-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz rstwingo #23365 üzenetére
Szegenyebb keverek->magasabb egesi homerseklet.
Viszont vigyazz, mert esetleg egy rosszz termosztattal be is tud vinni az erdobe, ha erre alapozva allitod be es szegenyebb lesz a kevereked.A termosztatot en leellenoriznem azert, mert annak nem szabadna visszahulnie/ingadoznia, meg abszolut nincs olyan ido. Annak kb 60-65C-ig (Burginal nem tudom most fejbol) teljesen zarnia kell. Utana kezd csak szepen nyitni, majd 83-85C korul nyit ki teljesen.
Ha jol mukodik, akkor a mutatonak maximum felfele szabad mennie. Ha vissza lefele is megy a kozeptartomanybol, az azt jelenti hogy nem zar rendesen. -
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #23547 üzenetére
A vizkortol kozvetlenul nem a papir tomit, hanem a vizpumpa tengelyen levo tömszelence. Ha az atereszt, akkor ott a papirnal mar szepen at tud konnyezni, mivel ott nem arra lett tervezve az illesztes es a lefogato csavar tavolsagok, hogy vizter legyen.
Raadasul ahogy oregszik a motor, ugy osszetomorodik az a tomites es minden motornal szepen valami elkezd konnyezni, lasd valtos motoroknal kuplung vagy generator oldali dekni, vagy hengertalp alol, stb
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz retesz147 #23564 üzenetére
Probald meg esetleg a Budaorsi uton a Malaguti markaboltnal, 2000-2001-es Yamaha blokkos Malguti Madisonhoz keresni az alkatreszeket.
Ugyanaz a blokk van bennuk, karbit leszamitva a motorikus alkatreszeknek/tomiteseknek passzolnia kell.
Nem olcso, mert csak gyari alkatreszek vannak naluk, de hirtelen ok jutnak eszembe akiknel tipusspecifikus dolgok is vannak. A hajtasban levo dolgokat talan mashol megkapod olcsobban.Ezen kivul esetleg az Odormotor [link]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #23590 üzenetére
Mondjuk a vezerlesre en raneznek, mert nem jo jel az almoskonyv szerint a felsorolt tunetek.
Elobb utobb a kipufogo szelepeid be fognak egni, nem fognak zarni rendesen.Mondjuk ha a szelepfedel lent van a vezerles ellenorzesehez, azt is megnezheted, hogy van-e egyaltalan szelephezag a kipuff oldalon es nem-e amiatt van gond mert nem zar rendesen?
Ha tudsz kompressziot merni, akkor neha az is arulkodo, mert ha nagyon el van rakva, akkor alacsony lesz a vegnyomas. Enyhebb esetben nem feltetlen lehet megmondani a meresbol, foleg egy tizen eves blokknal.
-
nyogo83
senior tag
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #23678 üzenetére
A videot elnezve igazabol a vegkifejlet(itelet) teljesen ertheto. Nagyon kozel volt a motoros amikor az auto lenduletbol befordult.
Az, hogy a motoros ugy dontott 50 helyett 130-al megy olyan helyen, ahol nem kellene, ahol zebra is van (nem ismerem a helyszint, de gondolom indokolt a korlatozas), ott sajat maga donotte el, hogy egy ilyen rajta kivul allo hibabol osszetori magat de epsegben hazamegy a csaladjahoz, vagy darabokban szedik ossze.
Ezt probalom az egyik ismerosommel is megertetni, aki hasonlo kozlekedesi morallal bir (szeret gyorsabban menni, lenduletbol kanyarodni eleg jo tempoval ahol neki van elsobbsege), hogy csak egyszer kell valaki benezze a dolgot...Lehet mar nem lesz eselyed vele vitatkozni, hogy hat de neked volt elsobbseged.
Nem vedem az autost mert ezt itt mindenkeppen benezte, mindegy mennyivel jott a motoros.
Viszont mind autos, mind motoros szempontbol en iszonyat g*ci modon allok hozza: aki a forgalomban a megengedett sebesseget durvan atlepve kozlekedik (lasd minimum 2-2,5x) az azzal a mozdulattal kivonja magat a KRESZ szabalyai alol es megszunik barmilyen elsobbsege barmilyen helyzetben a tobbi kozlekedovel szemben, gyakorlatilag magara marad.
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #23752 üzenetére
5dl/1600km azert nem keves Foleg annak tekinteteben, hogy a Burgmann ismert tipushibajahoz kepest a tiednek egyaltalan, vagy nagyon nagyon minimalisan szabadna csak fogyasztania.
Mondjuk ekkora olajfogyasztas+kompot hiany tunetek mellett sajnos nagyon nem kell gondolkodni, hogy hol lehet a hiba.
Megertlek, masodik alkalommal mar nekem se lennem kedvem kikapni a blokkot(foleg, hogy tudom milyen aron van hozza normalis cucc). Ilyenkor mar zorgetnem a zsebemben a gyufat
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #23755 üzenetére
Szepen ki lehet meregetni, hogy merre tunik el a kompresszio es az olaj(vesztesegmeressel pl).
Szelepnel max a szelepszarszimmeringnel tudna megenni, de akkor jellemzoen gazelvetelnel nyomna a keket.
Ha alulrol jut fel, akkor sem feltetlenul latnad a kipufogogaz szinen.Ha csak olajfogyasztas lenne az egyeduli tunet, akkor meg lehetne a tipp a szimmering(meg meg 1-2 masik dolog), de a kompot hiannyal egyutt elegge egyfele mutat a dolog. De ehhez merni kell, latatlanba nem talalunk ki biztosat, mert annak gyujtogatas a vege
Amugy nem feltetlenul kell egybol uj szeleppel szamolnod. Ha pl nem serult, nincs nagyon kiverodve, akkor eleg csak becsiszolni a szelepet. Hengerfejet se kell ujat venni, szepen fel lehet azt ujitani a toredekeert.
Itt a kerdes, hogy ott van-e a gond vagy hiaba kapott uj gyuruket, de az alapmeretes dugo+gyuruhoz mar kopott a henger(mert ha jol remlik akkor azt kapott csak.). Itt csak ugye az "apro" jarulekos dolgokkal kell szamolni: szetszedes, tomitesek, szelepszarszimmering,stb, plusz gepmunka.
-
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #23843 üzenetére
Szivtam anno kb hasonloan. Uj kuplung, meglevo harang felszabalyozva.
Par km-ig volt jo, aztan szep lassan visszatert a remeges, a megoldas kuplungharang csere lett.(Persze kozben meg beszivtam egy jo kis minosegi RMS komplett kuplungszettel, ami ujonan mar ezt produkalta 5km utan)
-
nyogo83
senior tag
válasz gonger #23916 üzenetére
Csak ugy megjegyzem, igazabol motortol fuggetlenul.
Nagyresze azert itthon meg a vasaknak mindegyik import. Na most egy jo darabig nem tul fenyes a helyzet annak tekinteteben, hogy erosodjon a forint, ami miatt kesobb nem feltetlenul fogsz olcsobb/kedvezobb arban kapni hasznaltat. Felteve, ha valaki meg nem szorul es kenytelen eladni.
Ha van egy jonak tuno vetel, akkor en csak azert nem hagynam ki, mert meg nincs jogsi.En pont ilyen mentalitasbol megvettem mindet, amire meg most elorelathatoan szuksegem volt alkatreszekbol. Foleg aminel latom, hogy kb meg a "regi" aron van, nem pedig a jelenlegi arfolyammal szamolva.
Volt aminel mar igy is lattam eltero arkulonbseget 1,5-2 honappal ezelotti arhoz kepest. -
nyogo83
senior tag
Nem irtad, hogy karbis vagy injektoros.
Uzemanyag tapvonalat nezzetek at (tanktol a fojtoszelephazig/karbiig), lehet valahol fellevegosodik."2-szer meghúzza a gázkart" <- ennek sok jelentosege nincs ha injektoros, ha karbis akkor maximum annyi, hogy ilyenkor a gyorsito pumpa egy kis plusz benzint bespriccel ami talan segitseg a beindulashoz.
Szoval igazabol az egesz uzemanyag ellatast at kellene nezni.
-
nyogo83
senior tag
Injektor becsepeg: ez lehet valos ok, mert ilyenkor a tapvezetek a szivattyutol az injektorig kiurul. Viszont ehhez az elso gyujtas raadaskori pumpa vezerles fel kellene toltse elvileg.
Gazkar 2x meghuzva inditas elott injektorosnal semmit nem befolyasol, becsepegesnel sem. Az, hogy inditozas nelkul ranyitod a fojtoszelepet, kb semmi.Ugy meg talan kapcsolodhat hozza, hogy ilyenkor megmozgatod a fojtoszelep allas erzekelot is es esetleges kopas/elhasznalodas miatt alap allapotbol kimozditva normalis erteket kuld az ECU-nak.
Viszont ez onmagaban meg nem igenyli a 2x-es pumpa inditast. Maximum a ketto kombinacioja.Elso lepesnek en raknek egy atlatszo uzemanyagcsovet a pumpatol az injektorig es megneznem hogy masnap hogy all a benzinszint benne.
-
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24174 üzenetére
Remelem ezt a javitasi osszeget ugy szamolta, hogy vadi uj gyari hengerfejet fesz, meg gyari tomiteseket, gyari vizpumpat, de meg gyari csavarkeszletet is es halal nyugodtan 4 napig szoszolve rakja ossze?
Ha nem, es csak siman hengerfej sikolas+uj tomites keszlet+vizpumpa a terv, akkor elengednem a kezet a szerelonek, mert ennyiert lassan auton csinalnak egy hengerfejes javitast.
Ha tudod, akkor keresd meg ezt a sracot [link]
Kisrobogosban nagyon sok embernek javitott mar robogot (50-125), nagyon alaposan es lelkiismeretesen dolgozik, mindent fotoval dokumentalva. Nem utolso sorban nem elszallt arakkal dolgozik.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #24176 üzenetére
A vicc az, hogy tenyleg nevetseges arai vannak a 125-150-200-as Dinknek.
Komplett tomites szett 10k, vizpumpa 10k.
Ha nagyon megfekszik, legolcsobb hengerszett(komplett tomiteskeszlettel) 20k, de kulfoldrol minosegi "picit" tulmeretes(125->150) Naraku 40k, de van nekik gyari meret is.
Ha hengerfejet kellene ujat venni, szinten kulfold, 22k.Na most az esetek tobbsegeben ugye egy sikolas+tomitescserevel megoldjak a javitast.
Nem tudom pontosan mit latott, mit diagnosztizalt a szerelo, de bemondasra nagyon soknak tunik az osszeg. -
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #24190 üzenetére
Lehet en ertelmezem rosszul, de szerintem az siman cserelheto, ha eppen amit fotoztal az a kepen a 2-es szamu belso persely.
Kiszedeshez pedig semmifelekeppen nem kellene utni, hanem melegiteni, preselni, vegso esetben ha nagyon osszegyogyult az ontvennyel, akkor dremel maroszarral egy-egy atellenes csikban kimarni belul es ugy kiszedni.
Jartam hasonloan ontvenyben zsakfuratos csapagycserevel, amibol a csapagykihuzoval az egesz csapagy belso gyurujet golyostol tepte ki es hasonloan csak a kulso gyuru maradt benne.
Dremeles modszerrel kellett kiszednem, annyira bele volt gyogyulva. -
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #24192 üzenetére
Szilentet nem biztos hogy raknek. Eleg kismeretu es viszonylag kicsi lenne a gumireteg a ket fempersely kozott.
Raadasul lehet nem veletlenul lett ilyen mereven megoldva.
Szoval ha nagyon nem kapsz gyari ilyet(bar szerintem masnem kulfoldrol/ebay tuti beszerezheto) akkor marad a perselyezes valami normalisabb anyagbol. Bronzpersely nem tudom mennyire lenne tartos itt. -
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24270 üzenetére
Nem szeretem mas munkajat/dijazasat fikazni mert mindenki abbol el meg amit kifizetnek erte.
DE:
Ha mar kepes 10k-t felszamolni "alkatresz beszerzesert", akkor elvarom hogy random webshopba beesve ne talaljak esetleg felaron az o arahoz kepest olajszurot, vagy egyeb mas alkatreszt Foleg ugy,hogy valoszinuleg o se szemelyesen szaladgal el a cuccokert, hanem megrendeli.
Peldaul en, mindenfele kedvezmeny es egyeb dolog nelkul 800-900ft korul vettem par hete a 30x50 centis 0.3-as klingerit lapokat mert kifogytam belole, altalaban ez eleg a deknitomitesekhez. De ha a vastag 1,5-est veszem, az se kerul 1800ft-tol tobbe ugyanekkora meretben.
Ahogy emlitettem, olajszurobol is random Hiflo 1500-1600Ft, vagy Dayco/Bando ekszijat 8-9k korul, tomitesszett szinten 8-9k max, stb.
Szoval nem fogok vegigmenni az alkatreszarakon tetelesen, de ezen igy felszaladt a szemoldokom...A munkadij nem is lenne annyira veszes, ha egy atlag 8k-s oradijjal szamolunk.
Szerk:
Ahogy astro12 is irja, egy ilyen melonak 1 napba siman bele kell fernie, szoval ha azzal az oradijjal szamolom, nagyjabol okes. A tobbi dolog nem tetszik, ahogy sok mas szerelo is szereti ilyesmivel megnyomni az arat.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #24275 üzenetére
Mondjuk ez a masik, imadom amikor mint bolond a lisztet ugy szorjak mindenfele a fektisztitot. Nem azzal kellene egy komplett motort az elejetol a vegeig lemosni.
Bar ha kiszamlazom es ki is fizetik, akkor vegulis mindegy.Egyebkent Bernert szoktam venni 8-900 korul, de ha ilyen munkakat csinal az ember, akkor megeri az 5 literes kiszereles es pumpas szoroflakonba toltogetes.
Itt a legszomorubb az, hogy vagy lusta az ember es az elso helyen ahol lehet osszevalogat mindent annyiert amennyit irnak, aztan az ugyfel ugyis kifizeti, vagy nyilvan meg ebbol is leesik egy kis zseton.
-
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24325 üzenetére
Minden vicc nelkul: addig hordanam vissza, amig nem lesz tokeletes. Nyilvan nem plusz penzert mert a multkori felsorolasbon olyan dolgok vannak, amik nem indokoljak, hogy csak ugy szar legyen. Annak tokeletesnek kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #24331 üzenetére
Nem mintha vedenem, de ezt nem egyedul a Taschner fele szerelo csinalja.
kb 3 hete a volt Madisonom ami a sogoromnal van, leterdelt. Onindito meg se nyikkant, muszerfalon sehol semmi visszajelzes. Bebikaztak, nagy nehezen beindult, de a muszercsoport hulyeseget mutatott, vilagitas pislakolt, stb. Nem ertem ra elmenni megcsinalni, ugyhogy mondtam neki, hogy vigye el a kozeleben a motorszerelo srachoz akihez jar (kb 30-35 koruli), rengeteg motort javit hivatalos sajat szervizben, total megbizhatoan dolgozik. Egyszeru hiba, szerintem 1 nap alatt meg kell csinalnia. Hat marha nagyot tevedtem.
3 hete all nala a robogo es pingvinezik, hogy haaat az ilyen hibat a legnehezebb kiszurni, nagyjabol megnezegetett mindent, talan meg a fesszabalyzo lehet a hibas, stb stb.
Mikor elmondta tegnap sogor, kikaromkodtam magam: ha le is bontom a burkolatokat, hogy mindenhez hozzaferjek 1 ora(nagyon maximum), utana generatort kimerni 2-5perc, fesszabalyzot kimerni 2-5perc, a kabelezest elejetol vegeig ami ezert az anomaliaert felelos lehet maximum 10 perc Csak tudni kell mit es hogyan kell merni.
A pont az i-re az volt, hogy mikor leadta, akkor 2. nap erdeklodesre mondta a srac h sajnos nem talal hozza manualt, igy nehez lesz kimeregetni a hibat (nebassz, kb 10 perc alatt kimernem manual nelkul is), ugyhogy kuldtem manualt, hogy adja oda a sracnakAz a nagy budos helyzet, hogy a motorszerelok nagyon nagy tobbsege lehet kepben van a mechanikus javitasokkal (ugye esetek tobbsegeben unalomig ismert fek/lanc/vezermulanc/teleszkop javitasok). De hogy egy alap szintu elektromos mereseket ne tudjon es ne is akarjon elsajatitani, az felhaborit. Meg az injektoros, ABS-es motoroknal is annyira alap szintu kabelezes es elektromos rendszer van, hogy 1 het betanitas utan egy majom is diagnosztizalni tudja 2-3 hibajelensegbol a dolgokat.
A legtobb 2010 elotti robogo/motor elektromos rendszere egy zseblampaeval vetekszik, hozzajuk kepest urhajo egy Trabi rendszere.
Bezzeg Tasi szidja a MAMI-t, ahol legalabb a vasutas fejebe ilyen alap mereseket belevertek volna, ha mar a sokat emlegetett 30 ev motorszereles alatt nem volt kepes megtanulni.
Az meg mar mas tema, hogy pl az en pofamrol nagy fusttel egne a bor, ha ilyen szoveggel kellene elkuldenem ugyfelet, hogy nem tudok egy feszultseget, szakadast es diodat kimerni a megfelelo helyen.
najo, duhongest befejztem, csak mar unom, mert utobbi idoben ez kb a 10. eset amikor ilyennel szembesulok. Esku, ha beleunok a jelenlegi munkamba, nyitok egy villamossagis szervizt.
-
nyogo83
senior tag
válasz yodamastah #24367 üzenetére
"95%ban ez full kamu."
Dehogy is En 10 ujrafenyezett/ torott idomos motorbol 9-nel azt latom, hogy helyben dolt el sztenderrol.
Ugy nez ki veszelyesebb tarolni a motort mint csapatni vele -
-
nyogo83
senior tag
válasz Badboys #24456 üzenetére
Ha nem levegos a rendszer (marpedig valoszinuleg nem, mert lelegteleniti magat) es a vizhofok szenzor is jo (marpedig jo, mert irtad, hogy allo helyzetben felmegy), akkor nagy varazslat nincs, marad a termosztat.
Regebben a Madisonommal eljatszottam ugyanezt, alapjaraton szepen felment kozepre es ott is maradt, viszont ha mentem vele, akkor szinte alig akart melegedni illetve megmozdulni a mutato.
Meres nelkul meg nem lehetett mondani a kulonbseget a huto homersekletenek normal kozep es a hofokmeron also allas kozott.
A termosztaton kiszerelt allapotban sem latszodott sokminden, egyszeruen annyira gyengult a rugo, hogy mar alacsonyabb homersekleten elkezdett kinyitni, nem zart rendesen.Ha tenyleg mindenkepp tutira akarsz menni, akkor vagy lezeres homerovel ramersz amikor alacsonyat mutat a hofok, vagy egy multimeter+hozza valo homeroszonda es valahova rogzited, hogy menet kozben is lasd a homersekletet.
Azt meg en kizartnak tartom, hogy a "Kymco ilyen", ez bullshit.
-
nyogo83
senior tag
válasz Badboys #24458 üzenetére
Szinte majdnem mindegyik termosztaton van egy pici luk robogonal, de az kb 1mm, hogy minimalis aramlas legyen es esetleg egy beszorult legbuborek miatt ne szoruljon be. De az tenyleg akkora, hogy sok vizet nem zavar.
Annyit lehet meg megnezni, hogy ugyanahhoz a blokkhoz sokszor lehet tobb homersekletu termosztatot kapni, van hogy eltero orszagban/kontinensen massal szerelik.Pl Madisonhoz is lehet 72 fokosat kapni, meg 83 vagy 85 fokos gyarit.
-
nyogo83
senior tag
válasz Badboys #24460 üzenetére
Eleg maceras Xcitinghoz service manualt talalni, mert 250-300-500-asoknak kozos, de amit talaltam az alapjan a termosztatnak 85 fokon kell elkezdeni nyitni es 95 fokon nyit ki teljesen.
A homerseklet szenzor ellenallasat elnezve eleg szuk tartomanyban mutathatja a valos hofokot (kb 65-70 foktol kezdene elvileg megmoccanni a mutato).Itt mindenkepp a legbiztosabb ha valamilyen modon ra is mersz a valos hofokra.
-
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24471 üzenetére
Mondjuk kar azt a megbizhato 125-os fotengelyt megeroszakolni azzal a 175-os hengerrel, foleg igy ahogy elmondod
Az meg hogy a lehuzos szerelonek se tunt fel, igazabol mar meg se lepodok.
150-est meg mondjuk kiszolgal es erezheto a kulonbseg, de mar azzal se lesz olyan tartos mint a 125-ossel.Egyedul a Suzuki GN 125 fotengelyet tudom hogy tartos, ismerek egyet amire 3 eve kerult ra egy 180-as kinai henger/dugo szett es azota futarkent eli az eletet gond nelkul.
Az en Suzuki koppintas blokkomon 150-es henger van, valamikor 20e km-nel kerult ra, most van benne 64e es epp telen mertem benne egy 14,5 Bar-os kompressziot. Igaz ez klasszik leghuteses.
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #24474 üzenetére
Nem feltetlen.
Az, hogy alacsony/magas kompresszio nem erdekes, ez esetben erdemesebb kompresszio aranynak nevezni ami meghatarozza a motor karakterisztikajat("erejet").A kompresszio arany adja meg, hogy mennyit/mennyire kepes az uzemanyag/levego keverekbol osszesuriteni, es ettol fugg nagyjabol hogy mennyire kepes majd az adott blokk (magasabb kompresszio arany, ahhoz elogyujtas, tul nagy kompresszio aranynal kopogasi hajlam/"becsorog"/, stb stb )
A kompresszio aranyt pedig ebbol adodik: a henger terfogata a dugattyu alsho holtpontjan merve hogyan aranylik a felso holtponton levo terfogathoz kepest.
Igy mar ertheto, hogy ha nagyobb hengert kap, akkor gyakorlatilag nagyobb lesz a teljes terfogat also holtponton sokkal, mint felso holtponton, raadasul ha belegondolsz, mivel tobb benzin/levego kevereket sziv be, nagyobb terfogatu kevereket surit be felso holtponton.
Emiatt tolodna el a kompresszio arany felfele, ha pl gyari dugot megtartva csak siman megnovelnenk valahogy a henger urtartalmat. De mivel nagyobb hengerhez megfelelo dugot is hasznalunk, ott ez bele van "szamolva", szoval elmeletileg nem valtozik semmi. Elmeletileg amugy tolodik minimalisan folfele a kompresszio arany meg a megfelelo henger/dugo parossal is...Eleg pongyola a megfogalmazasom(vannak errol tobb szaz oldalas dolgok), de remelhetoleg ertheto a lenyeg, en se vagyok profi benne
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24593 üzenetére
"nem vállalt érte felelősséget."
Azert annak a joembernek az elerhetoseget/szerviz nevet egy kulon postban itt hagyhatnad, csak hogy mas ne fusson csocsre egy ilyen szuper meloval.
-
nyogo83
senior tag
válasz FeniX- #24613 üzenetére
Szerintem annak a variatora mar picit nagyobb mint egy 50-ese. Azokat mindig olajszuro leszedovel fogom meg ha nincs utvecsavarozo.
Meg kellene nezni mekkora a variator atmeroje, lehet hogy kapni akkora nagyobbra nyithato szuro leszedot is.
50-esekhez elterjedt a variator blokkolo, mert relative keves blokktipus letezik, nagyjabol egyforma a variator kornyeke. Nagyobb blokkhoz nem nagyon van specifikus celszarszam tudomasom szerint(aztan lehet tevedek, csak en nem kerestem) -
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #24642 üzenetére
Nem akarok eloiteletes lenni, de ahogy en tapasztalom mostanaban (es ezt a rendorsegi "pofatlanitasos" videok is alatamasztjak), elegge nagy divat lett a teherautok/kamionok sok tonnas jarmuvek eseteben a piroson atrongyolas lassitas nelkul.
Raadasul ugy, hogy sokszor mar elotte meno auto is boven piroson megy at.Na egy ilyen epp eleg ha csak a sarkaval megcsap, nem is kell hogy telibe kapjon
-
nyogo83
senior tag
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #24650 üzenetére
Kepek alapjan ahogy lattam, a robogos a Bocskain mehetett a Petofi hid fele, a betonkevero meg a Fehervarin a Moricz felol jott.
Nem surun jarok arra, nekem sem remlik hogy valt ott a lampa.De keves igy kepek alapjan okosnak lenni, mert a letakart ficko arreb volt boven a robogotol, szoval lehet egy savval arreb dobta, egyedul a betonkevero a tuti hogy honnan jott.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
nyogo83
senior tag
Korrektek a nem tul gyari alvazszamu ketes forrasbol erkezo jarmuveket illetve a par szaz euros kulfoldi szarokat eloszeretettel hordtak oda a nepperek.
A vizsgabiztosok meg kb kiskiralynak gondoltak mar ott magukat es 1-2 nap alatt egy tisztesseges fizetest osszeszedtek.Ha tippelnem kellene, akkor par kulfoldi lopott autos bebukott banda nyomozasi szala most fufott ossze egy helyre es muszaly volt lepniuk a hatosagoknak.
-
nyogo83
senior tag
Nem jott ossze “Pedig esku biztos ur, hogy ez otvenes.”
A járdára felhajtva próbált meglógni a rendőrök elől egy robogós Budapesten[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen