-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
válasz
DevKiller #69120 üzenetére
Ilyen esetben az előfizető köteles értesíteni a szolgáltatót:
2.1.1.1. Együttműködési és tájékoztatási kötelezettség
Az Előfizető és a Szolgáltató a szolgáltatási jogviszonyból és az Előfizetői Szerződésből eredő szerződéses kapcsolatuk során kötelesek egymással együttműködni. Ennek érdekében a Szolgáltatás szempontjából jelentős tényekről, körülményekről, változásokról egymást kötelesek késedelem nélkül tájékoztatni. A Felek kötelesek egymásnak megadni minden olyan adatot és információt, amelynek közlése a Szolgáltatás szerződésszerű
teljesítéséhez szükséges. Az Előfizető és/vagy jogutódja haladéktalanul köteles értesíteni a Szolgáltatót, ha adatait (ideértve különösen a kapcsolattartásra megadott elérhetőségeket) személyét vagy jogállását, gazdálkodását érintő bármilyen jellegű változás következik be. E kötelezettség elmulasztásából eredő kár a mulasztó felet terheli. Az Előfizető – a kármegelőzési, illetve kárenyhítési kötelezettsége teljesítéseként – vállalja, hogy a Szolgáltatót haladéktalanul értesíti, ha észleli, hogy a Szolgáltató Szolgáltatása nem vagy nem kielégítően került teljesítésre. Az értesítés elmulasztása vagy késedelmes teljesítése esetén a Szolgáltató nem felel az esetlegesen ebből eredő károkért és/vagy Előfizetőt érintő költségekért. ÁSZF -
pitiless
senior tag
válasz
DevKiller #68668 üzenetére
Nem, azon mindenképpen túl kell esni... Én kártyásra váltottam, telefonos ügyfélszolgálat kapcsolt a megtartókhoz, ott bejegyezték, hogy már beszéltünk és mehettem személyesen az üzletbe, ahol megint fel akarták hívni őket. Mondtam, hogy már beszéltem velük, meg is találták a bejegyzést. De teljesen fölösleges volt a személyes kör, mert kártyát nem cseréltek...
-
sifarr
senior tag
válasz
DevKiller #68226 üzenetére
nemzetstratégiai kérdés?
Hát nem az?
A pénz is előteremthető, hiszen a reptéri biznisz halaszódik. Meg kell emelnie az államnak a tőkerészét az AH-ban, kp-ban, oszt jónapot.
Bár a hírek szerint a 4iG eddgi történései miatt is indulhat vizsgálat az EU-ban, de ki tudja, mikor és mi lenne annak a vége ... -
spect80
senior tag
válasz
DevKiller #68099 üzenetére
múltkor engem is hívtak, hogy hosszabbíthatok. Kérdeztem, hogy készülék kedvezményt kapok? nem. előfizu kedvezményt? nem. Akkor nekem ez miért lesz jó? mert meghosszabbíthatom a szerződést. 15mp hatásszünet kellett nekem, mire felfogtam, hogy ezt nem viccből mondja, úgyhogy kedvesen elköszöntem tőle.
Elég gáz, hogy a ÜFSZ-re néha órákat kell várni, hogy élő emberrel tudjak beszélni, de telemarketing meg aznap 3szor is fel tudott ezzel hívni, mert nem tudtam felvenni, aztán benyög egy ilyet. Ennek nem sok haszna van így. -
4Grider
félisten
válasz
DevKiller #68087 üzenetére
8 felmondási nappal számolva az előző számlát még fizettem. Az aktuálisat már nem fogom. Már győzködöm az ügyvezetőnket, hogy az elkövetkező hetekben jöjjön be velem egy személyes ügyfélszolgálatra, mert ezek a töketlenek nem fogadják el a céges meghatalmazásokat (+plusz aláírási, miegymás, ami egy normális cégnél egyébként működni szokott). A legnagyobb gond az, hogy a megszűnő előfizetéssel az elektronikus számlákhoz való hozzáférésünk is megszűnik, így szükségünk van azok kiküldetésére (mert az alap beállítás kiállítói oldalon történő megőrzés, így csak az új ügyviteli rendszerből tudjuk a számlákat letölteni, a régiben lévőket ügyfél nem láthatja). Nesze neked jogszabályoknak való megfelelés...
-
Somatom
veterán
válasz
DevKiller #63556 üzenetére
Ha ők ráérnek, akkor nekem sem sürgős a számlabefizetés, csak aztán ne akarják rajtam elverni a port! Az már kellemetlenebb, hogy kedden megyek vissza gályázni és az új kártyámra se feltölteni nem tudok, se netet rendelni. Kedden még megyek a Mammutba, ott van Voda iroda. Kíváncsi leszek, hogy arcba mit mondanak.
-
-
#08176384
törölt tag
-
baloghgabor
aktív tag
válasz
DevKiller #63336 üzenetére
Én is kizárt dolognak tartom! Sőt, mivel a szerb határ mellett lakom, kézi a hálozatválasztás a telefonon, mert gyorsan sikerülne átállnia véletlen egy szerb adóra, ami sokszor erősebb. (Eddig soha nem produkált semmi hasonlót)
Szóval, csakis valami Vodafone "akció" lehetett ismét.... -
#08176384
törölt tag
válasz
DevKiller #63316 üzenetére
Amikor e csodás cég előfizetője voltam, nem forgatták vissza az előleget amit bekértek, majd hosszas telefonok sora után került elő, ja, hogy én anno fizettem nekik ilyet (Szerencsére elraktam a papírját.), Telekomos platina státusz mellett, készülék részletek és bármilyen hitelek nélkül. Ez és az 5G-s hazudozásuk miatt már csak a számom van meg náluk vitamax-ban. Végül az előleg visszakerült kb másfél hónap után utalással. Amikor hozzájuk mentem, előleget kértek, mikor eljöttem akkor meg a csillagokat is leígérte végül az ügyfél megtartó. Gondolom nem sok ügyfél van, aki a számla kiküldése napján azonnal fizet is.
-
baloghgabor
aktív tag
válasz
DevKiller #62825 üzenetére
Teljesen egyértelmű. De hogy a XXI. században még 2g is döcögve menjen, azért ez eléggé 'érdekes' számomra. Volt még pár éve egy torony, ami nagyon jól lefedte a terület egy részét. Csak gondolom, költséghatékonyság okán meg kellett szüntetni. Persze, hogy a tyúk volt előbb, vagy a tojás, ki tudja? (mármint az előfizetők mentek át sorban máshova, vagy a lefedettség lett egyre sz@rabb, már ki tudja). 🙃
-
-
bociusz
aktív tag
válasz
DevKiller #62376 üzenetére
Nem a hálózatmenedzsment miatt dugult be, hanem mert 2016 eleje óta hétszeresére nőtt az átvitt adatmennyiség. És ez a statisztika 1 éve frissült utoljára, azóta nyilván tovább nőtt a forgalom.
(forrás: NMHH) -
tibor23
senior tag
válasz
DevKiller #62376 üzenetére
Nem vagyok voda fogadatlan prókátora, de ha ilyen rossz nálatok a helyzet, van még 3 mobil szolgáltató. A mobilnet szerintem arra való, hogy ha nincs otthon az ember, a telefonján fussanak szükséges alkalmazások. Nem otthoni sokfős család netezésére és uhd netflixezésre. Most sokan használják ezekre, be is dugítják vele a hálózatot több helyen. Majd ha nem fog menni ezekre a célokra, otthagyják a hard userek, és normalizálódik a helyzet, de a legtöbb helyen szeintem most is nagyon jó a hálózat. Nekem pl túrázásokhoz sokkal jobban teljesít, mint a többi. Telefonálásban pedig a telekom verhetetlen, ott 2g minőség is HD, nincs rossz minőség, gsm lefedettség nagyon kevés helyen nincs.
-
baloghgabor
aktív tag
válasz
DevKiller #62336 üzenetére
Valahogy egy ideje még sz@rabb kezd náluk lenni minden. Eddig legalább az ügyfélszolgalat - ha nyögvenyelősen is - valamit csak produkált. De fél év alatt sikerült visszalépni, nemhogy előre. A többin már tényleg nem is csodálkozom, amiket elejében még elhűlve olvastam itt, vagy éppen tapasztaltam. Mintha direkt az lenne a cél, hogy minden előfizetőt elüldözzenek?! 😮
-
baloghgabor
aktív tag
válasz
DevKiller #62308 üzenetére
Klímával fűtök évek óta. Igaz lehetne fával, az is megújuló energia, de drágább és nehézkesebb is. Szerettem volna napelemet, mert csak jobb és még olcsóbb is lehetne. A 95%-os állami támogatást aki látja, dob egy hátast biztosan. De mikorra elkezdem a pályázatot, engedélyeket, sok százezer és még sehol sem vagyok. Teljes árral meg, talán megtérül, amíg élek, vagy nem.... Szóval igen, lehetnék környezet tudatosabban, de ne csak én kezdjem úgy, hogy a kis pénzemet ölöm bele és még hátrányba is kerülök. Vannak ott fönt elég sokan okosak (khmm, ja, igen) és ha ők jó irányba terelnek, akkor lehet(ne) követni ezt a vonalat is....
-
#70635776
törölt tag
válasz
DevKiller #62033 üzenetére
Egy olyan kaliberű készülék, ami "pariban" van az LG G7-tel több mint 100 pénz. És mint írtam ebben van DAC, amit manapság nem raknak bele a készülékekbe.....
Szóval inkább fizetek 1000Ft-tal többet a telekomnál havonta (meg is igényelem a horgászkártyát), cserébe lesz VoLTE és nem kell új telefont vegyek.
Erről a 2G-s voda hangminőségről pedig inkább nem írom le a véleményem... -
#08176384
törölt tag
válasz
DevKiller #62000 üzenetére
En nem tudom mit állítanak, de egy ideje csomó helyen csapnivaló a térerő útközben. Hol egy csík a térerő, majd hirtelen maximum és nemsokára újra alig van. Először készülék hibára gondoltam, de két különböző márka készüléke egyidőben, egyhelyen ugyanazt produkálja. Kocsiban válogatás nélkül rendszeresen megszakadnak újabban a hívások. Somogyi dombság részen dolgozó kollegám, már inkább kiadja ügyfeleknek
a 30as számát, mintsem szenvedjen a céges Vodafone-nal. Arról nem is beszélve, hogy csomó helyen 4G sincs.
-
Somatom
veterán
válasz
DevKiller #61933 üzenetére
Vágom. De, én nem tudom átrakni manuálisra, mert akkor minden határátlépés után tapizgatnom kéne a telót, ami vezetés közben nem nyerő. Plusz, még országon belül is jelez, ha szolgáltatót vált. Pl. németben Voda/Orange. Miért nem lehet ezeket az üdvözlőket letiltani? A másik telómban két kártya van, amikre külön jelez. Ki sem tudnám számolni, hogy ez naponta hány, számomra tök fölösleges SMS. Tényleg azt várják, hogy mindíg olvasgassam el a szolgáltatói üzeneteket?
-
Somatom
veterán
válasz
DevKiller #61931 üzenetére
Na, az is érne egy misét. Igen, hivatkozott egy kiküldött SMS -re. Csakhogy a Voda kb. minden határátlépésnél küld egy roamingra figyelmeztető SMS -t. Nálam meg símán előfordul, hogy naponta ötször lépek határt. Szted mennyire figyelek a Voda SMS -eire? Akkor küldjön, ha baj van!
-
#70635776
törölt tag
válasz
DevKiller #61731 üzenetére
Kis nosztalgiázás fog következni....gúnyhatáron túlról.
Szülővárosomban megjelent a GSM (1997). Sokáig csak a dialognak (ma orange) volt térereje. Vettem egy pre-paid kártyát magamnak.
Az egyenleg iszonyat drága volt (30 usa cent + áfa hálózaton belül, 60 usa cent + áfa hálózaton kívül).
A hálózat a kezdeti kiépítés miatt olyan volt, amilyen.
Sok helyen nem volt térerő, a lefedett területek határán nagyon számított a fal vastagsága....hogy a telefon az ablak mögött van, vagy a szoba belső térfelén.
Fel akartam köszönteni "ismerőst".
Óránként hívtam (mert tombolt a "lamour"), de mindig hangposta válaszolt.
Már a kezdeti sípszó után megszakítottam a hívást.
Aztán jött az sms: elhasználtam a "kreditem".
Hívom ügyfélszolgálatot. Válaszuk: volt pár 1 másodperces hívásom....
Mondom nekik, hogy hangposta....A válasz: igen az! És hiába szakítja meg a vonalat, az 1 másodperc az biza 1 másodperc, és az 1 percnek számít.
Felforrt az agyvizem. Mondom nekik: nem sikerül a telefon menüjéből kikapcsolni a hangpostát mert azt írja ki a hálózati üzenet, hogy nincs rá jogosultságom. Ha már az ismerőseim hangpostáját nem tudom kikapcsoltatni, és ha már a telefon menüjéből nem lehet a szolgáltatást kikapcsolni, akkor legalább az én számomon kapcsolják ki a hangpostát ügyfélszolgálati beavatkozással! Azt nem lehet, mert ön "prepaid" ügyfél, és nekik nem lehet kikapcsolni csak a "postpaid" ügyfeleknek lehet. (bezzeg a másik szolgáltatónál ki lehetett)
Még aznap felvettem a kapcsolatot a másik szolgáltatóval (leánykori nevén Connex GSM, ma vodafone). Mai napig emlékszem arra a beszélgetésre.
Azt mondták, ha van 100 igénylő/érdeklődő, akkor lesz rácsos torony építve. Felkerestem az ismerősöket, összeszedtem az aláírásokat. Elküldtem a levelet. Alig 2 hét múlva jött a válasz: kedves xy, köszönjük az együttműködését, 1 hónapon belül a kollégák megkezdik a kiépítést. Csörög a telefonom: xy vagyok a Connex GSM-től, ma elkezdjük a kiépítést. Ha szeretne ott lenni a munkálatoknál, várjuk.Tanulság: soha ne a hibát keresd, hanem a megoldást!
-
#70635776
törölt tag
válasz
DevKiller #61602 üzenetére
Vodánál legnagyobb kib@sz*st úgy hívják: flotta alaptarifa.
Ahhoz, hogy egy akármilyen flottába bekerülj (vagy másik legetőségként hűségmegtartás révén elfogadsz egy 2-3000 Ft-os flottás csomagot), alá kell írnod 1 év hűséget.
10.000 Ft a belépési díj, amit rögtön jóvá is írnak.
Nade! Ha felmondod hűségidőn belül a szerződést (vagy hordoznál mert pl. elköltözöl egy olyan helyre, ahol a voda alig működik), akkor:
1. hozzádvágják a 10ezer belépési díjat (ami mondjuk még oké)
2. a kötbért nem az aláírt tarifa szerint fizeted, hanem a "flotta alaptarifa" szerint. Ezzel olyan díjakkal "jutalmaznak meg", ami által a tarifa igénybevételének hónapjait megszoroznak havi több 10ezer Ft-tal.Ha jól tudom ilyen "flotta alaptarifa" telekomnál nincs, tehát ha kilépsz a telekom flottából, akkor csak a belépési díjat terhelik ki (ami náluk 5.000).
Javítsatok ki, ha nem így lenne.... -
#70635776
törölt tag
válasz
DevKiller #61550 üzenetére
Nos: én ezennel elengedem a 3G-t....Most mértem rá, és pont olyan sebességet hoz, mint tavaly a digimobil, azaz: 2,63/0,76....jitter: 120...
Ezt tényleg jobb ha lekapcsolják, mert ez így már a használhatatlan kategória.Munkahelyemen is megjelent 3CA-ban 15MHz-cel a B1 LTE.
-
#70635776
törölt tag
válasz
DevKiller #61548 üzenetére
Tehát: a voda a 3G lekapcsolása után vagy ugyanolyan jó minőségben fog hangot szolgáltatni 2G-n mint a telekom (azonos kodekkel + sávszállel/frekvenciát nem spórolva), vagy el fog indulni az elvándorlás....
Jelenleg minden kimenő hívásnál tudom azt, hogy a fogadó fél voda 2G-n volt....iszonyat a minősége a hívásnak. -
-
-
#08176384
törölt tag
válasz
DevKiller #61429 üzenetére
Csendesen jegyzem meg, hogy nem olyan rossz a Telenor hálózata. Felénk atomstabil pl az adatkapcsolat, soha nem szakad meg szinte. Napokban próbáképpen rámértem és az 5G Huawei routerben, közel 280 megabitet mértem velük 4G kapcsolaton. Ehhez képest 400 a Telekom 5G kapcsolaton és a Vodafone 4G kapcsolaton ment rekordnak egyszer 380
at
-
viktorhu
veterán
válasz
DevKiller #61414 üzenetére
Valószínű, hogy így van, mert, ha jól értem, ha hívás is kb. úgy működik, mint a volte esetében. Majd akkor fog felmenni az 5G-re, ha megkapja a szolgáltatói frissítést, anélkül meg vagy igen, vagy nem, vagy felmegy, de csak bizonyos frekvenciákon... És akkor majd kérdezgethetjük a dual simes topicon, hogy a Redmi 12-t próbálta-e valaki x sávon vodás 5G-vel
És igen, az lesz belőle, hogy akinek fontos, hogy működjön, lehet, hogy inkább megveszi majd a szolgáltatótól, bár pl. a Telenor árul most olyan volte-képes mobilokat, amiket hivatalosan nem támogat volte szempontból.
-
pdr755
aktív tag
válasz
DevKiller #61411 üzenetére
Jó de ha jól értelmezem, egyik esetben az volt a baj, hogy nincs vétel a helyszínen (nálad) míg siófokinál ott van a 700 Mhz-es jel de a telefon valamilyen szoftveres okból nem látta. Utóbbi korrigálása egyszerűbb szolgáltatói szemszögből, főleg hogy elsősorban a készülékgyártót kell rugdosni
-
sifarr
senior tag
válasz
DevKiller #60989 üzenetére
Erre a hsz-edre reagáltam, miszerint "az 5G nem működik, emiatt kötbérmentesen azonnal fel akarod mondani a szolgáltatást, vagy a hatóságokhoz fordulsz."
Kötbérmentes felmondás esetében a hatóság az NMHH lenne.Siofok000 itt azt panaszolta, hogy "a Vodafone nem kapcsolta be a 700as tornyokat 5G-re". És "ez viszont tényleg megtévesztés, hogy a lefedettségi térképen meg felrakja mindezt mint 5G lefedettség".
Az 5G területi lefedettsége fejlesztés alatt áll minden szolgáltatónál. Egy szolgáltató sem válalta, hogy minden "lefedett" területen minden lehetéges frekvencián nyújt 5G-t. Azaz nem vállalta, hogy a 700-on 5G-t indít. Nem is kötelessége, a 700-as freki használható szóló 4G-re is.
Arra sem vállal senki garanciát, hogy az 5G-snek jelzett területen mindenhol, mindenkinek elérhető az 5G. A 4G-nél sincs ilyen vállalása senkinek.
Hogy egy jelzett területen van-e 5G, azt biztos mérik a központból is, meg időnként mérőkocsival is.
Tehát a 700-as freki be nem kapcsolása 5G-re nem felmondási ok.Az már fogyasztóvédelmi kérdés, hogy a lefedettségi térképek kimerítik-e a megtévesztés fogalmát. Mérlegelés kérdése is. Ez esetleg lehet panasz tárgya. Kétséges kimenetellel, mert a szolgáltató - mint írtam - dokumentálja a szolgáltatások elérhetőségét. Nagyon hülyének kell lennie, ha a "térképet" semmivel nem tudja alátámasztani.
Ehhez nyílván az kell, hogy a szolgáltató tényleg sáros legyen a témában, és tudjon is róla
Itt a lényeg.
Az NMHH előtt nem lesz sáros a cég. A fogyasztóvédelem előtt sem valószínű.
Ettől még lehet hatósággal "élcelődni", aztán vagy eredményes lesz, vagy sem.
De egy felmondást ilyen ingatag alapokon állva én nem kockáztatnék meg. Te pedig ezt javasoltad.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Minecraft
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt MSI alaplap érkezett Ryzenek alá
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- One mobilszolgáltatások
- Milyen videókártyát?
- Vicces képek
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Proxmox VE
- További aktív témák...
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- 128 - Lenovo Legion 5 (16IRX9) - Intel Core i7-14650HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged