-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BroCreSt
aktív tag
válasz sirszevenap #22117 üzenetére
5.000 Ft. a SIM csere díja..
Ha magától hibásodik meg, akkor díjmentes!
Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér
-
BroCreSt
aktív tag
válasz sirszevenap #22120 üzenetére
Ha belekontárkodtál, finoman fogalmazva, az már sérültnek számít, és díjköteles.
Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér
-
BéHGT
senior tag
válasz sirszevenap #22122 üzenetére
Van microsim adapter.
-
BroCreSt
aktív tag
válasz sirszevenap #22124 üzenetére
Kapható nálunk is adapter, egyébként természetesen kérhetsz micro, vagy nano SIM-et.
Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér
-
BroCreSt
aktív tag
válasz sirszevenap #22126 üzenetére
Nem!
Adapter nélkül kapod!
Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér
-
alba-regia
aktív tag
válasz sirszevenap #22171 üzenetére
Okt. 1-jén véletlenül jókor néztem rá a Voda honlapjára, amikor megjelent a RED díjcsomag és az iPhone5. Egyből hívtam az egyik székesfehérvári boltjukat, ahol az egyik fehéret félretették kb. fél órára, míg beértem. Összesen 4 db-ot kaptak. A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy máshol is kb. ilyen hatalmas mennyiséggel indult a rajt
Szóval párnapos bolt előtti vadkemping nélkül sikerült megvenni a készüléket. A 16 GB-os ára kb. 70e Ft, amihez 90e Ft kauciót kértek, melyet a 3. hónap után kezdenek jóváírni.
A szolgáltatóváltás már egy ideje váratott magára a Telenyomor hozzáállása miatt. Ma a számhordozást is sikerült elindítanom. Remélem, hogy a Vodával jobban meg leszek elégedve. Pannon korában a Telenyomor is jó volt 10 évig...
-
MODERÁTOR
válasz sirszevenap #22478 üzenetére
kaptál egy hivatalos álláspontot, mely szerint nem, vagy addig fogod kérdezgetni, amíg valaki azt nem mondja, hogy igen tiltja
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
válasz sirszevenap #22480 üzenetére
tetszik - nem tetszik, akkor sem értem, hogy azután, hogy a vodafone hivatalosan közölte veled, hogy nem tiltják le, miért kell egy nem hivatalos fórumon ezt megkérdőjelezni
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
válasz sirszevenap #28290 üzenetére
szerintem ennyiért még nem cserélik, ez csak kozmetikai sérülés. igen, ha 25e az önrész, akkor annyit be kell csengetned. neis álmodozz arról, hogy 5Sre cserélik
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Vangelis
nagyúr
válasz sirszevenap #31442 üzenetére
Aki aláírta a szerződést felhívja a biztosítót. 1270 megmondja a számát, de biztos ott van a papíron.
Kap egy kárszámot és be kell vinni leadni.Szerencse, hogy megvan az aláírt szerződés!!!!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
addikt
válasz sirszevenap #31442 üzenetére
Idézet a biztosítási ÁSZF-ből:
12. Kárbejelentés és kárrendezés
12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
12.2 Amennyiben a Biztosítottnak a jelen Szerződés alapján kárigénye keletkezik minden esetben legelőször is fel kell hívnia az Adminisztrátort a (06 1) 477-4127-es telefonszámon, munkanapokon 9.00-17.00 óráig.
a) Lopás és Rongálás esetén a Biztosított: (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles feljelentést tenni a rendőrségen (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), és a feljelentésről jegyzőkönyvet kérni.
A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a Lopással, illetve Rongálással érintett Készülék IMEI-számát;
(ii) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon
(+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni; (iii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iv) a fenti bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, az ellopott Készüléket köteles a visszaélések elkerülése végett véglegesen letiltatni;
(v) Rongálás esetén köteles a megrongált Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone- részére átadni.b) Véletlenszerű Károsodás esetén a Biztosított
(i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(ii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;(iii) az Adminisztrátornak történő bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, és át kell adnia a sérült Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone-nak.
c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
(i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
(ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
(iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
(iv) Lopás vagyRongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet;
(v) a sérültKészüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
(vi) aKészülék összes meglévő gyári tartozékát;
(vii) azAdminisztrátor által közölt kárszámot.Ezek alapján úgy gondolom nem intézheted a kárrendezést,főleg,hogy valószínűleg a barátod sem az előfizető.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
radio100jozs
őstag
válasz sirszevenap #46872 üzenetére
Ha Flottás vagy, akkor a Flotta kezelővel kell tárgyalni, ezért is hívják Flottásnak a csomagodat.
-
radio100jozs
őstag
válasz sirszevenap #46874 üzenetére
Azt neked kell tudni, akkor meg anyádnak kell utánajárni a dolognak. A flotta lényege, hogy nem te vagy kapcsolatba a szolgáltatóval, ezért is kapod olcsóbban a tarifát, mert így éri meg a szolgáltatónak, hogy csoportosan értékesít előfizetést, és nem egyedileg kell mindenkivel foglalkoznia a szolgáltatónak, hanem a flottakezelő intéz mindent.
-
MODERÁTOR
válasz sirszevenap #46879 üzenetére
bemész az üzletbe, felvesznek várólistára és majd értesítenek, ha megérkezett a készüléked
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
LilProphet90
senior tag
válasz sirszevenap #46949 üzenetére
Köszönöm szépen a tippeket, holnap megpróbálom.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
Sukta 95
tag
válasz sirszevenap #46990 üzenetére
Ugyan ebben a cipőben járok. Vicc az egész. Ez ellen tényleg nem lehet tenni semmit?
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Sukta 95
tag
válasz sirszevenap #46995 üzenetére
Természetesen, a másik két nagy szolgáltatónál van ismerős, itt pedig nincs... Én is várok egyelőre, csak a jelenlegi i7-et vinnék, mint a cukrot és egy régi G2-n megőrülnék hetekig...
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz sirszevenap #47047 üzenetére
Szerintem elfogyott a cellux, beszerzés alatt van...
-
Gubu0101
veterán
válasz sirszevenap #66301 üzenetére
Apple készülékek 24 órán belül,minden más asszem 72.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Killing
addikt
válasz sirszevenap #66301 üzenetére
iPhone 11 függetlenítés kapcsán:
Péntek reggel 6-kor hívtam az ügyfélszolgálatot, szombat hajnal 2-kor jött az sms hogy a kérést feldolgozták, a végleges vodás email pedig vasárnap este 10-kor jött, semmit nem kellett csinálni csak belerakni a másik kártyát, már független is a telefon.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Szotyi222
aktív tag
válasz sirszevenap #66305 üzenetére
Telefont nem kell ilyen esetben ujra indítani?
-
sirszevenap
őstag
válasz sirszevenap #66325 üzenetére
Szerk:. Közben megtaláltam az értesítést. A kéretlenek közé rakta.
Bankkártyával? Hát persze!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)