-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
Jelezhetnéd a megfelelő helyen, hogy a roaming oldalaitokból nem derül ki, hogy roaming során mi az adatforgalom számlázási egysége:
Adatforgalmi díj
Az Európai Unión belül a kerekítés egysége 1 kB, minden más esetben 100 kB. Minden megkezdett egység díjköteles.
Ausztriában ez alatt 61 Ft szerepel, Horvátországban 174-398 Ft.
Tehát a kérdés, hány roaming kB kerül 61 ill. 174-398 Ft-ba? -
r3dsnake
nagyúr
Igen, ebben a csomagban vagyok. Előtte éjszaka kaptam sms-t, csak egy nappal később kérdeztem rá itt a fórumon. Nem tudnám sehogy beállítani, hogy ne váltson automatikusan Nap mobilnetre, ha lemondom bármelyik csomagomat? Mert így már másodszorra vonta le teljesen fölöslegesen a díját.
-
enginev3.0
félisten
Az nem jó, mert ha most nincs letiltva és ezt el is mondja nekem a Tmobil akkor lehet hogy következő hónapban már le lesz tiltva nem fizetés miatt
Tehát most akkor mit tehetek?A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
kali
legenda
igaz, nem csak az imei volt adott, de az biztos, hogy nem az kérte az infót, akinek az adatai szerepeltek a szerződésen, és ezt mondta is a telefonos ügyintézőnek!
bár, már saját t-home ügyintézéseimből - azért ezt írom, mert ott 2 év alatt több problémám volt, illetve jelenleg is van, mint a közel 16 év t-mobile (és jogelődei) esetén - okulva is tudhatnám, hogy ügyintézője válogatja... -
kali
legenda
számla nem volt, csak ismert volt arról néhány előfizetői adat!
köszi, a számla valóban árulkodó, láttam is már néhányat, több, mint 20 mobiltelefont vettem már különböző konstrukciókban a t-től a szűk 16 év alatt!
ja, egy módon még nem vásároltam, díjcsomagra még sosem írtam alá hűséget, a többi opció kipipálva! -
Lehiñito
senior tag
Szia.
Reméltem, hogy felbukkansz.
Olynkor mi van, ha az ügyintéző elfelejti odaadni a garancialevelet?
Megtudnád erősíteni a többiek infóját abban, hogy az Sgs advance telóhoz T-s nyomtatott garancialevelet ad a szolgáltató? Ha valóban így van, akkor azt érvényesíteni tudom a samsung márkaszervizben is?[ Szerkesztve ]
-
airmax_2.0
tag
Tudnál akkor valamit javasolni arra a problémára, hogy az 500 MB korlátomat nagyobbra cseréljem, amiért szivesen fizetek, csak valahogy azt érzem, ez senkit nem érdekel... :-/
Összefoglalom Novemberben vállaltam új 2 év hűséget az ECO+GoNet L csomagomra..
Ami eddíg rendben működött. Hála az LG Optimus L9-nek rendszeresen átlépem az 500 MB korlátot ami lassítással ját (kibírható, de bosszantó is egyben)
Szeretnék váltani úgy hogy a hűséget megtartom de nagyobb adatforgalmat kaphassak.
Nem akarok többet telefonálni sms-ezni, nem érdekel, hogy ott milyen áron van a tarifa. Jó az ECO, de még váltani is hajlandó vagyok, ha valami árukapcsolásban a nagyobb adatforgalomhoz úgy jutok hozzá.
Mik a lehetőségeim?
És nagyjából milyen áron?Nagyon megköszönném, ha erről tudnál valami bíztatót mondani...
[ Szerkesztve ]
-
airmax_2.0
tag
Végülis nem volt olyan eget rengető a kedvezmény a GoNet-re kb ugyanannyi, mint a Mozaik XS-re, de még az is lehet, hogy kevesebb... Tehát miért ne lehetne váltani rá?
És további kérdés is felvetődik. Mondjuk visszafizetem a kb 10-15 ezer forintos kedvezményt és kötök egy másik hűséget a Mozaik XS-re. Ott visszakaphatom? Nem tudom ez nekem túl bonyolult marketingpolitika, túlságosan terelni akarják a fogyasztókat valahova, amit nem tudok hova, mert elvileg én is oda akarok terelődni, de valahogy nem megy... -
-
airmax_2.0
tag
Értem. Nagyon köszönöm, akkor utánajárok a kötbér dolognak, végülis ha nem eget rengető összeg lehet bele fog férni... ez esetben a mozaik xs +1 GB kieg opciót meglépem... (végülis a mozaik xs + gonet L is határeset.. meglátjuk)
Ha nem legfeljebb kivárom a maradék idők, és igyekszem nem videózni, anélkül ki lehet húzni az egy hónapot.. (nincs vezetékes internet a családban, mindenki mobilos internetet használ...)[ Szerkesztve ]
-
guppy_83
tag
Szia!
Alapvetően igazad van, csupán csak azért rossz ez az egész helyzet, mert a javítás két alkalommal nem hozta meg a hozzá fűzött reményeket. Most harmadszorra indulna szervízbe a készülék és nem látom a végét a folyamatnak. Ha 15 alkalommal romlik el valami, akkor 15 alkalommal kell másfél hétre beadni a szervízbe? Ez alkalmanként körülbelül másfél órányi várakozást és ügyintézést jelent. Az ember nem ezért vesz telefont, hanem hogy használhassa.
Ezért is mentem bele két alkalommal is a javításba. A hiba hárdveres eredetű volt és most is az.
Ha az embernek éppen szerencséje van, és hibátlan készüléket kap, akkor ugyan azért a vételárért nekem miért kell mindezt végigjárnom egy továbbra is hibás készülékkel a birtokomban?Én tényleg csak használni szeretném, nem kekeckedni a szervizessel és a szolgáltatóval. Nem a Nokiának írtam alá a szerződést hanem egy komplex szolgáltatást szerettem volna igénybe venni, mint azt tettem eddig sok éven át. Tudom, ezzel a "sok hűséges évvel" mehetek..... akárhova... Ebben igazad van.
Mikor egy piacon ekkora verseny van, úgy érzem egy szolgáltató nem teheti ezt meg. Azt pedig, hogy a sok 10-100ezer előfizetőből én vagyok most az az egy aki hibás telefont fogott ki arró persze sem Ők sem én nem tehetek, de én fizetek a szolgáltatásért és nem Ők nekem, hogy ott legyen előfiztésem.
Az 5.ös pont pedig erősen kifogásolható jogilag (ezt ha gondolod részletezem egyéb felületen) mivel az engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy a szolgáltató az esetleges cser után hogyan rendezi a gyártóval.
A 7-es és 8as pontról nem is teszek említést.....Köszönöm szépen a tanácsaidat átgondolom.
További szép estét.Üdv.
...olyan még sohasem volt hogy semmi sincs...
-
St3ven
addikt
Köszi, úgy emlékszem, nem volt aktív az elmúlt 90 napban, sőt, mintha még ez is lett volna az eredeti tervem az év utolsó napjaiban!
De akkor mindenképpen váltok 28-án az S-re, mert nekem (ezen a számomon) bőven elég lesz a 30 mega is. Ha meg még le is zárják márciustól, muszáj is lesz intézkedem, ha továbbra is ezt szeretném használni.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
domerator
veterán
"Ebből következik, hogy a Telekomtól ezt hiába kéred, mert "piszkosul jól fizető" ügyfélnek kell lenned, hogy miattad be akarjanak bukni egy Lumia 820-at."
(nemcsak a Tmobilra vonatkozóan) ... annyira szeretnék már olyan szolgáltatói / gyártói / kereskedői hozzáállást látni végre, hogy "kedves vevő, mit tehetünk hogy nehogy bebukja azt a lumia 820-at, amit mi reklámozunk orrba-szájba (ha épp nem azt, nem baj, nem releváns, bármely reklámozott típussal és bármilyen termékkel ami akár nem mobiltelefon és nem Tmobile, behelyettesíthető) és volt olyan kedves, hogy nálunk vásárolta meg a több mint százezres áron.... stb, stb"
[ Szerkesztve ]
Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)
-
guppy_83
tag
Szia,
El kell hogy ismerjem, hogy igazad van. A jogi részét inkább hagyjuk, mo-n ezek pontosan úgy vannak szerkesztve, hogy 'Te' mint vásárló/kifizető/felhasználó a lehető legkiszolgáltatottabb helyzetben legyél. Valószínű a T-nek az volna a legjobb ha ajándékba ott hagynám nekik a készüléket és megvásárolnám a legalább hasonló tudású legdrágább dominós készüléket, amivel tovább élvezhetem havi 7-8e forintért a 'szolgáltatásaikat' .....
Vonatkoztass el kérlek a telefonoktól, vásárolsz egy terméket x. Az x termék eladójának teljes jogköre van a termék forgalmazására/értékesítésére/javíttatására (ezt szándékosan írtam így) stb... x termékér fizetsz, aláírod hogy 2 évig használod az x terméket. Az előző mondatomban a haszálodon van a hangsúly! Elromlik. Elviszed oda ahol vásároltad, majd közlik hogy y foglalkozik vele nála kilincselj... Ki a ........ az az y?? Hol szerepel Ő? Miért neki kell vigyem mikor én nem tőle vettem x-t? Nem y boltban vettem az x terméket. Rendben, elfogadod hogy az általad vásárolt x termékért nem az a felelős akitől vetted, hanem teljesen más. (2013-ban, a nagy és csodálatos EU-ban... ) Leadod hogy y csinálja meg. A termék fizikai hibával bír jelen pillanatban. Visszaküldi, majd visszajön y-tól hivatalos !!!munkalap nélkül!!! úgy, hogy ezek szerint hozzá sem nyúlt!!! Ezt természetesen írásban rögzíted, amit nem y-nal hanem az x terméket forgalmazóval íratsz alá (hisz mással nem tudod), aki elismeri ezt, tehát hogy y képtele elvégezni a rá bízott munkát. Ez 2-3 hétig azt jelenti, hogy Te kifizetted x terméket és nem használod. Ez a kör lefut még 3szor, de a 2. alkalommal y képes javítani az eredeti hibát de okoz olyan hibát ami eddig nem jelentkezett x terméken. Következő kör, ismét egy 3. típusú hibával kapod vissza a már kifizetett x terméket..... 4-5 hétnél tartunk és a pénzedért nem kaptál még semmit. Sőt, ki fogja neked azt az sok időt, pénzt, költséget megtéríteni, amíg nem használhattad az általad kifizetett terméket?
Vegyél egy autót 2-3-4 millióért és vidd vissza a második héten. A szervizre várj 2-3 hetet és örülj hogy kifizethettél 2-3-4 milliót egy termékért amit nem is használhatsz... majd ezt csináld még 4-5 hétig.. én nem értek valamit?
Nekem az emberi hozzáállással van bajom. Nem kötekedni szeretnék, csak nem értem. Ezt tényleg megtehetik? Nem volt ezeknek gyerekszobájuk, körteformájuk a homokozóban?? Nem értem.... Én csak használni szeretném a telefonom......
[ Szerkesztve ]
...olyan még sohasem volt hogy semmi sincs...
-
-
sifarr
senior tag
Nem azt írtam, hogy menj a Nokiához, hanem azt, hogy ha ragaszkodsz a cseréhez, azt a Nokiának mond, mert a Telekom csak közvetítő.
Ez nem teljesen igaz, illetve félreértésre adhat alapot. Nem csak "közvetítő" a TMob a telefonvásárló és a Nokia között.
A garanciális (jótállási) kötelezettség a forgalmazót terheli, amely ebben az esetben a TMob.
(151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet)
Az már más kérdés, hogy a kötelezettségét közvetlenül a forgalmazó teljesíti (ő intézi a garanciális ügyet) és/vagy szerződött szakszervizen keresztül. Márkaszerviz közvetlenül is vállalhatja a garanciális ügyek intézését a forgalmazótól függetlenül.
De az alapkötelezettség a forgalmazóé és nem a gyártóé!
Az indoka könnyen belátható.
Egy gyártó bármikor tönkremehet, de ettől még a jótállási jogait a fogyasztó nem veszítheti el.
Legfeljebb akkor, ha a forgalmazó megy csődbe és a gyártó nem vállalja át a jótállást.Az esetileg eldöntendő kérdés, hogy a garanciális kötelezettségét javítással vagy cserével oldja meg. Ezt a forgalmazó valóban eldöntheti.
Mint ahogy a konkrét esetben a TMob-nak jogában áll a szakszerviz véleményére hagyatkozni a javítás/csere kérdésében. De ki is cserélheti, ha úgy látja jónak.[ Szerkesztve ]
-
domerator
veterán
zoli62 & domerator & Phreetsie
Arra nem kívántam reflektálni, hogy...1. ..."aláírod hogy 2 évig használod az x terméket" - nem ezt írta alá
Valóban nem azt írta alá, hogy x terméket használja 2 évig.
Azonban már megbocsáss, de céged védelmében úgy teszel, mint aki a Holdon él... x terméket úgy vette meg olcsóbban, hogy y terméket (az előfizetést) KELL 2 évig használnia, ehhez x termék kiválóan alkalmas kellene hogy legyen, de nem az.
T-Mobilnak y terméken van a fő haszna, így ha kis esze lenne (és nem az egyharmados monopolhelyzetét használná ki), akkor azon lenne, hogy VEVŐ (ÜGYFÉL, AKIBŐL ÉL) minél jobban, minél több időt kihasználja y terméket és ennek érdekében akár ki is cserélné z márkájú telefonra, csak használja már a vevő az y terméket tovább)2. ..."a használodon van a hangsúly" - ez érthető, de gondolom senki sem kíván például 150 Ft-os percdíjakat fizetni csak azért, hogy legyen miből fedezni a hibás készülékek cseréjét (a gazdaságosabb javítás helyett).
Nem csekély mértékű túlzásba tudsz esni. A jelenlegi percdíjak és egyéb díjak (sms, net, stb.) is már elegendőek mindenre. Amit soha semmilyen percdíjjal nem lehet kielégíteni, az a külföldi tulajdonosok és részvényesek kapzsisága.
3. ..."Nekem az emberi hozzáállással van bajom." - ennek ehhez nem sok köze van, legfeljebb annyi, hogy mindenki (még én is) átérzi a helyzetet, de ez nem érzelmi hanem gazdaságossági kérdés. És ebben az utolsó bekezdésben a többi mondatot már nem is kommentálnám.
A gazdaságossági megítélésben nem vagy olyan jó, mint az ügyfélszolgálati kérdésekben, helyedben annál maradnék. Efféle kérdésekre adott válaszod modorával (mely papírforma szerint nem támadható, mégis flegma, lenéző és nem ügyfélbarát) csak olajat öntesz az amúgy is meglevő tűzre.
Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)
-
kali
legenda
nekem régóta eco volt, korábban frankó is volt a 3 gb-os mobilinternettel, csak sajnos leváltottam 500 mb-ra, ami a korábbi mobiltelefonokhoz elég is volt, de mostanság nem.
az újabb csomagokban drágább a keret és a percdíj, meg amúgy is inkább engem hívnak, néha még a havidíj sem lett lebeszélve, mert van családos...stb kedvezmény.
a kombó csomagok nem vonzottak korábban sem, nem tévéztem mobilon, a ráfizetős mobilinternetek sem voltak szimpik, szóval mindig volt valami bökkenő, ami miatt nem érte meg módosítani, de a muszáj lett az úr - ami inkább csak a szolgáltatónak jó...
kevés kimenő hívás, néhány sms, de sok és gyors mobilinternet, így mi lenne számomra az ideális csomag? -
sifarr
senior tag
Azért abban egyet tudunk érteni, hogy a gyakorlatban - legalábbis míg létezik a gyártó és a Telekom megteheti, addig - mégis csak "közvetítő"?
De facto igen.Illetve megérheti közvetlenül a gyártónál kérni a cserét, ha ez a cél?
Egy szolgáltatótól vásárolt telefon esetében szerintem nem.
Megmagyarázom.
Egy gyártói márkaszerviz a javításban érdekelt. Ez indokolja a létét, valamint a gyártó ellenőrizheti, hogy csak a valóban javíthatatlan garanciális készülékre adott ki cserére igazolást. (A javíthatatlanság itt gazdaságosan nem javíthatót jelent.)
A szolgáltató viszont egyszerre kétféle terméket ad el a vásárlójának. Az egyik a készülék, a másik a szolgáltatás. A vásárló szemében a két termék együtt határozza meg a szolgáltató megítélését, az ügyfél elégedettségét, a márkahűségét.
Tehát a szolgáltatónál hamarabb jöhet el az a pont, hogy márkavédelmi okokból a csere mellett dönt, mint a gyártónál a hasonló márkavédelmi szempont. A szolgáltatónál ehhez még hozzájön, hogy ha neki kell a garit intéznie, akkor ez nála költséget generál (a készülékhez kapcsolódó logisztika).
Ez a szolgáltatónál nem méltányossági szempont, hanem egy ponton túl üzleti érdek. Persze ez a pont annál hamarabb jön el, minél többet fizet havonta a vásárló a szolgáltatásért.Következtetés: ha az ember szolgáltatótól vesz telefont, és főleg, ha az átlagnál nagyobb a számlája, akkor mindig a szolgáltatótól kell kérni a gariztatást.
[ Szerkesztve ]
-
HofiZoli
senior tag
[ Szerkesztve ]
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
polonic
félisten
Leírom bővebben.
Eddig csak a szüleim panaszkodtak erre. T-home telefonról, otthonról akartak hívni csütörtökön 10-kor és kétszer dél körül, ekkor a melóhelyen voltam.. Aztán most egy 3/4 órája akartak megint. Van hívásértesítőm egyébként, ezekről semmi sms nem jött. Pedig annál a vezetékes számnál van hívószámkijelzés.
Csütörtökön, amikor történt ez, akkor én a céges vezetékes telefonról megcsörgettem magam, rendesen kicsöngött. Eszembe jutott, hogy úgy hívjanak, hogy 0036-os országhívóval. Mert amikor csütörtökön hívtak, akkor 06-tal próbálkoztak. És miután a 0036-tal hívtak, egyből elértek.
Most viszont, amikor ma sem tudtak elérni, akkor a 0036-tal próbáltak. Másodjára kb 10-15 perce viszont elértek.Szóval ez így felettébb érdekes.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- ZEN.com
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Filmvilág
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amazon Kindle
- Formula-1
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs