-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pdr755
tag
válasz AMD Power #66648 üzenetére
A voda eddig se nagyon adott kedvezményt a készülékvásárláshoz, szóval nem tudom ebben mi változott (nem követem napi szinten az áraikat).
Ha a nagyobb hivatalos forgalmazóknál (pl. media markt, edigital) van vmi leárazás, akkor lehet h még a legdrágább voda csomaghoz adott 30e kedvezménnyel is drágább a vodánál venni mint függetlenül.
(A szürkeimportos gsm kopaszok valószínűleg amúgy is, de én elvből nem veszek olyat)[ Szerkesztve ]
-
Teal'C
veterán
válasz AMD Power #66648 üzenetére
Ahigy nézem nem igazán azzal vannak elfoglalva hogy mégtöbb előfizetőjük és adminisztrációjuk legyen jelenleg. A kínálat nem frissül vagy a nullához konvergál, az áraik meg hát önmagukért beszélnek
"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
lszlogal
senior tag
válasz Teal'C #66652 üzenetére
Szerintem most a csodás weboldalukkal vannak nagyon elfoglalva, olyan szuper, hogy mikor belépsz, akkor kiírja azt hogy "a fiókod többet tud", aztán fölé meg azt, hogy "váratlan hiba történt". Hát igen, többet tud basszus Ráadásul ugyanolyan reactjs mint a facebook, tehát tetűlassú. Én már elengedtem azt hogy nincs online fiókunk, pont emiatt már egy ideje csekken fizetem a számlákat. Fogalmam sincs hogy ezt így hogy lehetett összehozni, ekkora sz@rt még a Telekom sem csinál.
[ Szerkesztve ]
-
eami
veterán
válasz lszlogal #66653 üzenetére
mondjuk ez jó ötlet... van is futó szenvedésem náluk ahol, az online befizetés csakis az egyik azonosítóra hajlandó befizetni, és hiába fizettem be a másikra is csak az elsőre túlfizetésként jelenik meg, a másikon meg már van 1 hónapja "lejárt" is emiatt..... lehet vissza váltok én is csekkre, lehet drágább, de már órákat csesztem el az ügyfélszolgálaton ezzel, annál olcsóbb az pár száz forint plusz....
ja és persze megkaptam hogy fórumokon mindenki buta, semmi gond, a rendszer okés...
köszi az ötletet, szerintem vissza váltok csekkre ennyi év után, legalább addig amíg rendezik ezt az egészet :|
-
eami
veterán
válasz lszlogal #66653 üzenetére
mondjuk ez jó ötlet... van is futó szenvedésem náluk ahol, az online befizetés csakis az egyik azonosítóra hajlandó befizetni, és hiába fizettem be a másikra is csak az elsőre túlfizetésként jelenik meg, a másikon meg már van 1 hónapja "lejárt" is emiatt..... lehet vissza váltok én is csekkre, lehet drágább, de már órákat csesztem el az ügyfélszolgálaton ezzel, annál olcsóbb az pár száz forint plusz....
köszi az ötletet, szerintem vissza váltok csekkre ennyi év után, legalább addig amíg rendezik ezt az egészet :|
-
lszlogal
senior tag
Én arra ösztönzök mindenkit hogy váltson vissza, mert ezen az oldalon én nem vagyok hajlandó online fizetést indítani. Ha nem működik, nem irányít át, nem íródik jóvá a tranzakció, akkor meg a bankhoz szaladgálhatok. Nem éri meg ezzel spórolni havi egy ezrest. Korlátlan vagyok minden téren, úgyhogy szükségem sincs az appra, és a fiókra. Most például be se tudok jelentkezni, mert olyan szuper. "hoppá, valami hiba történt"... Én már ezt elengedtem.
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
Csoportos beszedéssel, is marad a kedvezmény, ha jól tudom. Legalábbis, Telekomnál így van.
"#66654) AMD Power"
Ja, ponton pénzért van, akkor azért még sem vagyok annyira felháborodva, hogy lelépjek, most azonnal
Vicces[ Szerkesztve ]
-
Fruityloops
tag
Sziasztok! Egy kérdésem lenne, lehet, hogy nem ide való pont, de nem találtam külön sms topikot...szóval van egy ilyen poco x3 nfc telefonom (előtte is volt több xiaomim), és az a gondom, hogy kijött a vodafone-tól egy olyan számla, hogy csak néztem. 53 sms-t ír, hogy annyit küldtem előző hónapban, mikor ha 8-at összesen sokat mondok.
Régen volt ez a 160 karakteres dolog, aztán meg hogy balra vagy jobbra dőlő ékezettel írj, úgy akkor a hagyományos írás marad és lehet 160 karakter.
Na lényeg, a xiaominak saját tárcsázó és sms küldöje van ugye, és nem írja mikor smst írsz, hogy hány karakternél tartasz. És csak arra tudok gondolni, hogy a rövid sms üzenetem is 2-3-nak tekinti.
Manapság ez hogy van, ki hogy tapasztalta? -
Silverboy
aktív tag
válasz Fruityloops #66661 üzenetére
Valamikor volt a xiaominak ilyen issue-ja, sms aktivációt csinált a mi fiókkal stb, és 40-300-ig küldözget az SMS-t amit a szolgáltató lelkesen ki is számlázott... nézz utána, ilyen téren is akár számlarészletezőbe pl., ha elérhető.
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
asdf_
veterán
válasz Fruityloops #66661 üzenetére
Na lényeg, a xiaominak saját tárcsázó és sms küldöje van ugye, és nem írja mikor smst írsz, hogy hány karakternél tartasz.
Még szerencse, hogy ez csak egy app, amit bármikor lecserélhetsz egy olyanra, ami mutatja. Neadjisten, ha a címzett is neten lóg, és megfelelő üzenett appal rendelkezik, akkor elküldi ip alapon, ingyen.
-
tjb007
nagyúr
Sziasztok,
Függetlenítéssel kapcsolatban szeretnék infót kérni. Adott egy 3 éve előfizetés mellé vásárolt iPhone, ami ugye hálózati záras. Múlt héten szolgáltatót váltottam, előtte pedig még átírattuk az előfizetést a feleségem nevére, mert azt a tippet kaptuk, hogy így zökkenőmentesebb a váltás (Magenta 1). Valóban így is lett, a 4. napon már aktív is volt a másik szolgáltatónál a szolgáltatás. Mivel hálózati záras az iPhone így nem tudom belerakni a Telekomos SIM-et, egyelőre a céges Samsungban van, csak így kb. semmimet sem tudom használni. Tudom, én vagyok a hülyes, mert voltam bent személyesen is, meg ügyfélszolgálattal is beszéltem pár héttel ezelőtt, de akkor ez valahogy nem jutott eszembe. Röviden összefoglalva: adott egy Vodafone függő telefon, amit szeretnék függetlenítetni, de már nem vagyok Vodafone előfizető. Hogyan tudom intézni a függetlenítést? Tudom egyáltalán még intézni? Mi kell hozzá?
Előre is köszi!
-
mickemoto
őstag
Múltkorában hívott a vodától egy Hölgy, de mivel nem értem rá így leráztam. Mivel sima feltöltős sim-em van gondolom előfizetésesre próbálnának rábeszélni, csak sajnos az én felhasználói szokásaimnak nincs megfelelő publikus csomag.
Szerintetek lehet olyat hogy ha legközelebb felhívnak akkor elmondom hogy nekem kellene mondjuk 150 Gb mobilnet és 300 perc hívás és erre milyen árat tudnak adni. Vagy ilyen lehetőség nincsen? -
mickemoto
őstag
válasz baloghgabor #66666 üzenetére
Olyat már olvastam itt a fórumon hogy ügyfélmegtartó célzattal felajánlottak ezt azt, ezért gondoltam miért ne lehetne egyedi díjcsomag lehetőség.
-
baloghgabor
aktív tag
válasz mickemoto #66667 üzenetére
Biztosan van ilyen. Mondjuk én a másfél évtized alatt nem találkoztam ebben a formában velük. Csak akkor, ha hívtam őket és akkora szerencsém volt, hogy türelmem is volt kivárni, míg élő ember volt a telefon másik végén. Igaz, amikor ott akartam hagyni őket, akkor személyesen mentem be és az ügyfélmegtartó csoport ajánlott flottás csomagot, ami ugye jóval kedvezőbb az átlagosnál.
bégé
-
-
-
MCs88
aktív tag
Okt. 18.i határidős számlára a mai napig nem történt meg a csoportos beszedés (átállás óta már volt amúgy 2 sikeres, szóval nem értem mi van). Más is tapasztalt ilyet mostanában?
-
viktorhu
veterán
válasz mickemoto #66665 üzenetére
Egyébként inkább a perceket szeretik adni kedvezményesen, 150 giga netet nem fog adni ügyfélmegtartó. Jobban vigyáznak a hálózatukra, mint a Telenor. Szerintem a red csomagok felé fognak terelni.
Viszont amikor annak idején ügyfélmegtartót kértem, akkor úgy számolták a vodánál töltött éveket, hogy beleszámolták a korábbi prepaides időszakot is. Szóval ha szeretnél ügyfélmegtartós irányba menni, érdemes lehet egy-két évre átmenni publikus előfizetésre, és utána kérni az ügyfélmegtartót, és nem nulláról indulsz a beszélgetésben.
-
MadMancs
veterán
-
gTWELVE
tag
eSIM
Sziasztok! Próbálta már valaki nem apple watch-ra (mert állítóag az nem működik), más okos órára aktiválni az esim-et? Jó lenne néha telefon nélkül menni, de azért nem terveztem még egy előfizetést, hogy kipróbáljam, hogy pl, ey android wear, huawei/samsung telefon aktiválható-e.
-
csab2
veterán
A vodánál mennyi idő az iPhone függetlenítése? Mikor jön meg az ímél?
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
Killing
addikt
1 hónapja csináltattam, akkor leírtam a tapasztalataimat:
"iPhone 11 függetlenítés kapcsán:
Péntek reggel 6-kor hívtam az ügyfélszolgálatot, szombat hajnal 2-kor jött az sms hogy a kérést feldolgozták, a végleges vodás email pedig vasárnap este 10-kor jött, semmit nem kellett csinálni csak belerakni a másik kártyát, már független is a telefon."[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
#33802016
törölt tag
Vki kérdezte korábban, ha nem tud adat egyeztetni, akkor mi történik, Telenornál, a határidő után még 5 napja van ezt pótolni, addig csak hívást, és sms-t fogadhat, ha nem történik változás, akkro végleg megszűnik a szám. De gondolom egyességes dolog lehet ez...
-
atosan
veterán
Üdv,
Online rendeltem egy feltöltő kártyát. Regisztrációval vagyok gondban. Nem enged tovább a személyes adatoknál. Vezeték és keresztnevemmel nincs kibékülve. Szerintem inkább a külföldi személyi lehet gondja. Adó, lakcím, tajkártya mind nagyarországi. Marad a személyes üfsz, vagy várjak több 10 percet a telefonos ügyfélszolgálatra?Maine coon
-
addikt
válasz #33802016 #66684 üzenetére
számomra az a kérdés, hogy ha novemberben lejár az egy év, de megcsináltam az adategyeztetést, aminek hatására most megindult az elidegenítés, akkor mi lesz november végén, ha addig nem fejeződik be az elidegenítés.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
#33802016
törölt tag
Én a helyedben felhívnám az ügyfélszolgálatot, nehogy hoppon maradj. Nekem ugyanis, szimpla hibánál is kiírta az elidegenítést (még a tulaj nevére is). Egyik alkalommal rá is kattintottam, augusztus körül, hogy na akkro mi lesz... azóta sem történt semmi. (igaz utána csináltam my voda fiókot, és az ottani adatokkal már ment az adategyeztetés).
-
addikt
válasz viktorhu #66691 üzenetére
Köszi a választ. Az online folyamatot végigvittem, de azt gondoltam maga az elidegenítés akkor fejeződik be, ha egyrészt kapok szerződést, másrészt a régi tulaj kap értesítést a szerződés megszűnéséről.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
viktorhu
veterán
Kérdezz rá. A Telekomnál egyértelműen le van írva, hogy az átírás adategyeztetéssel történik, és simán átírják a CRM-ben az adatokat. A Vodánál viszont van egy ilyen fura mondat az ÁSZF-ében:
"Az Előre Fizető Előfizetők esetében az átírás csak az ügyfélszolgálati irodákban történhet. "
-
the.odzsy
aktív tag
Kész káosz ez a Vodafone értékesítés! Rendeltem egy 25.-én egy Iphone 13 mini-t, az előfizetésemhez. Szegedi címem van de hétköznap vidéken dolgozom, az ottani címemre rendeltem hogy személyesen átvehessem. Vártam egész héten és csodáltam is hogy még nem ért ide. De van egy feltöltő kártyás SIM-em, amit szinte nem is használok. Most vettem csak észre, hogy erre érkezett két sms a futárszolgálattól és 1 hívás a futártól. Futárszám visszahívva ez egy lakhelyem szerinti futár . Online rendeléskövetésnél a weboldalon sikertelen kézbesítés szerepel. Felhívtam az üfsz-t telefonon, és hosszú szünet után mondja a hölgy hogy a hosszú hétvége miatt az illetékes osztály csak 14 óráig dolgozott, így hívjam őket jövő hét kedden, akkor újra egyeztetjük a vásárlást és a telefon is visszaérkezik hozzájuk. Valószínű a feltöltős számom szerepel a csomagon és a szegedi címem. Na mindegy erről ennyit. Még jó hogy oda figyelnek ott is!
MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
4Grider
nagyúr
válasz the.odzsy #66697 üzenetére
Vannak itt sokkal nagyobb bajok is. Sehonnan nem derülnek ki az adatkártyák adategyenlegei, tegnap két órát szívtam egy lejárt 150 GB-os adatkeretű (routerben lévő) sim kártyával. Mivel még a Vodafone oldalai is tetű lassan jöttek elő, nincs netinfo, weblapon a fiókban nincs erről infó, sehonnan nem derült ki, hogy lejárt az adatkeret. (Az LTE routerje híd módban működik, kívülről nem elérhető.)
-
Voice24
őstag
Hali!
Egy fiókon belül két alfiók van a nevemen, az egyikben 3, a másikban 2 előfizetéssel. Tegnap a honlapon befizettem az aktuális számlákat, de a rendszer volt olyan ügyes, hogy a 3 előfizetéses fiókhoz könyvelte le mind a két befizetést, így ott most túlfizetést mutat, a másiknál pedig befizetetlennek jelzi a számlát. Ez vajon magától rendeződik a kesze-kusza rendszeren belül, vagy kezdhetem a többórás telefonálgatásokat, hogy tegyék már helyre?
Amúgy hihetetlenül gyorsak a dolgozók! Az egyik előző számlámat nem engedi letölteni, így megnézni sem a rendszer, állandóan hibaüzenetet dob. Múlt pénteken kivártam az ilyenkor szokásos 60-70 percet, akkor azt mondta a csávó, hogy nem készült el a számlakép, de ráír az illetékes osztályra, pár nap, és jó lesz. Nos, egy hét nem volt nekik elég erre a hatalmas melóra.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kupon kunyeráló
- Milyen egeret válasszak?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Trump és az AI miatt 4 éves mélypontra került a Samsung
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Látványos előzetesen a Secret Level sorozat
- Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Logitech G923 Xbox + Váltó ! 1 hónapos! KARCMENTES, HIBÁTLAN! Garanciás!
- Lenovo LOQ 15IRX9 (I5-13450HX, 16GB DDR5-4800, 1TB SSD NVME, RTX 4060 8GB) 6 NAP ÜZEMIDŐ! 3 ÉV GARI
- DJI FPV profi drón táska, koffer (MC-Cases)
- Samsung C43J890DKU Super Ultrawide Gamer Monitor! 43"/3840 x 1200/120hz/PbP/Type-C/KVM/Machez is!
- Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1165G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest