-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #46853 üzenetére
"Tarifaaktiválás
Ha az Online Shopban vásároltál előfizetéses csomagot (ide értve a mobilinternet és netbook csomagokat is), biztonsági okokból szolgáltatástiltással kerül kiküldésre a SIM-kártya, amelyről csak a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszám hívható.
A tiltást könnyen feloldhatod az e-mail címedre küldött 16 jegyű biztonsági kód és az ügyfélbiztonsági kód segítségével. Utóbbi az előfizetői szerződéseden található meg.
Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy amennyiben az előfizetői szerződés aktiválása a sikeres kiszállítást követő 2. munkanapig nem történik meg, akkor a SIM-kártyát automatikusan aktiváljuk, melyről SMS-ben értesítést küldünk."Vodafone oldalán irva.
-
Daffni2
addikt
válasz
B-L-A-C-K #41863 üzenetére
Idézet a biztosítási ÁSZF-ből:
A fedezet - Milyen esetekre vonatkoznak biztosítási csomagjaink?
A fedezet kizárólag arra a Készülékre érvényes, amelyben az adott kárigény alapjául szolgáló Biztosítási Esemény időpontjában benne volt a Szolgáltató által regisztrált és általa jóváhagyott SIM-kártya.
4.11. Biztosított:
az a Vodafone szolgáltatás Előfizetője, aki / amely a Vodafone felé tett Nyilatkozattal a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződéshez csatlakozott, és akit ennek alapján a Vodafone a Biztosítónak Biztosítottként bejelentett.12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
(i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
(ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
(iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
(iv) Lopás vagy Rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet;
(v) a sérült Készüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
(vi) a Készülék összes meglévő gyári tartozékát;
(vii) az Adminisztrátor által közölt kárszámot. -
asdf_
veterán
válasz
B-L-A-C-K #35703 üzenetére
Vigyazz vele, mert egyetlen perc hivast inditasz (talan meg ha fogadsz is, mert az asszem 0 Ft-tal megy a 19 helyett, tehat ott is van kedvezmeny), egyetlen sms-t kuldesz, es azonnal ezer forintodba kerult a tortenet arra a napra, ha utana egy masodperc forgalmad sincs. Tehat -sarkitott pelda- ha 10 nap minden nap fogadsz 3 perc hivast meg kuldesz 2 smst, az 10 ezer forint lesz, ha aktiv a szolgaltatas. Sokat kell pofazni ahhoz, hogy megerje hasznalni.
-
Rick4
félisten
-
Caldera
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #23698 üzenetére
Nekem is Matrix 1 van és tökételtesen megfelel. Igaz én már kinőttem a plusz választható opcióból
Engem is felhívtak, hogy az Plus 50 lezárt csomagomat nem akarom-e váltani kedvezőbbre. Én is bevállatam a 2 év rabságot a 24 hónapig érvényes 600,- tarifa fedvezménnyel, és van 200,- E-számla kedvezményem. Így 2700,-at fizetek a 90 perc/SMS bármely irányba + 90 perc hálózaton belül (ami 2 hónapra halmozódik és szinte mindíg 180 perc) + 150 Mb adatért
-
Brotha00
tag
válasz
B-L-A-C-K #23179 üzenetére
Melyik androidot használod most rajta? Mert ugye sajnos nagyon sok helyen el van dugva főleg az ujabb verziókon mert a régin még ment!
Amugy lehet egy kis segitség! Ha felmész a voda honlapjára akkor ott van egy olyan menüpont hogy "Segithetünk" ezalatt pedig találsz technikai beállitásokat is!
De a PUSH üzeneteket mindenképp be kell kapcsolnod!!!
-
Brotha00
tag
válasz
B-L-A-C-K #23177 üzenetére
Akkotr a PUSH üzeneteket kapcsold be! hálózatinfo engedélyez és ki be kapcs!!!
Talán akkor menni fog...(Ezt ugye mind az SMS menüpont alatt a beállitásoknál találod nem külön a Beállitás menü alatt
Ha ezzel sem megy akkor érdemes egy technikai panaszt tenni az ügyfélszolgon és akkor megnézik központilag! Lehet kicsit több idő de ha tényleg ennyire fontos akkor érdemes meglépni!!
-
Brotha00
tag
válasz
B-L-A-C-K #23173 üzenetére
Csaó!!
Mivel azokat az sms-eket egy központi számítógép küldi ki sajnos a rendszer terheltségétől függően lehet hogy nem azonnal kapod meg az sms-eket hanem később!! Ezt az Ügyfélszolgálat sem tudja gyorsitani! Maga a szolgáltatás átfutási ideje 48 óra mint szinte bármelyik külön megrendelhető szolgáltatásnak! Szóval lehet aktiv a kártryádon de késhet!
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
B-L-A-C-K #23171 üzenetére
nekem akkor derült ki, hogy ezt is meg kell rendelni, mikor a másik számomon a hangposta jelentkezett (anyám használja) - miközben az első szerződéskötéskor kikapcsoltattam. Bő 7 éve.
Üszit felhív, kikapcsoltatom, megkérdeztem, hogy miért van bekapcsolva? Hát, mikor majdnem egy éve hosszabbítottam, akkor kapcsolták be automatikusan. Akkor eddig miért nem kapcsolt sose hangpostára? Erre már nem volt válasz.
Na mindegy, akkor kérdezte a csaj, hogy hívásértesítőt kérem-e továbbra is. Addig én se tudtam, hogy ezt ki lehet kapcsolni. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
B-L-A-C-K #20917 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a gyors választ, azt hittem legalább ebben a "Nagy" vodás topikban valaki használ online egyenleg lekérdezőt, és tud egy két szavas választ adni, mert úgy látom pörög ettől függetlenül a topik, de tévedtem. Amúgy a problémát több mint egy hét után most sikerült orvosolni...(bár ez most se tudom egyéni probléma volt vagy globális, de már lényegtelen.)
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- AKCIÓ! ASUS B650M R5 7600X 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Be Quiet! Pure Base 500FX ASUS 1000W
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Gold Edition! Olvass!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged