Új hozzászólás Aktív témák

  • Nord6

    csendes tag

    válasz Viktor0610 #66 üzenetére

    Nekem (és szerintem a legtöbb ügyfélnek) megér némi plusz mászkálást, hogy ne két hét, hanem két-három nap alatt kaphassa vissza a telefont. Ráadásul, a Westendben van SE márkaképviselet is (vagy onnan is ugyanúgy továbbküldözgetik, és annyit kell várni?), tehát nem kellett volna túl messzire mennem.
    Ha két helyen nem vették észre a hiányt, akkor igazán elsikolhattak felette a szervízben is.
    Én mégegyszer elmondom, nem konkértan a szervizesekre haragszom (Akik a szervizproblémás ügyfelekkel foglalkoznak a boltban, azok szervizesek egyáltalán, vagy csak épp ahhoz a pulthoz ültetett eladók?), leszámítva talán a viszonteladót, aki nélkül nem lett volna ez az egész, hanem magára a rendszerre.
    Talán kicsit morbid, és teljesen más nagyságrendű példa, de ha valakinek meghal egy hozzátartozója rutinműtét közben, akkor hiába mondogatják neki azt, hogy ez a beavatkozás az esetek 99,99%-ában sikerülni szokott, csak neki nem volt szerencséje, attól még ugyanúgy haragudni fog a kórházra, és az orvosra, és valószínűleg be is pereli őket.

Új hozzászólás Aktív témák