Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dedike

    addikt

    válasz meroly #4267 üzenetére

    Eszem ágában sem jutna olyan szolgáltatást használni, amiről nem tudok mindent.

    Véleményem szerint ebben a mondatban van a lényeg! Szerintem rengeteg ember, aki mai szemmel (mondjuk így) semmit nem tudó régi telefonról vált egy újra nem is tudja mi az, amiért fizetni kell, és mi az, amiért nem. Így aztán használja, hiszen fogalma sincs(honnan is lehetne) arról, hogy az a wap/net (vagy bármi más, pl. videotelefon) igenis fizetős, és bizonyos helyzetekben vastagon fizetős szolgáltatás. Nincs róla fogalma, mert
    1.) sosem használta,
    2.) ingyen kap(ott) ennyi vagy annyi adatforgalmat (és úgy gondolja, ha a mai világban adnak valamit ingyen, az amúgy sem lehet drága),
    3.) bízik a szolgáltatójában, és abban, hogy erre neki felhívnák a figyelmét akkor, amikor a készüléket vásárolja.

    Szóval véleményem szerint ezekre a dolgokra is fel kellene hívniuk a szolgáltatóknak a figyelmet, akár egy a vásárláskor adott olvasmányos, érdekes füzet formájában (és onnantól kezdve már tényleg hülye aki azt nem olvassa el, s tényleg nem reklamálhatna az akár sok ezres számla miatt). [Tudom, ez nekik sem érdekük, bár véleményem szerint hosszabb távon megtérülne a tudatos, információkkal jól ellátott, az új után fogékonyabb vásárlói réteg kialakításával/kialakulásával]

Új hozzászólás Aktív témák