Új hozzászólás Aktív témák

  • rover45

    senior tag

    válasz rover45 #71289 üzenetére

    Az alábbi üzletekben voltam ma a számhordozási problémámmal:
    - Yettel: a számot ők az 07.27-i időablakban reggel 8:16 perckor átadták minden probléma nélkül, részükről lezárult a számhordozás.
    - Telekom: a számot látják valami központi számhordozási rendszerben (talán NBH?), hogy Vodafone-os, de ha indítani akarnak rá egy hordozást, akkor azt nem engedi a rendszer.
    - Voda: sem a személyes ügyfélszolgálaton és sem a telefonos ügyfélszolgálaton nem tudnak segíteni. Múlt szerda óta várnak a háttércsoport válaszára.

    A problémáim a következők:
    - nem érnek el az ügyfeleim a korábbi telefonszámomon, mivel "Ez a szám jelenleg nincs hozzárendelve egyetlen előfizetőhöz sem." értesítést kapnak.
    - nem tudok a K&H bankba belépni és lejárt az évfordulós KGFB fizetési határideje.
    - nem tudom a havi lakásbiztosítást kifizetni.
    - nem tudok belépni az OTP-be sem.
    Ezek mindegyike SMS kódot küldene a belépéshez.

    Hogy van az, ha elhagyom a SIM kártyámat és bemegyek egy üzletbe, akkor azonnal tudnak adni egy másik kártyát, amire azonnal átvezetik a telefonszámomat?
    Ha a számom a Vodafone-nál van (ezt megerősítette a Telekom és a Voda is), akkor miért nem lehet ezt rávezetni egy random SIM-re?

Új hozzászólás Aktív témák