-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tothferenc
aktív tag
no, most hívott a rendelés visszaigazolása miatt egy ügyfélszolgálatos (?!?!). 3 kérdés után elbírált, hogy hitelképes vagyok...
csak 15 ezret állapított meg forgalmi előlegként. Viszont mivel van forgalmi előleg, nem vehetem át Tré Pontnál a telót, mert ott nem fizethetek forgalmi előleget (WTF??
) ezért a pár méterre lévő Inmedio-nál vehetem át szerdán 14 óra után. Kérdezem, hogy mi van akkor, ha jövő 7en kifizetem a készülék teljes árát?! Azt mondja, hogy semmi.
Kérdezem, hogy szerepel-e a csomag tartalma között az online rendelésnél ígért külső akku. A válasz 4 mp-s gondolkodás után: "ÖÖ, természetesen, ezek lesznek benne: 64 K-s sim, iPhone 5S 32Gb, fülhallgató, és belső akkumulátor, szóval igen, tartalmazza a csomag az akkut." Mondom, a külső, ajándékként kapott akkura gondoltam, de csak hajtogatta, hogy igen, oda van neki írva, hogy belső akkumulátor. megköszöntem a segítségét, és letettem a telót.
-
namenlos
tag
Végre lehet venni Music XS-sel is mobilt, kérdésem, hogy a havidíjból megy itt is a hálózaton kívüli SMS-ezés? Ez ugye nincs feltüntetve, de a sima Like esetén is így van.
-
club1
veterán
válasz
Varszegig #52796 üzenetére
A cél az, hogy az ügyfelek ne üljenek le, mert ők ha kényelemben vannak, jobban húzzák az ügyintézést, több mindent kérdeznek/kérnek, így az ügyintéző kevesebb ügyfelet tud egy műszakban kiszolgálni. De mivel az ügyintézőnek szemmagasságban kell kiszolgálnia, vagy ő is áll, vagy bárszéken kell ücsörögnie (mindkettőre van példa).
-
Vangelis
félisten
válasz
Mr.Csizmás #52792 üzenetére
30forint! vagy 40ft ért....
nem ezer...
-
Vangelis
félisten
Srácok a Acer Z4 megér 30ft-ot?
Most hívtak, ha nem húzok el adnak egyet.
-
Varszegig
veterán
válasz
lugosi #52707 üzenetére
Már fejlesztik a rendszert, a nyomogatós lányka tegnap kávéval is kínált, amit köszönettel nem fogadtam el. Viszont egy k*va széknek tudtam volna örülni, mert rohadtul fáj a derekam már 5-10 perc folyamatos állás után is. Ki volt az az idióta, aki száműzte a T pontokból a székeket????
-
Sofian
őstag
válasz
grafikus17 #52779 üzenetére
Pár darab töltési ciklus kell amire beáll a szoftver és pontosabban megtudja mondani az akku töltöttséget. új telefonnál ez még normális. Ha mégisaz akku rossz akkor azt külön is lehet cseréltetni. Nem kell az egész telefont.
-
Freiherr
őstag
Én is várok ma egy online rendelt telefont,kíváncsi vagyok,lesz-e a csomagban külső akku.
-
#78121280
törölt tag
válasz
tothferenc #52777 üzenetére
Szerintem már ma keresni fognak. Vagy hívd fel őket ezen a számon: 30/9303030
(#52778) raziel01 "Na lehet lesz ma telefon"
Nem lehet, hanem biztos ha már a futárnál van.
-
grafikus17
senior tag
Sziasztok!
A 14 napos visszavásárlási idő alatt, esetleg van lehetőség még 3 napon belül készülék cserére. Mert nekem a telefon akkumulátorával van igazából a baj. Másodszori teljes feltöltés után éjjel 12-től reggel 5-ig lement 80% ra, majd most 9 órára 72% -on áll.
akkumulátor készenlét 45% ez nem is értem miért látszik.
telefon készenlét 39%
képernyő 10%
android rendszer 2%
tegnap estére lement 42% úgy hogy nem telefonáltam vele.
Se wifi, se mobilnet, se GPS
Alcatel POP C1 1300mA -
raziel01
veterán
Na lehet lesz ma telefon bár hétfőre ígérték szerdán. (S4)
"Kedves Címzettünk!
Ezúton értesítjük, hogy a 66****70 számú csomag 0 utánvét összeggel a mai napon kézbesítésre kerül a következő időintervallumban: 09:00 - 12:00 az alábbi címen..."
"Rendelés állapota:
Futár kiszállításra átvette." -
catroot
veterán
válasz
HardRic #52762 üzenetére
Várjál. Én ma megnéztem, hogy áll a kiszállításom a T oldalán. Ugye dec. 2. volt a dátum plusz 5 munkanap.
Tegnap még szállítás alatt, ma már "nem vette át". Hát mondom ez meg mi a p.csa? Majdnem naponta bementem az átvevőre érdeklődni, 5-én meg nem telt le az 5 munkanap...
Aztán fogtam magam, betelefonáltam az átvevőre és már ott van a csomag.
Nem ment egyszerűen. -
kenny123
addikt
Hali!
Adott egy Move M ATK díjcsomag, hűséggel, jelenleg is használatban. Nemsokára utazok Németországba, előreláthatólag huzamosabb ideig.
Kérdésem az lenne, ha kintről is használnám a kártyát, (mondjuk banki sms-ek, esetleg ritkán 1-2 hazatelefon) az nagyon durván megterhelné a számlát? Vagy van erre valami huzamosabb Roaming, ami olcsó, nekem jó lenne? Vagy inkább gondolkozzak a telefonálásokat illetően Voip-ban?
Köszi.
-
Vangelis
félisten
válasz
grafikus17 #52768 üzenetére
Utalnak vagy posta gondolom.
És max 30 nap!
-
grafikus17
senior tag
Sziasztok!
Szerdán vettem egy telefont domino csomagban, online rendeltem, üzletben vettem át. Nem jött be a telefon, visszavinném és élnék a 14 napos visszafizetéssel.
Ha személyesen viszem be az üzletbe, akkor mikor fizetik vajon vissza?
Kp vagy utalnak? -
Nazara
őstag
Pittyeg este a telóm, nézem: írja a T, hogy a rendelt készülék az atvevőhelyre megérkezett. Na mondom, az szép, már szerdán át is vettem.
kicsit le lehetnek terhelve...
-
HardRic
addikt
Na meglett a telefonom délután, de nem kaptam külső akkut. Rögtön utána bementem a legközelebbi T-pontba és írattam panaszt. Mit tudok még tenni? Két hete szopok a rendeléssel, csak azért mert jár hozzá ajándék, aztán meg se kapom. Nem veszek ezeknél többet készüléket az biztos.
-
válasz
erdoke #52741 üzenetére
nézem üzleti oldalról, ráadásul úgy, sok dologra nem látok rá, inkább csak tippelek, meg sarkítok is talán, de; nem direkt t-sek az üzletben, hanem 'alvállalkozó cégek", valamilyen szinten muszáj elvégezni a a szolgáltató minden kapcsolódó ügyét az előfizetők/ügyfelek irányába, de az értékesítések alapján biztos kapnak valamilyen nemű jutalékot, így az az elsődleges számukra.
amit csak lehet, online intézek, a webshop útján rendelt készülék...stb átvételét szoktam csak üzletben intézni, ha gyorsan kell valami és épp van készleten számomra megfelelő helyen lévő üzletben, illetve a sim kártya cserét, de az elég ritka, illetve a jelenlegi legkisebb van azon előfizetéseimhez, amiknél ilyen probléma adódhat, felfelé meg adapteres megoldással lépek, szóval ilyen csere is csak technológiai váltáskor lesz esedékes legközelebb, de azt akarom kihozni ebből, hogy amikor üzletben intézek valamit, nem nagyon látok rendszert abban, hogy milyen igénnyel mikor kerülök sorra.
biztos van valami szisztéma a rendszerben, de gondolom több tényező függvénye, ezért változik, néha vásárlással vagy online rendelt készülék átvételével is viszonylag sokat kell várni, máskor meg csak ügyintézésre is keveset, pedig amúgy sokan vannak az üzletben és ahhoz képest kevés ügyintéző. -
Teko001
őstag
Ha nem jött ma a rendeléssel (GLS) az ajándék hordozható akkumulátor, akkor nem is lesz többet? Kifogytak? Vagy később jön/fel kell őket hívni miatt? Tud erről valaki valamit?
-
Keem1
veterán
Emberek, lehet az, hogy az ingyenesnek hirdetett első hónapban a T-Mobile a Music opcióra belépési díjat számol fel? Még nem jött meg a számlám, ám a vártnál épp kb. 1500 Ft-tal több a webes ügyfélszolgálaton kiírt fizetendő összeg. Ha igen, gondolom megreklamálom és le tudom szedetni. Rohadtul nem volt szó arról, hogy egy ingyenes próbaidőszakban egy fillért is fizessek. Csak most nézem a szolgáltatásoknál, hogy a Music opciónak nemcsak havidíja, de belépési díja is van.
-
ferob
őstag
válasz
erdoke #52741 üzenetére
Aki a tartozék vásárlást nyomja az valóban előbb sorra kerül, még akkor is, ha ki van írva, hogy a várakozás akár elég sok időt is igénybe vehet.
Olyan esetben, ha mégsem az adott ügyintéző az illetékes az intézni kívánt dolgokban, akkor át tudja rakni a sorszámot, ami így a sor elejére kerül, de kétlem, hogy sokan örülnének ennek láttán. -
club1
veterán
-
Nazara
őstag
Itt megvannak a feltöltőkártyáshoz ajánlott mobilnet-tarifák, persze az sem mindegy elvileg, hogy az alap Dominó csomagban van, vagy nincs net. Legolcsóbb szerintem egy Domino nap csomag (persze itt drága a telefon/sms, de nincs időszaki dij) + NetPlusz S (200 Mb internet, 1090 Ft/hó) túlforgalmazási dij nélkül. Persze ahogy nézem, drágább netcsomagnál már nem éri meg a domino Nap-ra kérni, inkább a Surf-re, de az már havi 890 Ft - cserébe alacsonyabb a havi netbővités.
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
Sziasztok!Kérnék egy kis segítséget. Ha feltöltőkártyás sim kártyát akarok venni, akkor ahhoz tudok egy olyan szolgáltatást kérni, amivel lenne mobilnetem úgy, hogy az adatforgalom felhasználása után ne tiltsák, hanem csak csökkentsék a sebességet?
-
Dilikutya
félisten
Telekom.hu megint lehalt?
-
Vangelis
félisten
Ha mentek T-pontba mindig az Onlány rendelés gombot nyomjátok és mentek a pulthoz egyből
Azt kell mondani, hogy rendeltél de lehet elvétetted. De volna még egy kérdésed.....bla bla bla.segítenek
Jó ez csak egy tanács. Eddig mindig szinte rögtön pulthoz hívtak. Nem kell ide gyémánt kártya.
-
-
válasz
erdoke #52730 üzenetére
úgy vettem észre, attól is nagyon függ, hogy mit akar intézni az ügyfél.
régen az arany kiemeltség is számított, aztán már csak a platina, egy ideje meg... (ezt szigorúan csak adott szituációra írom, más szempontból vannak még jó tapasztalataim, pedig csak aranyos előfizetésekkel rendelkezem) -
erdoke
titán
válasz
Soulfly842 #52716 üzenetére
Ma voltam bent SIM-et cseréltetni, és kávéfőző valóban volt ott, de nem kínáltak. Az is érdekes volt, hogy a sorszámon 16 várakozó volt, és 18-20 ember hívtak előttem. Arra már nem számítok, hogy a Platina kártya bármit ér, de legalább hátrányt be jelentsen...
-
Vangelis
félisten
válasz
Blackmirror #52727 üzenetére
Ami xarabb
-
cris78
őstag
válasz
Soulfly842 #52724 üzenetére
Tavaly engem is megkináltak, de mondták, hogy a vip váróba én nem mehetek, mert az Vangelis-nek van fentartva
-
Vangelis
félisten
válasz
Blackmirror #52722 üzenetére
Saccoltam!
-
cris78
őstag
válasz
Blackmirror #52722 üzenetére
Mind nála van már
gondolom...
És kapott egy kávéfőzőt is. -
#38464487
törölt tag
Huawei Ascend Y300
7990 Ft
Fel is vettem egyet a készletértesítőre. Kiváncsi leszek,hogy lesz e belőle valami.
-
QuarK
senior tag
Sziasztok,
Két kérdésem lenne, hátha itt valaki többet tud.
1)
Tapasztalta-e más is, hogy T hálózaton (legyen a néhai T-Mobile 3G / LTE, vagy néhai T-Home kábelnet) a socketeket 5 perc inaktivitás után levágja? Aminek az egyik vonzata pl. egy 5 percre úgyhagyott Putty ablak bedöglik, de ami engem jobban bosszant, hogy az Apple APNS (Push) szerver felé is megdöglenek a socketek. Így 8 percenként (úgy tapasztaltam, annyi a heartbeat) van egy 3 perces fekete ablakom (az 5 perces szakadás után), amin belül nem pittyeg az iPhone-om, és nem kapok értesítés semmiről (pl. beérkező GMail, vagy Facebook Chat). Olyankor döglött a socket, és nem kapok Push notit.
Mi a halálnak van ez a szabályozás, főleg kábelen, és hogyhogy nincs ebből ügy (pl. Apple vs Telekom)?
2)
Durván idekapcsolódik, hogy pár napja nem hajlandó semmilyen VoIP alkalmazás működni (Viber, Skype, FaceTime Audio) a T-s 3G / LTE hálózaton. Régebben működött így-úgy, de most már abszolút nem lehet kapcsolódni.
Az oké, hogy a Move M díjcsomagom hivatalosan nem támogatja a VoIP-ot, de sok más szolgáltatónál még úgy van, hogy hellyel-közzel megy, vagy egész jól működik. És korábban a T-nél is ment.
De most abszolút süket.
Most kapcsolták volna élesbe a VoIP / RTP szűrést?
-
#78121280
törölt tag
válasz
Soulfly842 #52716 üzenetére
Karácsonyi időszakhoz közeledvén kiváló kávét is ihatsz sok-sok T-Pontban
-
Soulfly842
addikt
válasz
lugosi #52707 üzenetére
Nem ilyen egyszerű a képlet.
Karácsonyi időszakhoz közeledvén kiváló kávét is ihatsz sok-sok T-Pontban
De ezek mind-mind diákmunkások. A teljes-értékű kollégákhoz komoly előképzettség szükséges és azt a tempót is, amit mind információhullámban, mind terhelésben 'rászakadhat' 'emberünkre' kevesen bírják. A diákmunkások igazából az ügyfelek élmény-érzetét segítik elő, de komoly előképzettség nem szükséges hozzá. A kedvesség, egy-egy mosoly, segítőkészség; vagy ha apróbb kérdésről van szó villámkérdés az értékesítőhöz diszkréten - ez kiváló segítséget jelenthet mind a - karácsonyi időszak alatt - dolgozó kollégáknak, mind az ügyfeleknek.
-
Zoty4
őstag
valaki mondta, hogy meg fogják növelni a T-nél az adatmennyiségeket. Van már valami hír erről, hogy mikortól és mennyire?
-
Kbali
nagyúr
válasz
lugosi #52707 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy a legtöbb üzletet nem maga a T üzemelteti? A gombnyomogató hostessek meg sokszor értékesítenek is pl.: hitelkártyát és igazából nem a gombnyomogatás a feladatuk.
Mindenki másnak:
Szállítás: a webshop is akkor tudja a pontos státuszt, ha a szállító ezt berögzíti és elküldi. Pl.: szállítás alatt - átadták a futárnak, majd lesz vele valami - ha a futárcég nem frissíti a státuszt, honnan tudná azt a T??? Ne várj el olyat, ami nem teljesíthető, mert nem rajta múlik. Ugyanez, ha üzletben akarod átvenni - ha ott nem volt készleten, ugyanúgy a futár viszi oda. Ha volt, akkor meg az ott dolgozókon múlik, hogy nyitáskor mondjuk megnézik-e milyen rájuk vonatkozó rendelések voltak és félreteszik az adott készüléket, nehogy megvegyék előled. -
Breki
veterán
MédiaMánia XS díjcsomag mellé lehet vásárolni külön netes csomagot?
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
lugosi #52707 üzenetére
bF-es s4 téma üfsz részről: (fehér, +2 év, díjcsomagra nem írtam alá hűséget)
ugyebár elkummantották a rendelésemet, érvénytelenítették anélkül, hogy szóltak volna róla.
kedden kezdtem érdeklődni, hogy mi van a rendeléssel, 1. üfsz szerint érvénytelen, törölni tudja, új rendelést feladni, de már rendes áron
és megpróbálta beadni, hogy 13:32-kor pont elfogyott, ami még este 6kor is rendelhető volt, hogy épp abban a pillanatban fogyott ki, amikor rákattintottam a rendelésre.
utána a második nem tudott mit kezdeni velem, de továbbította az ügyet a felettesének, utána a harmadik hívás tegnap megoldotta nagyjából, annyi bökkenővel, hogy a 3490 ft-os díjcsomagom alá nem mehetek
ergo hűség a díjcsomagra is.
-
Igen, pont az ilyen sorban jelentkező történetek miatt kérdeztem (ez a topik, ill szifon topikok).
lesaux
Nekem egy személyes üfsz-es ember rontott el egy dolgot, szerencsére egy másik (nem kis munkával) kijavította.
Egy nagy kérdés motoszkál már bennem egy ideje, mióta járok kb rendszeresen az egyik t-pontba ügyet intézni. Hogy ez milyen gazdag cég, milyen jól megy neki, hogy arra külön ember van (megyeszékhelyen 2 üzletben is), hogy az érintőképernyőt megnyomja helyettem, hogy sorszámot kapjak. Tök komoly. Ott áll egy hölgyike, akinek az a dolga, hogy jó napot, miben segíthetek, mondom hogy mit akarok, és akkor megnyomja nekem az ügyfélirányító érintőképernyőn azt a gombot, amit én is el tudok olvasni, és meg tudok nyomni. Azért ez valahol szuper. Mondjuk ha van országosan 100 (?) ilyen alkalmazott, esetleg az ő helyükre nem lehetne érdemi munkát is végző embereket, pl telefonos ügyfélszolgálatosokat felvenni? Csak mert akkor nem 40 perc alatt lehetne kapcsolni valakit, hanem mondjuk csak 10.
Vagy ezek az emberek egyébként normál beosztásban, igazi munkát végző T-s dolgozók, csak valami rosszat csináltak és büntiből vannak letéve gombot nyomogatni? Mondjuk aki 5x késik az egy napig gombos? Vagy mi?
Tőlem arra költik a pénzüket amire akarják, csak vállalkozóként csodálkozok ilyen illogikus dolgokon, hogy hogy van keret ilyen felesleges dolgokra. -
HardRic
addikt
-
lesaux
veterán
Sziasztok!
Két-három napja rendeltem egy mobilt, ma egy másikat, mindkettő átvehető az Europarkban. Odamentem, másodszorra ideadta a hölgy a megfelelő sorszámot, sorra kerültem, majd jöttek a kérdések. Biztos-e, hogy ide kértem a telefonokat? Mikor rendeltem meg őket. Stb. Aztán csak kiderült, hogy nem működik a Webshop, nem tudják ideadni a készülékeket, később kell próbálkozni. Feltettem még egy kérdést SIM-cserével kapcsolatban, arra válaszolt a kolléganő, majd elkezdte a mobilját nyomkodni, mintegy jelezve, hogy ezt a sessiont lezártnak tekinti.
Hát így.
Aki ismer, az elhiszi, hogy nem emeltem fel a hangom, nem voltam goromba, hiszen benne van a pakliban, hogy az informatikai háttér megvadul. Majd arra megyek holnap is, nem nagy gond. Az ügyfélszolgálatok teljesítménye már inkább aggaszt. Majdnem minden szolgáltatásunk T-s, nekem, a szüleimnek, a tesómnak, tévé, internet, mobil, de még az áram és a földgáz is. A család valamennyi tagja t-mobile-os, a gyerekek T-s telefont kaptak, ez magától értetődő.
Mostanában viszont az online ügyfélszolgálat úgy szar, ahogy van, és akkor még túldicsértem. A telefonos ügyfélszolgálatot kétszer kell hívni, hogy a második helyrehozza és jóváírja, amit az első elrontott. De hogy személyesen sem lehet ügyet intézni, az elkeserítő. Hosszú távon ez nem sok jót ígér. -
-
Köszi mindenkinek, annyira nem izgat, ez csak ilyen mi lenne ha - gondolkodás, mert még azt sem tudom, hogy megújítom-e az előfizetést ebben a formában, vagy átdolgoztatom valami egészen másra.
-
HardRic
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Xbox Series X|S
- Linux kezdőknek
- OLED monitor topic
- Metal topik
- Gyorsan cáfolta az Xbox hardverek lelövéséről szóló pletykákat a Microsoft
- Apple asztali gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia
- VivoBook S413EA 14" FHD IPS i5-1135G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- AMD Ryzen 7 9800X3D - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Playstation 5 lemezes 825GB CFI-1216A, újra fém pasztázva, 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- MSI MEG Z-790 ACE alaplap + INTEL CORE I9 13900K proci + 32 GB DDR5 memória Félkonfig
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Apple iPhone 15 Pro 256GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3675
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3236
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest