-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz Feri 59 #65089 üzenetére
Szia.
Valószínűleg Vodáéknak csatorna sorrend most a legkisebb baja. Ez egyébként a Mobil topic. Vezetékes itt van.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Feri 59 #65091 üzenetére
Nincs mit.
VTV Voda vezetékes, otthoni szolgáltatás kell hozzá, mobil ugye nem is elég. A linkelt topikban egyébként app illetve webapp a téma mostanában. :)Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Sziasztok. Fordulónap volt ismét.
Valakinek van ötlete mi az az extra adat csomag? Múlt hónapban nem volt. 0Ft ír, remélem tényleg annyi mert én nem rendeltem semmit az fix.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz amdboy #65117 üzenetére
Szerintem hiába telefonálsz. Többünknek még a július 25.-éb lezárt szamla is habokban. Azt azóta már zártak egyet tegnap is.
Voda azt kommunikálja, majd érkezik. Egyszer.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Gubu0101 #65123 üzenetére
Hektikusan működik számlázás.
Úgy tűnik a totális leállás alatt történt zárás nem megy nekik. Éjféli zárással még várok, szokott kelleni 1 nap mire megjelenik összeg, plusz 1 hét mire maga a számla is.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz #72445440 #65283 üzenetére
Ha valaki tényleg rá van gerjedve 5G-re, maximum speedtest miatt fogy el a keret hamarabb. Én rengeteget utazom, UMTS, HSDPA+, 4G, 4G+, 5G hálózatokon lógok út közben (buszon) valahogy nem fogy se lassabban se gyorsabban. Használati szokásom ugyanaz, ugyanaz a tartalom ugyanannyit fogyaszt mindegyik technológián.
Nem hiszem hogy jellemző lenne az, hogy azért mert 5G piktogramm van kint, máris ész nélkül elkezd letölteni. Ha a használati szokás nem változik, fogyasztás se fog.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Igen, de ott a ha. Ha változnak a felhasználói szokások.
Talán UMTS és HSPDA közötti váltásnál volt olyan hogy sebesség miatt lett több a felhasználás, mert valóban. Talán valamennyire HSDPA+ 4G között is. De -maradjunk mobilon mint legtöbb ember-, azért mert 5G nem lesz hosszabb az a videó, nem lessz hosszabb a zene, nem lesz több adat egy weboldalon. Aki spórol adattal az .inden technológián spórol, aki még nem, az egyiken se. 4G már bőven kiszolgálja videónál a FHD felbontást, zenében a losless-t akár.
Értem mire gondolsz, de mobilon nem lesz számottevő adatforgalom növekedés, nincs hova. Az érdekes az lesz amikor elterjednek az 5G képes mifik/routerek. De akik ilyet használnak, szintén nem pár gigás csomagokkal.Amiket felsoroltál Te is, az pont ugyanannyi adatot fogyaszt 5G hálózaton mint 4G-n.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Ez igaz lenne, de pont ezaz, akinek nem korlálan, az osztja most is ha szüksége van rá aki most nem osztja az (legalábbis a többség) nem a sebesség miatt, hanem a keret nem osztja, és 5G vel se osztaná. Persze lesz aki mobilnettel akarja pótolni az otthoni hálózatot, de olyan most is van. 4G és 5G között már nincs -általános felhasználás melletti - különbség sebességben. Azért 4 után 21, vagy 21 utáni 75+ mbit persze nagyobb tartalomfogyasztást tett lehetővé, de itt már nincs hova tovább, mobilon nem igényel semmi többszáz mbitet, 5G DSS nek amúgy sincs semmi értelme, csak átcimkézett 4G. 5G nek se a sebesség ami számítani fog -mobilosok körében-, hanem a jobb terhelhetőség , azaz nem dugul be a cella mint jelenleg B20 pl.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Sziasztok. Más tapasztal hívás problémákat? Nálam alig alig mennek ki a hívások. Amikor kimegy akkor sincs tárcsahang (VoLTE és VoLTE nélkül ugyanaz). Páromnál dettó.
Net nálam még működik, de pl páromnál ezt írja:60km van jelenleg köztünk.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Caldera #65335 üzenetére
Nálam pl még a 7.25.-ei és a 8.25.-ei zárás számlájának (és összegének) sincs se híre se hamva. Utolsó számla 6.26-én érkezett. Az ilyenek esetében volt szó hogy nem lesz bünti, nem arról hogy 7.19.-én megjelent a fizetni való és nem fizette be.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz gyuri2008 #65392 üzenetére
Nem akarom védeni a vodát, de ha hálózati azaz voda oldali gond lett volna akkor egy restart nem oldja meg. 99% hogy valamelyőtök telefonja rakoncátlankodik.
Egyébként meg egyik szolgáltató se vállal 100% os rendelkezésre állást.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz gyuri2008 #65402 üzenetére
És a nejed rokont? Milyen távolság van közted és rokon között?
Eddig minden jel arra utal hogy a telefonod makacskodott.
Mellesleg megértem hogy kiakadtál, én is ideges lennék ha pl nem érném el idős édesanyám aki egyedül él. Csak itt mi ugye nem igen tudunk ezzel mit kezdeni, maximum megpróbáljuk megfejteni mi történt.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
Azt nem tudom. De időutazók lettünk. Náluk már 2022 májusa van. 😈
Szerk, bocsi Kicsirics77 nek akartam válaszolni.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Jó reggelt mindenkinek.
Úgy hiszem ez az eSIM még nem tökéletes. Nem először futunk abba bele, hogy nem elérhető a másik (foglalt, nem kapcsol, vagy bemondja hogy nem elérhető). Eddig azt hittem hogy otthoni cella döglődik mert csak ott fordult elő, most 50km odébb se volt sokáig párom elérhető, ő se tudott hívni.
Ilyenkor net is hol jó, hol azt írja rendszer:A szolgáltató ideiglenesen kikapcsolta a mobilinternet szolgáltatást.
Ez így nagyon nem buli. Telefon restart se billenti helyre, egyedüli megoldás a fizikai helyváltoztatás, azaz a cella váltás.
Nálam egyenlőre eddig csak ez a mobilnet figyelmeztetés volt. Mindkettő eSIM.(SMS működik mindegyik esetben, de csak a rendes, csevegő üzenet egyik esetben sem).
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
App meg pont fordítva, mindig kiléptet, pedig jó lenne ha bejelentkezve maradna mint eddig 🤔
Boond, nálunk egy S20+5G és egy S21 Ultráról van szó.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Adams84 #65439 üzenetére
Felhívtam őket, egy röpke 40 perc beszélgetés alatt megértette mit a probléma. Azt mondta hivatalos bejelentés még nem történt problémás eSIM miatt. De feljegyzett mindent hibajegybe, mikor miért mit nem lehet, mit ír teló mikor net is elszáll stb. Továbbította az illetékes kollégáknak, és majd egyszer emailben válaszolnak.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Az komoly.
Nálam az a + 2Gb ami 0Ft továbbra is. GO Mini + You tarifacsomag. Múlt hónapban nem volt, fordulónapon aktiválták, így van 2Gb ami csomagban van, 2Gb a you, és 2Gb ez a plusz adat. Csomagban foglalt 2Gb már elfogyott, most a kiegészítő kezdett el fogyni, You 2Gb még érintetlen. 300mb én voltam mikor nézegettem működik e már appban az adatásárlás 1 hete kb (hibát dob de aktiválta).
Tegnap el is felejtettem megkérdezni hogy ez most mi.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Halljátok, Vodafone jeles adatvédelemből.
Megjelent egy 0Ft os számla (augusztus), letöltöm pdf, majdnem szívinfarktus, valaki vásárolt egy Galaxy Flip 3 5G részletre, nézem ez egy vadidegen számlája, rajta név cím, telefonszám, előfizetési azonosítók, letöltöm mégegyszer, akkor egy S21+, ugyanaz, csak más személy, harmadszorra már a saját számla, mint kiderült a múlt hónapban rendelt elofizu SIM 0Ft os díja.Ez azért nem kicsit gáz.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
válasz Voice24 #65523 üzenetére
Akkor mêgegyszer.
Meghívással ugyanúgy megy minden tovább, attól hogy mailt kell megadnod meghívóhoz, ő meghívó al ugyanúgy a saját számával fog my voda profilt létrehozni, és saját számával fog belépni. Most hogy ő a saját belépésével mind az 5 számot lássa vagy csak 3 at esetleg csak a sajátját, azt már te döntöd el.
Saját példám: fő számmal belépve látok mindenkit, hugomnak úgy küldtem meghívót hogy csak a sajátját láthassa. Így is van, belép, és ott van az ő száma.
Leegyszerűsítve, minden úgy van mint eddig, csak eddig boldog boldogtalan regisztrálhatott my voda profilt minden számmal, most a tulajdonosnak (azaz a legelső szám használójának, tulajdonosnak ) ehez engedélyt kell adni. Na ezt az engedélyt küldöd el emailben.
És igen mind az 5 számhoz külön email cím kell, mivel 5 külön my voda profil.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
válasz Roland8622 #65568 üzenetére
Roaming helyzetben akkor se lenne aktív pass csomagod ha lenne, de nincs. Korlátlan csomag esetén nem is értelmezhető a pass csomag fogalma. Így minden roaming kereted fogyasztja.
Emlékszem még Red Live csomagban voltam (ahol 5Gb + video/social pass) írta is hogy passok csak belföldön érvényesek, külföldön nem).Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Somatom #65591 üzenetére
Elméletileg mindenkinek egyoldalúan módosították a szerződését Red esetén azaz 20Gb a roaming, valamikor augusztusi dátummal. Ezért is volt a 45 napos következmények nélküli felmondás lehetősége. Mindenkit számlán értesítettek, azt hiszem júniusban.
Na most az simán elképzelhető hogy a jelenlegi káoszban csúszott ez a dolog és még nem él.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz #72445440 #65595 üzenetére
Valószínűleg.
Somatom, Aug előtt biztos nem lassított semmit, mert roaming is korlátlan volt.
Bár a tábor 2 részre osztható, 2021.02.21 előtt kötött szerződések esetén augusztusban történt a szerződés módosítás, a 2021.02.21-től kötött szerződések pedig már a 20gb roaming limittel köttettek. Régi ügyfeleknek esetleg még FUP megszegése miatt lehetett roaming korlátozás, ha nagyon sokat használta kint.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Somatom #65598 üzenetére
Tapasztalat. Tavaly töltöttem hosszabb időt külföldön, cirka 50Gb jött össze. Igaz összesen 2 hetet voltam kint, de azt egyhuzamban.
Magánutazás valószínűleg az amikor nem rendszeresen utazol. Ugye azért az nagyon ritka amikor valaki ütemezetten jön megy magán célból, ezek inkább fuvarozók/üzletemberek.
Illetve itt is volt pár kamionos akik bőven túllépték 20Gb, nem volt lassítás, TikTokon követek pár szintén kamionos arcot, akik szintén voda ajánlották korlátlan roaming miatt, nekik mondjuk már akadt probléma mikor véletlen többet voltak kint mind itthon illetve többet forgalmaztak kint mint itthon.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Főleg ha nincs tárhely bővítési lehetőség.
Pl esetemben, beépített tárhely 256Gb, de nem bővíthető (S21 U).
Videókat általában 4K@60 készítem, nyaralás, családi összejövetelek, rendezvények. Otthon ha meg akarjuk nézni, 4K TV-re kidobva valahogy jobb élményt nyújt. Anno 1x éve spóroltam én is felbontással Annyira nem épp minőségi élmény egy XVGA, SVGA vagy VGA videót nézegetni. Vagy pizelhalmaz, vagy natív felbontáson nagyító kell képernyő közepén lévő videóhoz. 10 év múlva ugyanúgy elő tudom ezeket (4K) venni úgy hogy élményt ad a megtekintés. Lehet akkor már a 8K lesz az alapértelmezett, de akkor is. Tegnap este/éjjel rendezvényen voltam, 9 videó, 26kép, eredménye 69Gb. Mai világban már ezek nem annyira egetverő számok.
És igen, 2 helyre (fiókonként 1Tb, 2x1Tb tele már) szinkronizál, ha egyiken beüt a krakk, akkor is megmaradjanak.
Most ez a példa csak este, de ha elmegy az ember egy egész napos kirándulásra, rengeteg látnivalóval, nem biztos hogy elég a tárhely, muszáj napközben synch.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Felesleges ebbe belemenni. Én se rajongok iOS ért (igen próbáltam, adtam neki többször esélyt). De felesleges ezen rugózni, kinek a pap kinek a paplan.
Egyébként pl egyre több gyártó hagyja el memória slotot.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
4K menőzesre?
Olvastad amit írtam? Most hogy neked alacsonyak az igényeid, az csak egy dolog. Kiemeltem hogy NEM mobilon tervezem nézni hanem 4K TV-n. Rendes kamerával felvett anyagot se kamera kijelzőjén nézed, vagy igen? HDD vel csak az a baj hogy nem érem el bármikor bárhonnan.
Egy online világban miért kellene offline tárolni mindent? Nem archiválni szeretném hanem tárolni és közben használni.
Szimplán fogadd el hogy nem mindenki ragadt le 5 évvel ezelőtt.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
4K, igazából igen, nem is a jelenbe gondolkozok 100%-ban, de igen, most is kihasználom ha már van. TV se azért 4K mert arra hajtottam. 3 kikötés volt ami fontos nekem (ebbe ne menjünk bele hogy melyik minek), 49-50", ambilight, Android TV. És ár/érték arányban csak 4K típus volt. De ha már van, akkor 4K nézem saját videókat, 4K HDR filmeket/sorozatokat. Mert miért ne ha adott?
Megaupload, az ugyanúgy online.
Telefonon (online) ritkán nézek videót, de akkor megelégszek FHD val, több felesleges. Kevesebb meg már szintén nem az igazi WHQD+ felbontás mellett. Telefonon HDR se mozgat, pedig azt is tudja.Nincs 5 éves a telefonod, nem is arra írtam, hanem inkább arra céloztam hogy az elmúlt 3-4 évben kezdett igazán teret nyerni a felhő. Google pont ezért szüntette meg photos korlátlanságát, egyre többen használják.
Abban egyébként igazad van hogy sokan azt se tudják hogy van, sokszor mentett már meg, hogy segítséget kértek adatvesztés miatt, de Google fiókban megvoltak képek szerencsére, pedig azt se tudta az mi.Nem szeretnék tovább offolni, de a lényeg a lényeg, sokan használják mobilneten is sync, mert egyszerűen kellhet. Bár az tény, egyenlőre még nem ez a jellemző, de ha így folytatódik a fejlődés..
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz KRoli92 #65626 üzenetére
Igen.
Szerdán vagy csütörtökön megérkezett a júliusi számla, pénteken befizettem, és fura is volt hogy azonnal könyvelték, már nincs a napokig tartó folyamatban lévő befizetés, persze magát a pdf et csak ma tudtam letölteni, így az a része nem változott.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz AMD Power #65706 üzenetére
Ha jól emlékszem Te is a 25.-ei zárásban vagy ugye? Nekem 1 hete megjött már a júliusi zárás, 09.20 fizetési határidővel, de az augusztusi továbbra sincs sehol.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz 4Grider #65725 üzenetére
Ez teljesen változó, nekem pl 1db számla se érkezett (se összeg se pdf) 06.26 és 09.05 között. 09.05 jött meg az aminek 07.26 kellett volna, de legalább a pdf is letölthető hozzá, és ami meglepő, befizetés után azonnal könyvelték is. 08.26.-ai számla még mindig a habokban.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
2021.november 2-tól:
Az ÁSZF 5.1.1. és a Kiemelt Üzleti ÁSZF 5.1.1. pontjai kiegészítésre kerülnek, miszerint az APN-t az Előfizető állíthatja be telefonkészülékén, illetve építi fel és
bontja a mobilinternet kapcsolatot a telefonkészüléke beállításával, a számlán ezen előfizetői beállítások függvényében jelenik meg az Előfizető forgalma.
Amennyiben a mobil rádiótelefon-hálózat alapértelmezett kapcsolódási pontja (APN) eltér a készüléken beállított értéktől, akkor 4G hálózaton, ha a
készüléken az Előfizető letiltja az adatforgalmat, technikai okok miatt csak a készüléken beállított APN kapcsolata kerül lezárásra, így az adatkapcsolat nem
biztos, hogy az Előfizető által felépített, majd lezárt kapcsolatok szerinti bontásban, részletekben kerül rögzítésre a Szolgáltató által, hanem előfordulhat,
hogy több adatkapcsolat együttesen kerül rögzítésre, számlázásra.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Nekem se teljesen világos, de gondoltam hátha valaki megfejti itt.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
De a lényeg a lényeg, sikerült valakinek megfejteni mit is akartak idézett ÁSZF módosítással vodáék mondani?
Felmerult hogy 2 APN: Egyszerre eleve nem lehet. Rossz APN: szimplán nem működik. Rossz APN és közben mobilnet kikapcsolom: Eleve nem forgalmazhat akkor teló egy bitet se mobilneten.
Az egyetlen amire gondolni tudok, hogy rossz APN esetén VoLTE forgalom is számítana? Ezt nem tudom pontosan hogy kezelik. Elvileg VoLTE nek semmi köze APN hez. 🤷Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
MadMancs
veterán
Ahhaaa.
Na így már világos a helyzet. De azt nem tudjuk melyik a default? Tehát akkor itt jön képbe amiről nem is olyan rég szó volt hogy feltöltősöknek vitamax apn lesz tényleg célszerű ha nem akarnak meglepit. Azt viszont nem tudjuk mi a helyzet net és snet párossal.
Szívesen futnék egy kört 1270 el, de őket ismerve... Nem lennék előrébb.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Online fizetés sokkal barátibb lett. Már nem ülnek napokig rajta, hanem kb azonnal kőnyvelődik a számla, legalábbis fizetve státusz ba kerül (appban fizettem be a júliusi számlát ami 1 hete jött meg)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz baloghgabor #65763 üzenetére
Ja igen a letölteni én is másnap vagy harmadnap tudtam. Már az se 7-8 nap, de 1-2 nap kellett hozzá.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz bodorjanos #65795 üzenetére
Annyira nem dilettáns kérdés. Mi mind a két előfizetéssel szenvedtünk sokat. Ha Vida simen aktív volt a mobilnet jelentősen jobban merült mind más szolgáltatóéval. Voda csak szettárta kezét, SIM cserét javasolt, megtörtént, ugyanaz a jelenség. Ezért (is) volt egy másik szolgáltatói SIM (Red Max!) mellett hogy hazaérjek nem totál lemerült akksival. Több készülék váltás volt közben (P20 Lite, A50, S20+5G, és most S21 Ultra) szóval nem készülék hiba. váltottunk mind a ketten eSIM re, azóta megszűnt a probléma is.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz bodorjanos #65808 üzenetére
Nem tudom nálad mi a helyzet. Előző munkahelyemen 8órán keresztül ment a youtube (lezárt képernyőn) voda mobilnettel nem bírta ki míg hazaérek, Telekom, Telenor, Digi simmel ~40% al értem haza. Jelenlegi munkahelyemen ugyan nem használom telefont, öltözőben van végig, ha voda mobilneten hagytam, simán 80 róla ~50% ra lement (gyengébb térerő mint előző munkahelyemen) mire indultam haza, Telekom simmel ~70-75% körül veszem ki szekrényből, és most eSIM el is hozzá ezt az időt.
Sot ot nem tudok mondani, szimplán full üzemidő ugyanolyan használat mellett sokkal jobb.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz oktato #65865 üzenetére
Milyen módon fizetted? Igaz júliusit én is szeptemberbe kaptam, augusztusi meg sehol, de pont a sebességen lepődtem meg, azonnal kifizetettre váltott a számla (appban fizettem).
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos fejegységek
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Diablo IV
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Mesterséges intelligencia topik
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen