-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeki
nagyúr
válasz A-machine-A #62548 üzenetére
Ha a csajod a te híváslistádat kezdi el nézegetni, sokáig nem fog ott dolgozni.
-
tjokai
senior tag
-
tjokai
senior tag
válasz tjokai #62546 üzenetére
B@zd meg, most akartam rendelni az LG G4-et webshopban, hát nem most emelték meg az árát 197.800ft-ról 207.800ft-ra?! Ha rögtön munkából hazajövet után leadom a rendelést, még olcsóbban kaptam volna.
Már csak azért sem rendelek akkor, b@sszák megA Samsung S6 olcsóbb lett picivel, azt meg nem lehet rendelni, mert készlethiányos!
Vicc ez az egész Telekom[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
btz
addikt
-
H.Istvan25
senior tag
Van egy Telekom Domino SIM-em, és úgy gondoltam hogy netre használnám most újra. A Domino mobilnet opcióban valóban 1GB fölött 150 megabites a sebesség? Láttam, hogy új kártyát kell kérni a 4G-hez. Ha neten intézem és amikor hozzák nem vagyok otthon hanem csak valamelyik családtag az megfelel? Vagy csak én személyesen vehetem át?
Huawei Mate 9
-
punky10
addikt
válasz A-machine-A #62548 üzenetére
"Nyilván sms-t és beszélgetést nem tárol a szolgáltató,"
De,tárol...Mindent tárol.
De azért,mert a Telekomnál dolgozik valaki,még nem biztos,hogy kap jogosultságot ilyen mélységig betekinteni egy előfizetésbe.Sőt,valójában kevesen vannak ilyen szinten.Samsung Xcover6 Pr0/Samsung Tab A9+
-
dptrsk
Topikgazda
válasz H.Istvan25 #62562 üzenetére
csak az veheti át a kártyát, akinek a nevére jön a csomag.
-
Ateszpapa
addikt
válasz H.Istvan25 #62562 üzenetére
A rendelés vége felé meg lehet adni más személyt is aki átveheti.
-
s3nsitivity
addikt
Sziasztok!
Szerintetek ha céges flottában lévő micro sim-et akarok úgy kicseréltetni mobiltárcás nano sim-re, hogy még a számlafizető sem én vagyok akkor elzavarnak a pics*ba?
Vagy az ilyenhez nem kérnek okmányt? Nálam a van a sim és jól van?" Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)
-
club1
veterán
válasz s3nsitivity #62568 üzenetére
Nem cserélhetik ki idegennek, mert így hozzájuthatnál kártyacserével egy idegen előfizetés pin kódjához.
-
Zeki
nagyúr
válasz s3nsitivity #62568 üzenetére
A flottakezelő intézheti.
-
s3nsitivity
addikt
-
club1
veterán
válasz s3nsitivity #62571 üzenetére
Ha kivágod, utána már nem biztos, hogy ingyen lesz a csere...
-
s3nsitivity
addikt
Azt tudom de ma jön meg a telefonom amibe nano sim kéne, hivatalosan meg leghamarabb is csak hétfőn tudnám cseréltetni.
Amúgy ha elloptákot mondok akkor nem kérik a sim-et és adnak újat helyette ingyen.
Tiltják az első kártyát és adnak egy másikat, legalábbis így volt amikor ellopták a telefonom az év elején. Csak az az előfizetés még az én nevemen volt és nem emlékszek kellett-e hozzá irat de biztosan hisz akkor még a sim-em se volt meg." Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)
-
vwpolopg
őstag
A net&roll teszt hogy működik? Ha elfogy a 2 gb kuka a kártya? Van valami kötelezettségem ezzel kapcsolatban? Egy előfizető hány darabot vehet?
-
Zeki
nagyúr
válasz szabogabor10 #62475 üzenetére
Ugy latszik, a nano simem nem tudja a 4G-t, mert nem kapcsolodik ra sosem az iphone 5c. Na az 1 napos simem csereltethetem megint.
-
cris78
őstag
Mi változik???
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2015. 08. 01-jétől Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) módosulnak. Részleteket 2015. 07. 01-jétől a www.telekom.hu weboldalunkon talál. A módosítással kapcsolatos előfizetői jogokat az ÁSZF 9.2 pontja tartalmazza.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
Vangelis
nagyúr
Érdekes.-.. egyik fiókomba sem enged belépni a my telekom.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Sayuar
őstag
válasz Teko001 #62582 üzenetére
Nekem a 1430-on és az üzletben is azt mondták, hogy 60 napig él. Ha ezen időben bemegyek és kérem, hogy tegyenek át pl. a 3GB-os csomagba, csak akkor él tovább az előfizetés. Ha nem megyek be, akkor kikapcsolják. Ja, még annyi, hogy ez a csomag aug. 31-ig igényelhető, utána kivonják a kínálatukból.
-
Zeki
nagyúr
A tetves ünneprontó murva anyját a komplett telekom bagázsnak!
A házassági évfordulónkra vettem a "használt" ájfónt az asszonynak. Előtte pénteken vettem bele nanosimet. Éjjel majdnem hajnalig fent voltam, hogy mikor már mindenki alszik, belőjjem a telefont a simmel, minden működjön, úgy tudjam az asszonynak odaadni.
Erre elbasszák a telefonszámot, felcseréli a marha viszonteladó, és egy fővárosi mobilcég dominóját kezdjük el használni. Persze ne használjuk. Hétfőn délelőtt tömegjelenetek a Malom központ Telekomnál, inkább be sem állok 3 gyerekkel. Hétfőn délután számcsere a viszonteladónál. Hétfő este esz az ideg, hogy nem tudom a dominós számot hozzáadni a telekomos fiókomhoz. Ma esz a fene, hogy az asszony még mindig nem tudja használni a telefont, mert a rohadt sim nem 4G képes, vagy a jó ég tudja mi a szar van, így holnap megint mehetek telekomba, hogy ugyan most már adjanak már a kezembe egy rendesen működő simet, amivel kurvára semmi gebasz sincs, mert napokkal az ajándékozás után sem tudja a feleségem használni az ajándékom. -
Feherfy
tag
Múlthét szerda óta "harcolok" a telekommal.
Webshopból szeretnék kedvezményes készülékváltással telefont rendelni. Múlthéten az oldal folyamatosan a technikai hibát dobta rendeléskor. Persze hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol viszonylag készségesek és türelmesek, de fogalmuk sincs hogy mit és miért csinálnak.
Először a technikai hiba okának a "lejárt tartozásomat" gondolták. Már a rendelés előtt 2 nappal, határidő előtt be lett fizetve a számla, csak a rendszerükben nem lett elkönyvelve, várjak türelemmel.
Így is tettem, péntekre sikerült rendezniük, de a technikai hiba továbbra is fennállt. Ismét az ügyfélszolgálathoz fordultam, ahol a kolléga annak tudta be a hibát, hogy a lejárt hűségnyilatkozatom olyan díjcsomagra szól ami már nem is létezik, majd ő átváltja nekem és tudok rendelni. Nagy meglepetésre ez sem segített.
A következő ügyfélszolgálatos már végre tudott annyit mondani, hogy folyamatos karbantartás alatt van az oldaluk, jelzi technikus kollégái felé az általam tapasztalt hibát.
Tegnap (hétfő) délelőtt jött is tőlük az sms, hogy elismerik a hibát megkezdik a javítását, majd a következőben , hogy hárították azt.
Az adott hibát tényleg sikerült elhárítaniuk, viszont rendelni továbbra sem tudok. A megrendelés véglegesítésénél új hibaüzenetet ír, miszerint a hűségnyilatkozatom lejártáig nem tudom ezt a funkciót igénybe venni.
Továbbra is az ügyfélszolgálatot nyúzom, ők is látják, és elismerik, hogy nincs érvényben lévő hűségnyilatkozatom, legyek türelemmel majd javítják.Már kezd elegem lenni belőlük, szégyen hogy egy szolgáltatást amit bőszen hirdetnek nem tudják stabilan biztosítani. Ha pedig üzletben vásárolnám meg a készüléket sajnos "kissé" költségesebb lenne.
-
Feherfy
tag
válasz dptrsk #62596 üzenetére
Próbálkoztam vele, de azt mondták hogy a kedvezmény kizárólag a webshopon leadott rendelésre érvényes. A technikai hibára hivatkozva ha megrendelném nem akciósan (~30 ezer forinttal drágábban), elvileg kérhetném a különbözet jóváírását, de ennek a kifizetése nem garantált.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai