Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz erdoke #52741 üzenetére

    Aki a tartozék vásárlást nyomja az valóban előbb sorra kerül, még akkor is, ha ki van írva, hogy a várakozás akár elég sok időt is igénybe vehet.
    Olyan esetben, ha mégsem az adott ügyintéző az illetékes az intézni kívánt dolgokban, akkor át tudja rakni a sorszámot, ami így a sor elejére kerül, de kétlem, hogy sokan örülnének ennek láttán. :)

  • kali

    legenda

    válasz erdoke #52741 üzenetére

    nézem üzleti oldalról, ráadásul úgy, sok dologra nem látok rá, inkább csak tippelek, meg sarkítok is talán, de; nem direkt t-sek az üzletben, hanem 'alvállalkozó cégek", valamilyen szinten muszáj elvégezni a a szolgáltató minden kapcsolódó ügyét az előfizetők/ügyfelek irányába, de az értékesítések alapján biztos kapnak valamilyen nemű jutalékot, így az az elsődleges számukra.
    amit csak lehet, online intézek, a webshop útján rendelt készülék...stb átvételét szoktam csak üzletben intézni, ha gyorsan kell valami és épp van készleten számomra megfelelő helyen lévő üzletben, illetve a sim kártya cserét, de az elég ritka, illetve a jelenlegi legkisebb van azon előfizetéseimhez, amiknél ilyen probléma adódhat, felfelé meg adapteres megoldással lépek, szóval ilyen csere is csak technológiai váltáskor lesz esedékes legközelebb, de azt akarom kihozni ebből, hogy amikor üzletben intézek valamit, nem nagyon látok rendszert abban, hogy milyen igénnyel mikor kerülök sorra.
    biztos van valami szisztéma a rendszerben, de gondolom több tényező függvénye, ezért változik, néha vásárlással vagy online rendelt készülék átvételével is viszonylag sokat kell várni, máskor meg csak ügyintézésre is keveset, pedig amúgy sokan vannak az üzletben és ahhoz képest kevés ügyintéző.

Új hozzászólás Aktív témák