-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz
viktorhu #72398 üzenetére
A cikkből nem derül ki semmi konkrétum. De. A közép-európai térségben, így Magyarországon és a szomszdéainknál is (Ukrajna kivételével) minden sáv azonos kiosztással rendelkezik a primer sávok tekintetében.
Példán keresztül talán szemléletesebb:
B20-as sáv: 791 - 821MHz a kiosztható frekvencia keret, és pontosan ugyanezt adták el minden országban. Jellemzően három szolgáltató kapott 10-10-10Mhz-et. Ezt te sehogy nem tudod úgy elosztani, hogy a határ egyik oldalán az alsó felét használod, a másikon a felsőt. Ugyanez igaz minden más primer sávra is.
Amit tenni tudsz az két dolog (valószínűleg ezt is tették 2010 környékén):
1. Elkezded sokkal szigorúbban betarttatni a már létező átsugárzásra vonatkozó szabályozást, ennek eredményeként csökken az átsugárzás és javul a szolgáltatás (ezt tapasztalhattad meg valószínűleg).
2. Kis koordinációval megpróbálják legalább a PCI ütközést elkerülni, ha már a freki ütközést nem lehet, ettől kis métékben további javulás várható.
Az egészen biztos, hogy frekvenciáról egyik ország sem mondott volna le soha, nem is lenne értelme egyébként.
Nagy probléma most az Ukránokkal van, akik a DD700-as sávba beletoltak pár nagy teljesítményű DVB-T adót azon a sávon, ahol a mobilnet megy (B28) ami jócskán belever nem egy magyar szolgáltató sávjába...
-
dchard
veterán
válasz
viktorhu #72395 üzenetére
Ez szolgáltatónként és területenként eltérhet, de sajnos jellemző tapasztalat, hogy néha még a fejlett nuygat (Ausztria) sem tartja be ezt.
"A 3G-s időkben a Telekomnak volt a szlovákokkal egy határmenti spektrummegosztós megállapodás"
Ez biztosan nem így működik. Például ha a magyar vagy a szlovák telekomnak nem pont ugyanabban a részben van a spektruma adott sávban, akkor ez eleve lehetetlen. Nem is ilyen alapon dől el a határmenti történet, hanem meg van határozva (tekintve hogy minden szolgáltató frekvencia engedélye csak az adott ország területére szól), hogy maximum mekkora mértékben sugározhatnak át. A másik trükk, hogy a 3G-nél SC (scrambilng code), a 4G-nél PCI szinten van kiosztva és koordinálva egy kisebb rész, amit a határ mentén lehet használni, hogy ez most hogy áll, az jó kérdés. Így hiába lógnak át, ha nincs ütközés a telefon még képes normálisan dekódolni a honos hálózatot akkor is ha a szomszéd átlóg és interferál valamennyit. Nyilván ez nem csodaszer: ha a honos szolgáltatónak gyenge a lefedettsége egy határmenti kistelepülésen és a túloldalon van egy közeli adó, akkor csodák nincsenek... Ilyenkor marad a roaming tiltás és a kézi hálózatválasztás.
-
ruti
Közösségépítő
válasz
viktorhu #72165 üzenetére
jogos a pontosítás, Connect Pass-a van (volt) a lányomnak
-
közben beugrottam a T-be, kivártam az egy órát, míg az egyetlen ügyintéző a 8 ablakból magához rendelt,
így megválaszolhatom a saját kérdésemet:
náluk is kivezették Lakosságiból a social pass-t,
de Vállalatiban egyelőre marad. Természetesen nem mondták meg, meddig. -
#76055552
törölt tag
válasz
viktorhu #69279 üzenetére
Családban van egy xiaomi: amikor azt írja hogy VoLTE disabled, akkor működik a volte.
"El se olvastad, hogy mit írt ki..."
Persze, hogy nem olvastam el: unokatesóm, akivel 2 éve nem találkoztam, csak telefonon beszélek vele, mondta. És elhittem amit mondott...mea culpa.
Egy szóval sem írtam, hogy saját tapasztalatom, és hogy a saját szemmel láttam... -
#76055552
törölt tag
válasz
viktorhu #68785 üzenetére
A hívások végig VoLTE-n mennek, szóval nincs 2G-s hívásom.
Telefon: Samsung S9, korábban TMH, márkaszervizben lecserélve XEH-ra, legfrissebb android. Próbáltam másik, S8 telefonnal is azon magyar voda rom van.
Voda-voda irány: ha a másik fél telefonja is tudja a VoLTE-t, akkor a hívás EVS_SWB 24.400, ha nem tudja a másik fél telefonja, akkor AMR_WB 12.650, DE !! előfordul AMR_WB 6600, vagy AMR_NB 12200, vagy AMR_NB 4750 is.
Voda-telekom: egyszóval rossz
Voda-digimobil (másik fél VoLTE-n): AMR_WB 12.650, de minden második hívásnál előfordul AMR_WB 6600 isugyanezzel a telefonnal, ugyanabban a slotban, telekom simmel:
Telekom-telekom irány: ha a másik fél telefonja is tudja a VoLTE-t, akkor a hívás EVS_SWB 24.400, ha nem tudja a másik fél telefonja, akkor AMR_WB 12.650 ez alá nekem nem szokott lemenni
Telekom-voda: én vagyok a telekomos, vodás hív: egyszóval rossz
Telekom-digimobil (másik fél VoLTE-n): AMR_WB 23850, soha nincs ennél rosszabbHogy az én fülem ennyire érzékeny....oké, de kihallom a különbséget és nagyon zavar.
Azért kötöttem a korlátlan szerződést vodánál, mert digimobil irányba akartam használni, és pont itt a legnagyobb a hívásminőség különbség voda/telekom simmel....
-
#08176384
törölt tag
-
#08176384
törölt tag
válasz
viktorhu #68772 üzenetére
Nézd, amikor nagy flottapartnerek is reklomálnak, gondolom az elég erős érv. Feltételezem ők se kapnak számlát rendesen, ha meg igen, kérdés milyet…. Mivel nem publikus, ki tudja hány ember és cég jelentette már be őket a NAV felé is. Gyakorlatilag nálam is megsértették már a törvényt és a saját aszf-üket is többszörösen. Hónapok óta kvázi jogalap nélkül van náluk a pénzem, amit nem hajlandók visszafizetni és rendes számlát elkészíteni, a szolgáltatásokat rendbe tenni ügyfél szinten.
-
-
-
ggabor02
aktív tag
válasz
viktorhu #68566 üzenetére
Mostanában hulladék az összes.
Van egy céges Telekomos korlátlan kártyám, mellette egy saját Telenoros korlátlan előfizetés. Valamint játszásnak egy Digimobil. Korábban volt Voda is.
Az utóbbi időben Budapesten a Telenor sebessége olyan borzalmas, hogy nem is használom, inkább átraktam a céges kártya mellé egy telefonba a Telenor kártyát, így a Telekom adja az adatot.
Múltkor a Digi kétszer-háromszor nagyobb sebességet produkált. Pár napja arra nem volt elegendő a sebesség, hogy az Aliexpress app-ban nyomjak egy visszaigazolást. 10 percig szórakoztam vele. Rámértem, 0,01 Megabit/sec volt a feltöltés. Néha a letöltés ilyen, nagyon ritkán le is fel is pocsék.
A Telekom is szívás mostanában. Rendszeresen nem vagyok elérhető, pedig itt az ablakkal szemben a cella, a munkahelyen szintén. Bekapcsoltattam a kártyán a VoWifit, hogy itthon elérjenek. Ma már azt is kikapcsoltam, mert 10-ből 3-4 hívásnál valamelyik irányban nincsen hang. A munkatársaimnál ugyanez a helyzet a város sok más pontján. A Digi Wowifi teljesen tökéletes.
Ismeretségi körömben jelenleg a Voda működik a legstabilabban. -
DeFranco
nagyúr
válasz
viktorhu #68541 üzenetére
Eleve "megtartós" flottában (flotta net special) vagyok ebbe szeretnék családtagot bevonni (feltöltőkártyásból kellene váltani nála) egy másik xy special csomagba, amit anno így lehetőség szintjén leegyeztettünk de nem fixáltuk (nyilván, hiszen ezért keresem) közben jött a vodánál is a váltás, lehalás, elhúzódott.
a lényeg, hogy ilyen speciális esettel nem tudom "kintről beesve" random ügyfélszolgálatos mennyire tud foglalkozni, de persze ez lesz az út, ha a telefonos elérhetőség nem működik.
-
válasz
viktorhu #68446 üzenetére
Elhiszem, hogy nálad ez volt.
Az invitel ászf-ben le is írják, hogy :
6.3.2. A díjreklamáció
(1) Ha az Előfizető a Szolgáltató által követelt díj összegszerűségét vitatja, a jelen ÁSZF 1.2 pontjában megadott valamennyi ügyfélszolgálati elérhetőségen reklamációt nyújthat be az ügyfélszolgálathoz. A Szolgáltató a bejelentést haladéktalanul nyilvántartásba veszi, és a panaszt legfeljebb 30 napon belül megvizsgálja. E határidő elmulasztása esetén a Szolgáltató a bejelentés megvizsgálásának befejezéséig nem jogosult az előfizetői szerződést díjfizetés elmulasztására hivatkozva felmondani, feltéve, hogy az Előfizető az esedékes nem vitatott, illetve a továbbiakban felmerülő nem vitatott díjakat határidőben megfizeti.Felhívtam őket és bejelentettem a hibás számlázást, ezen kívül elmondtam, hogy amíg nem állít ki a szerződésünknek megfelelő számlát, addig nem fizetek be egyetlen számlát sem. Ezt rögzítették, utána is küldték a rossz számlákat. Mivel nem biztosított lehetőséget a szerződésben megfelelő összeg megfizetésére (egy hibás tételeket és összeget tartalmazó számla akkor sem az, ha befizeted), így nem volt jogosult előfizetést bontani és nem is tette. Nem történt semmi. Egy idő után elkezdtek megfelelően számlázni és szépen fizettük is őket.
A vodafone sem fog csinálni semmit, ahogy olvashattuk is egy fórumozó hozzászólásából.
Azt nem tudom nálad pontosan mi történt, de ha ők maguk számláznak marhaságot és ezt te jelzed (rögzítik a beszélgetést, felveszik a hibajegyet) és utána nem fizeted a hibás számlákat, felköthetik magukat. Semmire nincs jogalapjuk. + szerintem ha bejelentené az ember a nav felé a hibás számlázást, még azok is megvágnák a céget.
-
viktorhu
veterán
válasz
viktorhu #68299 üzenetére
Úgy illik, hogy a végét is megírjam: felhívták anyut a Vodától, elnézést kértek a késői válaszért, a hívó fél a kollégájával ketten bogarászta a számlatörténetet, hogy rendbe tegye. Megköszönte a részletes számlakivonatot, jóváírta a túlfizetést, és adott anyunak egy publikus ár alatti előfizetési díjat a szerződés időtartamára.
-
asdf_
veterán
válasz
viktorhu #68059 üzenetére
Meg ők sem tudják, hogy mi a hiba. Az állami adatbázis visszadobja nekik hibára a bevitt adatokat, és aztán mindenki találgat, hogy hol tértél el egy szóközzel az adatbázisban lévő formátumhoz képest.
Én mindig úgy, és kizárólag úgy csinálom az adategyeztetést, hogy az állami okmányellenőrzős oldalon beviszem az adatokat, azzal leellenőriztetem, és ha átment, onnan copypaste a mobilszolgáltató oldalán levő formba. Mivel ugyanazon ellenőrzik, kénytelen lesz jó lenni. De hogy rögtön ellentmondjak magamnak, tökre úgy rémlik (nemrég csináltam, de ellenőrizni emiatt értelemszerűen nem tudom), hogy pl. a Telenor oldala kifejezetten írta, hogy a Magyarország ha szerepel, akkor azt nem kell bevinni egyáltalán.
-
#76055552
törölt tag
válasz
viktorhu #68064 üzenetére
"Mennyire elégedett ügyintézőnkkel, aki a beszélgetés során segítségére volt? (0 pont: egyáltalán nem volt elégedett, 10 pont: nagyon elégedett volt). Kérjük, számjegyekkel válaszoljon."
Ha semmiben nem segített akkor az nálad 10 pont?Szóval még 1x: felhívom a vodafone-t....nem tudja az ügyintéző mi a baj forrása, nem tud válaszolni a kérdésemre, nem tud segíteni....de azért 10-est érdemel...oké...a 10-es minősítés azt jelenti, minden úgy jó ahogy van, nem kell ezen változtatni....
-
DevKiller
senior tag
-
válasz
viktorhu #67939 üzenetére
Egyébként ha már itt tartunk, ha jól rémlik, abban az alkalmazásban, amit én használok, előre is meg lehet adni időintervallumot, hogy ha tudod mennyit fogsz parkírozni. Ha így teszel, vagy ha elindítod és beállítod előre, hogy pl 2 órát fogsz maradni, akkor fix időre is tudod a parkolást állítani és akkor leállítani sem kell.
-
válasz
viktorhu #67935 üzenetére
Aki elfelejti leállítani, az így járt... Erre nem tudok mit mondani. A csekket sem szabad elfelejteni befizetni, a műszakit sem szabad elfelejteni a kocsira, a lejárt okmányokat sem szabad elfelejteni... Sorolhatnám. Ha elfelejtesz valamit, az költséggel fog járni, netán büntetéssel.
-
Teal'C
veterán
válasz
viktorhu #66836 üzenetére
"Aki pedig eladni akar: ne vegyél hűségre telefont, ha nem vagy biztos abban, hogy ki is akarod vele tölteni a hűségidőt"
Hát igen én például beleszaladtam tátott szájjal az erdőbe ezzel. De most ez van. Fizetek mindent napra pontosan sőt Június óta nem fizetek mert annyi előlegem van bent hogy még mindíg van belőle 93 ezer forint pedig a havi számlám készülékkel és vezetékes szolgáltatással együtt 66500ft. Na mind1 majd megoldódik valahogy.
-
gabor9991
addikt
válasz
viktorhu #66823 üzenetére
Hát azért itt ha kicsit vissza görgetsz akkor mégiscsak megijedt, javasolták is neki egy rendőrségi feljelentést [link] meg egy csalás miatt jelentés is kinézett neki az aprón 100+ pozitív után [link] úgy, hogy közben az eladó semmiről sem tud.
Most a legutolsó hsz. alapján már tud róla hogy csalással gyanúsítják kölcsönösen jelentgetik is egymást mint csaló.De őt nem kérdezte eddig senki hogy pontosan akkor mi is a helyzet azzal a számlával meg részlettel pedig normális esetben szerintem ez az alap hogy először megkérdezed utána ha jogos akkor lépsz tovább vagy rosszul gondolom?
-
-
#33802016
törölt tag
-
#33802016
törölt tag
válasz
viktorhu #66492 üzenetére
Nem tudom, de mondom nekem, a tulajnevére, csak egyéb adat elírására, is elidegenítést írt. Anno felhívtam őket akkor is azt mondták lényegében ezzel nem kell foglalkozni... tehát ezért mondom hogy az egy nem jól kitalált hiba üzenet. Elég érdekes lenne elidegeníteni a tulaj nevén lévőt az ő nevére nem?
-
mickemoto
őstag
válasz
viktorhu #62545 üzenetére
Huawei y6 (2019) a készülék, elvileg tudnia kéne a dual 4G-t, gondolom nem hiába van ilyen beállítási opció rajta.
Kbali : A vodás kártya ugyan nem friss, de még nem volt rajta mobilnet használva. Valószínűleg igazad lehet mert ma reggel meg már azt írja ki a telefon hogy VoLTE 4G, pedig nem állítottam rajta semmit.
Egyébként már arra gyanakodtam volna hogy nem 4G képes a simkártya, igaz 2019-ben vettem, telefonhoz adták, de hagyományos nyomógombos telefonhoz.
Egyébként azt ránézésre honnan lehetne megállíapítani hogy 3G-s vagy 4G-s a sim? -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
viktorhu #62187 üzenetére
(pl. egy Vodafone szolgáltatna az egész EU-ban)
Így gondoltad?
Forradalmasítja a mobilhálózatot, az űrből biztosít térerőt a Vodafone
-
DevKiller
senior tag
válasz
viktorhu #62187 üzenetére
Na itt a pont...
Egy bizonyos kék szolgáltató ingyen roamingot ad hazánkra, leforgalmazható a teljes mobilnet keret, és percek is. (Amiért egyébként roamingban náluk fizetni kell) ez a DIGI.
2 euróért áthozok egy román DIGI SIM-et Magyarországra, és amennyiben csak netezek és Román számokat hívok semmit sem kell fizetnem amennyiben DIGI HU hálózaton maradok.Itt most nekem nem nyereség, de ezt a Vodafone is betudná vezetni házon belül. Nem hiszem, hogy nem megoldható, ha már valakinek sikerült.
-
4Grider
félisten
válasz
viktorhu #61557 üzenetére
Túrázom így látom, hogy az elmúlt években hogyan tűnt el a hegyekből a 900 MHz és lett helyette - logikusan gyengébb - 2100 MHz egy csomó helyen. Ha felmész pl. a Nagy-Hideg-hegyre, vagy a Bakonyban elindulsz Zircből nyugatra, akkor ahol anno full 900 MHz-es 3G volt, ott nyomokban találsz hálózatot. Igaz, néha még 900 MHz-et is, de pl. Nagy-Hideg-hegyen a voda 3G 2100 és 900 MHz között váltogat, ami azt jelenti, hogy minimum minden második 900-as bázist már lekapcsolták a környéken.
-
4Grider
félisten
válasz
viktorhu #61554 üzenetére
Elég sok frekvencián ültek eddig is a szolgáltatók azok használata nélkül. Te sem eszed fel a spájzból rögtön az összes betárolt kaját, csak ahogy az igények indokolják.
2600 MHz-es frekije emlékeim szerint mindegyiknek van, alig van bázis, ahol használják.
A 900 MHz-et sem terhelik agyon. -
#70635776
törölt tag
válasz
viktorhu #61545 üzenetére
Pontosan: ahogy írod. Olyan keveset hagytak, hogy amikor megnézed a hangkódolást, és az ennek biztosított sávszélt, megijedsz.
A telekom 2G nagyon renben van.Ha jővőre lelövik a 3G-t, akkor 3 választásom van:
- maradok a vodánál és a "csodálatos" 2G-n hívok (nem)
- maradok a vodánál és telefont cserélek (talán)
- telekomra váltok (valószínű), és ~500Ft-tal többet fizetek havonta, cserében nem kell ismét 100.000-ért telefont venniUi: beteszek egy vodás, majd egy telekokos sim-et pl. egy nokia 6300-ba: ég és föld a hívás minősége a 2 szolgáltatóval.
-
Landsmann
addikt
válasz
viktorhu #61540 üzenetére
Én nem nagyon hinném, hogy sokat lehet még javítani a 2G hangminőségén. Ha igen, ahhoz a készülékek támogatása is szükségeltetik. Akkor meg megint ott vagyunk, hogy a jelenleg is hazsnált készülékekkel nem jut előrébb a manusz. Ezért is írtam, ha már a készülék alkalmas a technikára, akkor azt ki kellene használni. Különben csak szívni fognak az emberek. Mondjuk felhasználói részről is vannak bajok, ha már a készülék tudja az új technológiát, akkor alkalmazni kellene. Alapvetően ugye leginkább az idősek szívhatnak emiatt, mert nekik a készülék bonyolultsága miatt egyszerűbb kis nyomógombos készülék van, ami esetleg még 3G-t tud, de ha le lesz kapcsolva, akkor csak a 2G marad. Aztán ha ott kicsi lesz a kapacitás, akkor jönnek a bajok. Nyilván jelentősen át kell majd konfigurálni is a meglévő hálózatokat a beszédcélú terheltségnek megfelelően. Csak ugye ez is olyan mint a bűvös kocka. Ha egy oldalt elforgatunk, a többi is változik. Hát itt is, ha egy bázishoz hozzányúlnak, bizony a körülötte lévőkhöz is kell majd. Nem lesz ez egyszerű feladat. Hiába lesz rengeteg 4G bázisállomás, ha a telefonok nagy része 2G-n akar beszélgetést indítani.
-
pdr755
aktív tag
válasz
viktorhu #61417 üzenetére
Szerintem a VoLTE esetében amikor már nem egy plusz szolgáltatás lesz hanem létszükséglet (mert nincs 3G, a 2G pedig az M2M/IOT eszközöknek elegendő módon lesz megtartva ideig-óráig amíg mindenképp muszáj), kénytelenek lesznek az elterjedt márkákat (minimum Apple és Samsung + a fontosabb kínaiak) támogatni azon modellek esetében amelyek tényleg VoLTE képesek, és a gyártójuk foglalkozik még velük.
Mivel itt (Európára gondolok) a kártyafüggetlenül vásárolt telefonoknak mindig nagyobb szerepe volt mint a tengerentúlon, nem hiszem hogy pusztán üzletpolitikai okokból a szolgáltató amúgy a hálózatukon működőképes telefonokat nem fog engedni VoLTE-zni.
Ami komplikálhatja a dolgokat, az a hulladék ZTE és hasonló hálózati eszközök, amikkel nehezebb az egészet működésre bírni mint egyébként. -
pdr755
aktív tag
válasz
viktorhu #61406 üzenetére
"Azt is el tudom képzelni, hogy a szolgáltatók nem bánják ezt, mert esetleg reménykednek abban, hogy ezzel visszanyerik a telefonértékesítési piac egy részét."
Ez az érvelés ott sántít, hogy Apple telefonokkal még a nem náluk vett készülékekkel való sz*kodásban világbajnok amerikai szolgáltatók sem csinálják (pedig biztos tennék ha rajtuk múlna), Siófok000-nak pedig iphone-al volt problémája.
-
#08176384
törölt tag
válasz
viktorhu #61406 üzenetére
Első perctől kezdve mondtam ezt a vidéki 5G témát és kaptam is miatta a fórumon, hogy nincs 5G rendesen, stb. Reklamáltam Vodafone és Apple vonalon egyaránt és tényleg volt alapja. Érdekes módon mind az Apple, mind a Samsung kiadta a frissítést a problémára. Előtte meg nem történt semmi. Gondolom a Vodafone lépett a kérdésben.
-
martonl
senior tag
válasz
viktorhu #61267 üzenetére
Igen, akkor még össze tudtak hozni jó reklámokat. A Rock'n Roll díjcsomag reklámját keresem, de nem találtam, nincs esetleg forrásod? Ahol a börtönben ütni kezdi a csövet, hogy "így is lehet hálózaton belül korlátlanul kommunikálni".
baloghgabor: én anno a RnR Extra díjcsomag miatt lettem előfizető, este 9 után és hétvégén hálózaton belül ingyen volt a beszélgetés. Volt Vitamax Citym és első generációs Partym is.
-
#44932096
törölt tag
válasz
viktorhu #60935 üzenetére
A 450-es idők....amikor tönkrement a telefonom, és utazhattam 30 km-t megyeszékhelyre telefoncsere miatt.
Jól látjátok: sokkal praktikusabb még mindig a fizikai sim.Siofok000
egy csomó műanyag nem szennyezi a földet....
Ja...kb 1 !! Pet palackban több a műanyag.
Ugye csapvizet iszol minden nap? -
#08176384
törölt tag
válasz
viktorhu #60935 üzenetére
Az esim ezt egyszerűbben tudja. Egy esim-es készülékbe több esim is elmenthető (emlékeim szerint akár 10db is). Nekem is a magyar Telekom mellett benne van az olasz TIM-es kártyám is esimként. Ami fontos, hogy két esim nem lehet dual SIM, de bármelyik esim és egy fizikai igen. Fizikai SIM-ként pedig a Vodafone.
-
MadMancs
veterán
válasz
viktorhu #60557 üzenetére
Tudom 45 nap van visszafizetni kamatmentesen. Otp nél 1-2 órán belül (banki munkanapokon) visszakonyvelik egyenlegre. Ha a keretnél többet töltök az megy túlfizetési egyenlege. Csak azért szoktam 1-2 hetente hogy ha nagyobb vásárlás jön azt is tudjam onnan bonyolítani. Na meg hogy biztos nullásan zárom a hónapot, akkor a biztosítás is 0Ft.
-
4Grider
félisten
válasz
viktorhu #60142 üzenetére
Sok helyen látszik, de egy csomó helyen nem működik. Tegnap is elvileg B20+B3+B8-as bázison voltam, de csak B20+B3 volt este 11-ig, akkor időzítve a B3-at lecsapták, és másodperc pontosan reggel 6-kor kapcsolták vissza. Szóval éjszaka csak B20 volt. Erről a hálózatmenedzsmentről a Telenor jutott eszembe...
-
gabor9991
addikt
válasz
viktorhu #59986 üzenetére
Nekem mindkét itthon használt számhoz tartozó tarifám egyedi, megtartós csomag, (van egy feltöltős is) de ilyet még nem tapasztaltam, hogy egy percen belül felvették volna, sőt, mindkettővel jóval fél óra felett várakoztam (ahogy a feltöltőssel is) ezért írtam ,hogy a jóváírást automatikusan felajánlják, ha szól az ember a hosszú várakozás miatt.
Igazából a VoLTE lett bekapcsoltatva a számokon, más miatt nem nagyon szoktam hívogatni az ügyfélszolgálatot. -
DevKiller
senior tag
válasz
viktorhu #59963 üzenetére
A VoLTE-vel kapcsolatban igencsak nem jó tapasztalataim vannak...
a hívásaim közel 100%-a már 2G-n végződik, kimegy VoLTE-n, de időközben levált.
Akkor meg minek? Örülök, hogy kicsengett 1 sec alatt, de nem érdekel igazából, a jobb hangminőség már inkább érdekelne, de természetesen az atyúristen(vodafone) megfoszt eme perverzitásomtól.
Készülék hibát azon nyomban kizárom, DIGI-vel 100%-ban VoLTE hívásaim vannak. És megint jön a kérdés: Egy kis szar szolgáltató megtudta oldani, akkor egy nagy már világszintű szolgáltató miért nem tudja? Vicc az egész.
Olyan szinten mennek lefele mióta a UPC a kezükbe került, hogy öröm nézni, bár egyébként én már csak röhögök a szerencsétlenségeiken...
Az a baj, hogy egy ideje nem vagyok pártatlan, szóval, hogy már valamennyire belelátok a folyamatokba még jobban dühítenek. A várakozási idő az ügyfélszolgálaton meg maga vicc, sehol sincs ennyi. A tudatlan ügyintézőkről meg nem is szólva.
Az egykor megbízható, és újdonságokat elhozó szolgáltató-ból egy szerencsétlen csődtömeg lettBár egyébként valahol hajtják az ügyintézőket, valahol meg azt csinálnak amit akarnak...
-
Kbali
nagyúr
válasz
viktorhu #59889 üzenetére
Azért gondoljatok arra, hogy a userek 99%-a nem hallott egyáltalán az RCS-ről, sőt szent meggyőződése, hogy SMS-t küld, ha nem, akkor meg VIBER vagy Messenger. iOS-en az iMessage-et sem feltétlenül értik, pedig ott az aztán tényleg a rendszer része.
Aki ide írogat, az sokkal jobban tisztában van ezekkel a technológiákkal (és pont abba az 1%-ba tartozik általában). -
Diák66
őstag
válasz
viktorhu #59759 üzenetére
Biztos vagy ebben? Mert akkor már is kipróbálom. (vagyis inkább hétfőn, mert lehet hétvégén ilyenkor már nincs ügyfélmegtartós...) A sebesség megint gyatra, 4G továbbra sincs én meg home office-ban és mellette digitális oktatásban is részt veszek. Tehát nagyon hiányoznak azok a megabitek!
-
MadMancs
veterán
válasz
viktorhu #59649 üzenetére
Vodánál ez szerintem kb véletlen kérdése. Páromtól akinek soha semmilyen tartozása nem volt sehol kértek előleget (a 2 előfizu 1-1 havi díja), sógornőmtől meg semmit (telekomnál van/voltnemfizetés miatt van megszüntetett és behajtás alatt lévő előfizetése. Telenor el is hajtotta ez miatt.).
-
Fecó88
tag
válasz
viktorhu #59649 üzenetére
Nekem arra nem kèrtek semmi előleget. Direkt azèrt is akkor csak kártyát hoztam ki mivel az ipone12 prora vártam. Az a baj hogy az androidos telefonokat nem szeretem mert anno azèrt váltottam direkt ipone telefonra mivel meguntam azt hogy átlag le fagyot. Volnának egèsz jó androidos telefonok felèèrt csak az ipone megbízhatóbb. Mindegy várok mèg valamenyit hátha legalább valamennyit csökken az előleg mètèke ha nem nem lessz olyan vèszes a kötbèr ès távozók mèg egyelőre müködik az xr csak már nagyon gyorsan merül meg repedt a kijelzője kicsit de mèg megy.
-
#04535040
törölt tag
válasz
viktorhu #59519 üzenetére
viktorhu
nem azt írtam, hogy 2G-n akartam telefonálni, hanem azt, hogy 2G-n ment ki a hívás. Ez egy olyan hely, ahol se 4G, se 3G, de még a 2G is alig-alig van, mind a telekommal, mind a vodafonenal.tibor23
Nem tudom mennyire van "agyon tömörítve" a 2G Vodánál/ Telenornál, de a Telekomnál gyönyörűen kristály tisztán megy rajt a kis HD hang olyan helyeken is ahol alig van térerő.Én is ezt vettem észre. Nagyon látványos.
David2135
Szerintem nagyon nagy őrültséget csináltak azzal, hogy Magyarországon a langyos vízbe álltak a telekom/telenor mellé. Más üzletpolitikával simán meglenne a 4 millió ügyfél. -
Somatom
veterán
válasz
viktorhu #59498 üzenetére
Próbáltam otthon (Bp. XII.) Voda roamingot kompenzálni, de a szobámban lehal a MyTV. 2-3Mbs van csak. Ha átkapcsolok Telenorra, akkor hibátlan. A ház túloldalára néző nappaliban már Vodán is megy a MyTV, úgyhogy átviszem oda a tabot, oszt megy egész nap 1080p -n az M4 Sport
-
Nethooligan
tag
válasz
viktorhu #59392 üzenetére
Igen elolvastam.
Rajta van az új díjcsomagom egy hónapra előre. (Ez lenne ugye 24.970)
Rajta van az új díjcsomagom csomagváltástól a hónapfordulóig. Nem hónapfordulótól csomagváltásig! (ez lenne 32.970 19/30-ad része, azaz 20.881)
Rajta van a régi díjcsomagom jóváírása, ami az előző számlán már rajta volt. (Ez lenne 35.970 19/30-ad része, azaz 22.781)
Ami a gond, hogy véletlenül sem ezek az összegek vannak rajta.
Amit te írsz, hogy hónapfordulótól díjcsomagváltásig azzal semmi gond nincs, csupán annyi, hogy az előző számlán van rajta.
De hogy értsd:
1. számla: 08.07. - 09.06. - itt még a hűségidős árral.
2. számla: 09.07. - 10.06. - itt hűségidő utáni árral + 08.15. - 09.06. - korrekció a hűségidő ár mínusz, hűségidő utáni ár plusz (na meg ezen felül valamiért 6000 Ft plusz)
3. számla: 10.07. - 11.06. - új díjcsomag hűségidős árral + 09.18. - 10.06. - korrekció régi díjcsomag hűségidőn túli ára mínusz új díjcsomag hűségidő ára plusz (na és plusz 7.000 Ft)
Szóval valahogy sikerült kihozni +13.000 Ft fizetendőt. -
Somatom
veterán
válasz
viktorhu #59356 üzenetére
Ha mindenki végtelenül türelmesen vár fél/egy órát a fülén a telóval, akkor biztosan nem fog változni semmi. Ettől még a hisztis ügyfelek által előidézett láncreakció is jobb. Az ÜFSZ kapja a savat -> nem bírja -> elmegy -> munkaerőhiány -> kényszerlépések (pl. magasabb bér) -> lesz ember -> csökken a várakozási idő.
-
Diák66
őstag
válasz
viktorhu #59328 üzenetére
Hát nem tudom, de nekem a 6000 Ft az nem 5330 Ft. Még ha törthavit is számláz, akkor is 5330 Ft-ra kellett volna kijönnie. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a 2020.10.07 - 2020.11.06 időszakot már 7110 Ft-ért számlázta..... Továbbá, ha megnézed az előző havi számlát, látható, hogy 09.07 - 10.06 -ig rendezve lett, erre az új számlán 09.22 - 10.06 közötti dátummal is szerepel díjtétel.
A Digi nem jöhet szóba, nincs mihez kötni. Nincs a nevemen egy digi előfizetés se, továbbá nem is lakok lefedett területen.
-
Somatom
veterán
válasz
viktorhu #59027 üzenetére
Próbálnám érzékeltetni a különbséget, de a Telenornál most épp nincs befizetendő számlám. A lényeg, hogy a kártyás tranzakció után azonnal kapok egy SMS -t a Telenortól, hogy a tranzakció sikeres, számla befizetve. Nincs "később", meg "majd, ha lekönyveljük", meg "folyamatban", stb. Tojok rá, hogy mikor, hogyan könyveli le a Vodafone. Nekem igazolja vissza, hogy az én részem lezárult, számla befizetve, aztán úgy könyvelget, ahogy akar! De, jelenleg az van, hogy "folyamatban", holott én már nem vagyok részese a folyamatnak.
-
-
MadMancs
veterán
válasz
viktorhu #59016 üzenetére
Na app/my vodafone tényleg egy kalap 💩. Kb arra jó hogy megnézze az ember egyenlegét/befizesse a számlát. Telekomról váltottam, eleinte fura volt ahoz képest hogy minden apróságért 1270/üzlet, de már hozzászoktam. Apósék akartak nemrég 3 Go csomagot váltani Red Free re ( készülékes hűség van), én naívan mondom segítek nekik. Aha, majdnem. Webshop arcomba tolta online nyista, húzzak el egy voda boltba. Na ők nem mert munkaidő miatt nem érnek oda, szabit meg nem vesznek ki ezért. Ha nem kell vodának a több pénz.. 🤷
-
Somatom
veterán
válasz
viktorhu #59018 üzenetére
Nem értem, hogy mit nem értesz ezen. Egy befizetés akkor történik meg, amikor a szolgáltató visszaigazolja. Normális esetben ez egyetlen, a user által indított folyamat során lezajlik. Slussz, passz, nem kell vele a továbbiakban foglalkozni, figyelni, hogy lekönyvelték-e. Írtam korábban a példát, amiben előre fizettem, a végén mégis hátralékom keletkezett és még nekem kellett levelet írni a büntetőkamatok eltörléséhez.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Túra és kirándulás topic
- Ingatlanos topic!
- Milyen notebookot vegyek?
- Nintendo Switch 2
- Minecraft
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt MSI alaplap érkezett Ryzenek alá
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Új Apple iPhone 16e 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TURBO RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged