-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Üdv!
Szerintetek az teljesen rendben van, hogy 13-ik napja várok az ügyfsz-tól egy függő telefon (Samsung) feloldókódjára?
Emailban küldik..még generálják állítólag.
Köszi.havri
-
havri1
félisten
Köszönöm, tehát akkor túl sokat tenni ez ellen így nem tudok. Nyitni a telefonját, és egy vodas kártyát bele másodiknak..
havri
-
havri1
félisten
Üdv!
Egy érdekes jelenséggel találkoztam, igazából így visszagondolva igen régóta jelen van.
3 ismerősnek van Telenor elofizetese, akikkel rendszeresen beszélek.
Egyiknél gyakorlatilag annyira rossz a GSM hívás minősége, hogy alig érteni mit mond.
Telefonjara tippeltem, hogy rossz mikrofon stb.
Készüléket cserélt, ugyan az. Én Vodafone-nál vagyok.
A minap véletlenül Viberen hívtam, és hihetetlen jó minőségben beszéltünk.
Volt bent az ugyfelszolgalaton, cseréltek sim-et, ugyan az.
Gyakorlatilag úgy kell elképzelni, mintha a kódolás valami eszméletlen gyenge lenne, nincs magashang, tényleg fárasztó így beszélni.
Neki VoLTE ikon kint, 4G+,nekem VoLTE aktív, de hiába.Igazából én már csak arra tudok tippelni, hogy a 2 szolgáltató között ennyire gyenge a GSM hívás minősége.
Van valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Tehát valaki tudott elerni ugyan olyan HD - VoLTE minőséget mint pl Vodafone - Vodafone vagy akár normál Vodafone - Telekom között?Köszönöm
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz nagylaci6417 #43146 üzenetére
Engem másnap hívtak vissza, amikor közöltem, nem hosszabbítanék, felmondanék.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz laca.1 #43078 üzenetére
Üzletpolitika.
De csak, hogy jó is történjen:
Ma betelefonáltam, hogy 2 hónapja (csomagváltás) óta nem jó a myvodafone, azaz a csomagban foglalt lebeszélhetőséget nem méri..Tudnak róla, sablonszöveg, de kaptam 700 Ft jóváírást, csak mert sorry.
Nem kértem, kaptam.
1x év alatt kb ez volt a 3-4 alkalom, amit maguktól adtak.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Tovább terjeszkedett a voda nem B20-on 4G-vel. Már Szentendre egyes részein is elérhető.
havri
-
havri1
félisten
AsszonynakLányomnak ( ) váltottam a minap flottán belül lakossági csomagra (Go EU You). Na mára ennek a csomagban is eltűnt a perc mérése a voda appból
Még véletlenül se tudd követni, hol tartasz..[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz MaxxDamage #42206 üzenetére
Nekem sincs ott semmi ajándék (már írtam itt is), de mégis kaptam. Kérdezz rá Ügyfsz-on! (1270)
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Sikerült megkötnöm a Flotta Go EU You tarifát. Csak egy lakcímkártyát kért, amin egy háztartásban élő 25 év alatti szerepel.
havri
-
havri1
félisten
válasz Diák66 #42180 üzenetére
Hívd fel őket, mert nekem pl egyik telefonszámra sem jelez az app, sms-t ugyan 2-re kaptam, de a harmadikra semmi, és mégis jár arra is a net.
Más:
25 év alatti +2GB netet hogyan kell igazolni a vodának? Vagyis mi kell ahhoz, hogy bebizonyítsam, a gyerek fogja használni az előfizetést?
Az merész, hogy a lányom elsős, és 6.5 éves?[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
Üdv!
Volt valami változás a Vodafone-nál mostanában 4G tekintetében?
Ma jelent meg először a 4G ikon a telefonomon. Nem tudja a B20-at, és eddig Mo-n még Vodafonennal sose volt 4G-m..Bp-n se.havri
-
havri1
félisten
Megint levették a VOIP korlátozást a net csomagomról.
Ismét működik a viber. Nem értem én ezt..(flottás maximalista)[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Volt régen egy flottás topic, vagy rosszul emlékszem?
Kereső nem adta ki. Törölve lett?havri
-
havri1
félisten
De jó, mindenkinek feloldottak a voip tiltást, de nekünk nem. Továbbra is tiltva van. Olle!
Most beszélek velük :"Arról tudom csak tájékoztatni, hogy az ön tarifacsomagjában jelenleg tiltva van ez az opció"
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Nekem már megint nem megy flottában a viber.
Eddig jó volt..havri
-
havri1
félisten
Ma bejelentettem hibára Esztergom belterületét, borzalmas a 3g net lefedettség. Már évek óta szenvedünk vele, és semmi javulás... Ugrál E, 3g, H, H+ között, és ilyenkor nincs net.. Kíváncsi vagyok!
havri
-
havri1
félisten
De ha eldobálja a hálózatot, akkor ingyenes. (rossz a kártya)
A végtelenségig lehet ezt cifrázni, nem értem miért kell ennyire kihegyezni.
Leleményesség, és jóindulat, ha ez megvan, egy vasat sem kell fizetni.
Ha ezt megérti valaki, megérti, ha nem, akkor fizet, mint a katonatiszt.
Ennyi.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz szabogabor10 #32746 üzenetére
Voda, Esztergomban még az edge-t sem tudja mindenhol.
Tök jó, hogy LTE meg 4G meg hű meg há...havri
-
havri1
félisten
Előre kell fizetni az alapdíjat (havidíjat), nem utólag. Legalábbis nekem így van. Új efinél előre 2 hónapot kell kicsengetni, és onnan indul a +1hó minden hónapban.
Tehát amikor fizetem a számlát, abban az alapdíj a következő hónap, a lebeszélt összeg pedig a múlt hónap.
Ez a 12.06-án lezárt számlám:[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Sajnos ez nem így van. Van egy átfutási idő a rendszerben. Ez alól csak az kivétel, ha pl egy beltérit adsz le, amivel azonnal , átvételkor megszűnik a szolgáltatás.
Én mindig úgy csinálom, hogy ha tudom előre, akkor 1 hónappal megírom a levelet, faxot stb, hogy előre jelzem, xy napon megszűntetem a szolgáltatást.
Így előtte x nappal (felmondási idő) indítsák el a folyamatot, hogy a kért dátumra legyen megszűntetve.
Sajnos ha erről van szó, akkor a köztes időre, amit a törvény vagy ászf előír, köteles vagy a havidíjat kifizetni.Így első ránézésre soknak tűnik az idő felmondásra. Nem használtad a szolgáltatást ezidő alatt?
Számlazárásod mikor van?
Meg az is fura, hogy vodánál előre kell fizetni a havidíjat. Tehát ha felmondod, és nincs az alapdíjon felül fizetnivalód, akkor még túlfizetésed is lehet.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Ugyan nem vodafone, de van egy bizonyos idő, ami a felmondási idő. T-nél 8 nap ha jól emlékszem...
Nem lehet, h itt is ilyesmi?
09.22 -én csak az igényt adtad le, és onnan ketyeg a felmondás.
Tehát én megkeresném a helyedben az ÁSZF-ben a felmondási időt, és ezt vetíteném rá az esetre.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Kicsirics77 #30477 üzenetére
Kíváncsiságból átállítottam, de semmi különbséget nem veszek észre. Mobilon, note 2
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz chester99 #30248 üzenetére
Nekem 1x fordult elő ilyen. 15k ra volt korlátozva a beszedés, és fölé mentem, elflejettettem.
15 napig nem szóltak. Pontosabban 3 alkalommal próbálkoztak levenni, de eredménytelenül. Na 15 nap után jött az sms. De nem korlátoztak, csak felszólítottak a befizetésre.havri
-
havri1
félisten
válasz mukibuci #30213 üzenetére
Nekem itt a linken csak az előfizetések vannak, Red és go +.
Amúgy úgy tudom, a felfedező (100mb), tudatos (500mb),és a maximálista (1gb) a publikus neten opciók.Flottaban ugyanez van, csak a maximálista nem 1,hanem 2gb. Nekem is ez van, 2450ft/hó.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
Most jött meg a kis h betű..
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
BP és környékén mégmindig nincs net 14:40-től
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
Pest megye, Budapest, Komárom Esztergom megye halott
havri
-
havri1
félisten
Nincs net állítólag országosan..
havri
-
havri1
félisten
válasz Kicsirics77 #30102 üzenetére
Sajnos tudom. Nekünk a Red még drága, tehát ameddig nem érik el a számlák rendszeresen a 10k-t, addig kardoskodok
És gondolom nem árulok el titkot, hogy azokkal az embereknek, akik kinyitják a szájukat, általában adnak kompenzációt. Én is így kaptam 120 percet gratis havonta, bármely irányba. ÍGy elvagyok a flottával, de enélkül 7-8k simán lenne a számlám.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Kicsirics77 #30096 üzenetére
Ez egy kicsit összetettebb.
Céges flottánk van, és én vagyok az egyik összekötő. Pontosabban 1 kapcsolattartónk van, de rám bízta ezeket, mert nem értenek hozzá Többek között ezért is van ilyen rossz szerződésünk. Rengeteget vívok velük, mert mindig el van baszarintva valami a szerződésekkel.
A tavalyi mp/p alapú számlázáskor kezdődött minden..azóta lavinaként rontják el a dolgokat, komolyan mondom, űzik el az ügyfeleket.
Tolják a nyakunkba a 3 netes opciót, mert az milyen jó. Vegyél hozzá okostelefont. Flottába itt vannak az árak:Még be is nyeltük, hogy jó, drágábbak a készülékek, mert ingyen beszélünk egymás között, és "alacsony" a percdíj.
Alá lett írva, erre jön a hidegzuhany : Csak ÚJ előfizetésre vonatkozik a részletfizetés, hosszabbításra nem.
Konkrétan az volt a válasz a Vodafone felöl, hogy ha részletre akarjuk venni a "kedvezményes" árú készüléket, akkor le kell mondani a meglévő szerződést ha lejár a hűség, és újra kell kötni, új számmal.
Köszi..most ezen vagyok, hogy ezt valahogy el tudjam sikálni.Folyamatosan úgy alakítják a flotta összetételét, figyelve a telefonálási szokásokat, hogy az nekünk ne legyen jó.
Hosszú évek óta ugynannyit telefonálunk, 90%-ban egymás között, ingyenesen. Alapvetően 3k az alapdíj, viszont úgy rendezik, hogy a lebeszélhetőség már csak hálózaton belül legyen, sms hálózaton belül, holott az előző szerződésünkben ez nem így volt.
800ft bárhova, 1500 meg hálózaton belül, sms bárhova 40/hó.
Most? ha olyat hívok, aki nem flottás, egyből a számlán felül megy. Rendelek hozzá 500mb netet, és havonta simán 6k-nál vagyok.
Holott a Go+ csomag e számlával havi 100 percel 2600ftért sokkal jobb a kollégák nagy részénke, mivel egymás között továbbra is ingyenes lenne, és itt sokkal olcsóbbak a készülékek is, viszont nincs részletfizetés, és perc alapú..de van 150mnb net.
A kettőt kellene összefésülni, és mindenki megnyugodna.Értem én, hogy meg kell élniük, meg fent kell tartani a hálózatot, de egy 6000 fős flottával nem kellene így kiszúrni, én úgy gondolom. (ez csak a cég, a tásrvállalatok is ebben vannak, azt bele sem veszem..)
Kék szolgáltató ekkora flottára kapásból kedvezőbb ajánlatott tett, csak mivel ez egy bazi nagy üzlet embereknek...én meg emiatt nem akarok állás nélkül maradni.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Kicsirics77 #30093 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, de azért az orruk alá dörgölöm minden alkalommal azokat a dolgokat, amit nem tartok etikusnak.
Mennék már máshova, de félek máshol se jobb a helyzethavri
-
havri1
félisten
válasz LightManTM #30091 üzenetére
Én még mindig azt mondom, hogy elvárnám a szolgáltatóktól, hogyha ilyen drágán adják a készülékeket, akkor a 2 év után, egy kóddal ingyenesen a tulaj függetleníteni tudná.
Kb 10 mp beírni a kódot. Ők sem szoftverelik, hidd el..havri
-
havri1
félisten
Ezzel egyidejûleg a kínált sávszélesség (elméleti maximális le- és feltöltési sebesség Mbit/s) a havi elõfizetési díjban foglalt adatforgalom felett 0,031/0,031 Mbit/s-rõl 0/0 Mbit/s-re módosul
Business Red, Business Red Prémium, Okos Ráadás Red és Okos Ráadás Red Prémium csomagok esetén.0/0
havri
-
havri1
félisten
flottásoknak van nem publikus opció.. 100 perc..mond valakinek valamit?
havri
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest