-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baloghgabor
aktív tag
Írtam panaszt nekik, több hónap (sokszor 30 nap eltelt), nem is válaszoltak. Mehetek tovább, de már nagyon unom az egészet! Eladták valamit ami NEM használható üzemszerűen errefelé mert nincsrn még 2g sem mindenhol, ahol a macska mászkál (nem, nem a szekrényben, odakint nyílt terepen). Ezért olyan fals eredményeket mutat, amin az eredeti forgalmazó is ledöbbent! Ekkor ment panasz vodafonnak, majd küldött a Vodafone tovább, a lefedettségi osztályra. Erre panasz, hogy vagy NASA, vagy ha Vodafone, akkor ugyan ők viszgálják már ki. Ennek több hónapja. Még két hónap és kuka részemről. Csak ki ne találja, hogy havi majd 30ezer a semmiért!
Különben évek óta ez megy. Romlik a hálózat minősége, panasz majd utána mint az álom, majd kezdődik elölről. Belefáradtam. Telefonálni is utálok már emiatt, mert azt se tudom sikerül-e, net is néha borzalmasan sz@r. Inkább megyek a kőkorszakba vissza, netkávézó, meg kurblis telefon és nyugodtabb életem lesz!bégé
-
félisten
válasz baloghgabor #65851 üzenetére
Az előző szerződéseden is pontosan így van, nézd csak meg. Szerintem feleslegesen pörgeted magad ezen.
-
Boond
addikt
válasz baloghgabor #65851 üzenetére
Tudtommal kötelező válaszolni, iktatószámmal, stb látják el. Lehet a stílussal volt gond(?). Érdemes rákérdezni... (mondjuk nem most, hanem már rég kellett volna). Ha pedig technikailag ennyit tud az eszköz, vagy benne van a szerződésben mint kitétel (mint mobilnetnél a garantál 0/0) akkor meg valószínűleg, sokkal többre nem fogsz jutni...
Amúgy ha online rendelted volt még 14 nap elállásod is...
" Erre panasz, hogy vagy NASA, vagy ha Vodafone, akkor ugyan ők viszgálják már ki. "
? Mi köze a Nasa-nah ehhez?"Csak ki ne találja, hogy havi majd 30ezer a semmiért! "
Ha van változtatás, és nem jelzed, hogy vmi nincs rendben... akkor úgy veszik(vehetik), hogy elfogadtad. De fenti kommentekből az jött le, hogy lehet nem jól érzelmezed a számlát..." Inkább megyek a kőkorszakba vissza, netkávézó, meg kurblis telefon és nyugodtabb életem lesz! "
okés, és egyél sok banánt Abudulu üdvözöl (Ez amúgy nagyon nem a kőkorszak, akkor nem voltak net kávézok, max a Flintstonesban)Amúgy ha jól értem, akkor más szolgáltatónak sem jó/jobb arra felé a hálózata...
-
baloghgabor
aktív tag
Ha a stílussal van gondjuk akkor nem kell egy panaszra válaszolni?! Megírtam nekik, hogy nem tudom elfogadni, hogy a hálózati osztályhoz küldenek, mert én nem tudom kik azok és hol vannak. Van egy Vodafone email cím, amire írtam eddig is, kérem kivizsgálni, hogy miért használhatatlan a berendezés? Elképzelhető, hogy 2g hálózat sincsen teljes lefedettségben az én környékemen? (az eredeti forgalmazó szerint ez lehet a gond). Automata üzenet hogy megkapták, válaszolnak, vizsgálják.... Azóta is. Nyilván azóta is pont az én bajokam vizsgálják. Persze 30 nap alatt semmi sem érkezett, mehetnék tovább, de senmi értelme sincsen. Maximum kapnak megint egy bírságot, de attól nem lesz jobb sem a hálózat, sem a berendezés. Szóval még két hónap és ez a szerződés megszüntetve. Majd jön a többi. Az elmúlt bő egy hónap alatt amit műveltek, az csak hab a tortán, ahhoz képest amit évek óta művelnek. Abszolút inkorrekt cég, általában határidőre válasz a panaszra, amit sokszor újabb panasz követ, majd nagy kegyesen történik valami. Mondom ezek után egy ideig mintaszerű a dolog, majd újra esik a színvonal. Biztosan így kell egy szolgáltatónak működnie..... Szerintem a többi sem különb, mert ezt meg lehet tenni ebben az országban. Nem, továbbra sem várok el többet csak ha valamit eladnak és az jó, akkor ugyan ÁLTALÁBAN legyen már az. Mivel sok választásom nincsen, így marad a kőkorszak. Jay akkor nem.lesz netkávézó (szerintem már most se nagyon van ilyen), még telefon sem, de majd küldök füstjeleket, vagy elgyalogolok oda, ahol akarok valamit.
A 29.990 el van felejtve, akkor nem foglalkozom vele. Csak furcsa hogy lehetne bármilyen havidíj is ennyi, ha valami nem teljesülne? Ezt el tudták kétszer is küldeni, de a számlát megint nem látom, de a szokásos összeg szerepel, szeptember eleje helyett hó végi határidővel.bégé
-
Boond
addikt
válasz baloghgabor #65854 üzenetére
Nem tudom, az egy költői kérdés... elvileg mindre kell...
"Maximum kapnak megint egy bírságot, de attól nem lesz jobb sem a hálózat, sem a berendezés. "
Nekem vmilyen technikai okból a szerződéssel ellentétben, másképp szerepelt náluk az adat (korábban jó volt), jeleztem, felvették panaszra. Javították, valamint felajánlottak "kárpótlást". De ha nem foglalkozol vele, nem foglalkoznak vele.Telekomnál úgyan így. Volt problémám, több hónapon keresztül, ügyfélszolgálatos azt mondta igen rendben. Számlán meg nem úgy szerepelt. Mikor normalizálódott leírtam emailbe az egész történetet, és rendeződött.
Talán 1 héten belül kaptam választ. Az ilyen dolgok szerintem sokat javítanak a viszonyon...De ha nem foglalkozom vele, akkor meg úgy marad....
"Abszolút inkorrekt cég, általában határidőre válasz a panaszra, amit sokszor újabb panasz követ, majd nagy kegyesen történik valami. "
Nekem teljesen más a tapasztalat.
Amúgy az továbbra sem derül ki minek egy macska gps Van bármilyen gyakorlati haszna?
[ Szerkesztve ]
-
pitiless
senior tag
"??? Hívással, meg internettel, sms-el semmi gondom nem volt. Ha nálad volt, akkor nem az átállás miatt lesz gyaníthatóan. (ha csak nem épp akkor váltottál vmilyen csomagról, akarsz hordozni vagy egyéb, ami komplikációt okozhat esetleg)."
Nálam annyi történt, hogy vettem egy OnePlus Nord 2-őt és bekapcsoltam az előfizetésemhez az 5G-t (Red Live), onnantól kezdve nem megy fel 4G-re csak esetleg cellaváltás után. Vagy el lehet érni vagy nem. Vagy tudok hívni vagy nem. A telefonba próbaképpen beleraktam a feleségem vodás kártyáját is. Az én kártyámmal HSPA, az övével LTE. SIM kártyát cseréltettem (addig nem volt 5G sem). Panaszt tettem, nem történt semmi sem (egy Excel táblázatot kellett kitölteni, hogy mikor tapasztalom a jelenséget). Számhordozással nem is akartam próbálkozni, mert a lakcímkártyámnak a számának 999999XL-t írtak be (nyilván nem ez a száma), pedig okmánycsere után mindig megyek lejelenteni. Majd jó lesz Vitamaxnak...
-
4Grider
nagyúr
Tettem egy webes panaszt, hogy az augusztus elején befizetett számla képét még mindig nem kaptuk meg a fiókunkba. A panaszt a fiókba bejelentkezve tettem. Az volt a form-on, hogy nem kötelező az ügyfélbiztonsági kódot feltüntetni.
Ezek után egy hétre érkezett egy e-mail, hogy az üzleti ügyfélszolgálathoz áttették a bejelentést, mert ez nem az ő illetékességi körük.
Rá egy hétre az üzletetitől egy e-mail, miszerint nem azonosítottam magam megfelelően, amúgy is csak a cég aláírásra jogosultja járhat el ennek a 3 éves előfizetésnek az ügyeiben, mert személyesen ügyfélszolgálaton nem hatalmazott meg engem hogy eljárjak az cég ügyeiben, így lezárták a bejelentést. Aláírási címpéldány, meghatalmazás nem érdekli őket, a tulajdonost rángassam haza, és menjek be vele egy személyes ügyfélszolgálatra.
Számla most sincs a fiókban.
Totális inkompetencia. -
Boond
addikt
válasz pitiless #65856 üzenetére
Akkor lényegében történt vmilyen változtatás. Gondolnám az exel arra kell(ene), hogy kb utána tudjanak nézni.
De másnak is volt úgy emlékszem hasonló, más okból. vmilyen technikai hiba lehet. DE látom megy a beletörődésNekem nincs 5g-m, meg erre felé, valószínüleg nem is lenne...
Decemberben bővül az 5g hálózat Hátha érdekel(ne)4Grider Érdemes megadni, vagy jelezni, vmilyen azonosítót, stb. Nálad úgy látom eleve bonyolultabb a történet, mert céges. Én is akartam ügyintézni, másik kártyát adategyeztetésre, az ügyintéző készséges volt... bele is ment volna... de a biztonsági jelszót senki sem tudja kb (sosem lett használva). Adategyeztetésnél meg hibát írt ki, mindenkire. - Pedig nem üzleti előfizetés...
A megoldás, az votl, hogy regisztráltam egy fiókot, és azon keresztül bonyolítottam a dolgokat... úgy már sikerült az adategyeztetés (egy betű elírás lehetett max), és nem az elfőzető nevében, így az üzenet félre vezető volt.
" a tulajdonost rángassam haza, és menjek be vele egy személyes ügyfélszolgálatra."
Nem lenne egyszerűbb szólni az illetőnek, hogy ezt az emailt (akár copy+past) küldje el, erre és erre címre?Én is voltam bankban, rokon az ügyintéző, mégis "ezt nem mondhatom, vagy mondhatnám meg mert..."
Akkor, egy idegennek...Amúgy ahogy olvasom nem vagy egyedül másoknak sincs... "majd lesz".
[ Szerkesztve ]
-
pitiless
senior tag
"Akkor lényegében történt vmilyen változtatás. Gondolnám az exel arra kell(ene), hogy kb utána tudjanak nézni.
De másnak is volt úgy emlékszem hasonló, más okból. vmilyen technikai hiba lehet. DE látom megy a beletörődés "Igen, történt. Csak a változtatás hatására használhatatlan lett az előfizetésem, amit nem igyekeznek orvosolni. Nincs arra időm, hogy fél-egy órákat várjak ügyintézőre, majd közölje, hogy nem tud semmit sem csinálni. Augusztus 18-tól megy ez, azóta semmi fejlemény.
-
Boond
addikt
-
pitiless
senior tag
A múltkor sikerült ügyintézőhöz kerülni, kapcsol a technikushoz, de megint ügyintézőt kaptam, megint kapcsol, vonal megszakad. 32 perc. Most kvázi kockázatmentesen a Telekomnál MultiSIM-es előfizetésem van. Egy nálam, egy a feleségemnél, harmadik kártya meg mehet akár modembe. Üzletben nem tudtak segíteni, próbáltam. Kártyát cseréltünk, kb. első lépésben. Ügyfélszolgálat nem látja a feltöltött panaszt, csak annyit, hogy folyamatban van valami.
-
AMD Power
titán
Ahogy így olvasom nekem most "szerencsém" volt,hogy jó lett a számlám.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
K Norbi
addikt
válasz AMD Power #65862 üzenetére
Igen,most már a vodafone számla befizetés olyan lesz mint a szerencsejáték.
Lehetne is rögzíteni a szerencsejáték oldalán, ötöslottó, kenó, puttó, Skandináv, vodafone számla befizetés.
Vagy buktad a befizetést, vagy többet fizettél.
A fődíj ha eltalálod a számlád pontos összegét.[ Szerkesztve ]
-
#54655232
törölt tag
válasz baloghgabor #65851 üzenetére
A legnagyobb problémát az jelentheti hogy nem vettek fel embert mikor átkerült hozzájuk a upc. Ezt egy kedves vodáshölgy mesélte az egyik voda üzletben. Az a pár alkalmazott szopik mostmár a upc vel is ami országosan nem kevés. De ezt is csak kis hazánkban tehetik meg. Máshol ahol tucatnyi a szolgáltató már éhenhaltak volna ilyen háttér logisztikával.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz pitiless #65861 üzenetére
Anno nekem a nettel volt gondom... réz két ér pár, meg ilyesmi... nem volt könnyű elérni, hogy technikushoz kapcsoljanak... emlékszem... (bár két érpárom sosem lett, de javítottak a neten - lehetőségekhez képest ).
" Egy nálam, egy a feleségemnél, harmadik kártya meg mehet akár modembe. "
Ha ugyan az a szám van 3 embernél, az miért jó?"Üzletben nem tudtak segíteni, próbáltam."
rendszer leállás vagy egyéb ok miatt nem? Akkor marad a levélÉrtem
"Máshol ahol tucatnyi a szolgáltató már éhenhaltak volna ilyen háttér logisztikával."
Ezt nem tudom, de ha tv-re gondolok, esetleg netre, akkor a városban pont múltkor számoltam, hogy vagy 5 szolgáltató biztos, van amiről tudok, ha nem több... (persze ebbe két telekom is van sima/flip) - már ha még vannak... És ott még nincs voda talán... bár kitudja... upc lehet van... Nem kell félni, megélnek...Mondjuk, feltöltősben még mindig a vodafone a legjobb (igaz akkor is az voltam, amikor nem így volt).
Netnél, van még Telekomnál jó csomag pl maraton (de ez nem mindenkinek az igénye ugye).
A telenort egyelőre nem tudom értékelni... de ahogy nézem a telenor, a digi, az antenna hungária = 4ig, abból lesz valami olyasmi, amire érdemes oda figyelni... ajánlatok terén... akár konkurencia is lehet, a vodának, telekomnak (remélhetőleg jó irányban), de mindenképp érdekes fejlemények vannak...Amúgy nem "értem" mi a problémátok a számlákkal... aggódjon miatta a szolgáltató .
-
MadMancs
veterán
válasz oktato #65865 üzenetére
Milyen módon fizetted? Igaz júliusit én is szeptemberbe kaptam, augusztusi meg sehol, de pont a sebességen lepődtem meg, azonnal kifizetettre váltott a számla (appban fizettem).
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
asdf_
veterán
válasz oktato #65865 üzenetére
Én is augusztus legelején fizettem be számlát utoljára, a héten lenne már a második számlazárásom azóta, de ellentétben többetekkel, engem horribilisen nem érdekel mikor lesz készen a számla. Egyszer csak kész lesz, pont lesz*rom mikor. Kb. egyetlen dolog érdekel -céges előfizetés miatt, nyilvánvaló okokból-, hogy az ez évi dolgokról még idén készüljön el a számla. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
pitiless
senior tag
"Ha ugyan az a szám van 3 embernél, az miért jó?"
Eddig bármilyen ügyintézéshez az én telefonomat szedte el a feleségem. Ezzel ez a probléma megoldva. Saját számaink megmaradnak, de a kimenő hívásokat erről intézzük. Illetve teljesen korlátlan a net, így azzal sem kell szórakozni. Ha meg a család keres, az veszi fel, aki épp fel tudja venni.
-
Nethooligan
tag
Sziasztok!
Hosszú idő után "kaptam" számlát. Nagy nehezen sikerült belépnem is, de letölteni nem lehet, se megnézni. Mit kezdjek egy bill.pdf.json fájllal?
Van valakinek ötlete, hogy ez mi, vagy hívhatom őket sokadszor is (feleslegesen)? -
balintdavid
tag
Én is kaptam ma számlát, pedig nincs Vodafone előfizetésem. Nem phising, rendesen vodás címről. Más is járt így?
kazuár
-
félisten
válasz Nethooligan #65870 üzenetére
Pár nap múlva le tudod majd tölteni valószínűleg.
-
Gubu0101
veterán
Ma megint modosult a szamlam,eddig 30 ezer tulfizetesem volt,ma mar fel ment 34 ezerre Hajra hajra
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
bodorjanos
aktív tag
Elkezdtem nézni a térerőt a telefonomon, hogy merülés szempontjából ez lehet-e az okozója a dolognak vagy esetleg a SIM kártya. Visszajelző szerint a térerő maximum, de amikor megnéztem pontos értékét, akkor -95 és -105 dbm között változik. Azt írták több helyen is, hogy ez már gyenge jelek minősül. Van másnak is ilyen tapasztalata merülés-térerő témában?
Ahol ezt mértem az lényegében egy megyeszékhely belvárosi épülete. Szerencsére nincs közvetlenül körülvéve épületekkel, de ennek ellenére ez gyengus térerő szerintem... -
félisten
Ismét letölthetővé vált a leállás utáni kifizetett számla. Legalábbis nálam.
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Tudja esetleg valaki, hogy vodafonèkat mikor lehet elèrni telefonon? Ma többször hívtam, majd 1 órán keresztül hallgattam ezt az undoritó zenènek csúfolt valamit. Persze mindhiába....
-
Boond
addikt
Vki írta, hogy reggel, 10-15 perc volt. Nekem este napközben volt 20-30 perc körül, vagy később este... Változó... gondolom menüponttól is függ.
-
Boond
addikt
Szerintetek 19. után lesz tovább hosszabbítás/ mobil net?
-
HellGreg
őstag
A sokkal többet tudó böngészős fiókban már számlát se lehet fizetni? Mert nem jelenik meg ott semmi, és elvileg 20-a a határidő.
-
TomMusic
őstag
Sikerült valakinek az alkalmazáson belül fizetni?
Nekem a bankkártyaregisztráció se megy.
Elvileg lehet SMS/telekóddal is fizetni, de azt se fogadja el (vagy csak rossz telekódot írtam be ).
Nem is értem hogy lehet ennyire inkompetens az ott lévő IT.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
-
szebe
őstag
válasz zoli62 #65896 üzenetére
A legnagyobb káoszban sikerült belépnem, gondolom kimaradtam a szórásból
Lassan úgyis be kell mennem számhordozás miatt, majd akkor megpendítem ezt is náluk."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
4Grider
nagyúr
válasz zoli62 #65894 üzenetére
Ha csak 5 dollárcentet megspórolnak vele havonta, akkor az már szép pénz az érintett előfizetések számát tekintve. Természetesen a Huawei-Vodafone szerződések üzleti titkok, nem sokan tudják a pontos számokat. Gondolom a ZTE meg egyben odavágta, Telenornál ezért aztán nem is foglalkoznak vele.
-
pitiless
senior tag
válasz baloghgabor #65892 üzenetére
Facebookon biztosan. Mondjuk kommentekben kapják az ívet rendesen.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)