-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
#04535040
törölt tag
válasz
DevKiller #59601 üzenetére
A napokban gondolkodtam szolgáltatóváltáson...
Ránéztem a telekomos flottás lehetőségekre. Privát-üzeneteztem fórumozókkal, felhívtam pár közvetítő céget...stb.
Az összes általam talált telekomos flotta (amiben hálón belül korlátlanság van) 30%-kal drágább, mint a vodafone hasonló kondícióval.
Gondolom te is hasonló (anyagi) megfontolásból mentél apuddal a vodához szerződést hosszabbítani.... -
#04535040
törölt tag
válasz
#72445440 #59593 üzenetére
Teljesen egyértelmű volt, mi a problémája: van 2 száma egy 70-es, és egy másik (20-as, vagy 30-as). A 20-ast/30-ast akarta hordozni a vodához. Kapott egy harmadik (ideiglenes, 70-es számot). Megtörtént a számhordozás, de nem az ideiglenes 70-es szűnt meg, hanem a fő 70-es száma, mert összecserélték az értesítési számot az ideiglenessel.
Megint írtál egy hsz-t, amiben leírod, hogy fogalmad sincs mihez szólsz hozzá, és megint olyan megállapítást vonsz le, ami téves: "ezt visszacsinálni már nem lehet".
Csak 1 kérdés: ha valamit nem értesz és nincs tapasztalatod sem, akkor miért erőlteted a dolgot?
A hsz-eid zöme ilyen.... -
#04535040
törölt tag
válasz
viktorhu #59519 üzenetére
viktorhu
nem azt írtam, hogy 2G-n akartam telefonálni, hanem azt, hogy 2G-n ment ki a hívás. Ez egy olyan hely, ahol se 4G, se 3G, de még a 2G is alig-alig van, mind a telekommal, mind a vodafonenal.tibor23
Nem tudom mennyire van "agyon tömörítve" a 2G Vodánál/ Telenornál, de a Telekomnál gyönyörűen kristály tisztán megy rajt a kis HD hang olyan helyeken is ahol alig van térerő.Én is ezt vettem észre. Nagyon látványos.
David2135
Szerintem nagyon nagy őrültséget csináltak azzal, hogy Magyarországon a langyos vízbe álltak a telekom/telenor mellé. Más üzletpolitikával simán meglenne a 4 millió ügyfél. -
#04535040
törölt tag
válasz
DevKiller #59514 üzenetére
Mai sztori: felvonóban vagyok, hívnak a vodás számomon. Kérdezik, hogy miért nem voltam elérhető a telekomos és a digis számon sem....
Munkahely: 2 telephely van. Az egyiken vowifit kellett csinálni, hogy telekommal lehessen beszélni. Másik 3 szolgáltató hibátlan.
Élelmiszerbolt Bp 15. ker, nagyon forgalmas út mentén: hívnak vodás számomra, semmit nem hallok-szakadozik a beszéd 2G-n. Leteszem. Visszahívnak telekomra-szintén 2G, szakadozik. Előveszem digis telefont: hibátlan minőségben beszélek.
Mondjuk nem értem, hogy miért pont azzal a 2 szolgáltatóval szívatod magad, amelyikkel nincs jó (vagy egyáltalán nincs) lefedettséged. Legalább az egyik slotba tehetnél egy telekomos sim-et....
-
#04535040
törölt tag
válasz
peugeotmate #59497 üzenetére
havi 1,9GB-nál kevesebb adatforgalom esetén olcsóbb a telekom.
-
#04535040
törölt tag
válasz
#72445440 #59345 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe az egyel fölötted lévő fórumtárs véleményét, ahol nem engem okol.
A soraid -ami egy számodra ismeretlen szituációból fakadó viselkedésem feltételesen, de ugyanakkor negatív irányba célzóan minősíti - pedig kikérem magamnak!Szerk.: nem érdekel semmilyen jóváírás.
Csak 1 dolog érdekel: ha a telekom és a telenor is tud 10 percen belül élő hangot kapcsolni, akkor a vodafone is oldja meg. Láthatóan ez sok éve tartó probléma, és nem érdekli őket. -
#04535040
törölt tag
válasz
#72445440 #59320 üzenetére
ish4d0w
".. írom a vodás megoldást. Igényelj minibázist. Jelentsd be a hibát"
Miért adsz arra tanácsot, amire nincs szükség? Leírtam, hogy tökéletes a voda jelszint. Tényleg ennyire nehéz megérteni a leírtakatA hozzászólásom a célt szolgálta, hogy rámutassak: sokan istenítik a telekomot, és a vodát lesajnálják.
Nálam, a fővárosban a telekom nem hozza a minimálisan elvárt szintet lefedettség terén, és a sokak által lesajnált voda remekel.viktorhu
"egy vowifi-képes telefon oldaná meg a problémát."
Mint ahogy a képen is látni, így van megoldva, tehát nem értem a feltételes módban írt mondatod.
De azért komolyan: az, hogy a fővárosban nekem kelljen hálózatot "varázsoljak" hogy tudjak telekommal normális minőségben beszélni milyen már? -
#04535040
törölt tag
válasz
Diák66 #59318 üzenetére
Ez a T-s állomás van a legközelebb, de erre csak akkor csatlakozik, ha a "második fal"-on belül vagyok: pl. közlekedő, folyosó, konyha....
Amíg a munkahelyi iróasztalnál csücsülök, mindig a távolabbi (~1200m) állomásokhoz csatlakozik, és mindig B3-ra. Ilyenkor -107-114dBm a jelszint.
6 telekomos bázisállomás határán van a munkahelyem. Egyfolytában ezek közt ugrál a telefon.
A voda pedig fixen ül 1 db állomáson.
Vodával 30-50Mbps, T-vel 5-15Mbps a sebesség.
De utcán sem túl acélis a T-s jelszint.A másik: cellaátadáskor T-s simmel adatkimaradásom van. Whatsapp hívásnál ez roppant kellemetlen. Ülök az asztálnál, ugrál a telefonom az állomások között, közben pedig pityeg a whatsapp, 10 másodpercig süket a vonal, mert adatkimaradás van.
Több telefonnal, több sim-mel tesztelve. -
#04535040
törölt tag
válasz
Soma01 #59209 üzenetére
2012 volt az utolsó áremelés a feltöltőkártyásoknak a vodafone-nál: akkor átterhelték a 2Ft-os matolcsi adót a felhasználókra.
Azóta 1x se nem emeltek.
2012-től 2020-ig a lezárt és ma már nem értékesített feltöltőkártyás csomagokat tovább használhatja, aki benne van. Ezen tarifák percdíjait szintén nem emelték.
Ennek az ügyfélkezelésnek a hiánya miatt dobtam végleg a telenort, ott hülyének nézik az ügyfelet.
Kapcsolási díj bevezetése....3,5GB 2100 Ft-ért, majd 3 GB 3500-ért.....vezetékes hívó (9Ft/perc/vezetékes számok) megszűntetése, 19 Ft percdíj 25-re emelése..... -
#04535040
törölt tag
-
#04535040
törölt tag
válasz
Diák66 #59119 üzenetére
Csak egy kérdés: elég sokszor panaszkodsz a vodára. A tkom/tnor nem jön szóba, hogy ne szenvedj ezzel tovább?
Nálam pont a telekom az, ami alacsony sebességet produkál. De nem tudom lecserélni, mert a céges számom T-s. Azért zavar nagyon, mert van benne 20GB net, és ha jó lenne, nem kellene a vodás sim-re netet rendelnem-pénzért. -
#04535040
törölt tag
válasz
peugeotmate #59115 üzenetére
Ne online intézd, hanem aktiváld be a kátyát, és hívd róla 1270-et.
A telefonos - úgyintézőn keresztül történő számhordozás gyors szokott lenni. -
#04535040
törölt tag
válasz
Somatom #59091 üzenetére
Még 1x:
A testvér/apa/...stb kártyáját használod 5. hónaptól. a 8. hónap végéig, majd visszacseréled a 9. hónaptól a sajátodra, amit az 1-4 hónapok között használtál.
Az adategyeztetéskor megalkotott jogszabály szerint, egyenesági rokonnak való továbbadást nem kell bejelenteni a szolgáltatónak. Tehát akkor nem "te" kapnál figyelmeztetést (hiába te használod), hanem a testvér.
De tovább megyek: egyáltalán miért kapnál figyelmeztetést, ha a 4. hónap végén kártyát cserélsz a testvérrel, és nem viszed külföldre a sim-et a következő 4 hónapban?Tényleg nem akarod érteni, hogy teljesen megfelel a jogszabálynak amit írtam?
-
#04535040
törölt tag
válasz
Somatom #59089 üzenetére
Miért ne működne?
Olvass utána a jogszabálynak.Akkor átfogalmazom polkorrektre:
- 4 hónapot vizsgál a szolgáltató. Vagyis 4 hónapig nyugodtan használhatod a roaming netet. Aztán az 5. hónapban kártyát cserélsz a Magyarországon élő testvérrel/anyóssal/apóssal/apával, és így 4 havonta cserélgetitek a kártyákat egymás között. Tehát a jogszabálynak megfeleltél.
És így nem új kártyák eldobásával/aktiválásával élsz vissza, hanem kisegít a rokon.... -
#04535040
törölt tag
válasz
Diák66 #59075 üzenetére
Nem elírás. Tényleg annyi. Ez amolyan korlátlan, de mégsem az. Sokan sírtak a flottás topikban, hogy kevés a havi 100GB, de a torrenttel meg lehet nyomni akár 1TB-ra is.
Valószínűleg volt a vodának valamilyen felmérése, "adathalmaza", és ezért esett a választásuk az 500GB-ra. -
#04535040
törölt tag
válasz
M@Db0Y #59068 üzenetére
Mivel egy arculatváltásról van szó én úgy képzelem, hogy leadta a rendelést mitudom én 1 millió új simre, hogy bőven jusson amiből 500k számmal kért.
Nem életszerű, importőr cégnél dolgozom: nem adok le rendelést 1-2 évre előre. Tudom mennyi fogy havonta / 3 havonta / 6 havonta, ne álljon benne a pénzem.
Itt konkrétan 540.000 új hívószámról van szó. Vagyis azt feltételezi a voda, hogy a jelenlegi 3100.000 ügfyélbázis 3500.000 fog nőni záros határidőn belül.Amikor visszajönnek az üzletekből a régi számok akkor leadja ahol le tud egy tartományt.
Eddig az volt a gyakorlat az összes magyar telco cégnél, hogy újrahasznosították a számokat: pihentették 6 hónapig ami már volt ügyfélnél, majd újra kiosztották. -
#04535040
törölt tag
válasz
Diák66 #59066 üzenetére
Nem lehet, hogy a régi számmezőket, amiket nem használ, majd szépen visszaadja?
Szerintem olyat nem lehet csinálni, hogy egy számmező pl. 999-8000 -- 999-8999 közötti számokat akarná visszadni, de van mondjuk 10 szám amit használnak az ügyfelek. Akkor én úgy feltételezem, nem mondhatja a voda az NMHH-nak, hogy visszadom a számmezőt, kivéve ezt a 10 számot
Gondolom havonta/évente nem éri meg kicsiben "kéregetni"
Pedig eddig ezt csinálták: kikértek 10.000-et, aztán ha kellett, kértek újra.De az is lehet, hogy nagyszámú SIM kártyát fogadó "okos eszközökkel" számolnak
Pénztárgépek?a kötelező gépjármű felelősségbiztosítók álma, hogy autókba SIM kerül
A régiekbe nem hiszem hogy beépítik 1 éven belül, új pedig nem kerül ilyen sok forgalomba 10 év alatt semlehet, hogy nagyszámú SIM kártyát fogadó "okos eszközökkel" számolnak
Robbanásszerűen 500.000 a következő egy évben? -
#04535040
törölt tag
válasz
M@Db0Y #59064 üzenetére
Mondd, te direkt provokálsz, vagy ennyire nem akarod érteni?
Mi köze van egy sim cserének egy teljesen új szám kiosztásához?Itt új számok kiosztásáról volt szó végig, ami új ügyfelek megszerzésével jár.
Ha a voda havi szinten szerez 10.000 új ügyfelet, úgy miért kér ki az NMHH-tól 540.000-et hívószámot (hiszen az 4 évi ügyfélszerzést fedne le, és akkor elég lenne most 50.000 számot kikérni, majd fél év múlva megint 50.000-et...stb).
Nem a fizikailag megfogható kártyáról beszélünk, hanem a számot. Miért fizet az NMHH-nak ezért súlyos pénzeket, majd aztán 1 év múlva megint fizethet, ha nem lesz +540.000 ügyfele nagyon gyorsan? -
#04535040
törölt tag
válasz
M@Db0Y #59058 üzenetére
Tényleg nem érted amit írtam? Nem a fizikai méret a kérdés, hogy a polcon/fiókban mennyi kártya fér el.
Ha a voda kikér 540.000 számot, függetlenül, hogy ehhez legyártat/hozzárendel sim-et vagy sem, egyenként fizetnie kell az NMHH felé díjat, majd évente ismét fizet díjat. Ha ezek nem kerülnek ügyfélhez, csak ott vannak a fiókban, úgy fizet a semmiért.
Ezek "robbantani" akarnak...
-
#04535040
törölt tag
2020-ban
telenor 16.000 új számot kért ki az nmhh-tól
vodafone 540.000-etAzt feltételezem, hogy valami nagyobb durrantásra készülhet a vodafone, az is lehet, hogy a szeptember 16-án "rendszerhiba" miatt megjelent 9Ft-os percdíjat be fogja dobni feltöltőkártyásoknak valamilyen kondícióval, pl. kötheti egy nagyobb összeg havi feltöltéséhez, vagy havi dőszaki díjhoz.
-
#04535040
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #58976 üzenetére
1. Rendszerhiba
2. Majd később lesz valami, amit túl hamar beletettek az appba. Észbekaptak, pár perc elteltével ki is vették. Most nincs benne. -
#04535040
törölt tag
válasz
Somatom #58946 üzenetére
Akkor nincs miért aggódj.
Ha te tudatosan használod, nem lesz baj.
Sok kamionos orrba-szájba használja kint, itthon pedig sem az elvárt napok, sem az adatmennyiség nincs meg.
Megkapják a figyelmeztető sms-t, tovább használják. Ezután hozzájuk vágja a voda a felárat....Utána telesírják a fórumokat/FB-ot, hogy milyen gané a vodafone... -
-
#04535040
törölt tag
válasz
Somatom #58928 üzenetére
okt 1-től hatályba lépő ászf változás:
„5.2. Vodafone EU Roaming
(…)
Nem rendeltetésszerű használat esetén, azaz amennyiben Előfizető a magán utazások céljára történő
felhasználás szabályainak bármelyikét megszegi, a Vodafone fenntartja magának a jogot, hogy előzetes
értesítést követően a nemzetközi barangolás szolgáltatást adott előfizetés tekintetében törölje. Törlés
esetén a szolgáltatás a továbbiakban újbóli aktiválással nem elérhető.Vagyis lesz egy előfizetésed, amin teljesen megszűntetik a roamingot, nem hogy méltányos felhasználás mellett ingyen, de még fizetősen sem lesz elérhető a szolgáltatás.
-
#04535040
törölt tag
válasz
Littoral #58918 üzenetére
Megemlítettem volna az üzletben, hogy amennyiben hiányos a tudása a kártyapótlással kapcsolatosan, kérjen telefonos segítséget.
Ha ezt visszautasítja, akkor a szemébe mosolygok kérem a vásárlók könyvét, majd közlöm, hogy még aznap megy a panasz az nmhh-nak is.
És ezt követően mindig sikerül megtalálni a megoldást.... -
#04535040
törölt tag
válasz
gabor9991 #58774 üzenetére
Az a gombot nyomtam meg: a panaszbejelentést.
Annyi hozzátartozik a dologhoz, hogy egy 30-as telekomos számról hívtam őket.
Annyira megilletődtem, hogy élő hang jelentkezett, hogy le is tettem. Pedig azt kellett volna mondjam, hogy én csak azért telefonáltam, mert szerettem volna hallgatni a zenét (mint máskor fél órán kersztül)...amíg rájövök milyen zene szól a háttérben. Szerintem nézett volna az ügyintéző, mint hal a szatyorban. -
#04535040
törölt tag
Nekem is volt 4 évvel ezelőtt xiaomim (mi4c) és én is felhívtam anno a vodát, hova lett x összeg a kártyámról. Akkor azonnal tudták a választ: a xiaomi "hazaküld" 2 sms-t kínába, minden egyes kártya behelyezéskor.
Valószínűleg 4Grider-nek igaza van: valami rosszul működik a voda sms központján, és ezért nem ér célba az aktiváló sms....ezért újra és újra próbálkozik a telefon.szerk: tavaly pont ez volt a hiba a digi sim-ek esetén iphone-nal. Ott is küldözgette a telefon az sms-eset, amíg meg nem oldotta a digi.
-
#04535040
törölt tag
válasz
Donki Hóte #58695 üzenetére
agapub (pont) nmhh (pont) hu : itt lehet megnézni, hogy egy számmezőt mióta használhat a szolgáltató.
Ajánlom figyelmedbe a 0670-78-cal kezdődő számokat, ezek soha nem voltak még ügyfélnek kiosztva.
Ilyen számokat lehet találni a tesco-kban, vagy a vaterán árul egy személy nagyon sok ilyen számot, én is vettem tőle. -
#04535040
törölt tag
válasz
simpley #58638 üzenetére
nem elég a telefon menüjében kikapcsolni.
Én is belefutottam a vodafone VoLTE problémába.
A voda automatikusan bekapcsolta az előfizetésemen a szolgáltatást, de sms-t nem kaptam erről. A telefon menüjében ki volt kapcsolva a VoLTE. Ezt követően jöttek az sms-ek a nem fogadott hívásról.
A voda úgy érzékelte, hogy VoLTE képes telefonom van (sam s9), csakhogy ez TMH-s szofveres, és abból a drágalátos telekom "kifelejtette" a magyar vodafone VoLTE profilját. (kicsit sem gyanús ez a "kigyomlálás"..miközben az XEH rom-ban bezzeg benne van a vodafone VoLTE profil....). Tanulság: soha többet nem veszek szolgáltatós telefont. -
#04535040
törölt tag
válasz
DevKiller #58624 üzenetére
Amikor valaki felhív telefonon, hogy van egy ajánlata, mindig azt mondom neki: kérem emailben, és majd elolvasom a szerződés minden apró pontját, ezt követően adok választ.
SOHA nem kötök szóbeli szerződést, mert az nem tartalmaz teljeskörű tájékoztatást. Szóbeli szerződéskötéskor "valami miatt" csak a számomra előnyös részekre hívják fel a figyelmet, és a hátrányosakat "elfelejtik" megemlíteni, aminek az a vége, hogy rosszabbul járnék.Már az elején írtam neked privátban, hogy az nmhh a megoldás kulcsa....
-
#04535040
törölt tag
válasz
borges7 #58617 üzenetére
Az összeg összeadódik, az előző töltés összege nem vész el.
Ami nem adódik össze az az érvényesség.
Példák:
2020.07.28-án töltöttél 1500-zal. Ha ma töltesz 2000-rel, akkor lesz 3500 Ft-od. Az érvényesség azonban nem adódik össze: tehát hiába van még 2 nap érvényességed az előző töltésből, az nem fog hozzáadódni a 2000 Ft-os címlet 365 napos érvényességével, és nem lesz a mai naptól számítva 367 napod. Ez azért van, mert mindig a leghosszabb egyenleg érvényességet veszik figyelembe.2020.07.28-án töltöttél 2000 Ft-tal. Ma töltesz 1500-zal. Nem az 1500 Ft-os töltés 30 napos érvényessége lesz érvényben, mert az előző hosszabb, annak van még ~ 337 nap érvényessége.
Comprende?
-
#04535040
törölt tag
válasz
borges7 #58613 üzenetére
De hiszen leírtam a megolást: töltesz 2000-rel és újabb 1 év érvényességet kapsz. Az töltés előtti egyenleg pedig összeadódik az újonnan feltöltöttel.
Ha a szám nem fontos, akkor vársz 2020.10.01-ig, és miután teljesen megszűnt a szám visszaigényeled az összeget a vodától.
-
#04535040
törölt tag
Elhiszem amit írsz, ennek ellenére nálam így működik a telekom [link]
2001 óta voltunk a vodánál de bánom, hogy nem léptem le 5-6 éve már. Másoknak is ez a megoldás, nem kell itt maradni, SEMMIT se fognak csinálni a kedvedért.
Esetemben is megállja a helyét a fenti mondatod, csupán a vodafone szót telekomra kell helyettesíteni.
Azt nem tudom értelmezni, hogy az országos lefedettségű vodával miért nem elég a 3G-n történő hívás közben a H+
Engem nem fogott meg ez a VoLTE őrület.Vagyis a megoldás: mindenki azt válassza, ami az ő igényeinek leginkább megfelel.
Majd telekomos leszek, ha a fenti hibát orvosolják, és amikor 2.000 Ft-ért lesz korlátlan telekom irányú hívás + 100 perc egyéb + 1GB net (+ korlátlan FB -ez nem érint, nincs FB-om) -
#04535040
törölt tag
válasz
DevKiller #58568 üzenetére
Ha nem tudnék 3G alatt telefonálni a vodával, csak 2G-n, biztos mennék a telekomhoz: a voda 2G alatti hanghívás minősége messze alulmarad a telekom 2G-nek.
anglergab
A B1, B3, B8 blokkok egyre inkább LTE-re vannak használva. Amíg nincs a teljes 3G lekapcsolva, addig ez számomra irreleváns.
Illetve az LTE azonos teljesítmény mellett sokkal nagyobb hang kapacitással rendelkezik (3-6x)
Az meg legyen a szolgáltató "problémája" hogy az "elavult" szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek jobban terhelik a hálózati erőforrásait.
és sokkal nagyobb hasznos lefedettséggel rendelkezik, jobb a teljesítménye a cellahatáron, mint a 2G/3G-nek.
Az elméletet én is ismerem, de gyakorlati ember vagyok: még Bp-en is sokszor jobb a 900-as 3G jelszintje deep-indoor, mint a 800-as LTE.1 szó mint 100: ráérek bohóckodni a VoLTE-vel, miután lekapcsolták a 3G-t.
-
#04535040
törölt tag
válasz
simpley #58560 üzenetére
A lónak a .....patáját
Munkahelyen ablaknál harmatos az LTE, ajtónál 3G, egy irodával beljebb már csak 2G van.
Találós kérdés: ha átmegyek a társosztályhoz és hívásban vagyok szerinted meg fog szakadni a VoLTE hívás, vagy nem?
Na: ezért kapcsoltam ki a VoLTE-t: mert így a 3G-2G váltásnál nem megy el a hang.
Cserébe a hívások több mint fele eleve 2G-n épül fel úgy is, hogy a hívás elindításakor adott helyen lenne maximális 3G térerő.
Ezért szeretem a vodát: a 4G oké, hívások 99%-a 3G-n fut. Vagyis H+-on simán meg tudok nézni valamit, ha szükséges.
Ha másnál minden szép és jó a telekommal, akkor nem szóltam. -
#04535040
törölt tag
válasz
bodorjanos #58525 üzenetére
sajnos az is 50 Ft [link]
-
#04535040
törölt tag
2020.09.16-tól csökken a pre-paid tarifákhoz vásárolható adat ára:
5GB 3559 Ft-ról 2490 Ft-ra csökken. -
#04535040
törölt tag
válasz
DevKiller #58357 üzenetére
Nincs 30 napos elbírálás.
Csak 1 dolog van: tudomásul kell venniük a kérésetek, és 14 napjuk van visszaállítani azt a régire.
Amennyiben 30 napot emlegetnek, úgy nem a 14 napos elállást rögzítették, hanem "panaszt" vettek fel.
Írtam, hogy nagyon fontos az, hogy milyen címszóval rögzítették az ügyet.
És igen, a "panaszt" vegyünk fel című trükköt gyakran alkalmazzák.
Szerintem hívd újra a 1270-et, és kérdezz rá, hogy mi lett rögzítve.
Illetve nyomatékosan az alábbiakat kell mondani: "élek a távollévők között kötött xy napon szerződésem indoklás nélküli felmondásával, és kérem az eredeti állapot visszaállítását" Ennyi. Akármit kérdeznek, úgy kell tenni, mint a politikusok: ismételni kell ezt az egy mondtatot. -
#04535040
törölt tag
válasz
snooze #58345 üzenetére
Két opció maradt:
- az előző adategyeztetésről ha kaptál email, akkor onnan indul az 1 év az újabb határidőig. Az utolsó (12.) hónapban szabadon/bármelyik napon egyeztethető a szám.
- felhívod a 1270-et és megkérdezed meddig van a határidő. Ha szerencséd van nem kell fél órát várni élő hangra -
#04535040
törölt tag
válasz
snooze #58343 üzenetére
Telekom kiírja webes felületen meddig él az adategyeztetés, és addig szabadon/bármikor újra elvégezheted.
Telenor: megyitod az adategyeztetés oldalt. Oda beírod a telefonszámod. Jön egy sms. Azt beírod az adategyeztetés oldalon a kellő mezőbe. Kírja hogy mettől meddig kell az adategyeztetést megcsinálni.
Vodafone? Semmi. Ha beírod a telefonszámod az adategyeztetés megkezdése végett, akkor csak ennyit ír ki: kell /avagy nem kell egyeztetni. De hogy mikor kell?.....Majd küldenek SMS-t ha aktuális a dátum...Tiszta fapad.
Én inkább google naptárba beírom a következő esedékesség dátumát, mert pl. egy riasztónál eléggé gáz, ha a szolgáltatói sms-értesítésre hagyatkozik az ember... -
#04535040
törölt tag
-
#04535040
törölt tag
válasz
gabor9991 #58279 üzenetére
Ezért írtam, hogy célszerű lenne előkeresni 60 + 30 nappal ezelőtti számalevelet. Ha azon nincs értesítés, akkor érdemes tovább lépni:
- felhívni a 1270-et és kérni az eredeti állapot visszaállítását
- kikérni a hangfelvételt (amin elhangzik az ügyintéző kijelentése)
- megemlíteni, hogy bejelentem az esetet a hangfelvétel birtokában az nmhh-nak
- máris lenne olyan egyedi csomag, hogy ihaj!Persze az is lehet, hogy volt értesítés a számlalevelen.....
-
#04535040
törölt tag
válasz
DevKiller #58276 üzenetére
Bepróbálkozott az "üzletkötő", sikerrel járt. Távollévők között kötött szerződés 14 napon belül bontható, és kérhető az eredeti állapot visszaállítása.
Ha engem hívnának azzal, hogy muszáj váltanom, én szemrebbenés nélkül azt mondanám, hogy "oké, akkor szüntessük meg a az egészet a fenébe!", és kiharcolnék egy (az eredetinél) még jobbat az ügyfélmegtartóktól.
"Az ügyintéző szerint a 2. pontban vagyunk," Ha ez így igaz, akkor 60 nappal ezt megelőzően kell értesítsenek a számalevélen. Megtörtént ez az értesítés?
-
-
#04535040
törölt tag
válasz
Daffni2 #58155 üzenetére
Szia!
Mivel te napi szinten rálátsz az ilyen dolgokra, ezért biztosan tudod a választ.
A kérdésem: kaptam ügyfélmegtartóktól x hónapra havidíj kedvezményt (újabb hűség vállalása nélkül). Ha átváltok másik díjcsomagra megmarad a forintban megítélt kedvezményem az átváltást követően?
Köszönöm. -
#04535040
törölt tag
válasz
simpley #58156 üzenetére
Vodás tapasztalatom nincs, csak telekomos.
Februárban egyszerre járt le a kártya érvényességi ideje és az adategyeztetés is, de még mindig a telekomnál van a szám. Az adategyeztetés elmúlasztásától várnak még 6 hónapot és utána adják vissza a számot a telenornak. Ugyancsak ebben a 6 hónapban a telekomtól visszaigényelhető a 20-as/70-es hordozott szám.A vodafone teljesen más tészta. Itt még a saját számmezős (70-es) számot sem adták vissza a kollégámnak. Letelt az 1 év az utolsó egyenlegfeltöltésétől, majd letelt az 1 hónap hívószámlekötési idő is. A megszüntetés első hónapjában szerette volna visszakérni a számát. Visszautasították.
-
#04535040
törölt tag
válasz
makoss #58112 üzenetére
Kb ebben ebben a sorrendben végigmehetsz a pontokon:
- telefon jraindítása
- manuális hálózatkeresés
- más vodás megkérdezése a közeledben, hogy neki van-e hálózat
- sim kártya áthelyezése másik készülékbe
- előfizetés érvényességének ellenőrzése ( utolsó töltés)
- adategyeztetés érvényessége
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Reklámblokkolók topikja
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest