-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
szemesi69
addikt
válasz
#04535040 #58625 üzenetére
Személyesen élőszóban is ezt csinálják, ami neked lényeges arra nem térnek ki, nekem se jutott eszembe, mikor a meglévő előfizetésem mellé, kötöttem még egy előfizetést, rákérdezni, hogy lesz a számlázás. Aztán otthon ért a meglepetés, hogy a régi előfizetésemhez is hozzá nyúltak és így mind kettő elektronikus számlázásra került, pár nap múlva reklamáltam, állítsák vissza csekkre, hát azt nem lehet. Ez volt a sokadik csepp a pohárba, így búcsút veszünk egymástól szeptemberben, aztán jövőre ha lejár az új előfizetés hűség ideje, az is meg lesz szüntetve.
-
szemesi69
addikt
válasz
#72445440 #58442 üzenetére
A telekomnál is kb. 20 éve vagyok előfizető, az elmúlt egy évbe lett náluk+mobil előfizetésem, és tv és internet előfizetés is. Nem kényszerítettek rám semmit, papíron jön a számla és a csekk is, van amikor csúszok kicsit, akkor MT azonosítóval postán befizetem, rögtön könyvelve van. Akár az e számla se zavarna, mert MT azonosítóval simán tudom rendezni, ez nekem kényelmes megoldás. Számla a fiamnak van , mivel neki is kötelező iskola, annak már vége idén, most dolgozik ezért ott is kell. Nekem viszont nem kötelező, hogy számlám legyen, volt de többet nem lesz, hacsak törvényileg nem köteleznek rá, addig is hozza a postás a nyögdíjat.
A vagyonvédelmi szempontot hagyjuk, szüleimnek is elszált a pénzük, mikor becsődölt a bankjuk.
-
szemesi69
addikt
válasz
Daffni2 #58434 üzenetére
Igen sértő
Olyankor megyek postára mikor tudom, hogy nincs tömeg, és olyan helyre, ahol nem az utcán állok sorba, hanem klímás üzletközpontban. De ha kicsit vissza olvasol, nem ez volt a fő problémám, hanem az, hogy a megkérdezésem nélkül, sunyi módon át tettek e számlára, ha elmondják, hogy kötelező, mert kivezetik a papír alapú számlázást, akkor nem megyek bele egy újabb előfizetésbe, de ezt többször nem kívánom elismételni, így elengedem a témát
-
szemesi69
addikt
válasz
#72445440 #58432 üzenetére
Az e pack díj nem igazán érdekel, kifizetem a csekk díját, a lényeg inkább erkölcsi kérdés, nem kérdeztek, nem tájékoztattak, akarod nem akarod ezt kapod, utána nincs vissza út, ez szerintem gerinctelen húzás egy ekkora cégtől, ahol 20 éve előfizetőjük vagyok. Ez van, engedjük el
Majd lépek tőlük
-
szemesi69
addikt
-
szemesi69
addikt
válasz
DevKiller #58407 üzenetére
Évekig nagyon sokat fizettem a tv és internetért is, mert nem volt más, aztán jött a másik szolgáltató, most már nem akarok offolni, de a lényeg fele áron adja ugyan azt még magenta nélkül is, így a mobil előfizetések is vándorolnak oda, vagyis már megvannak, a voda már plusz, ezért könnyen megválok tőlük.
-
szemesi69
addikt
válasz
DevKiller #58404 üzenetére
Ha ezt elmondják, mert a tisztességes tájékoztatás kötelességük, akkor nem megyek bele. Oké értem én, hogy kivezetik a papír alapú dolgokat, ez a telekomnál is így van, mégis fizethetek csekken, akár új előfizetőként is+ott az MT azonosítós postai fizetés, amit azonnal könyvelnek, nem kell ezer helyre mennem. A kezdetek óta náluk vagyok, most lett elég. Hasonló dolgok voltak régebben a telekomnál is, mikor ügyintéző önhatalmulag aktivált nekem olyant amit nem kértem, szóval vannak ott is zsiványok, de ha észre vettem, vissza lehetett csinálni, ami nagyon nem mindegy.
-
szemesi69
addikt
válasz
Nikaré #58402 üzenetére
Mert megszívattak már párszor, az utolsó az volt mikor a megkérdezésem nélkül átraktak e számlára, mikor észrevettem és szóvá tettem, hát így jártam, nem lehet vissza csinálni. Mindezt azért, mert készülék vásárlás miatt lett még egy előfizetés, a régit csekken fizettem. Az újjal együtt a régit is át tették e számlára, mindezt úgy, hogy nem tájékoztatott az ügyintéző, mert személyesen intéztem. Mivel a régi előfizetés lejár most szeptemberben így megszüntetem, a másik jövőre jár le, azt is megszüntetem. A készülék áraik is nagyon magasak, ez +1 ok. Nekem a telekom, magentával jobb lehetőség, mivel már náluk van tv és internet szolgáltatásom is. A helyi vodafon üzletben ráadásul bunkó ügyintézők vannak évek óta, így elköszönünk egymástól. Nem óhajtok örökké futkozni befizetni a számlát, mivel nincs bankszámlám se, így ez nekem nem opció, 20 év után ennyire becsülik az ügyfelet. Telekomnál postán bármikor MT azonosítóval tudok fizetni számlát, de kapom a csekket is, röviden ennyi.
-
szemesi69
addikt
válasz
janaman01 #56725 üzenetére
Mikor bekapcsoltattam a vodafonnál a volte szolgáltatást, még hivatalosan egyik telefonom se volt a támogatott készülékek között, csak annyit kérdeztek a telefonom tudja-e, hogy milyen telefon nem kérdezték, ha még is kérdeznék, mond, hogy s8
,bekapcsolták 5-10 perc után megjelent mindegyik telefonomon. Erről ennyit
-
szemesi69
addikt
válasz
janaman01 #56697 üzenetére
Példa nálam huawei p30 vodás és telekom kártya van benne, mindkettőnél aktív a volte. A telekomosnál van kapcsoló, ki tudom kapcsolni, a vodásnál nincs. Vodánál mutatja a volte jelét, telekomnál nem. Vodánál sorban kapcsolják a volte szolgáltatást, de kérheted te is, hogy kapcsolják be, ha mégsem jön be neked, akkor csak a voda tudja kikapcsolni.
-
szemesi69
addikt
válasz
radio100jozs #56587 üzenetére
P30 lite vodánál vásárolt, dual sim teljesen független. Szóval nem mindegyik az amit állítasz.
-
szemesi69
addikt
válasz
baloghgabor #56434 üzenetére
Ha valaki segít az a samsung lesz. Pár éve volt a vodafontól egy samsung s4 mini, kb. 6x volt a telemaxnál merülés végett, minden alkalommal vissza küldték, hogy semmi baja. Ezután írtam a samsungnak, ők kérték küldjem be újra a telemaxhoz bevizsgálásra, addigra készültem képernyő mentésekkel, kinyomtatva, érdekes módon ezek után a telefon gyári hibás lett a szerviz szerint és hívott a samsung, hogy csere utalványt ajánlanak, elfogadom-e. Na itt kezdődött a vodafon bunkózás, mert részletre volt, így nem volt egyszerű a csere, de mivel bepöccentem csak meg tudták oldani. Szóval csak a samsung fog neked megoldást kínálni és mondhatom segítőkészek, korrektek.
-
szemesi69
addikt
válasz
MadMancs #56155 üzenetére
Nem a huawei fejlődik vissza, hanem a voda. Miután bele került a telekomos kártya, jött szolgáltatói frissítés, utána lett volte kapcsoló, ezt a vodának kellene küldenie.
A voda 1 sim, de megcserélhetem, akkor is ez lesz nálam. Pár napja van bent telekom kártya 2 sim tálca, szóval bőven lett volna a vodának ideje küldeni, ugyanis már múlt év nyár vége óta van voda volte nálam.
-
szemesi69
addikt
válasz
MadMancs #56152 üzenetére
Nem mindegyiken lehet kikapcsolni. P30-m van, vodafon és telekom kártya van benne. Nem mókolva van bekapcsolva a volte. A telekomost ki tudom kapcsolni, van kapcsoló, a vodafonnál nincs, így csak akkor tudnám kikapcsolni ha felhívnám őket és kérném. Szóval ne állítsunk olyant amiben nem vagyunk biztosak
-
szemesi69
addikt
-
szemesi69
addikt
válasz
Kicsirics77 #55281 üzenetére
A p30 lite, például független, szóval nem állítanék olyat amiről nem vagyok meg győzödve
-
szemesi69
addikt
Rosszul emlékszel, olvasd el amit írtam, ha már válaszoltál. Az appban benne van mikor jár le.
80%-ál értesít, majd 100% újra, hogy elfogyott, ha nem használod el, úgy nem fog külön értesíteni, mert az appban lehet látni mikor jár le. Az aktiválásról is küld sms-t, ott is írja, hány napig lehet felhasználni. Így teljes, hogy neked is igazad legyen -
szemesi69
addikt
válasz
#72445440 #54254 üzenetére
Miért nekem írod? Nekem nincs hálózati gondom. Másnak válaszoltam a volte bekapcsolásra vonatkozóan. Nem szivatom magam, viszont kezdem úgy érezni, te szivatsz engem
Nem írtam semmilyen beállításról, olvass vissza. Azt írtam kérni kell a volte bekapcsolását, mert nem mindenkinél aktív automatikusan. Elérhető vagyok folyamatosan
Ki szállok a témából
-
szemesi69
addikt
válasz
w.miki #54223 üzenetére
Nem emlékszem, hogy adtam hozzá a második előfizetésem, nekem is az ügyintéző mutatta meg az üzletben, de elfelejtettem, hogy kell, most néztem a sajátom, de nem emlékszem, hogy csináltam. Menj be valamelyik voda üzletbe, segíteni fognak. Nekem mikor mutatta a srác az üzletben a sajátját, egy csomó volt neki az alkalmazásban, többek között családtagé is, volt közte tuti is, tehát megoldható, de teljesen elfelejtettem sajnos.
-
szemesi69
addikt
Somogy Kaposvár szintén, semmi hálózat
-
szemesi69
addikt
Vitamax előfizetői szerződés, ilyen nekem is van, tuti, ez feltöltő kártyás konstrukció, nincs hűség, nincs kötöttség, ez gondolom azért van, amióta bevezették a kötelező adat egyeztetést / lásd kormány rendelet/.
Azt mondod: Pár éve vettem sim kártyát nem kellett így aktiválni., persze akkor még nem volt kötelező adat egyeztetés
Szóval ne aggódj
-
szemesi69
addikt
válasz
Franky2Ster #46675 üzenetére
Rosszul tudod
-
szemesi69
addikt
válasz
gyurkikrisz #43364 üzenetére
Számla+imei szám, tartozás, hűség ne legyen, befizetsz 2500 pénzt, majd levélben kapod a nyitó kódot
-
szemesi69
addikt
válasz
peugeotmate #40628 üzenetére
Nem, mert elvileg akkor aktiválódna, ha normál adatkereted elfogy, és akkor jönne a+200 mega. Ezért a neve is plusz adat opció, a saját kereteden felül. Alapból van egy előfizetésed, amiben van egy meghatározott adatkeret, ha az elfogy, akkor aktiválódik a plusz adatkeret + pénzért, kb, így kell érteni. Ezeket gondolom azért találták ki, mert a lassítás meg szűnt.
-
szemesi69
addikt
válasz
peugeotmate #40622 üzenetére
Ezt én is lemondtam, ugyanezt írta ki, semmi plusz költsége nincs. Max ha elfogy az adatkereted, le fog állni, nincs lassítás. Nyugodtan lemondhatod, nálam sem jelentkezett semmi plusz költség
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Milyen házat vegyek?
- Proxmox VE
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M-K i7 6700 16GB DDR4 480GB SSD GTX 1660Ti 6GB Rampage SHIVA FSP 550W
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- Apple iPhone 14 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest