-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz #02683648 #2724 üzenetére
Akkor ez igy elég érdekes....
Csak pofára...
Na, mindegy, akkor ha bemegyek venni, és nem tetszik, amit mondanak, akkor felállok és elmegyek.
Nem lesz +50k-m, hogy erre költsem, még ha akkor addig nem számláznak, míg az le nem fogy.
Egyébként, ikon előfizetést vennék, de iphone-om már van, csak az előfizu kellene, a telefon nem (és ha nem lehet külön venni, akkor elég lenne a telefont kifizetni, nem hogy még kauciót is). -
#41635072
törölt tag
válasz #02683648 #2856 üzenetére
Van.
De szinte már mindenhol van.
Balatonfüreden a strandokon is volt, meg a házban is.lazlo8: Ez egy havidíjas szolgáltatás, havonta vonják. Jó is lenne, ha mindent csak egyszer vonnának. És igen, ha 0Ft-od volt, akkor következő feltöltéskor vonják le. Pannon is így csinálta... Meg gondolom mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #02683648 #2932 üzenetére
Hááát... a T-nél rohadt egyszerű élő embert találni! Nyelvválasztás után opsz egy "0", azt már van is.
A másik két szolgáltató ügyfélszolgálatát nem szoktam hívni, de a topic névadójának ügyfélszolgálatosai eddig még mindig segítettek, és megoldották a problémáimat, kéréseimet...(de lehet, csak mázlista vagyok...) Köszönet érte, mégha ez is a dolguk!Jó szerencsét!
-
legiaap
nagyúr
válasz #02683648 #3026 üzenetére
my-tmobile azt meg merre találom vagy az mi?
(lehet, hogy már találkoztam vele, csak nem tudom hogy így hívják)
Nekem nem írt ki semmi üzenetet, hogy előfizetéses lettem...
De ha pl. ha beírom a *102# kódot, akkor a következőt írja ki:
Mobil Vásárlásra fordítható univerzális egyenleg: 0 Ft
How are U today? Just kidding...I don't care!
-
addikt
válasz #02683648 #3022 üzenetére
Nem vagy elég technikás... Mikor elkezdi sorolni a főmenüt, nyomsz egy valamilyen számot, és akkor a nulla... Ja! Hogy ezt elk****am?
Ha Gyurcsánynak szabad volt...
legiaap: Szintén my-Tmobile... én úgy szoktam, hogy főoldal, webshop, ott belépek, és ott találsz olyat, hogy díjcsomagok, számlázás. Ott megleled az aktuális egyenleged! De vigyázz, mert van valami kavarc az áfával kapcsolatban, ha jól emlékszem...
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
1430
senior tag
válasz #02683648 #3125 üzenetére
Bár tudom a válaszokat, de sajnos nálam "teljes a fogalmatlanság"...
Egyébként logikus. A hivatalos csatornákat nem használod, inkább egy fórumon kérsz segítséget, ahol esetleg valaki válaszol valamit, amiért Te még rendkívül hálás is leszel, pedig lehet, hogy félig vagy még annyira sem igaz a válasz...
Hát részemről "Au revoir"!
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
blueye
veterán
válasz #02683648 #3133 üzenetére
Nekem a "Ha a T-mobile emelt díjas játékával kapcsolatban ill aktuális akcióinkkal kapcsolatban érdeklődik, nyomja meg a 7-es gombot" szöveg után rögtön felajánlja a 0-ás=ügyintézőt, ezek szerint neked nem platinád van és ezt a platinásoknak külön ajánlják fel. Most próbáltam 10:36-kor.
-
1430
senior tag
válasz #02683648 #3135 üzenetére
Csak hogy ne legyen ebből később probléma, ezt most tisztáznám. Minden számnak külön kiemeltsége van, nem pedig az előfizetőnél elérhető legmagasabb vonatkozik mindegyik számra. Magyarán ha a cégben van legalább egy platina hívószám, és te csatlakozol hozzájuk, nem leszel te is platina. Ha felhívod a 1430-at vagy beütöd az ügyfélsorolóba a számod, azt azonosítja a rendszer, és például a 1430-on a megfelelő menüfát kapcsolja. Blueye azért kap rögtön 0-ás gombot mert a szám, amiről betelefonál platina.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
blueye
veterán
válasz #02683648 #3140 üzenetére
Halkan jegyzem meg, hogy akkor lehet cég névre átíratni egy tel. számot, ha leginkább a cég használja és azt elszámolják a könyvelésben, nem?
Gondolom aki nem rendelkezik platinával az is elérheti az ügyintézőt, ha végigbotorkál a menüben és miután kiválasztotta azt az ügyet, ami rá vonatkozik, akkor speciálisan ahhoz kapcsolja a rendszer, aki azzal foglalkozik.
Kicsit olyan ez, mint a bankban: kiemelt ügyfélként felhívhatsz bármikor, bármilyen ügyben egy személyi bankárt, amúgy meg egy központi számot hívhatsz, ahol szintén végigbotorkálhatsz a menüben, mire kapcsolnak egy ügyintézőt. -
blueye
veterán
válasz #02683648 #3146 üzenetére
Jó leszek.
Nem játszom én ilyet, sőt. Főleg mivel a telefonszámla elszámolása mára már inkább nyűg, lassan ott tartunk, hogy ha tényleg elszámolnám az összes a cég érdekében folytatott hívásomat, sosem állna meg az APEH előtt.
Én csak arra utaltam, hogy nem lehet "csak úgy" ráírni egy cégre egy előfizetést, bocs ha ezzel sértettem az önérzetedet. -
1430
senior tag
válasz #02683648 #3390 üzenetére
November 1-től a MédiaMánia és Ikon díjcsomagoknál is működik az adatforgalmi értesítő SMS 80 illetve 100% után, de persze szigorúan tájékoztató jelleggel (azaz reklamáció alapját nem képezheti). Ha elérted a keretet, de nem jött értesítés, ellenőrizd van e adatforgalmi értesítő tiltásod. Az új My T-Mobile-ban nem találtam ezt a lehetőséget, de telefonon rá tudunk nézni.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
nagygabor519
tag
válasz #02683648 #3039 üzenetére
Hm, ebben tudnál nekem is segíteni? Nekem is médiamánia van. Úgy vettem észre, hogy azt írja ki, hogy "Aktuális egyenleg (kedvezmények levonása nélkül). Ami viszont ugye sokkal több, mint amennyit beszéltem. Nem úgy van, hogy számol minden egyes megát, minden egyes sms-t, meg ilyesmi. Aztán abból vonja le a havi 50 sms-t, meg 500 megát, és az efelett lévő dolgokat meg levonja az 5000-ből. Én arra lennék kíváncsi, hogy akkor mennyivel is lépem túl az 5000-et. Most az volt, hogy nem is telefonáltam elseje óta, csak neteztem. Belépek megnézni az egyenleget és 600 forintot ír. Gondolom a netom hány megányi izét kiszámlázta erre, aztán majd kedvezményként levonják az 500 megát. Nem lehet tényleg megtudni, hogy mennyivel kell többet fizetnem, mint az 5000?
Nagy Gábor
-
kali
legenda
-
könnygázóra
tag
válasz #02683648 #3635 üzenetére
Legalábbis hálón belül, hk-n még hozzájön az interconnect díj.
Naiv vagy. Amit kifizet a szolgáltató interconnect címén a másiknak, azt
be is szedi tőle a fogadott hívásokért. Magyarán nullán van. Ennek ellenére
Neked beadják, hogy húúúú mekkora költség az az interconnect díj.
Gondolj csak bele: ha 1.000 Ft lenne egy perc interconnect díj, akkor
is lehet 10 Ft-ért adni a percet a fogyasztónak, ha kb. ugyanannyi
a kimenő összhívása a szolgáltatónak, mint a bejövő.Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
-
addikt
válasz #02683648 #4115 üzenetére
Szeretnéd, mi?
Szóval meroly linkelte az sms-es dolgokat, de a My T-ben is belépés után le tudod kérdezni a részletes dolgokat, 56 magyar forintért tételenként. Ha mindenre kiváncsi vagy, az éppen 11 db sms...Szerintem nagyon megéri...
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz #02683648 #4136 üzenetére
Igen. Egyetértek.
Tény és való, hogy nagyon lehúzós szaga van a dolognak. (Bár ha számolunk kicsit...(5119113 előfizető, ennek 60%-a havidíjas, az 3071470. Közülük mondjuk 80% fizeti ezt a 200 forintot, az meg (netto 160) 393148160 forint havonta, egy évben 4717777920 forint, azaz közel öt milliárd. Ha ezt az összeget felosztják a kiemelt vezetők egymás között, az már nem rossz...bár felőlem akár osztalékfizetésre is fordíthatják..) Szóval nem kis pénz ez, persze emelhetnék a percdíjakat is mondjuk egy forinttal, de az meg hogyan jönne már ki..
Elnézést, hogy ennyire negatív vagyok!
syl5:
Nem, azért az E52 jóval hamarabb jelent meg, mint az O2! ( Az O2 december elején, E52 pedig e szerint a hozzászólás szerint már szeptember elején volt.)
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
Teszla_
senior tag
válasz #02683648 #4187 üzenetére
Sajnos nem tudom, hogy van-e tarifahűség. De ez a kötbéres dolog nem hülyeség. A srác anyja biztos örülni fog ha bejelentem neki a dolgot. Mert be fogom az tuti.
meroly: remélem mi bíróságig nem jutunk. Ahogy magamat ismerem, biztos, hogy hamarabb meg lesz oldva.
Szerk: jééé, közben megérkezett az új ph!-s dizájn
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz #02683648 #4266 üzenetére
Én egyébként teljesen egyetértek veled. Eszem ágában sem jutna olyan szolgáltatást használni, amiről nem tudok mindent. Mielőtt ilyen dolgokba kezdek, bőven átolvasom a szakirodalmat, legyen az bármi, most nem csak a mobilnetről van szó. Egy-két alkalommal már én is fizettem tanulópénzt (pannonos 1GB-os 2k-s mobilnetnél, kicsi túlböngészéssel 20ezer Ft).
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen