Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MK VII

    veterán

    válasz ADAM1337 #41032 üzenetére

    Én személy szerint a 4 hónapos Huawei P9-cem ötödször küldtem fel a szervizbe, mert sorozatosan hibásan küldték vissza.. Most jutottunk el odáig 3 hónap alatt, hogy csereutalványt kapok... Mondjuk ez a Telekomnál volt és új készülékkel..
    Szerintem nem fogják javítani a G4-ed. Kapni fogsz egy csereutalványt mivel régi készülék és ugyan olyat nem tudnak már adni...
    Arra figyelj oda, hogy a készüléked vásárláskori listaárát kapd vissza illetve olyan értékben kell kapnod csereutalványt...
    Nem tudom, hogy a Vodkafone mennyire akar majd átkúrni, de a Telekom rendszeresen húzza le a vásárlóit nem valós adatokra hivatkozva..
    A lényeg, hogy figyelj oda.. Tudd meg mennyi volt a vásárláskori ára a készülékednek, nem akciós meg ilyesmi, hanem a teljes listaára, és úgy menj oda, hogy tudod... Kíváncsi leszek, hogy mennyit fognak felajánlani..
    Telekom még úgy próbálja átverni a jó népet, hogy azt mondja, hogy felvásárolja a készüléket valami nevetséges áron...
    Szóval légy résen..

  • Beni2360

    félisten

    válasz ADAM1337 #41032 üzenetére

    A jogszabály szerint 3. egyazon hibánál már lehet kérni a cserét vagy a visszafizetést.
    A 4. különböző hibánál lehet szintén a fenti eseteket kérni.
    150 K laptopnál a 3 . hibánál kértünk és kaptunk egy új laptopot és ráadásul az eltelt egy év után már azon az áron jobb gépet kaptunk és indult a 2 év gari újból.

    Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

Új hozzászólás Aktív témák