Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz asdf_ #64914 üzenetére

    "Volt már ekkora shitshow az elmúlt 20 évben bármelyik telekomcégnél? Nemigen.."
    tekintve, hogy nem követem az eseményeket/ nem foglalkoztatott... így fogalmam sincs. Olyanról tudok, hogy xyz szolgáltató nem akart felvenni xyz dolgot pl sport csatorna, és hónapokig, fél évig, stb ezen rugózott mindenki...

    Alapvető szolgáltatások működnek, tudsz telefonálni (a többség legalábbis), sms-t küldeni, hívást fogadni, netezni - még ingyen netet is adnak, így pl nekem, akinek amúgy nem lenne is van... mi kell még?

    Nekem is kellene pl adat-egyeztetni... lassan eltelt egy hónap, és kevesebb mint 30 nap lesz rá... de még várok picit vele...

    Ez annak kellemetlen, akinél vmilyen folyamat beragadt. De ahogy látom az is halad, ha lassabban is lásd E-sim.

    Ha meg problémám lesz akkor majd jelzem... esetleg még kompenzációt is kapok. :)
    mit idegeskedjek? :)

    "Jogilag lehetne-e (pl. hogy hetekig áll a számhordozás)? "
    jogilag is lehet, gondolom pl vis major helyzet. De technikailag is lehet látod. Aztán majd kiderül, a szervek mit állapítanak meg.

    De mint sokan mondják, ezt sokszor a fogyasztóra terhelik így vagy úgy úgyis, többnyire.

    "Akkor meg a tökért a leendő(!) ügyfelet hibáztatjuk, nehogymar ő legyen a hülye, "
    Én azt írtam hogy IS lehet hibás. Ha a sarki voda üzletbe ment volna, gondolom le se*** az ügyet, mert max visszajövök máskor. Nála is a problémát az okozza, hogy nagy távolságot tett, meg szervezést igényelt, gondolom... akkor ezen már ne múljon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák