-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
dptrsk #54772 üzenetére
Van az ügyintézőknek elég hibája. Épp ma írtam nekik én is.
Tisztelt Telekom! Engedjék meg, hogy panasszal éljek a Köki centerben lévő boltjuk ügyintézésével kapcsolatban. Még december elején vásároltunk az Árkád centerben lévő boltjukban egy kiegészítőt az újonnan vásárolt készülékünkhöz, amellyel két hét után gondok adódtak. Mivel épp én vigyáztam a 2 éves gyerekünkre, ezért a közeli, Köki centeri, boltjukba mentem el. Több, mint fél órás várakozás után kerültünk sorra, az ügyintéző elkérte a számlát, majd hátra ment. Kis idő múlva visszajött, majd közölte,hogy ők itt nem tehetnek semmit, nem tudják itt sztornózni és egyébként is az Árkádban lévő bolt raktárkészletéről való a termék. Menjek vissza oda. Azért ez furcsa volt a mai online számlázós világban... Mikor felkerestem az Árkádban lévő boltot, ott rövid várakozás után, készségesen megoldották a problémát. Ezúton is köszönet nekik. De azért hozzátették, hogy nem kellett volna odamennem, bármelyik boltban megoldhatták volna a kérdést. A kökiben maximum nem akarták vagy más oka volt. (ahogy mosolygott az ügyintéző, úgy tűnt nem most hall ilyet először) Na kérem, ez nonszensz. Egy kisgyerekkel végigvárom a sorom, majd nem oldják meg a problémát, mikor az lett volna a dolguk és mire, mint kiderült a lehetőségük is megvolt. Maximum a kedvük nem. Ne haragudjanak, de ez iszonyatosan ki tudja b@szni a biztosítékot. Mert a kollégájuknak ez egy nyegle, pár másodperces válasz volt, hogy menjek oda ahová vettem. De nekem volt egy közel ott töltött 40 percem, egy közel fél órás autózásom az Árkádba és annak költségei. Nem vagyok egy fillérb@szó, nem is kérek se kedvezményt, se kárpótlást, de azt igen, hogy legalább azokat az alkalmazottakat válogassák meg, akik az ügyfeleket kezelik. Ez így Önöknek is két ügyintézés (na jó, másfél) volt és nekem is. Ezt még csak fokozza, hogy munkatársuk még akkor sem törekedett megoldásra, mikor látta,hogy egy már nyűgösebb kisgyerekkel várom ki a soromat. Mert egy dolog az ügyfélszolgálaton "túl lenni" az ügyfélen és egy másik dolog megoldani azt, amiért az ügyfél jött. Főleg ha egy ilyen ki piti dologról van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- EA Sports WRC '23
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- További aktív témák...
- Wanbo DaVinchi 1 Pro
- Samsung Galaxy S23 Plus 5G, Dual SIM, Onyx Black, 8GB/256GB Üzletből, garanciával
- Apple Watch SE GPS 40 mm, 80%, 12 hónap garancia + ajándék!
- Apple iPad A16 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- MACBOOK PRO M1 8G/256G KIFOGÁSTALAN, KARCMENTES, 91% AKKU, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo P510 - 1650-2680 v4 akár 14 mag/28 szál, 32GB DDR4 RAM, akár M4000 8GB VGA, számla, 6 hó gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3317
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest