Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LightManTM

    csendes tag

    válasz Kicsirics77 #30096 üzenetére

    "Érdekes módon 10 éve vagyok vodás és eddig sem garis sem számlázási problémám nem volt."

    Szerencsére nekem sem volt még ilyen. Volt egy váltásom, akkor új számlafizető azonosító alá lett áthelyezve a számom. Értelemszerűen a régihez nem tudtam már belépni az E-számlába, így nem tudtam, hogy tartozom-e még ott, vagy sem.
    Rákérdeztem a 1270-en, ahol mondták, hogy látják a váltást, viszont véletlenül nem állították át postaira a számlázást a régi számlafizetőnél, így a végelszámolót is az E-számlára töltötték fel, amit nem érek el. Felajánlották, hogy kiküldik emailben a számlát, ha kérem, meg teljesen normálisan elnézést is kért az ügyintéző. De mondta, hogy nem tartozás, hanem túlfizetés van ott.
    Két lehetőségem volt: vagy visszautalják a pénzt (2900 forint körüli), vagy átvezetik az új számlafizetőhöz. Utóbbit választottam, pár nap múlva láttam is az E-számlán, hogy túlfizetésem van az újon.

    Igaz, ha nem kérdezek rá, akkor valószínűleg nem derül ki, nekik meg nem tűnik fel, hogy E-számlán maradt, de az ember ennyire legyen már figyelmes a saját számláira, hogy megkapja-e vagy látja-e. Problémát nem csináltam belőle, egy hívással megoldottunk mindent kb. 10 perc alatt.

  • havri1

    félisten

    válasz Kicsirics77 #30096 üzenetére

    Ez egy kicsit összetettebb.
    Céges flottánk van, és én vagyok az egyik összekötő. Pontosabban 1 kapcsolattartónk van, de rám bízta ezeket, mert nem értenek hozzá Többek között ezért is van ilyen rossz szerződésünk. Rengeteget vívok velük, mert mindig el van baszarintva valami a szerződésekkel.
    A tavalyi mp/p alapú számlázáskor kezdődött minden..azóta lavinaként rontják el a dolgokat, komolyan mondom, űzik el az ügyfeleket.
    Tolják a nyakunkba a 3 netes opciót, mert az milyen jó. Vegyél hozzá okostelefont. Flottába itt vannak az árak:

    Flotta ajánlataink

    Még be is nyeltük, hogy jó, drágábbak a készülékek, mert ingyen beszélünk egymás között, és "alacsony" a percdíj.
    Alá lett írva, erre jön a hidegzuhany : Csak ÚJ előfizetésre vonatkozik a részletfizetés, hosszabbításra nem.
    Konkrétan az volt a válasz a Vodafone felöl, hogy ha részletre akarjuk venni a "kedvezményes" árú készüléket, akkor le kell mondani a meglévő szerződést ha lejár a hűség, és újra kell kötni, új számmal.
    Köszi..most ezen vagyok, hogy ezt valahogy el tudjam sikálni.

    Folyamatosan úgy alakítják a flotta összetételét, figyelve a telefonálási szokásokat, hogy az nekünk ne legyen jó.
    Hosszú évek óta ugynannyit telefonálunk, 90%-ban egymás között, ingyenesen. Alapvetően 3k az alapdíj, viszont úgy rendezik, hogy a lebeszélhetőség már csak hálózaton belül legyen, sms hálózaton belül, holott az előző szerződésünkben ez nem így volt.
    800ft bárhova, 1500 meg hálózaton belül, sms bárhova 40/hó.
    Most? ha olyat hívok, aki nem flottás, egyből a számlán felül megy. Rendelek hozzá 500mb netet, és havonta simán 6k-nál vagyok.
    Holott a Go+ csomag e számlával havi 100 percel 2600ftért sokkal jobb a kollégák nagy részénke, mivel egymás között továbbra is ingyenes lenne, és itt sokkal olcsóbbak a készülékek is, viszont nincs részletfizetés, és perc alapú..de van 150mnb net.
    A kettőt kellene összefésülni, és mindenki megnyugodna.

    Értem én, hogy meg kell élniük, meg fent kell tartani a hálózatot, de egy 6000 fős flottával nem kellene így kiszúrni, én úgy gondolom. (ez csak a cég, a tásrvállalatok is ebben vannak, azt bele sem veszem..)

    Kék szolgáltató ekkora flottára kapásból kedvezőbb ajánlatott tett, csak mivel ez egy bazi nagy üzlet embereknek...én meg emiatt nem akarok állás nélkül maradni.

    [ Szerkesztve ]

    havri

Új hozzászólás Aktív témák