-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Remittenda
aktív tag
Vodafone START internet előfizetését aktiváltam az előbb és gondoltam, mivel ez már nem csak wapra, de netre is jó, akkor összelövöm a N6230 gyári email kliensét. Gmail, és Yahoo az istennek sem akart összejönni, egy Freemailes fiók működik
DE nem teljesen. Letölteni le tudom a leveleimet, de küldnei nem tudok. küldéshez mi a Voda smtp címe? És kell még valamit aktiválnom, vagy elég ennyi (kellhet valami vodás mail előfizu)?"Who are you working for, damn it?!" - レミッテンダ
-
MODERÁTOR
válasz AMD Power #2549 üzenetére
AMD Power:
Igen, a videóhívás-fogadás díjmentes.
Remittenda:
A kimenő szerver az smtp.vodafone.hu
Viszont, ennek használatához kell sz.tem szükséges egy Vodafone Mail előfizetés (a felhasználónév/jelszó páros miatt), ami havidíjas.
[Kettő az egyben.
Legközelebb használd a MOD-gombot, légy szíves.
Köszönöm.
Viktor0610]Samsung Galaxy A54
-
Remittenda
aktív tag
válasz Viktor0610 #2554 üzenetére
Köszi, ez megmagyarázná, miért nem tudok küldeni... Asszem nem úszom meg az ügyfélszolgálatot! Amúgy fizikai fájdalmat jelentett volna a Vodának, ha nem kell külön fizetni?!
"Who are you working for, damn it?!" - レミッテンダ
-
Gebriel
veterán
válasz Remittenda #2556 üzenetére
Amúgy fizikai fájdalmat jelentett volna a Vodának, ha nem kell külön fizetni?!
A nagy fönökök miböl nyaralának? -
MODERÁTOR
válasz Remittenda #2556 üzenetére
Sokáig havidíjmentes volt, két-három hónapja fizetős, 190 Ft a díja.
Samsung Galaxy A54
-
salvorhardin
csendes tag
válasz motogirl #2542 üzenetére
Nem nagyon értelek, vagy lehet, hogy csak félre...
Vonatkoztassunk kicsit el a konkrét tarifáktól és díjjaiktól.
Ha szerződök egy céggel egy szolgáltatásra és a cég ennek a szolgáltatásnak egyoldalúan közvetlen értesítés nélkül módosítja egy lényeges paraméterét úgy, hogy ez engem hátrányosan érint, akkor azt hiszem teljesen jogosan háborodok fel (gondolom én marha, de látom ezt sokan nem így gondolják, és sajnos ezért is tartunk ott ahol).
Csak abban az esetben fogadnám el az értesítés hiányát, ha a módosítás előnyösen érint.
Más:
Azoknak akik azzal jönnek, hogy nehogy azt gondoljam a többi jobb...
Nem gondolom, azért nem jobb a többi sem, mert a verseny éles és a profit-éhség nagy. Egyszerűen a saját érdekeiken túl nem néznek mást. Ez bizonyos szempontból természetes, de az nem jelenti azt, hogy teccik vagy szó nélkül kell hagyni... -
salvorhardin
csendes tag
válasz Gebriel #2548 üzenetére
Oliverda és Gebriel...
Egy percig sem állítom, hogy nagyon sírni fognak ha ott hagyom őket (sőt úgy kezdtem, hogy a telelefonálási szokásaim miatt valószínüleg én vagyok a szolgáltatók rémálma)
De ne feledjétek, ma én nem számítok, holnap esetleg TI nem fogtok nekik számítani.
Egyébként én korábban a pannonnál 5-6 évig sokat fizettem havonta, mert sokat beszéltem, de akkor még nem volt skype, icq (stb) és elérhető szélessávú internet sem... -
Oliverda
félisten
válasz salvorhardin #2560 üzenetére
Nekem mindegy, viszont biztos vagyok benne hogy másik szolgáltatóval sem lesz jobb, sőt. Nem baj, legalább akkor másik topikban fogsz átkozódni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Gebriel
veterán
válasz salvorhardin #2560 üzenetére
Jó igazad van tényleg szemét dolog hogy nem értesitettek,én is fel lennék háborodva.....
Egyébként ajánlom figyelmedbe...[link]
Föleg a 1750Ft havidíjal ami lebeszélhető -
shev7
veterán
válasz salvorhardin #2559 üzenetére
''Ha szerződök egy céggel egy szolgáltatásra és a cég ennek a szolgáltatásnak egyoldalúan közvetlen értesítés nélkül módosítja egy lényeges paraméterét úgy, hogy ez engem hátrányosan érint, akkor azt hiszem teljesen jogosan háborodok fel (gondolom én marha, de látom ezt sokan nem így gondolják, és sajnos ezért is tartunk ott ahol).''
Ha szerzodsz egy ceggel egy szolgaltatasra, akkor gondolom elolvasod a szerzodesi felteteleket. Abban benne van, hogy hogyan kell teged ertesiteni valtozas eseten (ket orszagos napilapban). Ha ez neked nem tetszik, nem kell megkotni a szerzodest. De utolag szamonkerni olyat ami nem szerzodeses kotelesseguk szinten furcsa.''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
MODERÁTOR
Sz.tem a Bónusznak hálózaton kívül sem vészesek a percdíjai. Főleg, ha hozzászámolom a lebeszélhető havidíjat, a másodperc alapú számlázást és a havidíj lebeszélését követő forgalmi kedvezményt -amit tulajdonképp' percdíj-kedvezménynek is nevezhetünk.
Persze, mindig vannak jobb csomagok, mindig lehetünk elégedetlenek valamiért... Pl. lehet(ne) akár 9 Ft is a percdíj minden időszakban, minden hálózatba...Samsung Galaxy A54
-
wwhy
veterán
(halkan) megjegyzem: az én flotta (FDSz) szerződésemben is benne volt, hogy 2 napilap stb. A változtatási infó persze sehol sem jelent meg, ezt még az üfsz is elismerte. Ködösítettek egy sort jobbra-balra, végül Bónusz lett belőle
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
motogirl
tag
válasz Viktor0610 #2567 üzenetére
Pont ezért írtam azt az egyik hozzászólásomban, hogy mielőtt elkezd valaki földbe döngölni egy céget, előtte nézzen körül a piacon. De valakinek egyszerűbb homokba dugni a fejét...
-
Gebriel
veterán
Ha egy kicsit vissza tekintünk a múltban...
Mikor bejött a perc alapú számlázás akkor azok a díjak jóval alacsonyabbak voltak mint a piacon lévő mp alapúak.
Akkor azok a nagyon jók voltak,senki nem bánta hogy perc alapon beszél.
Vagy csak én láttam így -
(Kolombusz)
veterán
Érdekelne, hogy a videotelefonálás, online tévé, szóval a 3G-s cuccok milyen dij ellenében vehetők igénybe?
Egy flottás előfizum van. -
motogirl
tag
válasz (Kolombusz) #2571 üzenetére
[link] Itt vannak a multimédiás csomagok, amiket legjobb tudomásom szerint a flottás csomagokhoz is megrendelhetsz.
-
Remittenda
aktív tag
válasz Viktor0610 #2558 üzenetére
Hát akkor sikerült jól időzítenem! Sebaj, ennyit talán ki fogok bírni, meg is rendelem tőlük, ha jól láttam, akkor MAIL a 1270-re és küldik a jelszavamat; login név meg a tel számom. Remélem innentől össze tudok lőni egy smtp szervert a N6230-on
Gebriel Ennél már csak egy jobb volt: T-nél - nem tudom pontosan melyik előfizus csomag - kb 200 Ft-ot kérnek a hívószám kijelzésért. Azt hiszem ez mindent visz."Who are you working for, damn it?!" - レミッテンダ
-
Remittenda
aktív tag
válasz Remittenda #2577 üzenetére
Hmm, szokatlan a Vodától, két nap türelmi időt kértek: Remélem sietnek!
Tisztelt Ügyfelünk!
Kérését rögzítettük, a változtatásról
2 munkanapon belül értesítjük.
Türelmét köszönjük!
Vodafone
[Szerkesztve]"Who are you working for, damn it?!" - レミッテンダ
-
Gebriel
veterán
válasz (Kolombusz) #2576 üzenetére
Néz fel a Vodafone LIVE! wap prortálra.Legjobb tudomásom szerint most ingyen lehet Mobil Tv-zni de csak az alap csatornákat.
-
salvorhardin
csendes tag
Ha válaszolsz egy fórum bejegyzésre, akkor gondolom elolvasod azt (estleg az előzményeket is). Nekem nem rémlik, hogy jogtalannak vagy szabálytalannak minősítettem az eljárást. Egyszerűen szemétségnek, felháborítónak neveztem, és emellett kitartok. Éppen ez a lényeg, hogy szabályos amit tettek de undorító.
Egy ügyfélbarát szolgáltató nem tett volna így. Ha a többi is ilyen akkor azok sem ügyfélcentrikusak, maximum csak szavakban.
Csak, hogy értsd miről is beszélek, felhozok egy példát ami nem túlságosan vág ide, de mégis aki akarja megértheti....
A Raiffeisen Bank eljárását ajánlom figyelmetekbe. Megjegyzem nekem nem szimpatikus a Raiffeisen (nem vagyok ügyfelük) de ennek ellenére kalapot emelek előttük.
[link]
Megjegyzés: Van bankszámlám és bankkártyám, de NINCS hitelkártyám és valószínüleg (remélem) nem is lesz soha. Ennek ellenére ez a banki viselkedés egy nagyon szimpatikus dolog számomra. -
salvorhardin
csendes tag
válasz motogirl #2569 üzenetére
Neked jobb, hogy tudod a többi sem külömb?!
Nekem nem, én nagyon sajnálom. De attól még nem tetszik ami nem tetszik.
Az sem rémlik, hogy a földbe döngöltem a céget (bár tudnám ), főleg nem, hogy mondjuk ezt a konkurenciák dícséretével tettem volna.
Egyszerű mint a pofon, nem tetszett az eljárásuk stílusa. Ezt itt kifejtettem. Kíváncsi voltam ki mit gondol erről. Sajnálattal veszem tudomásul, hogy kevesebb az együttérző bejegyzés mint a kötekedő, okoskodó. Van viszont elég sok tárgyilagos is.
Kíváncsi vagyok ha a te tarifádat lényegesen megváltoztatják melynek mértéke (nem összegszerűsége) az enyémhez hasonló (a hívásaim jó részéért 5x 6x annyit fizettem) és számdra ez csak félév múlva derül ki (közben sok sok sms-t küldtek, de a változásról persze nem) akkor is okoskodsz vagy felháborodsz az eljárás módja miatt?! -
Bubu maci
tag
Sziasztok!
Flottas elofizum van. Ha /ne adj' Isten/ megszunik a munkaviszonyom azzal a ceggel aki a flottas lehetoseget biztitotta, akkor mi varhato?
1. Bukom a flottas elofizut, megszuntetem, vagy megyek ''publikus'' elofizura /esetleg bonus..../?
2. Maradhatok a flottas csomagban amig a Voda ra nem jon, hogy nem vagyok ra jogosult.. ?/Esetleg lejentik nekik / -
shev7
veterán
válasz salvorhardin #2580 üzenetére
''Egyszerűen szemétségnek, felháborítónak neveztem, és emellett kitartok. Éppen ez a lényeg, hogy szabályos amit tettek de undorító.''
Miert varsz el a szolgaltatotol olyat ami nem szerzodeses kotelezettsege? Undorito akkor lenne, ha vallata volna, hogy sms-ben ertesit, es nem tette volna meg. Tovabbra is csak azt tudom mondani, hogy ha nem tetszenek a feltetelek, nem kotelezo alairni a szerzodest.
Te szoktal jofejsegbol tobbet fizetni, mint amennyit kellene? Egy szolgaltatobarat ugyfel igy tenne...
A bankos peldadra: Ott sem verik at az ugyfeleket azok a bankok akik a teljes osszeg utan felszamitjak a kamatot. El kell olvasni a szerzodest, benne van, a kamatszamitas modja. Ha nem tetszik, akkor lehet hitelkartyat igenyelni a Raiffeisennel, senki sem kotelez arra, hogy mas bankot valassz.''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
motogirl
tag
válasz salvorhardin #2581 üzenetére
Én nem okoskodtam és nem kötekedtem, hanem ajánlottam valamit. Ennyi... NEM mondtam, hogy nekem tetszik ez az eljárás. Élhetsz a számhordozás lehetőségével
-
salvorhardin
csendes tag
válasz motogirl #2584 üzenetére
Ezért várok el olyat a SZOLGÁLTATÓTÓL ami nem szerződéses kötelessége...
''Elkötelezettség az ügyfeleink iránt:
Ügyfeleink bizalmukkal ajándékoztak meg bennünket. Arra törekszünk, hogy ezt tapasztalatunkkal és egyedülálló szolgáltatásainkkal viszonozzuk.
...
Fontosnak tartjuk, hogy felelősségtudatunk ne csak elveinkben, hanem tevékenységünkben is érezhető legyen.''
forrás: [link]
A Bankos példánál pedig nem csak én gondolom, hogy nem stimmelnek a dolgok hanem GVH is, ezért rótt ki 100milliós bírságot az OTP-re és további nyolc banknál is vizsgálódik.
[link]
Ja bocs, ez a #2583-ra lenne válasz Shev7 számára...
[Szerkesztve] -
shev7
veterán
válasz salvorhardin #2588 üzenetére
Egyetlen kerdesre folyamatosan kerulod a valaszt: Miert nem olvastad el a szerzodesed mielott alairtad, es miert nem akkor panaszkodtal a vodafonnal, hogy a szerzodesi feltetelek valtozasarol te SMS-t is szeretnel kapni?
Megteveszto hirdetesek miatt vizsgalodik a GVH, hogy jonnek a megteveszto hirdetesek, ahhoz a temahoz, hogy nem kaptal SMS-t? Egyebkent aki bedol a hirdeteseknek, az meg is erdemli. Tessek szerzodest olvasni alairas elott. Illetve a mosoporreklamokat is elhiszed?
[Szerkesztve]''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
salvorhardin
csendes tag
Nem kerülöm a választ, egyenesen kijelentem ha ez TÉGED az egészből ennyi érdekel:
Korábban nem olvastam el a szerődési feltételeket.
Megjegyzés:
A szerződési feltételekben egy felsorolás szerepel, hogy milyen módokon értesítheti a szolgáltató az előfizetőt:
''A módosításról annak hatályba lépése előtt 30 (harminc)nappal a Szolgáltató ügyfeleit (az
értesítendő Előfizetők körétől függően)országos vagy megyei lapban legalább két
alkalommal feladott közlemény útján,a módosításnak a Szolgáltató ügyfélszolgálatán történő
egyidejű közzétételével tájékoztatja,vagy írásban,elektronikus levélben,illetve egyéb
elektronikus hírközlés útján értesíti.''
Namost, szerintem (aki nem vagyok senki) ilyen mértékű módosításról illet volna (de kétség kívül nem volt kötelező) közvetlenül is értesítsenek. Úgy vélem kicsit elsumákolták azzal, hogy a napilapban megjelentetett közleményt vagy elolvassa az ember vagy nem, de a neki küldött sms-t valószínűleg igen. Annak ellenére napilapban tették közé, hogy az nekik szerintem többe került mintha minden érintettnek küldtek volna sms-t a saját rendszerükön.
Úgy látom aki akarja érti mit kifogásolok, aki nem akarja nem érti...
(Na erről ennyit mert több szót nem érdemel)
[Szerkesztve] -
balintka
addikt
válasz salvorhardin #2590 üzenetére
Szerintem az egész téma amin ''cirkuszolsz'', nem olyan nagy ügy... Én is kifizetem a drágább percdíjakat, de nem sírok. Így is elég havonta egy 3000-es kártya, pedig játékot is veszek belőle.
-
shev7
veterán
válasz salvorhardin #2590 üzenetére
''Korábban nem olvastam el a szerődési feltételeket.''
Akkor azt hiszem tenyleg nincs mirol beszelnunk...
''Úgy látom aki akarja érti mit kifogásolok, aki nem akarja nem érti...''
Termeszetesen ertem mit kifogasolsz, csak kozben nem kicsit valsz nevetsegesse. Felmondtad mar a szerzodesed?''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
lancika
tag
Ez mindenkinek tetszeni fog 10 Mb WAP akció:[link]
-
lancika
tag
válasz balintka #2597 üzenetére
Ahogy le van írva.
Aug 15-ig lehet felhasználni 10 Mb WAP-ot. Ha túl léped, akkor 3Mb 300 ft, Vitamaxnál. Előfizunál 1,2 ft/10 kB
10 Mb-ig ingyenes, de csak egyszeri alkalommal lehet igénybe venni, nem minden hónapban. Plusz még egy csomó szolgáltatás is ingyenes, nézd meg a live! főoldalát.
[Szerkesztve] -
Gebriel
veterán
válasz salvorhardin #2590 üzenetére
Na most tulajdonképpen nagyon nem értelek???
Kifogásolod az eljárást?!?!?!
Leszemetezed a szolgáltatót(motogirl ezt jegyezte meg)!!
Hol ott.....
''A módosításról annak hatályba lépése előtt 30 (harminc)nappal a Szolgáltató ügyfeleit (az
értesítendő Előfizetők körétől függően)országos vagy megyei lapban legalább két
alkalommal feladott közlemény útján,...
Megtörtént!!!!!!
Szolgáltató ügyfélszolgálatán történő
egyidejű közzétételével tájékoztatja,vagy írásban,elektronikus levélben,illetve egyéb
elektronikus hírközlés Vodafone honlapra útján értesíti.''
Megtörtént!!!
No comment
Még egy kérdés..
Hol szoktad feltölteni az egyenleged?
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Lunar Lander Beyond teszt
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Autós topik
- Alkoholista nevelde
- Gitáros topic
- BestBuy ruhás topik
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen