-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sztbeni
őstag
E52-ről semmi infó? Meglepő, hogy az E50-et elsőként hozták be, az E51-et több hónap késéssel, az E52-őt meg pár hét, mert elvileg még szeptemberben jön!
Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.
-
Norbi21
senior tag
válasz Sztbeni #7651 üzenetére
Csak ismételni tudom mukibuci fórumtársat, aki pár hozzászólással feljebb kifejtette, nem is egyszer, hogy nem szolgáltathatnak semmilyen infót. Ott az is le volt írva, hogy szeptember-október körül jó pár új modell fog megjelenni, lehet, hogy akár az E52 is. Mondjuk én is kíváncsi leszek az új modellekre
-
ragazzo
őstag
válasz dim3nsi0n #7647 üzenetére
De az ügyfelek többsége el sem olvassa mit ír alá. Nem beszélve a dealerről, aki meg nem mondja el vagy mutatja meg az x-eket mik lesznek aktívak. Egy karácsonyi szezonban erre idő sincs. Innen aztán jönnek a félreértések és a többi probléma.
Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com
-
SimaSuna
csendes tag
válasz ragazzo #7653 üzenetére
rengeteg ilyen probléma van az ügyfélszolgálaton...aláírja..de nem nézi meg hogy mit.
vagy van ez a bónusz hogy ha 3000el feltöltöd kapsz 1250 bónuszt...
(ezt az smst azok kapják akik majd 1 éve hogy nem töltötték fel a kártyájukat)
hirtelen feltölti 3000el..és ha nem azonnal történik meg a jóváírás már 1ből a 1270..és követelik a bónuszt...de karaj üvöltözik hogy ő feltöltött de neki KELL meg neki JÁR a bónusz... -
tibi666
senior tag
üdv!
a vodafone internet-nek mik a beállításai?
gondolok itt a felhasználónévre és jelszóra.
mert jelenleg azt használok és nem jönnek be rendesen a topikok, csak ha ctrl+f5-tel frissítem őket. hallottam, hogy az apn-t át kell írni standardnet.vodafone.net-re, de a pc suiteban meg kell adni jelszót is, meg felhasználónevet, amit én nem tudok és a vodafone oldalán is csak a gprs wap adatait találtam meg. -
OgreImre
senior tag
Sziasztok!
Ha veszek egy készüléket a Vodánál, akkor létezik-e olyan lehetőség, hogy x napon belül visszaviszem, hogy mégsem kell a készülék és visszafizetik az árat? Vagy nagyon el vagyok tájolva?"And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
ragazzo
őstag
válasz OgreImre #7658 üzenetére
Teljesen. Csak és kizárólag akkor cserélhetik ki másikra, amenniyben hibás. Akkor is csak 72 órán belül. Azért mert nem jól csillog rajta a napfény, azért nem fogják neked cserélni. A pénzt csak a legeslegvégső esetben adják vissza. Első a csere. Először típus azonos, vagy ha nem jó akkor ráfizetéssel lehet jobb is.
Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com
-
Fulmi
senior tag
letezik olyan havidijas csomag, amely masodperc alapu??? mert lehet hogy ide igazolok akkor
-
Xm
csendes tag
Sziasztok! Biztos Én bénázok,de nem találom. Segíts milyen néven fut. Köszi.
-
sekli
addikt
Vodafone-nál működésre lehet bírni az a-gps funkciót a telefonban, mert egyre inkább kezdem azt hinni, hogy a hiba nem bennem van.
-
wwhy
veterán
ugyan már 0 napos usert kifigurázni nem szép dolog; lehet most tanul írni-olvasni-fogalmazni
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
GGGBR
tag
ÁSZF:
Az Utólag Fizetı Elıfizetı a számára az Általános Szerzıdési Feltételek 1.1.6. pontjában
foglaltak alapján meghatározott egyedi értékhatár eléréséig használhatja a Szolgáltatást
anélkül, hogy a Szolgáltató hóközi díjfizetést követelne. A hóközi számla összegének
befizetése készpénzzel, vagy készpénzt helyettesítı eszközzel (kártyával), banki úton:
átutalással (kizárt az inkasszó), postai úton: készpénzátutalási megbízással, ATM automatákon keresztül teljesíthetı
A kiküldött hóközi számla kiegyenlítéséig az Elıfizetı nem válthat
számlázási ciklust. A Szolgáltató biztosítja, hogy az utólag fizetı Elıfizetı a Vodafone
hálózatához tartozó elıfizetıi SIM-kártyáról a 1751-es telefonszámra kezdeményezett hívással,
vagy az Elıfizetı által a fenti számra küldött szöveges üzenetre kapott válasz-SMS
segítségével az ügyfélszámla állásáról a mindenkori Díjszabásban meghatározottak szerint
tájékoztatást kaphasson. A 1751-es számon elérhetı információk csupán tájékoztató jellegőek.
(Általános Szerzıdési Feltételek 4.1.4. pont)I LOVE THIS GAME
-
GGGBR
tag
Az ÁSZF pedig itt elérhető:[link]
I LOVE THIS GAME
-
mexel
veterán
Hali! Kérdeznék úgy, hogy nem olvastam vissza, de gyors segítségre lenne szükségem hogy holnap lépni tudjak:
Megjött a voda számlám, és azt látom, hogy számláznak néhány szolgáltatást amit nem kértem, és nem is használok:
-Vodafone Mail havidíj
-MobilWeb Basic opció
és mégegyszer -MobilWeb Basic opcióMilyen jogon vannak bekapcsolva és számláznak? Mit tehetek ellenük?
Kifizetni elvből nem fogom, hűségem nincs stb. Olvastam olyasmit, hogy jött sms tőlük amiben le kellett volna mondani, de én soha nem olvasom el amit írnak, nem hiszem hogy kötelező lenne.
Hol lehet most panaszt tenni a szolgáltató ellen és milyen formában?
Előre is köszi a választ ha valaki tudja csípőből, de sajna nincs időm több száz oldalt elolvasnom. -
Buresz
csendes tag
hello
irtam már egy másik topikba de ott senki nem tudta, hogy angliában vásárolt vodafone-os készülékkel lehet-e használni magyar vodafone-os SIM kártyát, azaz felismeri-e hogy vodás? vagy csak turbosim mellett müködne?-Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele, érted?!!
-
MODERÁTOR
Buresz:
Biztosan nem fog működni, hacsak nem független eleve a készülék.mexel:
Pedig a számlareklamáció alapja a kifizetett számla, tehát amennyiben lejárna, ki kell fizetned, majd, ha jóváírták a tételeket, a következő számlád a kérdéses összeggel kevesebb lesz.
Hívd a 1270-et, ott választ adnak kérdéseidre -alapesetben te rendelted meg ezeket a szolgáltatásokat, azért kerültek részedre kiszámlázásra."Olvastam olyasmit, hogy jött sms tőlük amiben le kellett volna mondani, de én soha nem olvasom el amit írnak, nem hiszem hogy kötelező lenne." Ezután meg ne csodálkozz... Nem is értelek, miért háborogsz, mikor te nem olvastad el, amit küldtek neked?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
mexel
veterán
válasz Viktor0610 #7679 üzenetére
Mióta lehet egy egyoldalú sms küldéssel aktiválni egy szolgáltatást? Ez kb egyenértékű a spammel, amik jönnek nap mint nap mailban. Te mindet elovasod? Nekem a biztosítók és a bankok is küldözgetnek amik szerződéskor élő email címet kértek, de nem olvasom el mert nem érdekel. Joguk lenne bármit módosítani a szerződésemen?
A vodánál én semmilyen szolgáltatást nem kértem és nem is akarok, teljesen egyoldalúan aktiváltak néhány fizetős szolgáltatást. Szerinted miért én vagyok a hülye? Vagy te is azon felhasználók és vásárlók közé tartozol akikkel bármit meg lehet tenni, bármi sz@rt el lehet adni és nem írsz be a vásárlók könyvébe hanem mosolyogva, bólogatva odébb állsz mondva hogy ilyen az élet? -
GGGBR
tag
Egyrészt nem lehet aktíválni, másrészt ha elolvastad volna az sms-t, benne van hogy, ingyenes bekatíváltak neked egy opciót, amit ha nem szeretnél igénybe venni lemondhatod egy sms-ben...
Másrészt ha nem vetted igyénybe, és felhívod a 1270-t, ahol egyrészt kikapcsolják neked, másrészt ha nem használtad a kiszámlázott havidíjat jóváírják.
Ha használtad az opciót, ergo neteztél a telefonodon, vagy wapoztál, az ugye ráutaló magartás...
Harmadrészt kérheted, hogy a jövőben ne kapj ilyen sms-t, ne is aktiváljanak a részedre ilyen szolgáltatást.
A dolgot el lehet intézni a fenti módon is, de akár be írhatsz a vásárlók könyvébe fordulhatsz mindenhová, stb...
Te tudod melyiket választod...Bár olvasva a hozzászólásod, ez nem kérdés...
[ Szerkesztve ]
I LOVE THIS GAME
-
MODERÁTOR
A Vodafone Mail szolgáltatást használtam, míg az előfizetőjük voltam.
Emlékszem rá, ha le szerettem volna mondani, mikor havidíjassá vált, ezt jeleznem kellett nekik, ellenkező esetben automatikusan megrendelték a szolgáltatást. Az erről szóló értesítést elolvastam, ennek megfelelően cselekedtem. Már bocs, de ez sokkal elegánsabb megoldás, mint mikor egy változást csak a honlapjukon tesznek közzé, és nem értesítenek SMS-üzenetben és/vagy a számlalevélben.
Az, hogy te ezt nem olvasod el, az a te hibád.Persze, ettől függetlenül reklamálhatsz, talán pozitívan is bírálják majd el panaszod, de továbbra is fenntartom, a te hibád (nemtörődömséged oka) ezen szolgáltatások aktiválása.
A hozzászólás második felére.
Mikor először elhordoztam volna a számom tőlük, felajánlották a Bónusz csomagjukat, amit mindkét számomra aktiváltak. Automatikusan megrendelték két előfizetésemre az egymás közötti ingyen beszélgetést, amit én nem kértem. Mikor a következő számlában ezt kiterhelték, felhívtam a 1270-et, megreklamáltam, a következő hónapban jóváírták az egyébként pár száz forintos tételt. Szóval nem, nem tartozom azon felhasználók és vásárlók közé, "akikkel bármit meg lehet tenni, bármi sz@rt el lehet adni és nem írsz be a vásárlók könyvébe hanem mosolyogva, bólogatva odébb állsz mondva hogy ilyen az élet?"
Illetve egy módosítás. Nem írok be a vásárlók könyvébe, hanem minden esetben telefonon, személyesen intézem a problémás ügyeimet.Samsung Galaxy A54
-
Buresz
csendes tag
válasz Viktor0610 #7679 üzenetére
köszi a választ
-Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele, érted?!!
-
MODERÁTOR
Igy már más a fekvése a leányzónak De ey előző hszből semmi sem derült ki Voda honlapján hiába is keresel flottás csomagokat, hiszen nem publikus egyik sem. Fulmika az ismerősei között talált valakit, aki olyan helyen dolgozik, olyan szervezetnek a tagja, ami rendelkezik ilyen díjcsomaggal
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
mexel
veterán
Én is telefonon próbáltam, kb 20x. Egyszer sem sikerült senkivel beszélnem. Most huzamosabb ideje ment kihangosítva a telefon, és csodák-csodájára felvették. (hihetetlen de én is a legegyszerűbb megoldások híve vagyok, de akkor is etikátlannak és gusztustalannak tartom az ilyen akciókat és félrevezető sms-eket. Az elejét olvastam, most utánanéztem néhány panaszos oldalon, így kezdődik: "Hűséged jutalmául szept. 15ig díjmentesen böngészheted az internetet és e-mailezhetsz..."
Mivel vezetés közben olvastam, és igencsak elvonja a figyelmet, már nem is törődtem tovább ezzel, hanem töröltem. Azért mert nem szoktam mobilnetezni. Az SMS egy átverős, inkorrekt sms, erről híresek ebben az országban a szolgáltatók és más egyéb szervek.
Végre az előbb felvették a telefont, és szegény ügyintéző hölgy hangján hallottam hogy nem én vagyok az egyetlen aki panaszt tett ez ellen. Törölte az opciókat (nem mindet tudta, van amit nekem kell lemondani). Megköszöntem, és kérdezte akarok-e más csomagba váltani, közöltem hogy számhordozás lesz, már egyébként is gondoltam erre, és csomag helyett szolgáltatót váltok. Érdekes módon azonnal kaptam én is egy ajánlatot: egy általam megjelölt 70-es számmal ingyen beszélhetek 1 évig. Talán mégis tudják hogy nem volt teljesen jó amit csináltak? Az ajánlat jó, de nem élek vele, főleg hogy nincs 70-es ismerősöm akivel annyit beszélnék hogy megérje maradnom.
Mindenesetre köszönöm az észrevételeket, bár érdekesnek tartottam a reakciókat, nem tudtam hogy ez voda fanclub
Csak hogy látható legyen, hogy nem csak én gondolkodom így (később találtam mint ide írtam), csak mások bőszebben fogalmazzák meg a véleményüket:
[link][ Szerkesztve ]
-
GGGBR
tag
Ez nem voda fan club, de nem is a voda utálók klubja...
Ebben mi a félrvezető? "Hűséged jutalmául szept. 15ig díjmentesen böngészheted az internetet és e-mailezhetsz..."
Ha legközelebb kapok egy sms-t, hogy ingyen igénybe vehetek vmit, gyorsan panaszt teszek...Ha nem vagy elégedett a szolgáltatóval, válthatsz...
I LOVE THIS GAME
-
MODERÁTOR
Nem érted, ha te törlöd az üzenetet, az a te hibád, nem a szolgáltatóé???
Nem az SMS volt inkorrekt, hanem a felhasználó volt figyelmetlen. Világosan leírták, meddig használhatod díjmentesen, te nem mondtad le, ezért számláztak. Senki nem kért, hogy vezetés közben olvasd el az üzenetet, pláne, hogy töröld.
Leírtuk, mit tehetsz. Pont.
(Szerintem a szolgáltató igenis fair, ha a te hibád ellenére jóváírja a kiszámlázott havidíjat. )
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
mexel
veterán
válasz Viktor0610 #7690 üzenetére
Nem akarok vitát nyitni, de én inkább úgy látom, hogy adnak valamit ingyen, amit ha nem mondok le fizetőssé válik. A szerződésemben anno nem volt szó arról hogy kötelező sms-t olvasnom, mert így lehet módosítani egyoldalúan az előfizetésem. Szerinted hányan nem olvassák még végig ezeket az sms-eket? Sokan. Éppen ezért csinálják. hH nem így lenne akkor miért így tukmálnák rá az ügyfelekre, miért fordítottt szerkezetben írnák le a lényeget? Éppen azért mert sunyi módon akarják elérni hogy legyen plusz bevétel. Miért nem olyan sms jött, hogy akinek kell az akció az küldjön sms-t? Nem így lenne korrekt? Pontosan tudják hogy van sok "nemtörődöm" ember aki rendkívül magasról ballisztikus ívben lesz@rja a reklámokat és szolgáltatókat, ők biztosan nem küldenek sms-t. Én más esetben sem küldök, egész hónapban van amikor 1-et sem. Inkább telefonálok ha akarok valamit valakitől. Talán ezért is olyan kedvesek ha reklamál ez miatt az ember, még plusz extrát is felajánlottak. Nem értem miért kell nekem sms-ezni ha nem akarok valamit? Mit szólnátok ha a bankszámlátokról a bank önkényesen utalgatna pénzt pl egy alapítványhoz, de ha nem akarod akkor kérd az átutalás leállítását. Nem inkább annak kellene kérni aki szeretne utalni bárhová? dehogynem, hiszen ez így működik, kivéve pl telefonszolgáltatók. (nem csak a voda)
Na mindegy. Ha szerintetek ez így korrekt hát legyen, fejlődjön az ország tovább erre az irányba, őskövület vagyok, nem nekem való.[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
A homár semmit sem ér, ráadásul kár cinikusnak lenned mert nem biztos hogy csak neked lehet igazad. Én csak olvasom néha, de sajnos a regisztrált tagok nagy része hiteltelenné teszi és elég primitív és bunkó megnyilvánulások is vannak, látszik hogy nem a téma számít csak az hogy jól be lehessen szólni a posztolónak. Te is szoktál ott hozzászólni? Ha valaki mégis leírja hogy igaza volt akkor azt az illetőt is leszólják néhány valóban egyértelmű esettől eltekintve. Engem nem érdekel tovább a téma, részemről lezártam, köszönöm a "segítséget".
-
kissjanko
csendes tag
Annyiból igazad van, hogy léteznek olyan emberek is, ráadásul az én környezetemben nagyon sokan, akik csak telefonálnak a telefonnal. Ezek az emberek egy része nemhogy válasz SMS-t irjon de még a kapott SMS-t sem tudja megnyitni, elolvasni. Ezt a tényt a szolgáltatók is nagyon jól tudják és lehet, hogy pont ez az oka annak, hogy nem fordítva aktiválnak egy-egy szolgáltatást.
-
GGGBR
tag
Bocs, de te hivatkoztál a homárra, mint hiteles forrásra...
Nem írtam, mondtam, hogy csak nekem lehet igazam.
Szerintem a homárt épp a posztolók tették hiteltelenné, nem a regisztrált tagok, de ez nem ide vág...
nem szoktam ott hozzászólni, már olvasni sem nagyon, mert már szórakoztatni sem szórakoztat inkább elszomorít az ottani posztolók tudatlansága sok esetben...
Sajnálom, ha számodra amit írtam, írtunk nem volt "segítség", de sajnos számomra szerencsére nem minden fehér, és fekete...[ Szerkesztve ]
I LOVE THIS GAME
-
#02683648
törölt tag
Csak pár gondolat:
- Ez esetben sztem a postoló kollégának igaza volt, valóban nem volt korrekt a szolgáltatótól h az akcióját így szervezze h "ingyen adjuk automatikusan de ha nem mondod le akkor x idő után fizetős", még akkor se ha küldtek róla SMS-t.
Ettől függetlenül én saját érdekemben megpróbáltam vna utánajárni, még ha elvben nem is tisztességes ahogy a szolgáltató viselkedett, inkább mint h reklamáljak vagy fizessek.
Mondom ezt úgy, h mostanában úgy megyek be a mobilboltokba, mint első usák utam során a JFK-n a bevándorlásihoz, különösen miután x helyen a (szokás szerint) 21-22 éves értékesítő kollegina megpróbálta bebizonyítani nekem, h a céggel kapcsolatos közjegyzői meghatalmazás ami nálam van hamis mert ő tudja, az nem ilyen szokott lenni- A vásárlók könyve a mobilcégeknél nem csak az adott boltban tapasztalt szabálytalanság bejelentésére szolgál? Csak kérdezem, nem vagyok jogász. Tehát teszem azt h a Pistikefon Kft. által üzemeltetett Pannon boltban nem tartotta be a szabályokat az eladó, akkor jól beírok neki, de ha a PGSM Zrt ellen van panaszom akkor nekik kellene írni ? (Tértivevényes ajánlott levlben, mert az a hivatalos)
Mert tegnap voltam egy P boltban, ahol mellettem torka szakadtából üvöltött (!) egy vérvörös fejű nyugdíjas vmi számlapanasz miatt, és nem volt hajlandó megérteni, h ezzel leginkább az ugyanazon helyen lévő hivatalos P képviselet tudna foglalkozni, meg h a számlapanaszt így és így lehet elintézni, de hősünk csak üvöltötte h "azonnal hívja a vezetőt! AZONNAL!!!" Nem azért a két fillérért, én nem vagyok semmiféle szolgáltató alkalmazottja, meg elég kritikus a véleményem róluk, de ha az én (hála a jó égnek nem létező) boltomban így viselkedne vki, 10-15 perc után simán hívnám az őrt, és baromira nem érdekelne h őt + pereputtyát utána nem fogom vásárlóim között üdvözölni. Határa azért mindennek van.- Ugyanakkor hadd mondjam meg, h mostanában munka+egyéb elfoglaltságaim miatt jóval kevesebbet tudok itt olvasgatni és még kevesebbet postolni, de engem egyre jobban irritál az az erkölcsi piedesztálról kiinduló arcoskodó hangnem ami itt bizonyos nickek körében kezd eluralkodni (most nem mexel kollégára gondolok, csak az ő -alapvetően részben jogos- felháborodása kapcsán jutott eszembe).
Egyik topicban elolvasom n+1edszerre h az ájfon gonosz és mindenki ájsíp aki azt használja, a következő topicban elolvasom h igazából minden nokia 1112-nél komolyabb telefon "felesleges", a harmadikban h aki mobilnetet használ az "birka" (ez az ultimate szó úgy látszik, érdekes módon sokaknál csak akkor működik amikor mást kell birkázni, amikor a tényleges pl. szolgáltatói inkorrektség ellen, határozottan de nem agresszíven sarkukra kell állni akkor max fórumos anyázásra futja) és aki true az csak wifit használ, természetesen wardriveolva, mert az a frankót, a negyedikben h "smst csak a tinik küldenek" etc. etc.
Lassan olyan lesz ez mint a Talibán alatt Afganisztában, a papírsárkány mikor lesz gonosz, LOL?
Szerintem a fórum látogatóinak többsége el tudja dönteni h mit kezdjen a pénzével, nem kell nekik külön erkölcsi oktatást tartani, főleg nem pár száz v pár ezer hufos mobiltelekommunikációs szolgáltatásokról. Mondom ez erősen off, de ennek kapcsán jött ki belőlem. Ha kell moderálható.[ Szerkesztve ]
-
GGGBR
tag
válasz #02683648 #7698 üzenetére
-az éremnek két oldala van, ismerek olyat aki örült annak pl., hogy ingyen van egy ideig a mobilweb, mert legalább így kipróbálhatta... nehéz egy szolgáltatónak mindenki kedvére tenni, még ha itt a cél az is volt, hogy az ingyenes időszakban ha megkedveled a szolgáltatást, utána se mond le... Lehet az az eljárás nem tisztességes, de nem tiltja semmi... Ráadásul a konkrét esetben a felhasználó azt az infót is megkapta, hogy miképp kell eljárnia, ha nem szertné, illetve ezen megkeresések letilthatók...
-jól látod a vásárlók könyve csak a boltban tapasztalt hiányosságok bejelentésére használható.
-teljes mértékben igazad van, kezd a fórum, ez az oldal emiatt sokat veszteni a hiteléből (már ha volt neki...)
I LOVE THIS GAME
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest