-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LightManTM
csendes tag
válasz wjbhbdux #29900 üzenetére
Szia!
ÁSZF szerint 50 MB jár 3000 forint feltöltés után, de promóció miatt eddig 1 GB, most már 500 MB netet adnak bónuszként. A weboldalon is 500 MB van bónuszként feltüntetve 3000-es feltöltéshez:
http://www.vodafone.hu/lakossagi/telefonok-tarifak/feltoltokartyas/vitamax-premium-perc-netAz ÁSZF-ben azért van kevesebb, mert gondolom eredetileg annyival lett kitalálva a csomag, és a promóció miatt térnek el tőle. Ha pedig úgy döntenek, hogy vége a promóciónak, akkor sem lehet panasszal élni, mivel eddig adtak többet az ÁSZF-ben meghatározottól.
Egyébként egy régi VitaMAX City kártyát váltottam át Perc&Net-be, és 50 percet és 500 MB netet kaptam bónuszként én is a legutóbbi feltöltéskor (május végén).
-
LightManTM
csendes tag
válasz saelin #30058 üzenetére
Szia!
Ha a 1270 nehezen veszi fel, akkor jelentkezz be az Online Ügyfélszolgálatra, majd bal oldalon Ügyintézés, és ott Ügyfélszolgálati bejelentés menüt válaszd ki.
Oda írd be, hogy szeretnéd papír alapúra módosítani a számlázást.
Egyszerű, gyors, és vissza is jeleznek telefonon vagy emailben, ha kész a módosítás.
Egyébként ha olyan csomagod van, amit e-Pack-kel használsz, akkor számold rá az e-Pack díját is, hogy a következő számlától akkor már fizetned kell azt is pluszban. -
LightManTM
csendes tag
válasz saelin #30063 üzenetére
Egyébként végignyomkodtam az Online Ügyfélszolgálatot, és nem találtam E-számla törlést, csak fordítva. Gondolom egyszerűbb nekik az e-számla, mint a postázás, ezért preferálják azt inkább.
Ettől függetlenül lehetne olyan beállítás, hogy azt is törölhessük.[ Szerkesztve ]
-
LightManTM
csendes tag
válasz Daffni2 #30080 üzenetére
Szia!
Kifelejtettél fontos információt, ugyanis:
ÁSZF 9.3.Készülék hálózati zárának feloldása
A 2012. szeptember 1-je után, határozott időtartamra kötött Előfizetői Szerződések esetében a határozott időtartam alatt a
készülék hálózati zárának feloldását Szolgáltató kizárólag az Előfizető számhordozása esetében biztosítja. Előfizető a
hálózati zár feloldását a számhordozás után, a készülékkedvezmény összegének és a hálózati zár feloldás díjának
megfizetése után vagy az átvevő szolgáltató ezen díjak átvállalásáról szóló nyilatkozatának Szolgáltatóhoz való
kézbesítését követően kérheti.Tehát ha még van rajta hűség, és ahogy írta 10.000 forint még nem gond, akkor még ahhoz hozzá kell számolni a bontás miatti kötbért is, mert csak számhordozással csinálják meg.
Viszont a 2 év utáni 2500 forint még mindig olcsóbb, mint például a Telenornál. Most januárban szerettünk volna egy Nokia 500-as készüléket függetleníteni, mert lejárt a hűség, és egy Lumia 520-ra cseréltük. Az 500-ast pedig rokonnak akartuk odaadni. Telenornál a függetlenítés 7650 forint, és teljesen mindegy, hogy már 2 év letelt.
Lehet nem túl elegáns, de Ali a sarkon megcsinálta 1500-ért. -
LightManTM
csendes tag
válasz havri1 #30092 üzenetére
Egyébként azzal egyetértek, hogy bizonyos esetekben drágák a szolgáltatónál vásárolt telefonok.
Régebben is előjött ez a téma ahogy visszaolvasgattam a fórumban. Már elég sokszor le lett vezetve, hogy melyik csomagban melyik szolgáltatónál milyen árak vannak a készülékek esetén.... és akkor egy kis Off.
Az az igazság, hogy még valamikor nagyon régen a Pannonnál kezdtem Praktikummal, valami 100 forintos percdíjjal, aztán egy Sony CMD-J70 telefon miatt váltottam Vodafone-ra. Az a telefon a mai napig üzemel, igaz a jog tárcsa az oldalán néha nem azt csinálja, amit kellene, de működőképes (anyám használja napi szinten).Amikor váltottam, akkor független telefonokat vettem, és úgy, hogy nem azonnal vettem meg, amint kijött. Például a Nokia 5800-át jó 1 évvel a bemutatása után vettem meg, addigra érett meg bennem az, hogy milyen telefont is vegyek. Azt a telefont 2013. december végén cseréltem le egy Lumia 925-re, de csak azért, mert cégesnek lehetett választani ilyesmit fillérekért (a többit a cég fizette ki, vagy nem tudom, de nem is igazán érdekel, hogy számoltak el a szolgáltató felé ) .
Amíg lehet, addig nyúzom a telefonokat, 2 év helyett én olyan sokkal ritkábban cserélem őket. Amíg bírják, addig használom is a telefonokat. Ha pedig úgy nézzük, akkor fél-1 évvel későbbi vásárlás esetén már függetlenül teljesen jó áron lehet hozzájutni a telefonokhoz. Persze én tuti kirívó eset vagyok, mert ha nem jutok hozzá olcsón a 925-höz, akkor egy akksicserével még mindig az 5800-át használom, mert az is mindent tud, ami nekem kell. Ha pedig kicsit lassabban, na bumm... nem ráérek?
1998 óta egyébként ennyi telefonom volt összesen (lehet nem pont ebben a sorrendben): Nokia 1611, Siemens C25 (ezt rohadtul szerettem, de sajnos kéz alól, hibásan vettem ), Sony CMD-J70, Sony-Ericsson W800i (a középső gomb, joy, micsoda beállt, és így nem volt használható rendesen), Nokia 5800, Nokia Lumia 925.
-
LightManTM
csendes tag
válasz Kicsirics77 #30096 üzenetére
"Érdekes módon 10 éve vagyok vodás és eddig sem garis sem számlázási problémám nem volt."
Szerencsére nekem sem volt még ilyen. Volt egy váltásom, akkor új számlafizető azonosító alá lett áthelyezve a számom. Értelemszerűen a régihez nem tudtam már belépni az E-számlába, így nem tudtam, hogy tartozom-e még ott, vagy sem.
Rákérdeztem a 1270-en, ahol mondták, hogy látják a váltást, viszont véletlenül nem állították át postaira a számlázást a régi számlafizetőnél, így a végelszámolót is az E-számlára töltötték fel, amit nem érek el. Felajánlották, hogy kiküldik emailben a számlát, ha kérem, meg teljesen normálisan elnézést is kért az ügyintéző. De mondta, hogy nem tartozás, hanem túlfizetés van ott.
Két lehetőségem volt: vagy visszautalják a pénzt (2900 forint körüli), vagy átvezetik az új számlafizetőhöz. Utóbbit választottam, pár nap múlva láttam is az E-számlán, hogy túlfizetésem van az újon.Igaz, ha nem kérdezek rá, akkor valószínűleg nem derül ki, nekik meg nem tűnik fel, hogy E-számlán maradt, de az ember ennyire legyen már figyelmes a saját számláira, hogy megkapja-e vagy látja-e. Problémát nem csináltam belőle, egy hívással megoldottunk mindent kb. 10 perc alatt.
-
LightManTM
csendes tag
Amióta van E-számla, azt használom. Nekem nem kell csekk, meg postásra várás
Kapok SMS-t a számláról, jön emailben is értesítés, az E-számlába belépve minden ott van, kattintok párat, és be is van fizetve.
Anyám pont az ellentétem, neki mindenről papír kell. Nem tudom mitől nyugodtabb az, hogy a posta jó szokásához híven elkeveri a számlát is például, és a határidő előtti napon sikerül bedobni a postaládába azt. Akkor meg jön a kapkodás... én meg csak katt-katt-katt -
LightManTM
csendes tag
válasz Sayuar #30259 üzenetére
Szia!
Szerintem nézz rá a számládra. Attól függ, hogy mikori a számlazárásod, de rajta lesz, hogy "X nap múlva lejár a határozott idejű szerződésed, és az ÁSZF XY pontja alapján Flotta Alaptartifába váltják, de blablabla annyi változik csak, hogy például másodperc alapúról perc alapúra változik a számlázási egység".
Apámnál így volt legalábbis. Percdíj, előfizetési díj, semmi nem változott volna nála, direkt rákérdeztünk az ügyfélszolgálaton.
Bement üzletbe, hosszabbította a szerződést (igaz már nem az évekkel ezelőtt kötött flottacsomagban, mert ahelyett már van új, de erről a kapcsolattartótól tudsz több infót kérni, vagy az üzletben), és maradt mp alapú. Sőt, ahogy hosszabbított az új csomagban, még kb. 400 forinttal kevesebb is lett a havidíja.
De ha megnézed az ÁSZF-et, akkor a van Hang+Adat alaptarifa is, de szerintem ember nincs, aki ezzel az tarifacsomaggal rendelkezett volna.
-
LightManTM
csendes tag
Sziasztok!
Abban nem tudtok véletlenül segíteni, hogy régebben volt olyan hívódallam, ami annyi volt, hogy: "... hívása fontos számunkra, kérjük tartsa!". Nem rémlik valakinek, hogy mi lehetett ennek a neve?
Amikor csomagváltásom volt, akkor törlődött a hívódallam is (más ügyfélszám alá került, gondolom azért), most pedig akárhogy keresem, nem találom.
Pedig egész jó hívásszűrő volt, mert aki esetleg nem tudta, hogy nekem az a hívódallamom, simán azt hitte, hogy valami ügyfélszolgálatot hív, és inkább letette
Ha valaki esetleg emlékszik rá, akkor megköszönném a segítséget.
-
LightManTM
csendes tag
Ebben a készülékárral kapcsolatos vitában csak azt nem értem, hogy akkor miért nem rendelik meg az emberek függetlenül pl. az edigitalból 0% részletre?
A havidíj így a készülék nélküli ár lenne, a telefont pedig a hőn áhított részletre meg lehet vásárolni. Sőt! Ha esetleg szolgáltatót vált az ember, akkor viheti a telefont is, nem kell kötbérezni, függetleníteni, stbstb... -
LightManTM
csendes tag
Én igazán nem szeretnék ilyen megmondóember lenni, de egyébként ha beleolvasna a Vodafone facebook oldalába, akkor láthatná, hogy nem egyedi eset, hogy nem működik rendesen az online felületen az egyenleglekérdezés. Valami frissítés volt még a nyáron, és azóta behalt elég sok embernél. Az most más kérdés, hogy ennek a javítása miért tart ennyi ideig, gondolom nem olyan szintű az elszúrás, hogy azt két kattintással vissza lehessen csinálni.
Az egyik flottás számommal nekem is csak az adatmennyiséget írja ki, a lebeszélhető perceket nem. Igazából annyira nem zavar, havi szinten +-500 forint eltérés szokott lenni a számlámban, pedig egyáltalán nem nézem azt, hogy mikor kivel mennyi ideig beszélek.
A fogyasztóvédelem egy díjmentesen biztosított kényelmi szolgáltatással mit csináljon? A weboldalon persze, hogy azt fogják írni, hogy használja azt az előfizető, hiszen az van kint évek óta, a hiba az nincs soha előre betervezve. (bár azért kiírhatnák a belépés után, hogy "helló, tudunk a hibáról, stbstb")
Szerintem feleslegesen húzza fel magát rajta az ember, vallom, hogy annyit nem ér az egész, minthogy itt vagy máshol ezen bosszankodjon.
-
LightManTM
csendes tag
Szia!
Nem.
Idézem: "...(ideértve az újabb határozott időtartam vállalását is) vásárolt készülék hálózati zárának feloldását kizárólag számhordozás esetén biztosítjuk."
Tehát hiába vagy 10 éve előfizető, ha mondjuk 3 hónapja hosszabbítottál készülékkel, akkor az bizony 3 hónapnak számít, és mivel 2012. október 1-je után vagyunk, így csak számhordozás esetén kérhetnéd, és az első évre érvényes díjat kell fizetni + mivel elhordozol kötbér megfizetésével kérheted csak.
-
LightManTM
csendes tag
válasz bull84ghia #31584 üzenetére
Az Apple nem sokat fog tudni tenni.
Ha nem a te nevedre/előfizetésedre lett megvásárolva a készülék, akkor te sehol nem fogod tudni kérni a feloldást. Hiába megvásároltad az előfizetőtől, a feloldást csak ő kérheti.
[ Szerkesztve ]
-
LightManTM
csendes tag
válasz Sayuar #31594 üzenetére
Nem csak akkor biztosítja.
A határozott idő alatt biztosítja csak számhordozás esetén. Ha már letelt a 2 év, akkor számhordozás nélkül is feloldják 2500 forintért.
Legújabb ÁSZF tisztábban fogalmaz:
"A 2012. szeptember 1-je után, határozott időtartamra kötött Előfizetői Szerződések esetében a határozott időtartam alatt a készülék hálózati zárának feloldását Szolgáltató kizárólag az Előfizető számhordozása esetében biztosítja."
Feltöltőkártyásnál meg gondolom a telefon vásárlásának napja a mérvadó, lévén ott nincs határozott idejű szerződés.
-
LightManTM
csendes tag
Szia!
Az, hogy a számla 17-én készült el, az nem azt jelenti, hogy akkor is zárták le, hiszen a számlázott időszak a mérvadó.
A dátumok alapján 13-án zárták a számlát.Mivel a számot csak 14-én bontották, így a 13-án lezárt számlában benne van a következő hónap havidíja előre, és a forgalmi díj visszamenőlegesen.
Logikusan 13-án nem tudta még a számlázó, hogy 14-én fel lesz bontva az előfizetés, ezért szerepel a számlán arra az időszakra is a díj, amikor már nem is él a szám.Majd a jövő hónap 13-án készül el a végelszámoló számla, és majd abban automatikusan jóvá lesz írva visszamenőleg a mostaniban előre számlázott havidíj.
-
LightManTM
csendes tag
Erre ugye nem tudni a választ, de ha arról ment levél, hogy október 14-én szüntették meg az előfizetést, akkor esetleg érdemes lenne írni nekik, hogy miért lett késve felbontva a szerződés?
Az ÁSZF szerint lakosságinál 8, cégesnél 15 nap a felmondási idő, így ha te 09.22-én kérted a bontást, akkor annak +8 v. +15 nap múlva kell megtörténnie.
Szerintem nem lett felbontva időben.
-
LightManTM
csendes tag
Még annyit, hogy ha már kifizetted az előző számlát, amelyik 11.13-ig szólt, akkor abból jár még vissza neked, ha tényleg korábban kellett volna szerződést bontani, és akkor azt a pénzt visszaigényelheted.
A telefonos szolgáltatók nem küldik vissza a bent maradt pénzt maguktól úgy, mint az áramszolgáltató (meg is lepődtem, hogy múlt hónapban én kaptam tőlük 12e forintot, meg két nullás csekket ) -
LightManTM
csendes tag
válasz enginev3.0 #31681 üzenetére
Szia!
Ott van a levélben, hogy mi az érintett számlafizető azonosító: "Számlafizetői azonosító: 23669502"
Ha ez nem hozzád tartozik, akkor szerintem nem kell vele foglalkozni > /dev/null
-
LightManTM
csendes tag
Találtam egy ilyet az ÁSZF-ben:
"7.1.2.4. Elektronikus Számla- és Dokumentum Bemutatás (E-számla)
A Szolgáltató biztonságos internetes felületen biztosítja az Előfizető számára az elektronikus számlák és dokumentumok megtekintését. Az elektronikus számlára vonatkozó előírásokat az általános
forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII törvény tartalmazza.Az E-számla a számlabemutatási mód megváltozása körében érinti az Előfizető és a Szolgáltató, mint
számlakibocsátó között meglévő jogviszonyt.A Szolgáltató vállalja, hogy az Előfizető részére az esedékes számláit elektronikus úton mutatja be.
Az E-számlára történő regisztrációval Előfizető elfogadja, hogy Szolgáltató értesítési
kötelezettségének elektronikus úton tesz eleget. Előfizető tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató az E-
számla igénybevétele alatt az Előfizetői Szerződéssel, az Előfizető által használt szolgáltatásokkal,
illetve azok igénybevételével kapcsolatos (jogszabály előírása alapján nem kötelezően tértivevénnyel
küldendő) tájékoztató leveleket és értesítéseket, (így például az Előfizető által bejelentett panaszok
kivizsgálásának eredményéről szóló, valamint a kiállított számlák teljesítésével kapcsolatos
felszólítások) az E-számla internetes felületén mutatja be (elektronikus dokumentum)."Szóval akinek E-számlája van, az így kapja az értesítéseket és felszólításokat is. Gondolom amikor már a behajtóhoz kerül a tartozás, az megy postai úton.
-
LightManTM
csendes tag
válasz domerator #32055 üzenetére
Hibakeresés szempontjából azért sokat számít az, hogy több helyszínen is tapasztalod. A SIM-eket próbáltad másik telefonban? A telefon milyen, amelyiken így elmegy a net?
Területileg különböző helyeken véletlenszerűen tapasztalni azt, hogy nem megy full térerő mellet az érdekes.
Persze bármi lehetséges, de szerintem itt mindenki más iy tapasztalt olyat, hogy itt-ott nem megfelelő a lefedettség, de folyamatosan eltérő helyeken ugyan azt tapasztalni... Kicsi az esélye, ezért írták lentebb is, hogy ki kell zárni a hardverhibát. -
LightManTM
csendes tag
Szia!
Mikor volt a számlazárási nap? Ha 6,13, vagy 19, akkor a 09.06(13,19)-én elkészült számlában előre van benne a havidíj 10.06(13,19)-ig. Ha 09.22-én kérted a bontást, akkor a 09.06(13,19)-09.30-ig tartó havidíjat és egyéb díjakat kell fizetned, ez pedig a 10.06(13,19)-én elkészült számlában van benne.
Jó lenne, ha megnéznéd az utolsó számlát, azon egyértelműen szerepel az összeg. -
LightManTM
csendes tag
Szia!
Véletlen nem Max M csomagban vagy? Mert annak pont 3.000 forint az időszaki díja. Azzal aktiválják a csomagot 30 naponta, és akkor az egyenleg az 0 forint lesz, de megkapod a lebeszélhetőséget és a netet a csomagban.
Kapnod kellett egy következő SMS-t is, amelyikben az van, hogy a csomag tartalmát meddig használhatod fel. -
LightManTM
csendes tag
Igen: http://www.vodafone.hu/lakossagi/telefonok-tarifak/tarifak/feltoltokartyas/max
Lent a "Kérdésed van?" részben a legelső lehetőség: "Hogyan működik a Max?"
"Töltsd fel az egyenleged a választott max csomag díjának megfelelő összeggel. Várd meg míg aktiválódik a csomagod (ekkor levonásra kerül a csomag díja)..."[ Szerkesztve ]
-
LightManTM
csendes tag
-
LightManTM
csendes tag
Voda oldala alapján feltétel új szerződés esetén:
"Kik élhetnek a NyáriAdat 3GB opcióval?A NyáriAdat 3GB promóciós opció 2015. július 1-től visszavonásig, de legkésőbb szeptember 30-ig díjmentesen aktiválható - új feltöltőkártyás előfizetés esetén 2000Ft egyszeri feltöltés után."
-
LightManTM
csendes tag
válasz Lehiñito #36313 üzenetére
Szia!
Attól függ, hogy mikori a csomagod.
ÁSZF díjszabás melléklet 2.1.5.
"PluszAdat (kiegészítő opció) 2015. április 1. előtt kötött előfizetői szerződés esetén" és "PluszAdat (kiegészítő opció) 2015. április 1. után kötött előfizetői szerződés esetén" www.vodafone.hu/aszf
Eltérő a megvásárolható pluszadat. -
LightManTM
csendes tag
válasz huliganboy #36968 üzenetére
Szia!
Maradhatsz flottás go+ csomaggal is, így a flottások téged ingyen hívnak, akiknek mondjuk nincs hálózaton belüli korlátlanság. https://www.vodafone.hu/telefonok-tarifak/tarifak/flotta/vodafone-go[ Szerkesztve ]
-
LightManTM
csendes tag
válasz brek666 #39664 üzenetére
Hol van abban "törvénytelenség(?)", hogy X csomagra adtak neked kedvezményt, de te Y csomagra váltanál, és ahhoz nem jár? Amikor adták a kedvezményt azt mondták, hogy mostantól minden tarifához jár? Ha gondolsz egyet, és valami magasabb csomagba váltanál, akkor gondolom újrakezded, hogy neked ahhoz is jár a kedvezmény.
Szerintem mások meg úgy gondolják, hogy velük szemben "törvénytelen(?)" az, hogy te 1000 forinttal olcsóbban kapod meg azt a csomagot, amit mások nem.
-
LightManTM
csendes tag
válasz headhunter #41517 üzenetére
Ugyan ez a hiba jön ki nekem is, de miért nem használod a sima online ügyfélszolgálatot? Live-hoz most kértem jelszót, de én még soha nem is használtam ezt az oldalt. Biztos, hogy foglalkoznak még ezzel?
-
LightManTM
csendes tag
Szia!
Egy ilyet találtam: http://www.vodafone.hu//lakossagi/segithetunk/#/CONS/question/1729677
Hátha segít.
-
LightManTM
csendes tag
válasz Blamazs #45634 üzenetére
Minden kérdésedre válasz: http://www.vodafone.hu/lakossagi/segithetunk/#/CONS/question/1227395
-
-
LightManTM
csendes tag
válasz #08205312 #46785 üzenetére
Egy ilyet találtam: [link]
"Feltöltőkártyás készülékek esetében onnantól kezdve, hogy a SIM kártyán megjelenik bármilyen összeg, azaz a feltöltés sikeres volt, az előfizető a készülék kikódolását díjmentesen kérheti. Amennyiben nem tölt fel az előfizető a SIM kártyára felhasználható egyenleget, úgy a szerződés megszűnését követően kérheti a készülék díjmentes kikódolását."
-
LightManTM
csendes tag
válasz radio100jozs #47010 üzenetére
Azért nem megoldás a 4G lefedettségre, mert a Minibázis az vezetékes nettel 3G-t ad. [link]
-
LightManTM
csendes tag
-
LightManTM
csendes tag
válasz California1 #47829 üzenetére
Nézd meg a számlát, van rajta egy elszámolási időszak. Az még nem lehet teljes egészében 2018-as. A forgalmi díj biztos, hogy 2017-ben kezdődött még a te januári számládban is. Akkor lesz olcsóbb, ha a teljes elszámolási időszak 2018.01.01. utáni.
https://www.vodafone.hu/afavaltozas
A Tarr-os számlát nézd meg. Ők ha decemberben kiküldik a januári számlát, akkor azon nem lehet 2017-es tétel, hisz ha lenne rajta forgalmi díj, akkor csak tippelne valamit a számla elkészítése és a hónap vége közti időszakra? Digi meg december elején küldi a január 31-ig tartó számlát..
Mintha egy éve ilyenkor ugyan ez lett volna a téma itt.
[ Szerkesztve ]
-
LightManTM
csendes tag
válasz bb.bocs #48584 üzenetére
Szia, fentről a negyedik kérdés: https://www.vodafone.hu/lakossagi/segithetunk
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fogyjunk le!
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- SSD kibeszélő
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand
- Új! 64Gb DDR4 - Corsair 32GB KIT DDR4 4600MHz CL18 Vengeance RGB RT