-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
b.daniel
senior tag
válasz Brandynew #88147 üzenetére
Hát KEF-bol is többféle van,van ami úgy van ahogy emlited,hogy a munkáltatók fizetik,ez ok az előfizetők, illetve van amikor a dolgozó az elo szla fizető, ott picit masabbak a feltételek.
Ha a céged nevèn van,akkor meghatalmazás és aláírási cimpeldannyal tudsz kérni személyesen usz-en,vagy esetleg kapcsolattartón keresztül -
joelke HU
senior tag
Ha teszem azt bemegyek egy telekom üzletbe, hogy új előfizetést vegyek, de meglevő számomat, ami blue-s, szeretném megtartani, akkor azt mennyi idő alatt tudják megcsinálni? Ott helyben, vagy mintha másik szolgáltatótól lenne kikérve, több nap múlva kell visszamennem?
Motorola G51
-
atti1848
senior tag
SZiasztok.
Van 2db Mobil Stick-m, de sajnos nem tudom windows 10-el használni, mert a T-mobile Internet Manager nem működik a windows 10-s rendszerrel és nem tudok csatlakozni a hálózathoz, 633-s hibát ír mindig. Valahogy meg lehet oldani, hogy működjön Win10 alatt is ( ZTE MF190 és Huawei E1750 ) ?
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
WayneGace
őstag
Lehet díjcsomagot igényelni net nélkül? Ha kiválasztom, hogy 0 MB mobilinternet, akkor átrak automatikusan a korlátlan (mobil XL) csomagba.
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
WayneGace
őstag
-
_ak_
addikt
Ugye amennyiben díjcsomagot váltok NextS-ről, nagyobb adatmennyiségűre, akkor nem nem hosszabbodik meg a jelenlegi hűségidő lejárati ideje, hanem szimplán többet fogok fizetni?
Let's begin, de gozaimasu!
-
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Havidíjas díjcsomagot át tudok váltani dominósra? Gondolom csak személyesen tudom megtenni igaz?
-
#TOTTI
őstag
válasz Mr.Csizmás #88165 üzenetére
Tapasztalatból nem tudom, nem fogyott el.
-
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Hívásátirányítás hogy működik? Bekapcsolom telefonon és akkor ha hívnak akkor a telefonomról ~50ftot levon percenként?
-
tsteve
senior tag
válasz PainKiller13 #88173 üzenetére
-
dptrsk
Topikgazda
válasz PainKiller13 #88173 üzenetére
Ahogy linkelték díjcsomagtól függ.
Az átirányítás tulajdonképpen egy hívás arra a számra, amire átirányítottad.[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
válasz dptrsk #88170 üzenetére
Én ma voltam bent apám akarta a havidijjas telóját dominósra váltani, mert nem használja ki, de azt mondták indokolni kell miért akar váltani, meg kell beszélnie valami főnökkel kb 1 hét múlva menyjünk vissza akkor tudja megmondani, hogy megengedi e a váltást úgy hogy maradhat a szám.
-
veterán
válasz Repsol600 #88178 üzenetére
Jól átvágták, ugyan tőlem is kérdezte minek váltok, mert szerette volna, ha inkább valamelyik új előfizetéses csomagra teszem a voksom... mondtam, hogy nem használom ki az előfizetést, ennyi, szépen megcsinálta az ügyintéző néhány perc alatt, nem kellett hozzá plusz ember.
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
-
Repsol600
addikt
T partner ez is lehet nekik ezt adták ki. Most már megvárom a jövő hetet, remélem engedélyezik a váltást.
-
laci laci
addikt
Üdvözlet mindenkinek. A történetem röviden.Van/volt egy honor 7 telom ami makulátlan van/volt. A kijelző foltos lett, bevittem a szervizbe, javítani nem tudták (nincs alkatrész), na innen jön az érdekesség.. Kaptam egy kártyát /jegyet és azzal menjek el a t-mobile-ba és le tudom vásárolni, szomorú vagyok/voltam /leszek, mert nagyon szerettem a készüléket. Másod kézből van és nincs a nevemen. Elmentem az üzletbe, meg nézem mit adnak helyette, erre azt mondják, hogy már nincs honor 7, igy nem tudnak másikat, DE mivel nincs a nevemen, nem adnak és nem is tudok rá fizetéssel másikat kihozni, de hab a tortán, hogy egy alcatel-reegy j6-ra is rá kellene fizetnem. A telefont 67.000-be számolják. A p10-re majdnem 100.000-et kellene fizetnem. Vagyis nincs se régi, se új, se egyáltalán semmilyen telefonom. De ha akarnám se tudnám mert dominós árban számolnak. Bocsánat, hogy ilyen hosszú lett a mondani valóm.Mit csináljak?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s
-
Zeki
nagyúr
válasz Balázs1621 #88189 üzenetére
Önkiszolgálós USSD kódos ügyfélszolgálatnál vannak az extrák.
*111#
ott lesz az is, csak barangolni kell a menüben, ami körülményes... -
Soulfly842
addikt
válasz Vangelis #88188 üzenetére
A helyzet azért itt nem ennyire egyszerű. Nagy valószínűséggel hűségidővel vásárolhatta az előző tulaj (ki tudja milyen csomaggal, mennyit fizetett rá).
A garanciális csere (listaár +/- 5000 Ft), s ennek megfeleltethető jelenlegi készülék az még rendben is van. De érték-különbözettel történő vásárlás itt kivitelezhetetlen, ha hűségidővel vásárolta az eredeti tulaj a készüléket, s ha ő csak másodkézből vette meg.
1, Kötbér törlés, 2 felvásárlás (s ki tudja, hogy az eredeti vásárlási számlát megkapta-e, vagy csak a garjegyet másodkézből).
2, Új határozott hűségidővel történő vásárlás.Ez a Ptk értelmében is kivitelezhetetlen folyamat, ha nem az előfizető van jelen.
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz Soulfly842 #88191 üzenetére
Igen ebben az esetben csak max tényleg a készülék csere megoldható... a számlázással kapcsolatos az nehezebb... vagy megoldhatatlan.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Sanki
addikt
válasz Soulfly842 #88191 üzenetére
Nekem is volt cseregaranciás ügyem, a telefont én is használtam vettem, igazából ők sem tudják hogyan kellene eljárni, 3x írtam a telekomnak, 3 választ kaptam.
Végül az egyik válasszal bementem és szerencsére volt egy olyan ügyintéző, aki el tudta intézni a cserét. LG G2 helyett hoztam ki egy honor 8-at.De olvasd vissza, szerintem itt írtam le, vagy lehet másik topikban.
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz Soulfly842 #88195 üzenetére
Az árakat nem mondták el, az egyik ügyintéző viszont 30k különbséget mondott a H8 javára.
Mondjuk én hivatalos cseregaranciás lapot kaptam, azzal mentem a telekomhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz Soulfly842 #88198 üzenetére
Nem mondott további infót, hiába kérdeztem. Ezért is írtam, hogy ők sem tudják mi ennek a menete, kb 3-4 személyes beszélgetésem volt más más emberrel, mind mást mondott, illetve írásban is más válaszokat kaptam.
Aztán egy srác el tudta intézni, de a háttérben nem tudom mit csinált, mert hátra ment.. -
CHIPman
nagyúr
& (#88189) Balázs1621:
Szintén ezen az ügyfélszolgálaton találod meg a NetPlusz opciókat, amelyek közül egynek aktiválva kell lennie, hogy működjön bármelyik korlátlan opció. Már ha alapból nincs esetleg neted a csomagban.Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai