Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    válasz DigitXT #23755 üzenetére

    Szepen ki lehet meregetni, hogy merre tunik el a kompresszio es az olaj(vesztesegmeressel pl).

    Szelepnel max a szelepszarszimmeringnel tudna megenni, de akkor jellemzoen gazelvetelnel nyomna a keket.
    Ha alulrol jut fel, akkor sem feltetlenul latnad a kipufogogaz szinen.

    Ha csak olajfogyasztas lenne az egyeduli tunet, akkor meg lehetne a tipp a szimmering(meg meg 1-2 masik dolog), de a kompot hiannyal egyutt elegge egyfele mutat a dolog. De ehhez merni kell, latatlanba nem talalunk ki biztosat, mert annak gyujtogatas a vege :DDD

    Amugy nem feltetlenul kell egybol uj szeleppel szamolnod. Ha pl nem serult, nincs nagyon kiverodve, akkor eleg csak becsiszolni a szelepet. Hengerfejet se kell ujat venni, szepen fel lehet azt ujitani a toredekeert.

    Itt a kerdes, hogy ott van-e a gond vagy hiaba kapott uj gyuruket, de az alapmeretes dugo+gyuruhoz mar kopott a henger(mert ha jol remlik akkor azt kapott csak.). Itt csak ugye az "apro" jarulekos dolgokkal kell szamolni: szetszedes, tomitesek, szelepszarszimmering,stb, plusz gepmunka.

Új hozzászólás Aktív témák