-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4863 üzenetére
Persze, vízcsövet hagyd a francba egyelőre. Utánajárok a dolognak a héten.
Amúgy a Maja nagyon kényelmes: nyomtam a zenét, mint amikor elfirkáltam,
csak most más hozzáállással, és nem firkáltam el. Igaz, sütött a nap, és 100
fölé nem ment a mutató. (Azaz sehova nem ment, mert bár táp van: talán a jel
vagy a lenti szakaszon a tápkábel szakadt meg. Kereket kiszedni most nem.)GPS szerint 97 km/h volt a max. fordulatszámmérő 8500 körül tetőzött. Azért
90 körül már ez is leforogja a 8000-et. Manuál szerint 8500 fölé nem illik vinni!
Nade 100 km/h lenne a vége? Annál a 180-as is többet megy, tuning nélkül is.
Multivarral pláne... Nem mintha melóba járáshoz kéne a 100+ tartomány.Szerk: ha még meglenne a SpeedoHealer, letesztelhettem volna az órát, hogy
mit csinál jelre? Motoros része rendben van, gyújtásra lefut az öndiagnosztika,
ráadásul az is bizonyítja, hogy NEM jönnek jelek, hogy távolságot sem mér.
(Ami ugye azért is necc, mert 3000-ként olajcsere, ki tudja, pontosan mikor...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4887 üzenetére
Tuti nem kuplung... Kerékcsapágy az lehet. Viszont elég magas frekvenciára
is felkúszik, ami fordulatszám-többszörözést jelent, zenélhet a fogaskerék is.
De b'meg: ezt most mitől? Reggel megnézem az olajszintet, akár Nagyvasba
lemegyek olajért BKV-val, ha úgy látom, hogy nem nagyon van benne. Fasza! -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4950 üzenetére
Nem igazán. Nekem a cégtől kikanyarodva, az első lámpánál már kezdett visszavenni a fordulatból. Az párszáz méter, max. 2 perc. Lehet, hogy nem melegszik? (Kábelt nézd meg, nem-e leszakadt.)
Btw. "Maja2" alapjárata helyrejött a légszűrő kipucolásától és beolajozásától. Tesztkörre akartam indulni, de dolgoznom is kellett, meg valamit ennem, ha már egész nap motort szereltem. Este/éjjel majd töltök fel képeket, ha sikerül vele megmutatni (káromkodós videóból kivágni), hogy MILYEN dzsuva volt a varió. Egy órán át pucolgattam, én nem tudom, hogy mi volt benne, de hogy nem motorolaj, az ziher. Könnyezik a szimering, az tény, diszkrét tócsát eresztett a szerelés közben, szóval cserélni azt biztosan kell, de egyelőre összeraktam így: tele az olajtartály, eredetvizsgáig, majd szerelőig muszáj lesz kibírnia. Nem szívesen kezdeném buzerálni a főtengelyt, bár gondolom ha mégis, akkor instant olajcserére is készülhetek. (Ergo vehetek olajat, mert a maradékot beküldtem a véglehajtásba.) Szerk: mondjuk egy olajcseréhez amúgy sem lett volna elég 2,5 dl.
Sajnos nem készült el időben a motor, meg hát eléggé búvalbaszott idő volt egész nap, szóval Gödöllő ma kimaradt, de majd hétfőn elmegyek a vezérműláncért. (Hívtak, hogy odaérek-e 5-ig: mondtam, hogy kizárt, köszönöm, hogy jelezték...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4963 üzenetére
Mondjuk a 180-as rajtja nyilvánvalóan jobb, de jól megy a 250-es is.
Legközelebb jobb idő lesz / világos / nem sietek, megnézzük fordított
felállásban is. (Az én 100 kg-om azért handicap ekkora köbcentiknél.
Na meg ez gyári variós, 12 g-os görgőkkel, rögtön nyitó kuplunggal.)Addig eredetvizsga/szimeringcsere. Guruló fotel: kevésbé sportos.
-
-
balazs1011
aktív tag
válasz huszi.gyb #5024 üzenetére
Tegyük félre a viccet itthon áll most 12 lityi benya de azért
jó lenne elhasználni. Mondjuk alkatrészt mosni jó lenne.
Most álljak neki megint motortszerelni?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5038 üzenetére
Mert mióta kijött a fél szelepszárszimering, rápótol a benzines keverékből.
(Viccen kívül, én a magától meggyógyulásban nem hiszek. Lesz vele meló...)MÁS: rosszul volt visszarakva a tanksapka, azért volt baromi nehéz kiszedni!
Valószínűleg elfordulhatott a tetején a jel / a kutas erőszakoskodott vele: úgy,
ahogy egyébként nem szabadna visszamennie (fém megy fémbe!), és mégis!
Miután kiszedtem, s "kisilabizáltam", hogy a jel rossz felé mutat (háromszög
VS. háromszög), csak a bütyköt kell nézni, pikk-pakk megy ki-be, ahogy kell.---
770K-ban szerszámok? Nem nagyon: kuplungcserekor az összenyomó igen,
meg a 46-os dugókulcs/adapter. Max. 15K összesen. Olajcseréhez még 5K.Szóval akkor 750K. Ebben az elején rengeteg szerelői munkadíj! De asszem
ezt már összeírtam korábban is. (Szinte minden ki lett már cserélve rajta.)
Szerk: megjegyzem, a korábbi összeírásban a nyári alkotás nem volt benne.Ugye egyszer fúvóka dugulás miatti szerviz, a pótolt hangtompító, szíjkopás,
szabadonfutó csere: laza 60-70K ráment, s én egy métert nem mentem vele.Tömítéskészleten ne fájjon a fejed: örülj, hogy csak 7K, majd felírod ha fel is
használtad (adott km óra állásnál, adott dátumra). Nekem ugye 17K a szett.
Utángyártottban. Gyáriban 27K és elvileg azt sem sikerült már lemondanom.
Madisonra is "vannak combos tételek", amik még sehol nem szerepelnek.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5044 üzenetére
Van az a pénz, amiért lehet "olcsón" is motorozni. Új motor vásárlásának hívják. (Eltekintve persze az amortizációtól, amikor kigördülsz vele a szalon kapuján stb.)
Kérdezte is a szomszéd (aki amúgy bevallotta, hogy vezérműlánc-szakadása volt a Madisonján annak idején: összekócolta a dugó a szelepeket=GTK, de kifizette!), hogy ha ilyen sokat használom, akkor "nem lett volna érdemesebb" fiatalabbat venni? Akkor beszélgettünk, mikor tökig olajban ültem Maja2 mellett. 64 km után.
Válasz: dehogynem! Annyi pénzből, amit évek alatt rálocsoltam, simán kijött volna egy fiatalabb gép. Mondjuk nem évjáratot veszünk. Állapotot... És HA az az állapot olyan amilyen, arra költeni kell. Most vagy újat veszel, vagy megkíméltet DRÁGÁN, vagy annak hazudottat (drágán), vagy veszel olcsón, amire tudod, hogy költeni kell. Olcsó + megkímélt + megbízható + fiatal + csak tankolni kell: ez mese habbal... Ha meg sokat is használod, akkor hatványozottan igaz a dolog.
Annyit mentem volna a Majával évente, mint te, rég túl lennék a motorgenerálon/gyufa+Dunán.Aztán a tuningról még nem is volt szó! Amikor csak a kipufogó 80-100K-ba van. Épeszű ember nem is vesz olyat, annyiért. Csak a birka. (Bee...) Meg a hobbista!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5044 üzenetére
Az kimaradt, hogy a ráköltésben NE rendezzünk versenyt, pls. (Főleg a vételár kiegyenlítéséig nem volna jó móka.) A másik meg, hogy ez nem 125-ös kategória, amit "reklámoznak". Egyik, hogy 180-as (A2 jogsi kell), másik, hogy 11 éves, ezért relatíve "occó". Maja2 meg ugye 250-es (szintén A2 minimum), és 12 éves: ma is beijesztett eredetvizsga után, hogy nem fog indulni (kattanás, és csend), de indult pár próbálkozásra. Van benne valami 5 éves akku, aztán ki tudja, meddig megy. Egyszer jön egy cellazárlat, és kész. Vagy csak szimplán nem lesz elég benne a kraft. Számolnom kell azzal, hogy hamarosan cserés lesz.
Kormánycsapágy ezen is ugyanúgy (de pontosan ugyanúgy) be van rágódva, mint a 180-ason volt. Együtt lehet vele élni (kemény középállás), de valójában fel kellene újítani. Km óra nem megy. (Idegesít.) Bontott meghajtó "occó", csak fene tudja, hogy működik-e. Egy próbát megér, mert ezzel kezdeni kell valamit. (Bár eredetvizsgán szemrebbenés nélkül felvésték az óraállást, és, hogy töküres a tank, de azért szeretném tudni, mi merre hány méter, és mikor lesz pl. esedékes az olajcsere.)
Mosquito34: az olcsót "lehúzod". Épp ez az, olyat nem adnak 300K környékén.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5076 üzenetére
Én egyszer leestem a SYM-ről nagyfékre. (Gyökkettőnél, de akkor is.)
Valószínűleg nem voltam akkor épp rendesen kitámasztva, és puff...
Megjegyzem: semmi bajom nem lett, talpra estem, motor egyenesen állt.Én azt mondom: kell a lábtér! Váltogathatja az ember az üléspozíciót, ha
van hova. Ha viszont nincs, akkor baromi gyorsan kényelmetlenné válhat,
hogy csak adott, megtört, támasz nélküli pozícióban tud a motoron ülni...
Azt hiszem, a kis robogósba linkeltem anno a budinülés újraértelmezését.Ui: azt írtam, plusz egy kapcsolódási pont. Nos, az valójában plusz kettő,
HA van deréktámasz, mert egy picit* be tudod magad feszíteni, így már a
segged sem csak passzívan ül a nyeregben, hanem támaszkodik hátra is.*: hosszabb túrán döbbenten rá, hogy nem tudatosan, de ezt csinálom.
Tudatosan kellett lazítani (!) néha, visszavenni a "combtámaszból".
A tankszorongatás meg gondolom megszokás kérdése is, pl. sokezer km
után biztos stabilabban ülnél a nyeregben, mint egy fél napos próbaúton...[ Szerkesztve ]
-
lac1
csendes tag
válasz huszi.gyb #5085 üzenetére
Hát eddigre minden indokomat leírtam, kár, hogy nincs valami hsz. összefűzés. Ez tűnik nekem most reálisnak, bonyolítva persze azzal, hogy rendszámos 125-ösből azért olyan sok nincs eladó, pláne felénk (Somogy megye), és egy 300 ezres motorért pl. Debrecenig elhaladni autóval és hazarángatni 35-40 darab ezresért kb (Hiace-m van, szívó, rövid diffis) nem tűnik annyira költséghatékonynak.
Szóval rendkívül összetett a probléma.
Lehet, külföldre kéne vigyázó szememet vetnem?A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
üszök
őstag
válasz huszi.gyb #5197 üzenetére
Én már nem tervezek az idén menni vele. Max ha nagyon kell akkor az ötvenessel esetleg. Nekem 2 hét után is pöccre indult 3 gáz húzás után,viszont az alapjáratom olyan alacsony lett a xenon miatt,hogy míg a negyedet el nem érte a víz mutató kétszer is le állt a hideg miatt.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5197 üzenetére
Azé' tud ez a Gergő, ha akar, és a szívató is működik: mindig ilyen volt
a motorka (miután rendbe rakta 2011 elején). A nyári karbipuccen se
sikerült ezek szerint rosszul, csak az alapjáratot állította el picit "fülre".Amúgy baromi jó lett a Maja2 világítása ezzel az átkötéssel! Látok!!!
És olyan szép autós levágása van, hogy nem vakít. Muszáj beírnom.
Viszont az alapjáratom elég magas... (Oké, hogy így piros lámpánál is
bőven van töltés, tehát akksimerülés így nem jön szóba, de azért na...!
Reggel a szívató is rádolgozott 2300 körül már pörgette a kereket is.)
Lehet, rá kéne néznem vagy az alapjárati csavarra, vagy a keverék dús,
vagy a fene tudja. Benzinszag szokott lenni néha, ami azért gyanús.
Néztem a tankot, hogy nem ereszt-e, mint a Madison. De nincs jele.Szerk: Vaterán meg b*sznak válaszolni a kérdésemre, pedig fogyasztás
méréséhez alapvető lenne a távolság mérése. Meg csereperiódusok stb.[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #5246 üzenetére
Viszont annak a cseréjére nem is olyan nagy a sansz hobbi szinten, amíg meg nem eszi a rozsda, de az szerintem még odébb van.
Na nem kell úgy csinálni, mintha egy szopóroller feltűnése itt nagy szám lenne. Szerintem észre se fogjátok venni, hogy egyel több.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #5275 üzenetére
Amazok meg öregek mint az országút ilyen olcsón. Egy veterán már áll a garázsban. Amúgy ha nem döglődne az A2 piac alja, akkor nem firtatnám ezt a kérdést, megvenném a Scarát aztán vennék egy normálisat, ha lenne rá keret és azon meg túladnék. Persze ebben az esetben ez sem 150k-ért lenne meghirdetve...
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #5291 üzenetére
Ha ecce rendbe kell tenni, akkor (nekem) kár a vén csataló, elúszik rá a pénz, hiába van anyagból. Én (még) nem vagyok az a restaurálós fajta, nekem használni kell, nem betakargatni, nehogy megfázzon. Annyi pénzből inkább vennék már egy 250.es 10 éves CBF-et virsligumival, hiába szégyen.
Várni várok midenképp, idén már úgyse lesz időm jogsira... sajnos.
szerk.: én még lógok neked egy kerékkel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen