-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
jimhun
senior tag
válasz mukibuci #28154 üzenetére
Nem tudom csak mintha emlekeznek egy regi dologra az ASZF-bol (tobb eves dolog es kulfoldi szolgaltao ASZFbol) es ott az volt hogy tilos belenyulni a szoftverbe. Persze ez akkor egyertelmuen arra vonatkozott hogy ne tedd fuggetlenne a keszuleket nem szoftvercserere.
Egyebkent nincs bajom a Voda szoftverrel csak hat Nokianal a DataSense nagyon kene....[ Szerkesztve ]
-
Caldera
aktív tag
-
kenwood3
őstag
válasz mukibuci #28191 üzenetére
Ez hol olvasható egyébként? Mert én a voda ászf-ben csak azt találtam, hogy 7k, kivéve ha rossz a sim
Egyébként az enyémet nem lehetett vágni, ezért kellett mindenképp cserélni. Ha lehetett volna, nem is mentem volna a vodához, csak 1 gsm boltba
[ Szerkesztve ]
Mi az az ekezet dragasag??
-
Caldera
aktív tag
válasz mukibuci #28188 üzenetére
Megoldódott a probléma. Felhívtam a ÜFSZ-ot és elmondtam mi a gond. Megnézték az aktiválni kívánt telefonszámot és nem szerepel a rendszerben. Ezt a kártyát kb. tavaly nyáron igényeltem díjmentesen, levélben érkezett. Azt mondták azóta kikerült a szám a rendszerből. (még van abból az időszakból 2-3 aktiválatlan kátya, akkor ezek szerint az is kuka.)
A héten vehetek egy másik friss, ropogós SIM-et.[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
Land
veterán
válasz mukibuci #28213 üzenetére
Remélem sikerrel járok, mert a bolondjat járatják velem. 6 nap múlva lejar a garancia. Szerintem erre játszanak.
A panasszal együtt meg adjam le a telefont hatodjara is?
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
HofiZoli
senior tag
válasz mukibuci #28249 üzenetére
de bölcs...
Van egy állami szervezet 10-12 ezer foglalkoztatottal, és 3-4 hétig nem érnek rá a magasságos vodafone-os üzletkötők odafáradni hogy megköttessen a szerződés.. persze kérdezd a kapcsolattartódat..
[ Szerkesztve ]
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
HofiZoli
senior tag
válasz mukibuci #28253 üzenetére
Sajnos a voda nem nagyon tud (akar) eleget tenni követelményeknek, pl titkos számok és hívócsoportok. Többi nagyon nem publikus..
[ Szerkesztve ]
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
gurabli
senior tag
válasz mukibuci #28272 üzenetére
Néztem én is, de az is 2x500 Ft, kb. ott lennénk, mint a GO + Vitamax megoldással, mert azért más számot is hívunk mellette, ha nem is sokat. Szerintem így mindkettőnknek fel kellene tölteni havonta 3000-el, ami már megint 6e/hó.
Go készülékkel 3125 (ha jól emlékszem) + 3000 Ft két hónapra a Vitamaxon."Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
Caldera
aktív tag
válasz mukibuci #28298 üzenetére
Olyan a kártya, mert a csomagolásán is rajta van, hogy 500,- lebeszélhető. Voda számot hívok (előfizetéses számom), viszont nincs semmi féle női hang, ki se cseng szétkapcsol és jön az SMS, hogy nem áll rendelkezésre megfelelő egyenleg.
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
DeFranco
nagyúr
válasz mukibuci #28382 üzenetére
Jajj már, nyilván nem úgy, nem olyan értelemben kérdeztem, hogy mikor mennyiért és milyen flottaáron... ennyi eszem nekem is van.
De én most mint laikosz fogyasztosz azt látom, hogy alcatel a vodánál egyáltalán nem kapható, feltételezem ennek akár lehet oka is, ami esetleg lehet többé-kevésbé publikus, vagy legalább rá lehet mondani, hogy a voda nem szokott alcatelt forgalmazni.
De ha ennyire sem lehet mondani semmit azt is megértem, csak tisztázni akartam, hogy mi a kérdés
-
priti
addikt
válasz mukibuci #28395 üzenetére
Az a baj, hogy apum rátöltött 3k-t az ügyfélszolgálaton, amikor én nem tudtam ott lenni és óriási mázlijukra nem csak visszaadták neki a híváskezdeményezés jogát az eredeti számon, de több mint 11k az egyenlege is, azaz nem nyúlták le a pénzem.
Pedig már felcukkoltam magam annyira, hogy egy picit levelezgessek pár hivatallal, hogy mint ellenőrző szerv hogy látják ezt a helyzetet és a 8k-val szerintük az ügyfél felé milyen úton, majd az adóhivatal felé milyen úton történt meg az elszámolás, mert elég zűrzavarosnak tűnik ez nekem.(#28398) Vangelis
Elég sokszor "örökölhetnek" egy kis üzemeltetési hozzájárulást. Isteni lehet úgy adót fizetni, hogy ez a bevétel még csak nem is lehet tudni, hogy mennyi...
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
club1
veterán
válasz mukibuci #28407 üzenetére
Közben eljutott, hogy beidézted már a kérdésemre a választ:
"Az általad meghatározott naptári hónap egyenleg felhasználása alapján áfás számlát készítünk és azt kérésedre postai vagy elektronikus úton juttatjuk el számodra a teljesítést követő 15 napon belül."
Mondjuk ezt nem tudom, hogy hozzák köszönő viszonyba a korábban kiállított - a feltöltés összegéről szóló - számlával. Bár már egy tippem van... -
priti
addikt
válasz mukibuci #28414 üzenetére
Nem értem, hogy miért zavar ennyire. Nem témaidegen ez itt. Amit a (#28405) hsz-edben írsz is rávilágít szerintem arra, hogy amikor feltöltök, akkor csak pénzt utalok egy számlára, amit ha mondjuk szoftvervásárlásra fordítok, mert az egyenlegem terhére letöltök egy fizetős szoftvert a telefonomra például, akkor szerintem logikusan annak kell számláznia felém, akitől a szoftver használati jogát megveszem és nem a Vodafone-nak. Ha viszont egy feltöltőkártyát veszek a kúton, ami a Vodafone terméke, akkor kérhetek erről számlát a Vodától, pontosabban nyilván az értékesítő számláz tovább felém. Tehát a Vodafone szolgáltatásaira vonatkozó rendelkezésre állási díjat csak meg kellene állapítania a cégnek, ha számlát akar vezetni, hiszen a rendelkezésre állási díj tartalmazza a számlavezetési díjat is, mert hát mi más tartalmazhatná.
Gyanítom, hogy ez a prepaid és a postpaid nem egészen tiszta. Ezek alatt a szakmai angol érthet valami többletjelentést is, mert itthon a kártyás és az előfizetéses szinonímájaként haszálják teljesen feleslegesen, ami nem biztos, hogy szerencsés, ha igaz a gyanúm akkor meg még hibás is. Mit is ért a szakmai angol ezek alatt? Nem egészen vagyok biztos abban, hogy csak annyit jelent ez mindösszesen, hogy előre vagy utólag történik a fizetés. A pay as you talk elég egyértelmű, de hogy miért kell az ügyfelet ilyen wikis szarokra rávezetni, amikor magyarul is lehetne beszélni azt nemtom... mert a szótár bérmentesítettet dobott nekem, ami meg nálunk harmadik felet feltételez az én olvasatomban amikor azért nem fizetek a szolgáltatásért amit kapok, mert már valaki más kifizette azt nekem előre.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz mukibuci #28419 üzenetére
Egy témáról, de nem ugyanaz írom.
Volt nekem 2008-ban egy vitamax uno nevezetű csomag amit ilyen CD tokban adtak el akkoriban és az egy tök jó kis könnyen megjegyezhető szám volt. Betojt a kártyafüggetlen telefonom és olyan pocsék volt a Vodánál a készülék felhozatal, hogy aztán nem Vodásat vettem és ez a szám az enyészeté lett.
Ha most felhívom és semmi, szóval nem adták el újra, akkor kell e nekem azért többletet fizetni, ha célzottan én azt a számot szeretém valamilyen kártyás csomagban visszakapni? Hogy milyen csomag az tökmindegy.
Mert ennek semmi értelme, hogy apum nevén van a Vodás szám, ha ettől az ügyintézéstől nem lehet megszabadulni. Úgy is nekem kell intézni akkor meg jobb ha a nevemen van és tudok hozzá ügyfélazonosítót, mert apum úgy is akkor fog szólni, amikor már géphang megy és mivel nem naponta próbál hívást kezdeményezni megint túl leszünk a 20 napon a telefon meg vodafüggő, ami van neki szóval vodás sim kell...Hardverlesen
-
<NewL>
addikt
válasz mukibuci #28435 üzenetére
ezt én rendeltem magamnak régen, nem a csomaghoz tartozik.
beszélni kellene a kapcsolattartóval? vagy tök fölösleges mert úgyis minden ugyanannyi.
amúgy az korrekt, hogy a szerződésen semmi elérhetősége nincs a kapcsolattartónak, se telefonszám se mail, csak egy név.There's an app for that
-
ququry
csendes tag
válasz mukibuci #28439 üzenetére
Nem is annyira szétszerelés a gond.
Inkább az hogy szeretnék az ebay-ről rendeli hozzá üveget, de nehéz beazonosítani.
Egy szerviz tudna pontos adatot adni az üvegről.
(elkerülte a figyelmem az említett hozzá szólás)“Élj úgy, hogy ne vegyenek észre ott, ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmész.”
-
azbest
félisten
válasz mukibuci #28477 üzenetére
A másikat csak elfelejtették még mindig frissíteni.
Egyébként nem akarok akadékoskodni, csak kifejezetten zavaró, amikor pont egy időszakos kedvezményt hangsúlyoznak ki a marketingben és pont nem az a csomag hosszútávú jellemzője. Az 1GB papírmasé szobrukat a munkahelyem előtti térre is kirakták egy időre januárban. Amikor elkezdték hirdetni, már kezdtem elgondolkodni a váltáson, de szerencsére észrevettem az időkorlátot.
-
Landsmann
addikt
válasz mukibuci #28481 üzenetére
Érdekes. Nekem is jön 2-3 kézbbesítési jelentés hogy megérkezett a címzetthez, a barátnőm annyiszor meg is kapja. Amit ő küld, az is 2-3 alkalommal is megjön. Pár napja már észrevettem, de úgy intenzíven tegnaptól tapasztalható. Alig akad üzenet ami csak egyszer érkezik meg.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
eami
addikt
válasz mukibuci #28489 üzenetére
nem csak arra... úgy egészében, a (papírforma szerinti) tiltásokkal együtt. amúgy a roaming gondolom hatalmas nagy terhet jelent a szolgáltatóknak hiszen naponta több száz millió ember akarna roamingolni, ráadásul olyan hálózatokon aminek a nagy része csupán 3-4 szolgáltató kezében van
-
Def26
félisten
válasz mukibuci #28507 üzenetére
Jah. Egy valamit tudok hirtelen mondani, hogy lte -vel már lehet online játékokkal játszani a kis ping miatt.
No mindegy is, tényleg tök örülök neki. Már csak a wp telót kell megszokni és teljes értékű ember leszek.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Dave1984
őstag
válasz mukibuci #28541 üzenetére
Korrekt volt az ügyintéző,még ő is bevallotta,h.drágák a Vodánál a telefonok,még előfizetéssel is!Sajnáltam szegény ügyfélmegtartót,mert őszinte volt,nem a marketing bullshitet nyomta!
Szerinted nem megalázó ajánlat,2 év hűségért cserébe?[ Szerkesztve ]
Nekem a tudat nem ad szabad utat
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- Wacom Intuos Pen&Touch medium eladó
- Feiyutech AK4500 Gimbal + follow focus + hyperlink eladó (standard kit)
- Apple Ipad Pro M1 2021 128GB Wifi + Apple Pencil 2.gen + tok + extra fólia
- XFX RX 6800 SWFT - 3 év ALZA garancia - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen