-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
grandegamer
#54797
üzenetére
Aktív NapiNet vagy valamilyen adatcsomag kell hozzá
-
válasz
f(x)=exp(x)
#54798
üzenetére
MyT-mobilba belépsz és lemondod.
-
f(x)=exp(x)
őstag
Hali!
LG F6 készülékem van, Domino 5 csomaggal?
Tegnap 1 óráig próbáltam kikapcsolni a hangpostát...de nem sikerült. Hogy kell?
-
grandegamer
csendes tag
Sziasztok a feltöltési bónuszként kapott 100mb -ot csak meglévő mobilnet mellé adja önmagában nem?
-
az előző hónapban kipróbáltam a korlátlan böngészés opciót, mivel oda volt írva, hogy december 31-ig történő megrendelés esetén a rendelés hónapjában és az azt követőben ingyenes
erre ma jött a számla és ki van számlázva xD

hol lehet számlázással kapcsolatban legeredményesebben, leggyorsabban reklamálni? van egyéb lehetőség a 1430-on kívül?
-
petipetya
nagyúr
Amikor én kétszer voltam a tében december végén, akkor mindig azok kerültek előbbre, akik telefont vásároltak. Azt nem tudom, hogy meglévő előfizetéshez vagy újként vették, de azok a pultok pörögtek, míg a többiek le voltak szarva. A számla befizető pult pedig az idő nagy részében üresen tátongott.
-
nmy1212
tag
Sziasztok!
Rendeltem a T webshopon keresztül egy Iphone 6 64GB Music XS csomagban részletre. Új előfizető lennék, webes ügyintézőkkel már lassan együtt iszok annyit beszéltem, de arra nem tudnak/akarnak választ adni hogy mitől függ hogy mekkora mobilelőleget kell befizetnem. Ugye 29.999 a kezdőrészlet és még erre jönne rá az előleg. Valami olyasmit említettek hogy majd kérdéseket fognak feltenni és attól is függhet az előleg összege hogy milyen válaszokat adok O.o .
Valakinek ilyesmiről van pontos infoja?Köszi!
Üdv!
-
Criton
veterán
T-Mobile Net GPRS valamint a T-Mobile HU MMS beállításokat el tudja nekem valaki küldeni?
-
raziel01
veterán
válasz
AstraCDX
#54781
üzenetére
1 óra? Én múltkor 1 óra 40 percet vártam ott.

Azon lepődtem meg, hogy akik utánam 30-40 perccel jöttek, hamarabb sorra kerültek mint én. Pedig én csak csomagot akartam átvenni.
Kérdi a csaj, hogy kérek-e kávét. Mondom nem kérek, mert sietek. Franc se gondolta, hogy 1 óra 40 perc lesz. -
AstraCDX
senior tag
válasz
V.Stryker
#54773
üzenetére
Tegnap én is 1 órát álltam sorba Kecskeméten a Malomban a T üzletben .

Valaki a közelmúltban említette, ezt az új dizájnt, hogy álldogáljanak csak az ügyfelek !

Köszönjük az ötletgazdának, csókolnám a homlokát egy féltéglával .

De milyen aranyos, hogy felajánlja a két hónapig a havi 30GB adatforgalmat, ami ha nem kell, le lehet mondani .

KIZÁRÓLAG ÜSZI-BEN CSAK SZEMÉLYESEN, TELEFONOS ÜSZ KIZÁRVA !

Újra x órás sorbaállás után, x órás parkolási díj kifizetése mellett .

Micsoda mézesmadzag !

Köszi kedves T inkább nem élek vele !

De legalább sikerült az ügyintézőt kibillentenem a lelki egyensúlyából, mikor megkérdeztem, hogy lehetne-e Huawei E3372 USB modemet kártyafüggetlenül megkapnom .

Lehervadt a vigyor a orcájáról, mintha neki nem tökmindegy lenne .

Üdv.
Astra
-
madle
őstag
Van AK szintű minősítésem a mobil előfizetésre, ezzel tudok kedvezményesen venni otthoni Internet-TV szolgáltatást is?
-
313313
addikt
válasz
Nandivagyok
#54778
üzenetére
Elméletileg megtudod venni újra, de előfordulhat, hogy bekérnek x összeget előlegként, valaki már írta fórumon.
Bár nem emlékszek rá, hogy egyszer állt el az előfizetéstől vagy többször netes rendelés miatt... -
Nandivagyok
aktív tag
válasz
quailstorm
#54777
üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ!
Tehát elállás esetén a hűség hosszabbítás megszűnik, és újra meg tudom venni ugyanazt a készüléket kedvezménnyel az eddigi feltételek mellett? (remélhetőleg hibamentesen
) -
quailstorm
félisten
válasz
Nandivagyok
#54774
üzenetére
elállási jogod akkor is van, ha nem tetszik neki
mondjuk egy kijelzőhiba feltűnőbb, az enyémet visszavette szó nélkül -
313313
addikt
válasz
Nandivagyok
#54774
üzenetére
Azonnali csere vásárlástól számított 3 napon belül lehetséges, ha van raktáron és a hiba gátolja a rendeltetésszerű használatot. Minden egyéb esetben marad az, hogy leadod garanciába és x idő után visszakapod a készüléked.
2 dolgot tehetsz: 1 elállsz a vásárlástól és mindent visszaállítanak vásárlás előtti állapotra, 2 leadod garanciális javításra...
Sehol nincs megszabva, hogy mennyi időt lehet a készülék a szervizben, törvény szerint törekedni kell a 14 napra..., de az lehet több is, nincs maximálva a dolog. -
Vangelis
félisten
válasz
Nandivagyok
#54774
üzenetére
Vidd vissza és 30 napon belül törölnek mindent...
Aztán vehetsz! Újra. -
Nandivagyok
aktív tag
Üdv!
Érdeklődni szeretnék, hátha valaki tudja, hogy a T-mobile-nál mennyire vannak tisztában a készülékspecifikus problémákkal, gyártási hibákkal és mennyire alapozhatok rájuk cserekérelmet?
A helyzet, hogy a netes rendeléssel vett, egy hetes (14 napon belül vagyok) Z1 compactom hátlapján ma felfedeztem, hogy kezd kicsit elállni a kerettől. Szabad szemmel csak jó fényviszonyok közt látható, ellenben sok felhasználót érint, és idővel még jobban elenged a ragasztó. (a vízzáróság kárára........)
A készüléket a díjcsomagon megtartásával és a hűség meghosszabbításával vettem. Ha elállnék a vásárlástól és új készüléket rendelnék helyette, a T honlapja azt írja, hogy a hosszabbítás miatt nem vehetek igénybe kedvezményt. Ez azt jelenti, hogy a cserekérelem marad csak, mert a garanciális ügyintézéstől elzárkózom a negatív tapasztaltok miatt, és mert nem tudom nélkülözni több hétig a telefont.
Van cserére esélyem?
Ha az ügyintéző elutasítana a problémámmal (mondjuk mert szerinte nem nagy dolog az a fél miliméter) mit tehetek?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
dptrsk
#54772
üzenetére
Van az ügyintézőknek elég hibája. Épp ma írtam nekik én is.

Tisztelt Telekom! Engedjék meg, hogy panasszal éljek a Köki centerben lévő boltjuk ügyintézésével kapcsolatban. Még december elején vásároltunk az Árkád centerben lévő boltjukban egy kiegészítőt az újonnan vásárolt készülékünkhöz, amellyel két hét után gondok adódtak. Mivel épp én vigyáztam a 2 éves gyerekünkre, ezért a közeli, Köki centeri, boltjukba mentem el. Több, mint fél órás várakozás után kerültünk sorra, az ügyintéző elkérte a számlát, majd hátra ment. Kis idő múlva visszajött, majd közölte,hogy ők itt nem tehetnek semmit, nem tudják itt sztornózni és egyébként is az Árkádban lévő bolt raktárkészletéről való a termék. Menjek vissza oda. Azért ez furcsa volt a mai online számlázós világban... Mikor felkerestem az Árkádban lévő boltot, ott rövid várakozás után, készségesen megoldották a problémát. Ezúton is köszönet nekik. De azért hozzátették, hogy nem kellett volna odamennem, bármelyik boltban megoldhatták volna a kérdést. A kökiben maximum nem akarták vagy más oka volt. (ahogy mosolygott az ügyintéző, úgy tűnt nem most hall ilyet először) Na kérem, ez nonszensz. Egy kisgyerekkel végigvárom a sorom, majd nem oldják meg a problémát, mikor az lett volna a dolguk és mire, mint kiderült a lehetőségük is megvolt. Maximum a kedvük nem. Ne haragudjanak, de ez iszonyatosan ki tudja b@szni a biztosítékot. Mert a kollégájuknak ez egy nyegle, pár másodperces válasz volt, hogy menjek oda ahová vettem. De nekem volt egy közel ott töltött 40 percem, egy közel fél órás autózásom az Árkádba és annak költségei. Nem vagyok egy fillérb@szó, nem is kérek se kedvezményt, se kárpótlást, de azt igen, hogy legalább azokat az alkalmazottakat válogassák meg, akik az ügyfeleket kezelik. Ez így Önöknek is két ügyintézés (na jó, másfél) volt és nekem is. Ezt még csak fokozza, hogy munkatársuk még akkor sem törekedett megoldásra, mikor látta,hogy egy már nyűgösebb kisgyerekkel várom ki a soromat. Mert egy dolog az ügyfélszolgálaton "túl lenni" az ügyfélen és egy másik dolog megoldani azt, amiért az ügyfél jött. Főleg ha egy ilyen ki piti dologról van szó.
-
AstraCDX
senior tag
Kérdezem a hozzáértőket !
Ez a normál bevett gyakorlat, hogy a T üzletben aktiválatlanul kiadják a SIM kártyát, és nem közlik, hogy ezt később aktiválni kell ?
Elég érdekesnek, mi több logikátlannak tűnik .
Vagy ez egy ügyintézési hiba ?
Üdv.
Astra
-
club1
veterán
válasz
Merlini
#54768
üzenetére
Legegyszerűbb ha felhívod a 1430-at, hogy hordozhotod-e a számot gond nélkül. Nem hiszem, hogy ezeken a hulladék dominós/praktikumos/vitamaxos készülékeken lenne készülékkedvezmény. Amúgy is a készülékkedvezményt prepaid előfizetés hordozásakor nem szokták kérni, csak ha a készüléket magát akarod kifüggetleníteni. Utóbbi sem aktuális már egy ideje...
-
AstraCDX
senior tag
válasz
lord.lakli
#54761
üzenetére
Ez már itt megtörtént .
Azért nem akartam, az USB modemet igénybe venni, mert mindenekelőtt étvágygerjesztő terápián akartam átküldeni .

Mostmár mindegy, ma ezt sikeresen meg is kapta .

Üdv.
Astra
-
AstraCDX
senior tag
Elásta a T a kutyát, de végre sikerült megtalálni, hogy hova .
Tegnap a vásárláskor, a kiscsaj nem volt szives aktiválni a SIM kártyát, és ezt a mulasztását el is hallgatta .
1430 ÜSZ aktiválta a SIM-et, mostmár tudom használni .
Sajnálatosan nálam csak 2G, és közepesen hullámzó 4G van .
Ebben a helyzetben, itthon a notebook modemmel csak 2G-t tudok használni .

USB modemmel jönne a 4G, de a siralmas vételi érzékenysége miatt ez is gagyi .

Annyira nem bánom, nem itthonra vettem .
Majd kiderül, hogy belföldön, véletlenszerű felbukkanási helyeken mit produkál majd, hogyan fogom tudni használni .
Üdv.
Astra
-
V.Stryker
nagyúr
Srácok,
Ha egy vásárolt telefontartozékkal probléma van és gariztatni kéne(cserélni olyanra vagy másikra), akkor azt bármelyik boltban megtehetem vagy csak ott, ahol vettem?

-
negroo
aktív tag
Itt egy kérdés volt több itt sosem lesz..)
-
AstraCDX
senior tag
válasz
Teko001
#54745
üzenetére
Először egy Nokia 6310i-be tettem, PIN kód módosításhoz, ha jól emléxem azt írta ki, hogy "A SIM kártya regisztrációja sikertelen" .
Ilyet "döglött" SIM kártya behelyezésekor szokott kiírni a telefon .
Aztán próbáltuk egészen "okos" telefonba is, (valami SONY Xperia) azzal sem lépett fel a hálózatra .
Azóta már többször tettem ide-oda, de ezt a hibát már újra nem írta, de hálózatot így sem talált .
Nem akartam USB modemet kicsomagolni sem, de most már azzal is próbáltam, a hálózatokat látja, de nem csatlakozik fel .
Viszont nagy ötlet club1 -től, hogy nem biztos, hogy van nálam 3G hálózat, csak 2G, és 4G .
Az USB modemmel ez már látható, hogy így van .
Ott a gebasz, hogy a notebookos modemem viszont csak 3G -ig tud, az meg épp nincs nálunk .

Üdv.
Astra
-
válasz
bandi0000
#54749
üzenetére
Mint a linken látszik nem 20%, hanem fix összeg.
Itt a kisker lista ami alapján választanod kell ha esetleg baj történne a jelenlegivel.
régitelefonára(ugyan ilyen akciós kisker lista szerint, tehát nem amennyiért vetted)+-10%Jól érted, akkor vehetsz telefont, ha lejárat-3hónapon belül vagy. Új SIMmel bármikor vehetsz telefont, de akkor 2 havidíjat kell fizetned.
-
válasz
Teko001
#54748
üzenetére
[link] itt vannak az árak, az apple készülékek sem viselkednek szerintem máshogy, révén ez egy olyan tranzakció, mintha vennél egy telefont az utcáról besétálva...
Az más kérdés, hogy mi történik olyankor, ha eddig is Apple telefonod volt, mert akkor szerintem Refubot adnak.
Viszont, ha eddig nem Apple volt, de most Apple-t kérsz.
Pl. Note 4 -->I6 esetén szerintem nem adhatnak refubot...De nem tudom megmondani pontosan.
-
válasz
ForRedGlory
#54711
üzenetére
Jó, hogy jöttél...

Ezt eddig miért nem mondta senki?

Különben pedig..

-
bandi0000
nagyúr
válasz
dptrsk
#54747
üzenetére
a 20% ot onnan tudom hogy mikor megvettem a telefont be is vizeztem és 20% önerővel cserélték

Ezt a nettó árat mire is érted, tehát ha másik készüléket kellene választanom akkor a nettó árat kéne kifizetnem, vagy a mostani telefonom nettó árát számolnák ?
A részletfizetés most márciusba lejár de csak április májusba lesz az a telefon amit akarok szóval részletfizetés addigra lejár, viszont az előfizetésem nem, az csak jövőre, tehát akkor nem is vehetnék addig amíg nem jár le az előfizetés -3 hónap?
-
válasz
bandi0000
#54746
üzenetére
hello
A biztosítás tudtommal nem 20%, hanem meg van szabva minden árkategóriára egy fix összeg.
itt le van írva: [link]Ha már nem kapható megnézik a legutolsó árát és a jelenlegi kínálatból választhatsz hasonló áron(kisker árat néznek, nem azt amennyiért te vetted). Ha jól tudom +-10% lehet összegben az új készülék.
Lejárat előtt 3 hónappal már lehet készüléket venni.
Szerintem vehetsz készüléket ugyanerre a telefonszámra, az a lényeg, hogy ha megint részletre vennéd érdemes előtte a 2 maradék részletet kifizetni, mert ha van folyamatban részletfizetésed, akkor csoportvezetői jóváhagyás kell.
Ha nincs részletfizetésed minden további nélkül adnak neked újra részletre, ha eddig minden rendben volt. Ha ki akarod fizetni egy összegben a telefont, akkor a folyamatban levő részlet is maradhat szerintem. -
bandi0000
nagyúr
hali
lenne 1-2 kérdésem ami felmerült bennemEgyrészt, a telefonomon van biztosítás, mi van akkor ha akkor történne vele valami, amikor már t-mobilba nem kapható ez a telefon?
Illetve ezzel kapcsolatba olvastam hogy az utolsó forgalmazási áron számolják be új készülékbe, de itt se tiszta minden, tehát 20% önerő kell de akkor az új készülék árát néznék, vagy az enyémnek az utolsó árát?
És más kérdés, tavaly vettem előfizetés hosszabbítással a telefont részletfizetéssel, ami 2 hónap múlva lejár, tudok venni másik telefont? vagy csak más nevére, esetleg máshol?
-
Teko001
őstag
válasz
AstraCDX
#54743
üzenetére
Viszont a telefonnak legalább egy 2G-t látnia kellett volna (ha csak nem valami kínai webshopos, ami esetleg nem támogatja). Próbáld meg szerintem is a modemmel, ha azzal se megy, vidd vissza. Szerintem előfordulhat, hogy valamit nem jól regisztráltak be, és emiatt ne engedi fel a hálózatra
-
-
AstraCDX
senior tag
válasz
petipetya
#54737
üzenetére
Igen próbáltam, azzal sem megy, sőt ha átírom "internet"-ről "internet.telekom"-ra, akkor Skylight újraindításánál létrehoz egy másik "T-Mobile HU1" profilt amiben az APN "internet" lesz .
Tehát valaki ott a "háttérben" beírkálja a beállításokat, de azzal sem lát térerőt, és nem is műxik .
De szerintem bármi is legyen oda írva, a Skylight-ban térerő jelzésnek lenni kéne, nálam most csak 5 piros emelkedő vonal van, és a "Kapcsolódás" gomb szürke .
A T-Mobile HU profilban van helye Felhasználónévnek, és Jelszónak is . Azt ki kéne tölteni, vagy üresen is jónak kéne lennie ?
Illetve van ott még egy "PDP típusa" ami nálam "IP" . Az jó lehet ?
Üdv.
Astra
-
AstraCDX
senior tag
Sziasztok !
Tegnap bevásároltam egy Társkártya Net&Roll XS mobilinternet csomagot, Huawei E3372 USB modemmel .
Az USB modemet még ki sem bontottam, egyenlőre nincs rá szükség, mert a notebookban van beépített WWAN modem, a SIM kártyát azzal akarom használni .
Valami hiba lehet, mert a SIM kártyát a notebookba téve, nem tudom életre kelteni a mobilnetet .
A modem kezelő software (Skylight) azt írja nincs szolgáltatás .
Ha bemegyek a beállítások közé, már létrehozott magának egy T-Mobile HU profilt, APN is kitöltve (internet) .
Ha kitörlöm a profilt, akkor a Skylight újraindításakor újra létrehozza magának, és ki is van töltve adatokkal .
Kézi hálózatkereséssel 5 hálózatot talál *voda HU (3G), *voda HU (2G), TelenorH (3G), TelenorH (2G), THU (2G) .
Szerintem működnie kellene, de nem műxik .
Lehet, hogy SIM kártyámhoz, nincs hozzárendelve a szolgáltatás, vagy valami általam ismeretlen módon aktiválni kellene ?
Tudtok valami segítséget adni az induláshoz, vagy próbáljam a 1430 ÜSZ-t zaklatni ?
Üdv.
Astra
-
n@p@lm
addikt
válasz
ForRedGlory
#54732
üzenetére
ugyan miért csinálnék hülyét?
neked ez a vesszőparipád?
a netcsomagnak fix díja van, 2490 forint + 190 a duonet sim (nekem még annyi).
ehhez (tévedésből) hozzácsapták az opciós díjat.
holnap le le velük zsírozva.
ugyan már, ki hőbörgött?szerk.
egyébként úgy néz ki nem ment át a lényeg.
nem először fordul elő hogy NEKEM kell telefonálnom (amit már kicsit unok) hogy elég gyakran gond van a számlázási rendszerükkel... -
n@p@lm
addikt
válasz
ForRedGlory
#54728
üzenetére
hey!
belém látsz, vazze?
valószínűleg kulturáltabban intézem a számlareklamációmat mint azt te hinnéd.
hogy nyugodtan alhass elmondom hogy a neten rendeltem.
-
hurenzon
senior tag
válasz
ForRedGlory
#54728
üzenetére
Jaja csak ha neten rendelted.
-
válasz
ForRedGlory
#54728
üzenetére
Köszi!
-
n@p@lm
addikt
úgy látom vannak gondok a számlázással.
megrendeltem december hónapban az aranytárskártyás net & roll xs mellé a korlátlan böngészés és e-mail bővítőcsomagot ami a decemberi hónapra (és januárra is) 0 forintos promóciós díjjal lehetett igénybe venni.
na most pont annyival tűnik többnek a számlám mintha ezt a promó díjat nem engedték volna el.
már késő van telefonálni de holnap jól megszámlareklamálom.
telefonbeszélgetés van arról mikor az ügyintézőnél rákérdeztem hogy ez akkor most nulla forintos nekem, és ezt ő meg is erősítette. -
Azért számítanak fel valamilyen díjat, ha a *126*-gal lekérdezem, hogy egy adott telefonszám melyik szolgáltatónál van?
-
polonic
félisten
Telekom gyorsfizetessel kifizettem a szamlaimat mar vagy 15 perce, de meg mindig rendezetlennek mutatja. Maskor szinte rogton rendezettnek mutatta oket fizetes utan. Kezdjek aggodni?
-
strcpy
tag
Sziasztok!
Most az én szemem káprázik, vagy a T-nél közel kétszeresére emelték a mobilinternet tarifákat? Gondoltam upgradelek és veszek egy NetPlusz XL csomagot. Novemberben néztem, akkor 3GB-ért 2290 forintot kértek. Most ugyanez a honlap szerint 4490 forintomba kerülne. Nooormális?
Ha ez hosszútávon így marad elgondolkodom a szolgáltatóváltáson.Az Origo miatt már úgyis érik...
-
Gedeon31
addikt
A Telekom alkalmazásban ma megtalálható volt a múlt havi számlám és a törlesztés. Igen hamar felrakták és a bankkártyás fizetés igen jó dolog. El is tűntek a számlák.
-
válasz
tothferenc
#54693
üzenetére
a végösszeg már látható, arra viszont várni kell még néhány napot, hogy megtekinthető/letölthető legyen a számla.
nem lehet kikapcsolni. -
polonic
félisten
válasz
ForRedGlory
#54711
üzenetére
Erre mar gondoltam en is. Csak majd remelem, tenyleg tudjak dekodolni, hogy en mit akarok ezzel.

-
fepa96
csendes tag
Köszönöm Szépen a gyors választ!! A problémám megoldódott.

-
fepa96
csendes tag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy december 29.-én a telekom alkalmazásban lemondtam a NetPlusz M csomagot, és azóta nincs mobilinternetem. Move S csomagban vagyok amihez járna 200mb internet. Amikor bekapcsolom a mobilnetet akkor csatlakozik de ha belépek a böngészőbe nem tölt be semmit. Telefonommal nincs baj mert teszteltem egy másik telóval és ott is ezt produkálta. Valaki járt már így közületek?
-
club1
veterán
válasz
Tav-Csoves
#54701
üzenetére
Feltételes hívásátirányításról a digitális telefonközpontoknál akkor beszélünk, ha a hívott fél nem vette fel egy darabig, vagy foglalt, vagy nem elérhető (utóbbi vezetékes szolgáltatásnál nem feltétlenül elérhető). Adott telefonszámról érkező hívás esetére vonatkozóról én nem tudok...
-
Keem1
veterán
Hölgyek, urak! Adott egy folyószámlán és egy előfizető nevén két előfizetés, mindkettő hűségidővel. Kötbérmentesen lehetőség van újra külön bontani őket? Gondolom az előfizető személyén nem változtathatunk, de már azzal elégedett lennék, ha a két előfizetésről két külön csekk jönne, két külön lakcímre. Lehetséges?
Előre is köszi
U.i.: igen, sajnos szakítás...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Robotporszívók
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Formula-1
- Küszöbön az androidos PC-k
- Hardverkiállítás a hónap vége felé közeledve
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- További aktív témák...
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- ÚJ Lenovo ThinkPad T16 Gen 4 - 16" WUXGA - Ultra 7 255U - 32GB - 1TB SSD - Win11 - 3 év garancia
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő









![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



