Keresés

Aktív témák

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz mexel #7682 üzenetére

    A Vodafone Mail szolgáltatást használtam, míg az előfizetőjük voltam.

    Emlékszem rá, ha le szerettem volna mondani, mikor havidíjassá vált, ezt jeleznem kellett nekik, ellenkező esetben automatikusan megrendelték a szolgáltatást. Az erről szóló értesítést elolvastam, ennek megfelelően cselekedtem. Már bocs, de ez sokkal elegánsabb megoldás, mint mikor egy változást csak a honlapjukon tesznek közzé, és nem értesítenek SMS-üzenetben és/vagy a számlalevélben.
    Az, hogy te ezt nem olvasod el, az a te hibád.

    Persze, ettől függetlenül reklamálhatsz, talán pozitívan is bírálják majd el panaszod, de továbbra is fenntartom, a te hibád (nemtörődömséged oka) ezen szolgáltatások aktiválása.

    A hozzászólás második felére.
    Mikor először elhordoztam volna a számom tőlük, felajánlották a Bónusz csomagjukat, amit mindkét számomra aktiváltak. Automatikusan megrendelték két előfizetésemre az egymás közötti ingyen beszélgetést, amit én nem kértem. Mikor a következő számlában ezt kiterhelték, felhívtam a 1270-et, megreklamáltam, a következő hónapban jóváírták az egyébként pár száz forintos tételt. Szóval nem, nem tartozom azon felhasználók és vásárlók közé, "akikkel bármit meg lehet tenni, bármi sz@rt el lehet adni és nem írsz be a vásárlók könyvébe hanem mosolyogva, bólogatva odébb állsz mondva hogy ilyen az élet?"
    Illetve egy módosítás. Nem írok be a vásárlók könyvébe, hanem minden esetben telefonon, személyesen intézem a problémás ügyeimet.

  • GGGBR

    tag

    válasz mexel #7682 üzenetére

    Egyrészt nem lehet aktíválni, másrészt ha elolvastad volna az sms-t, benne van hogy, ingyenes bekatíváltak neked egy opciót, amit ha nem szeretnél igénybe venni lemondhatod egy sms-ben...

    Másrészt ha nem vetted igyénybe, és felhívod a 1270-t, ahol egyrészt kikapcsolják neked, másrészt ha nem használtad a kiszámlázott havidíjat jóváírják.

    Ha használtad az opciót, ergo neteztél a telefonodon, vagy wapoztál, az ugye ráutaló magartás...

    Harmadrészt kérheted, hogy a jövőben ne kapj ilyen sms-t, ne is aktiváljanak a részedre ilyen szolgáltatást.

    A dolgot el lehet intézni a fenti módon is, de akár be írhatsz a vásárlók könyvébe fordulhatsz mindenhová, stb...
    Te tudod melyiket választod...

    Bár olvasva a hozzászólásod, ez nem kérdés...

Aktív témák