Új hozzászólás Aktív témák

  • V.Stryker

    nagyúr

    válasz dptrsk #54772 üzenetére

    Van az ügyintézőknek elég hibája. Épp ma írtam nekik én is. :W :W

    Tisztelt Telekom! Engedjék meg, hogy panasszal éljek a Köki centerben lévő boltjuk ügyintézésével kapcsolatban. Még december elején vásároltunk az Árkád centerben lévő boltjukban egy kiegészítőt az újonnan vásárolt készülékünkhöz, amellyel két hét után gondok adódtak. Mivel épp én vigyáztam a 2 éves gyerekünkre, ezért a közeli, Köki centeri, boltjukba mentem el. Több, mint fél órás várakozás után kerültünk sorra, az ügyintéző elkérte a számlát, majd hátra ment. Kis idő múlva visszajött, majd közölte,hogy ők itt nem tehetnek semmit, nem tudják itt sztornózni és egyébként is az Árkádban lévő bolt raktárkészletéről való a termék. Menjek vissza oda. Azért ez furcsa volt a mai online számlázós világban... Mikor felkerestem az Árkádban lévő boltot, ott rövid várakozás után, készségesen megoldották a problémát. Ezúton is köszönet nekik. De azért hozzátették, hogy nem kellett volna odamennem, bármelyik boltban megoldhatták volna a kérdést. A kökiben maximum nem akarták vagy más oka volt. (ahogy mosolygott az ügyintéző, úgy tűnt nem most hall ilyet először) Na kérem, ez nonszensz. Egy kisgyerekkel végigvárom a sorom, majd nem oldják meg a problémát, mikor az lett volna a dolguk és mire, mint kiderült a lehetőségük is megvolt. Maximum a kedvük nem. Ne haragudjanak, de ez iszonyatosan ki tudja b@szni a biztosítékot. Mert a kollégájuknak ez egy nyegle, pár másodperces válasz volt, hogy menjek oda ahová vettem. De nekem volt egy közel ott töltött 40 percem, egy közel fél órás autózásom az Árkádba és annak költségei. Nem vagyok egy fillérb@szó, nem is kérek se kedvezményt, se kárpótlást, de azt igen, hogy legalább azokat az alkalmazottakat válogassák meg, akik az ügyfeleket kezelik. Ez így Önöknek is két ügyintézés (na jó, másfél) volt és nekem is. Ezt még csak fokozza, hogy munkatársuk még akkor sem törekedett megoldásra, mikor látta,hogy egy már nyűgösebb kisgyerekkel várom ki a soromat. Mert egy dolog az ügyfélszolgálaton "túl lenni" az ügyfélen és egy másik dolog megoldani azt, amiért az ügyfél jött. Főleg ha egy ilyen ki piti dologról van szó.

Új hozzászólás Aktív témák