-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #16253 üzenetére
A generator hibat meg el is hiszem, hogy tudott rola az elado.
A hengerfejesseg meg mar kerdeses, mert ha hasonlo atlag user, mint a vevo,akkor kis tulzassal eszre se veszi.(Foleg ha telen tortent vele valami es nemreg szedte elo)
Aztan az is lehet, hogy mindenrol tudott, ezert volt annyi amennyi.Ennek ellenere sose ertettem, hogy ha valaki nem ert hozza de nem szeretne szopashalmazt a nyakaba venni, akkor miert nem viszi el atnezetni vetel elott?
Raadasul 400-as Madison 3 kiloert, garantalt az uj ismerosok szerzese a szervizben.
Nem nezik meg ilyenkor az emberek, hogy mi a hasznaltpiaci ara atlagosan? Akkor azert mar gyanus lenne, de persze titkon mindig remenykednek hogy az ev uzletet csinaljak meg, mert az elado nincs tisztaban vele, hogy egy hibatlan 400-as Madison mennyiert megy -
nyogo83
senior tag
válasz Bogyó bá' #16263 üzenetére
Szerintem ne igy kiragadottan a tularazott szot figyeld, hanem a tobbi reszet is.
Bontoszokeveny, belet maga utan huzo penztemeto, de (lehet csak szamunkra) irrealis arkepzessel.
Itt konkretan nem a 300k-s peldakent emlitett Madisonra gondolok, hanem amikor hasonlo jo allapotu peldanyt 400-450k-ert hirdetnek.
Ugyanez, mint a hasznalt idosebb nagymotoroknal 500Ft alatt.(Ugye megvan a sok hirdetes, : olajat,vizet nem eszi, nem csorog, nem zorog, hibatlan, stb. Eloben meg maximum mar csak szenteltvizet kellene beletolteni)Az a 300k az realis annak a Madisonnak ismerve az allapotat.
Ennyiert lehet egy viszonylag nagyobb hiba nelkuli 125-180-as robogot venni. -
nyogo83
senior tag
Kis off:
Sikerult szereznem 250-es Madison muszerfalat es sebesseg hall jeladot apropenzert.
Szoval indul a barkacsolas, hogy a 125-os teljesen analog muszerfalat kivaltsam vele.
Ami nagyon hianyzik, az a napi megtett km szamlalo, valamint a fordulatszam kijelzes.Atalakitani nem sok dolgot kell, mert hall jelado siman bemegy az analog spiralos helyere (remelem ), legalabbis cikkszamok es robbantott abrak alapjan semmi extra alkatreszben nem kulonbozik a 125-180-250-400.
Ugyanez igaz a muszerfal boritas/felfogatas, csatlakozokra is.
Annyi kulonbseggel, hogy a digitalis kijelzo reszhez par plusz kabelt be kell huzni/kotni a megfelelo helyekre, hogy legyen fordulatszam jel, meg tapfesz, meg stb. A mutatos ora resz csatlakozo es labkiosztasa valamint jelszintjei(vizhofok es ua.szint) szinten 100% megegyezo a 125-180-250-nek.Jelenleg szetszedve, tesztelve:
Ezt az EEPROM-ot kell kibanyasznom a szendvics panelbol, tokeletes helyre raktak
Mivel szeretnem, ha megegyezne a Km a jelenlegi muszerfallal, igy ezt a majd 60.000 km-t kell visszavarazsolnom 28.680-ra kb. Ez lesz az erdekesebb resz, ha valakit erdekel, akkor dokumentalom hogy is lehet visszafejteni ezeknek a lelket
Kis duhonges: hogy szakadna meg az osszes szorostalpu, aki motort, autot bont.
Hibatlan allapotu muszerfal,(raadasul akit kerestem, annak komplett 180-as Madison van egybe, gyonyoru muszerfallal).
Mondom KOMPLETTEN az egesz muszerfal kellene, ugye az egyszeruseg kedveert, 4 vagy 6 csavar fogja, kevesebb lehetoseg, hogy elbarmoljon valamit.
Erre kulon-kulon az orak kiszerelve/ganyolva, digitalison a plexi elrepedt emiatt, a takarofedelen 3 csavar csonkbol 2 letorve, muszerfal burkolat nelkul
Nem tudom mi ez a mentalitas a bontosoknal, hogy az osszes alkatreszt/idomot/barmit 1 csavarhuzo es 1 fogo segitsegevel bontjak, valamint olyan szinten osszebarmolva, leszarva, hogy ha beepited ugy ahogy kapod, akkor a te robogod is kb egy bontasravalo szarnak nez ki
Mindegy, csak azert nem szolok, mert muszerfal+jelado egyutt 10k volt es hazhoz hozta. De ha ezt tudom, akkor elmegyek inkabb en hozza es sajat kezuleg bontom ki. -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #16356 üzenetére
A "szendvicset" szetszedni meg egyszeru: a kis atvezeto tuskesort egyenkent el kell vagni, majd kiforrasztani.
Utana mar csak osszerakaskor uj tuskesorral kell osszerakni.
Ezeket a tuskeket (vagy sok furatszerelt lab egy alkatreszen tipusu dolgokat) a furatgalvanizalt ketoldalas nyakokbol uberszopas kiforrasztani. Nem tudod teljesen "leszippantani" rola az ont, valamelyik oldalon mindig fogni fogja egy pici, vagy bent a furatban.Ha igy szetvan szedve a panel, akkor az LCD egyik oldalan levo marhasok labat ki kell forrasztani(piros), majd felhajlitva ovatosan hozzafersz az alatta levo 8 LED-hez(nyak oldalon a sarga karikas).
-
nyogo83
senior tag
Kilometerora projekt vakvagyanyra futott. Ugy nez ki, hogy ezt az orat mar megberheltek, mert az istenbarma aki visszatekerte, sikeresen elcseszte a chipet benne es igy en mar nem tudom beallitani a nekem megfelelore.
Mindenesetre kivancsi lennek a valos futasara, mert most 60.000 km van benne, visszaporgetveRaadasul mult heten az egyik motoros kollega megelozott a Lanchidon, majd odaszolt hogy tudom-e, hogy van egy nyolcas a hatso kerekembe. WTF.
Melohelyen megneztem es tenyleg picit imbolyog jobbra balra a gumi, valamit picit le meg fel is pulzal mintha tojas lenne benne. [link]
Hal istennek latszik, hogy a gumival nem okes valami, mert a felni egyenesen fut minden iranyba.
Kekhod Ferinek atdobtam a videot, mondta hogy elkuldi az importornek/gyartonak, de menjek be es lecsereljuk, mert szerinte gyari hibas lehet/elpattant egy szal benne.
Egyelore a gyarto azt valaszolta, hogy kuldjuk el a gumit, mert "okozhatja rossz futomu is". Csak rohogtunk, hogy nagyon gyenge indokkal probalkoznak, mert rossz futomutol nem lesz szalszakadas, meg sztenderre rakva semmi koze nincs ahhoz, hogy igy fusson a hatso kerek. -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #16426 üzenetére
Megprobalom, de jellemzoen a tobbsege ugy van megcsinalva, hogy tulcsordulas vedelem miatt nem engedi 99999 utan tovabb szamlalni.
Raadasul a problema, hogy nem 5 hanem 6 szamjegyet is tud, mert egyszer mar jart nalam 150-es bontott Madison muszeral, amit 140 ezerrol kellett 36 ezerre az uj robogohoz atirni. -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #16428 üzenetére
Igazad van, az egy ujabb 250-es muszerfala volt (amiben a 3 kor egymasba olvad [kép])
Az enyemen nincs csak 5 karakternyi hely.
Amugy ilyenkor elgondolkodom, hogy hany olyan vas lehet itthon, ami kint lefutotta a maga 120-140 ezer kilometeret, aztan itthon megporgetve pofatlanul 30-40k-t futottnak eladnak.
Aztan meg megy az anyazas, hogy alig van benne 40k es kihullanak belole a lovak, meg esik szet minden porcikaja. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16525 üzenetére
Érdekes amit irtok itt a szivatorol. Nekem a Madisonon max 1 percig lehet eszrevenni az emelt fordulatszamot, de az eddigi 3-4 50es robogoimnal is hasonlo ido volt.
Valoszinu, hogy utana is meg rajta van egy darabig a szivato, de mar nem emeli meg annyira az alapjaratot. -
nyogo83
senior tag
[link]
1 eve 250k-ert vasarol 200-as Scara...
14 eves es 31e km van benne...
Es meglepodik az emberunk, hogy baja van. -
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #16538 üzenetére
Mit nem adnek en is, ha sikerulne kifogni egy ilyen kombot:
Tizensok eves lehetoleg kulfoldrol behozott robogo, amibe max 25-30k km van, csak tankolni kelljen es olyan gumikkal ami hidegben-melegben, esoben-hoban-lávában tapadjon mint az allat, de menjen el legalabb 20-25k km-t.
Na, ilyen kellene nekem, max 250k-ert.
-
nyogo83
senior tag
A felnimrol egy-ket nagy foltban pereg le a festek. Rendbe akarom tenni, a kerdes az, hogy mit lenne erdemes vele csinalni?
Nyilvan otthon nem allok neki legyalulni a festeket, mert ahol tapad, ott a budos eletbe nem jon le a csupasz femig, viszont ahol lejott, ott meg tipikus alu korrozios durva felulet van.
Szoval homokfujasra mindenkepp elkuldom, hogy szep egyenletes legyen a felulet.
A lenyeg, hogy szintereztessem vagy fenyezzem le?Az is felmerult bennem, hogy veszek ket felnit, (kb 3-5k/db) es azokat rakom rendbe, addig se alljon napokat a robogo. Gyulolom a BKV-t
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16562 üzenetére
Koszi!
Termeszetesen ha festve lenne, akkor rendesen alapozva, normalisan lenne fenyezve. Porfesteshez meg szinten elokeszitik, hogy jo legyen.
De nem rossz otlet az eloxalas se. Igazabol porfestos rengeteget talalni itt pesten, nem is olyan veszes arban dolgoznak(kb 5k/felni a lakkozzassal egyutt).
Viszont eloxalassal kapcsolatban meg arat se talaltam. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16565 üzenetére
Rajuk kerdezek. Elsore en is oket talaltam meg, meg egy masik kisebb csaladi vallalkozast.
Kicsit mas tema:
Van valakinek tapasztalata NZI bukosisakok teren?
Miskolci a forgalmazo, viszonteladonak az Eleven motors van megadva pesten, de sajnos naluk alig van 1-2 darab keszleten.
Nagyjabol megvan hogy mekkora sisak kell, felnek berendelni(bar gyanitom megoldhato lenne a meret csere). -
nyogo83
senior tag
-
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #16717 üzenetére
Az elektromos problemara visszaterve. Erdekelt a dolog, de 15 perc gugli utan feladtam, hogy nem talaltam a 200-ashoz service manualt/kapcsolasi rajzot.
Mindenesetre legtobbszor a muszerfal alattti kabelkoteg/csatlakozo rengetegben vannak kozositve a feklampa/index es egyeb vilagitassal kapcsolatos dolgok. De ezen ha jol remlik ott a kormanyon digit muszerfal is, szoval csavarhattak egyet a kabelkorbacs vezetesen.
Alap, hogy minden csatlakozo szethuz/megtakarit/kontakspray osszedug.
Ha esetleg van manualod, vagy valamelyik rokon verziojanak (125/180), szivesen ranezek merre erdemes keresni ami ilyet okoz.Hagyomanyos reles/felig elektronikas indexrele erzekeny a feszultsegesesre, ilyenkor vagy tartosan vilagit valamelyik oldal, vagy megbolondult idozitessel. Szar kontaktusbol adodoan eshet annyit a fesz, hogy igy viselkedjen, fekkapcsolo zarasakor meg ha kozositve van egy kapcsolt pozitiv szal akkor "athidalodhat" a hibas csatlakozos szakasz, ami miatt normalisan mukodik.
Persze nem lehet kizarni a valamelyik elozo gazda/pek kokanyolasat se.
-
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #16719 üzenetére
Remelem nem stimmel annyira az 500-aseval a pdf-et elnezve.
Az index "keresztul" van vezetve a digit oracsoporton(oda fut be az index kapcsolo vezeteke, valamint onnan ki az izzokhoz), raadasul egyertelmuen nem talaltam meg az index relet se. Vagyis van egy "valami" hasonlo, de annak indexrelehez kepest sok a kivezetese, de ennel a robogonal sose tudni mit talaltak ki ujitasnak.
Ezek alapjan a rajzok alapjan nem csodalkozok, hogy felnek sokan az X9 elektromos javitasatol. Mind a megvalositasok, mind maga a rajz. 7 fele kulon szedve, mire osszerakja az ember, hogy minek/hol lehet kozos aramkore, hajam egnek all.
Amugy tetszik az egesz koncepcio ahogy egy "fullextras" robogot probaltak csinalni, csak ez is a veszte ennyi idosen.Szoval marad a meres. Digitalis oracsoportot ki kell szedni es annak a csatlakozojan meregetni, mert onnan indul a buli mindenfele.
Ha esetleg kell egy kolcson multimeter es a Batthyany ter kozeleben mozogsz napkozben, tudok adni egyet van feleslegben az irodaban.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz vaksi8 #16757 üzenetére
Jo otlet amit kcsa mond, bar elvileg hidegen is beleszol a legtomegmero a keverekkepzesbe.
Raneznek a lambdaszondara is, ha attol nem javul.
Hidegen ugye "open loop" modban szabalyozza a kevereket, tehat nem veszi figyelembe hogy milyen erteket kap a lambdaszondatol.
Mikor uzemmeleg, akkor atvalt "closed loop" keverekkepzesre es aszerint allitja a kevereket, hogy a szondatol dus/szegeny jelet kap.
Ha a szonda haldoklik(vagy elszallt a szondafutes), akkor csokken a kimeno jelfeszultseg maximalis erteke, emiatt nem tudja az ECU-nak azt jelezni, hogy tul dus a keverek, hanem szegenyet jelez.(0-1V kozotti majdnem szinuszos jelalakja van, nagyon leegyszerusitve 0,5V alatt szegeny, afolott dus kevereket jelez) Multimeterrel nem igazan merheto, oszcilloszkoppal lehet csak leelenorizni.Nem tudom, hogy mennyire intelligens a K8 ECU-ja, de normalis vezerloknel pl ha lehuzod a lambdaszondat, akkor egy default kozepertekkel szamol, igy mukodokepes a motor csak nem lesz a legjobb a teljesitmenye.
Tehat kiprobalasra le lehet huzni, hogy ugy is fullad-e. Ilyen esetben hibakodot majd be fog irni, de majd visszadugas utan torolheto. -
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #16767 üzenetére
Ezert mondtam az elejen, hogy ne egyezzen meg azzal a service manuallal amit linkeltel, mert akkor szopas
Igen, ugy tunt nekem is, hogy nincs rele, hanem maga a digit oracsoport vezerli. Abba mennek be az index kapcsolo vezetekei, majd onnan ki az izzokhoz a kabelek.
Viszont... tudom hogy kokanyolas, de ha van hely, akkor en siman lekotnem az index vezetekeit a kijelzorol es beraknek egy 1000 forintos index relet.
Ha nem opcio, akkor szetkapnam a fedcompot, ujraforrasztanam a necces forrpontokat, ha ez sem segit, akkor visszakovetnem a nyakon az indexert felelos alkatreszt.(gyanitom nem mikrokontroller vezerli, hanem sima diszkret alkatreszekbol van felepitve).
Ha utobbiban kell segitseg, zaklass nyugodtan[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #16767 üzenetére
Egyebkent ennek a digitalis fedcompnak nem sok ismert hibaja van
K01: No Turn signals
K02: No Brake lights
K03: Hazard lights up automatically ( Parking Lamps auto-on )
K04: Odometer stays on “99998”
K05: Engine Temp gauge always stays at “ HI”
K06: Fuel Level gauge always stays at “FULL”
K07: Air Temp always stays at 97 deg C.
K08: Unable to switch off Turn signal
K09: Unable to reset the Oil/Service/Belt Timer
K10: “Clock” or “Set” has no response.
K11: Analog Gauges are no response for Fuel level, km/h, rpm & coolant temp.
K12: Immobilizer LED is not working
K13: Turn signals stay steady on! No way to switch off..
K14: LCD display - missing segments
K15: No LCD display
K16: Odometer auto reset to zero.
K17: km/h gauge is not working.
K18: High Beam,Lights-On,Low Oil pressure warning,"RUN"/"OFF",turn signals indication lamps are staying steady on.
K19: Either left or right turn signal was gone or flashed once.
K20: Analog Gauges meter are mis-alignment.Ahogy elneztem az osszes hiba nagyresze a rossz minosegu tobbretegu nyomtatott aramkor miatt van. Ezeknek a hibaknak szinte mindegyike nyakon beluli atkabelezessel/atforrasztassal orvosolhato. Csak ido kell hozza, hogy visszakeresse az ember, melyik resze szakadt/kontaktos.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16786 üzenetére
Pontosan mi az amit szeretnel leprobalni rajta?
Tesztpadra ra lehet rakni, atereszto kepesseget, szoraskepet nezni, de egy 2x15 perces ultrahangos mosas megoldja a lerakodasi problemakat es kozel gyari ertekre kitakaritja.(esetleg kisebb hazi barkacs elektronikaval, mukodest szimulalva injektortisztitoval atmosni)
Az hogy mennyire tud nyomast tartani(nem "pisil"-e be) azt megint csak letudod probalni hazi korulmenyek kozott.
A tekercsein mersz egy ellenallast, ha a gyari erteken belul van, akkor ok.Kb ennyit tudnak egy probapadon/injektorszervizben is bemerni nagyjabol.
Amit nem tudsz kimerni vagy csak korulmenyesen(es felujitosok se nagyon szoktak megcsinalni): uzemmelegen, bizonyos homerseklet felett az injektor magnestekercse atmegy szakadasba(vagy nagyon lecsokken az ellenallasa menetzarlat miatt). Ilyenkor vagy nem kepes megfeleloen eleg mennyiseget befecskendezni, vagy abszolut semennyit. Ha kihult, akkor megint egy darabig jol megy.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16789 üzenetére
Na az ilyen torpanas a legnehezebben diagolhato.
Aramkimaradas/kontakt nem nyirja ki az injektort. Ha doglott lenne, akkor be se indulna, vagy sokkal szarabb lenne a helyzet egy kis torpanasnal.Sajnos ezt normalis meres nelkul csereberevel lehet csak kiszurni.
A szivattyucsere jo otlet volt, mert nagyreszt az okoz ilyet hirtelen nyelgazas torpanasra.
Elfaradt/lassu legtomegmero okozhat meg hasonlo tunetet. De igy latatlanban talalgatas.Milyen vas ez?
Az injektornak lehet adni egy ultrahangos tisztitast, vagy kiszerelt allapotban megprobalod kipucolni hazilag. Injektor tisztito spray, karbitisztito spray csovet az injektor bemenetere rakotod, akksi +/- -ra rakotod (legjobb ha egy nyomogomb kozbeiktatasaval) es mikozben nyomod a sprayt, rovid/hosszabb idokozokkel mukodteted az injektort. Arra kell figyelni, hogy tul hosszu ideig ne adj ra aramot.
Uzemi helyzetben 2-4msec ideig vannak nyitva atlagban.Fojtoszelep erzekelo ha zajos jelet kuld az EFInek (zajos=elhasznalodott/koszos potmeter palya) akkor mas esetben is produkalna erdekesebb hibakat.
Nagy resze az alkatreszeknek szkoppal kimerheto, de a legjobb lenne egy muhely ahol van gazelemzo.
Mert ha tudja az ember, hogy a hirtelen torpanas a dusulas vagy a keves uzemanyag miatt van, akkor mar el lehet indulni egy iranyba. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16799 üzenetére
Na megprobalok en is valami manualt turni hozza ha lesz idom, elso 5 perc kereses utan nem volt joszivu hozzam a gugli
Ebben a hibaban igy az a jo, hogy legalabb 1 szenzor tuti kizarhato, a lambda szonda. Hirtelen terheles alatt/nyelgazon kizarja az EFI a keverekkepzesbol a lambda szonda jelet.
Ilyenkor a szivocso vakumbol (amit a MAP szenzor nez), fojtoszelep allasabol es a fordulatszambol szamitja ki a szukseges befecskendezesi mennyiseget.
Map szenzor altalaban 3 labu joszag:
1. 5V Tapfesz
2. Jel
3. Test
A test es a jel labak kozott 4,5-4,7V-ot kellene merni full gaznal, amikor teljesen nyitott a fojtoszelep.
Ha megtalalod, nyugodtan ki lehet takaritani fektisztitoval.
Vakumcsoveket is atneznem.Mondtad, hogy nem szallitott eleget az uzemanyag pumpa. Nyomast tudsz merni, mennyit bir eloallitani? Gyari erteke annak a pumpanak 120-140l/h hozam es 1-6Bar maximalis nyomast tud. 2,5-3Bar ami elfogadhato, hogy normalis befecskendezesi kep legyen.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16805 üzenetére
Ha akksisaru levetel nem oldja meg (mert pl allando hibara tarolta), akkor elvileg ugyanaz mint az SH-knal.
1. Gyujtas leveve
2. Megkeresed a data link csatlakozot(piros 4 eres), es rovidrezarod egy drottal a barna es a zold vezeteket
3. Raadod a gyujtast
4. kihuzod a drotot a csatibol
5. visszadugod amikor elkezd a FI/MIL lampa vilagitani. -
nyogo83
senior tag
válasz nyogo83 #16810 üzenetére
Ez lehet a gondod akar a torpanasra is szerintem, mert hirtelen gazadasra ha hibas/zajos jelet kap a vezerlo, akkor kiszuri a jelalakbol a kiugro tusket es 0º -s fojtoszelep allassal helyettesiti az erteket.
Ehhez a fojtoszelep allashoz meg rendszerint alapjarat koruli befecskendezesi mennyiseget szamol a vezerlo, tehat keves lesz neki a kraft = torpan. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16812 üzenetére
Szerintem ugyanazt a rendszert hasznalja a 125-150-30-as SH es Pantheon is(PGM-FI), szoval a hibakod torlesnek meg kell egyezni.
Annyi a trukkje, hogy gyujtast leveve rovidrezarod egy drottal a barna/zoldet, raadod a gyujtast es utana kiveszed a drotot. Ekkor elvileg 5 masodpercig vilagitani fog az FI. Ez alatt az ido alatt kel ujra bedugni a drotot.
Elvileg akkor torli a hibakodot ha ezutan egybol elkezd villogni az FI.Probald meg meg egyszer a torlest, aztan ha ez se segit, akkor ki kellene merni a fojtoszelep potmetert, ha van multimetered es tudsz ellenallast merni.
Itt a fojtoszelep allas tanitast maskepp kell megcsinalni ahogy neztem a manualt. De ez csak akkor lenyeges, ha valamiert szet lett szedve a potmeter a tengelyrol, tehat megvaltozott a gyari ertek.
A fojtoszelep potmeter 2-es es 3-as laba kozott 0.5-0.7 kOhm-ot kellene merni zart allasban.
Privatban atdobom a manualt majd meg zargathatsz ott is, nagy vonalakban lenyegtelen hogy 300-as sh, ezek a szenzorok vizsgalat szempontjabol azonosak. -
nyogo83
senior tag
Sracok.
Heten/hetvegen nekiugranek kicserelni kontrasztrugot, variatort a Madisonban.
Mivel nincs kedvem ennyiert kimenni X-kmt a muhelybe, gondoltam lent a parkoloban megcsinalom.
Viszont most gondolkodom, hogy variator blokkolom,nyomatekkulcsom, crowa es egyeb szarok nalam vannak, viszont a kuplunggal lehet bajban leszek.Ha jol remlik oda valami 46-os meretu kulcs kell, nem(Majesty szinten hasonlo meret)?
Mert akkor valahol beszerzek egyet addig. -
nyogo83
senior tag
Azzal nincs baj, hogy egyben kijon, csak utana tenyleg a szetszedes trukkos
Foleg amiatt, hogy altalaban nem 60Nm-el van lehuzva az a nagy anyaLehet elugrok veszek egy 1/2"-os 46-os dugot, legyen itthon is tartalekba.
Sikerult viszonylag korrekt aron venni Multivart, aztan megnezem mennyit dob a Madison dinamikajan.
Eddigi ketutemu robogoimba volt, ott bejott.Ha nem sikerul egyben lecserelni most a variatort, akkor meg megyek az asszony libakergetojevel meloba.
2 hete vettunk neki egy 50-es Yamaha Vinot, haaaat en vigyorogva mentem be vele egyik nap.
Madison utan olyan mintha egy gyerekmotor lenne, semmi sulya nincs es gazra pillanatok alatt ugrik 60-ra ami egyben a vegsebessege is. -
nyogo83
senior tag
válasz Grillo #17044 üzenetére
Kerdezz ra a Motor-line-nal is, naluk szokott lenni eleg sokminden raktaron.
Nekem ha jol remlik ilyen 10k korul volt mar Malossi kevlar szij(tudom, hogy ilyet nem szeretnel, csak osszehasonlitas miatt irtam), meg 5k-ert a 6 darabos Malossi gorgoszett, stb.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #17114 üzenetére
Felreerthetoen fogalmaztam. Nem karbi, hanem fojtoszelep haz (throttle body).
Ehhez hasonlo, nem? Ez egy SH 125/150-re valo, kompletten uj ara 60 rugo korul van.
Azert kerdezem, hogy mi a szama/tipusa mert legalabb 5-6 verziot lattam eddig SH/Pantheon/Foresight 150-es fojtoszelep hazra. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #17175 üzenetére
Ha olyan a csavarozo, akkor lehet allitani. Sajnos az olcsobbakon (vagy fix nyomatekosan) nincs.
Muhelyben van 2 fix, egyik ami max 100-at tud, azzal ment a fotengelyre az anya.
A masik csavarozo ami kb 3 kilos, az fix 600, azzal szerintem meg egy csomot is kotottem volna a tengelyre -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #17259 üzenetére
Meg nagyon csuszni se kell, hogy szarul nezzen ki a fenyezes.
Nekem parkoloban van a haz elott mindket robogo. Mikor megvettem, szinte semmi karc,hiba nem volt a fenyezeseken.
Par honap alatt szepen megjelent rajta par aprobb karc, huzas nyom. Latszik a legtobbon, hogy nem szandekos karcolas(pl nem kulcssal vegighuzzak), csak figyelmetlensegbol adodo.
Az automon szinten hibatlan volt minden. 4 ev alatt ugy nez ki korbe, hogy mindenhol aprobb karcolasok, mind a 4 ajton ajtoranyitas nyomai, stb. Pedig ha parkolok barhol, akkor a legmesszebb allok meg, ahol 10 meteres korzetben auto sincsMas:
Tegnap 50x50-es plexitablakat kellett melohelyre bevinni, egy darabig sakkoztam, hogy a Madisonnal hogy tudnam megoldani, aztan a csajom robogoja lett a megoldas -
nyogo83
senior tag
válasz FeniX- #17264 üzenetére
Finoman fogalmazva nem egy nagy elmeny, legalabbis a Vino kicsi,vekony kerekeivel.
Ritkan van, hogy azzal maszkalok, de akkor annyira azert nincs vele problemam mert nem annyira gazos utakon megyek vele(Andrassy-Lanchid-Bem rakpart).
De problemasabb, szarabb utakon tuti nem birnam hosszutavon. -
nyogo83
senior tag
válasz FeniX- #17310 üzenetére
Nem tudok ilyenrol, de en sem tartom tul jo megoldasnak.
Ha az alufelnibol van kialakitva a dob kopofelulete, akkor abba szerintem normalisan, biztonsagosan nem lehet perselyt rakni. Kulonbozo femek kulonbozokeppen tagulnak ho hatasara, kitudja mikor/hogy forogna el a persely egy fekezeskor.
A perselyt illetve felnit megfurni es egyashoz rogziteni szinten necces.Ha a helyedben lennek, akkor ha mas nem, olasz eBay-rol 15-20 korul vennek egy bontott felnit amin meg keprol is latszodik, hogy van anyag a belso kopofeluleten. Marmint abban az esetben ha itthon nem talalsz normalis bontottat.
Nyilvan a gyari majd 80k-s ar nekem se tetszene, szoval ez maradna utoljara. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #17375 üzenetére
Alapjaraton maximum egy picit saccolt erteket tud csak kiirni.
Ugye azon az elven szamol, hogy 100Km-t megteve adott sebesseggel mennyi lesz a fogyasztasod.
Allohelyben nincs sebesseg, igy a felhasznalt uzemanyag/adott sebesseggel megtett kilometer( ebbol szorozza fel 100km-re) "aranyszamot" ilyenkor nem a valos sebesseggel szamolja, hanem saccol.Bizonyos fedcompok a valos sebesseggel szamolnak(es ez a szamitas ad pontos kepet a fogyasztasrol), ilyenkor van az a jelenseg, hogy a fogyasztas alapjaraton elkezd felkuszni, es valahol egy maximalizalt erteknel megall pl 25l/100Km.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs