt. Ez azt jelenti, hogy a cserekérelem marad csak, mert a garanciális ügyintézéstől elzárkózom a negatív tapasztaltok miatt, és mert nem tudom nélkülözni több hétig a telefont.
Van cserére esélyem?
Ha az ügyintéző elutasítana a problémámmal (mondjuk mert szerinte nem nagy dolog az a fél miliméter) mit tehetek?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Vangelis
félisten
válasz Nandivagyok #54774 üzenetére
Vidd vissza és 30 napon belül törölnek mindent...
Aztán vehetsz! Újra.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
313313
addikt
válasz Nandivagyok #54774 üzenetére
Azonnali csere vásárlástól számított 3 napon belül lehetséges, ha van raktáron és a hiba gátolja a rendeltetésszerű használatot. Minden egyéb esetben marad az, hogy leadod garanciába és x idő után visszakapod a készüléked.
2 dolgot tehetsz: 1 elállsz a vásárlástól és mindent visszaállítanak vásárlás előtti állapotra, 2 leadod garanciális javításra...
Sehol nincs megszabva, hogy mennyi időt lehet a készülék a szervizben, törvény szerint törekedni kell a 14 napra..., de az lehet több is, nincs maximálva a dolog.[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
quailstorm
nagyúr
válasz Nandivagyok #54774 üzenetére
elállási jogod akkor is van, ha nem tetszik neki
mondjuk egy kijelzőhiba feltűnőbb, az enyémet visszavette szó nélkül -
Nandivagyok
aktív tag
válasz quailstorm #54777 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ!
Tehát elállás esetén a hűség hosszabbítás megszűnik, és újra meg tudom venni ugyanazt a készüléket kedvezménnyel az eddigi feltételek mellett? (remélhetőleg hibamentesen ) -
313313
addikt
válasz Nandivagyok #54778 üzenetére
Elméletileg megtudod venni újra, de előfordulhat, hogy bekérnek x összeget előlegként, valaki már írta fórumon.
Bár nem emlékszek rá, hogy egyszer állt el az előfizetéstől vagy többször netes rendelés miatt...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
madle
őstag
Van AK szintű minősítésem a mobil előfizetésre, ezzel tudok kedvezményesen venni otthoni Internet-TV szolgáltatást is?
-
AstraCDX
senior tag
válasz V.Stryker #54773 üzenetére
Tegnap én is 1 órát álltam sorba Kecskeméten a Malomban a T üzletben .
Valaki a közelmúltban említette, ezt az új dizájnt, hogy álldogáljanak csak az ügyfelek !
Köszönjük az ötletgazdának, csókolnám a homlokát egy féltéglával .
De milyen aranyos, hogy felajánlja a két hónapig a havi 30GB adatforgalmat, ami ha nem kell, le lehet mondani .
KIZÁRÓLAG ÜSZI-BEN CSAK SZEMÉLYESEN, TELEFONOS ÜSZ KIZÁRVA !
Újra x órás sorbaállás után, x órás parkolási díj kifizetése mellett .
Micsoda mézesmadzag !
Köszi kedves T inkább nem élek vele !
De legalább sikerült az ügyintézőt kibillentenem a lelki egyensúlyából, mikor megkérdeztem, hogy lehetne-e Huawei E3372 USB modemet kártyafüggetlenül megkapnom .
Lehervadt a vigyor a orcájáról, mintha neki nem tökmindegy lenne .
Üdv.
Astra
-
raziel01
veterán
válasz AstraCDX #54781 üzenetére
1 óra? Én múltkor 1 óra 40 percet vártam ott.
Azon lepődtem meg, hogy akik utánam 30-40 perccel jöttek, hamarabb sorra kerültek mint én. Pedig én csak csomagot akartam átvenni.
Kérdi a csaj, hogy kérek-e kávét. Mondom nem kérek, mert sietek. Franc se gondolta, hogy 1 óra 40 perc lesz. -
Criton
veterán
T-Mobile Net GPRS valamint a T-Mobile HU MMS beállításokat el tudja nekem valaki küldeni?
[ Szerkesztve ]
-
nmy1212
aktív tag
Sziasztok!
Rendeltem a T webshopon keresztül egy Iphone 6 64GB Music XS csomagban részletre. Új előfizető lennék, webes ügyintézőkkel már lassan együtt iszok annyit beszéltem, de arra nem tudnak/akarnak választ adni hogy mitől függ hogy mekkora mobilelőleget kell befizetnem. Ugye 29.999 a kezdőrészlet és még erre jönne rá az előleg. Valami olyasmit említettek hogy majd kérdéseket fognak feltenni és attól is függhet az előleg összege hogy milyen válaszokat adok O.o .
Valakinek ilyesmiről van pontos infoja?Köszi!
Üdv!
-
petipetya
nagyúr
Amikor én kétszer voltam a tében december végén, akkor mindig azok kerültek előbbre, akik telefont vásároltak. Azt nem tudom, hogy meglévő előfizetéshez vagy újként vették, de azok a pultok pörögtek, míg a többiek le voltak szarva. A számla befizető pult pedig az idő nagy részében üresen tátongott.
"nincs rá lezsóidő"
-
8zabi
őstag
az előző hónapban kipróbáltam a korlátlan böngészés opciót, mivel oda volt írva, hogy december 31-ig történő megrendelés esetén a rendelés hónapjában és az azt követőben ingyenes
erre ma jött a számla és ki van számlázva xD
hol lehet számlázással kapcsolatban legeredményesebben, leggyorsabban reklamálni? van egyéb lehetőség a 1430-on kívül?
-
grandegamer
csendes tag
Sziasztok a feltöltési bónuszként kapott 100mb -ot csak meglévő mobilnet mellé adja önmagában nem?
-
f(x)=exp(x)
őstag
Hali!
LG F6 készülékem van, Domino 5 csomaggal?
Tegnap 1 óráig próbáltam kikapcsolni a hangpostát...de nem sikerült. Hogy kell? -
dptrsk
Topikgazda
válasz f(x)=exp(x) #54798 üzenetére
MyT-mobilba belépsz és lemondod.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz grandegamer #54797 üzenetére
Aktív NapiNet vagy valamilyen adatcsomag kell hozzá
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Lexus, Toyota topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- ZIDOO médialejátszók
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Windows 11
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- MSI GTX 1660 GAMING X 6gb újszerű
- Panasonic CF-20 ütésálló, ipari notebook & tablet számlával, garanciával
- Arctic P12, P14, Slim, Max, PWM, PST
- Lenovo ThinkPad E495 Ryzen 5 pro 3500U, 8GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X395 Ryzen 5 pro 3500U, 16GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest