Új hozzászólás Aktív témák

  • modi

    tag

    válasz Gebriel #51730 üzenetére

    Lopás fogalma:

    Aki idegen dolgot mástól azért vesz el, hogy azt jogtalanul eltulajdonítsa, lopást követ el.

    Nincsen külön vezetve,hogy akkor nem ha......

    Lopás az lopás

    Ha farzsebéből lopják ki,akkor is hibás lenne ,mert miért tette oda.
    Ha táskájába,ugyan ez.
    Ha elhagya,miért nem figyelt oda, ugyan ez.
    Ha lakásból lopják el,miért hagyta ott ugyan ez

    Biztosító meg úgy forgatja,ahogy neki jó. Csak a pénzt szedi,fizetni meg nem akkar.

    Ezekkel a kitételekkel a Vodafone egyik üzletében ahol lemondtuk a biztosítást, ők sem voltak tisztában.

    Az autós példát én is felhoztam.
    De lehetne több példát is hozzni.

    Egyébként van köze a szolgáltatónak,mert a panaszom kezelését már ők végezték,és utasították el.
    Úgy,hogy mindig minden időre fizetünk,7 előfizetés volt 1 név alatt.
    Korábban is fizettünk biztosításokat,és soha nem volt káresemény.
    2x történt olyan ügyfélszolgálati ügyintézés 2016,2017-ben amível nyugodtan szaladhatam volna a felügyelethez,és akkár hűség szerződést is bonthatam volna,de úgy voltunk vele,hogy emberi tényező tévedhet. (jóváirásokat kaptunk.)

    Ezek után elvárnám,hogy közép utat választ a szolgáltató ,mind két fél megelégedésére.
    (Akkori levelezés meg van max a 3 ügyet küldöm be egyszere a felügyeletnek)

    Eddigi eredmény a panasz kezelésüknek.
    3 készülék biztosítást felmondtunk / Minnek ha ugyse fizetnek /
    Az egyik biztosítást a panasz elutasításának közlése kor mindjárt le is mondtam /Meg is lepödött a hölgy.
    Többit üzletben intéztük.
    2 előfizetést megszüntetünk.

    Van piac,van hova menni.....

Új hozzászólás Aktív témák