-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #23147 üzenetére
Wintechet végül nem tudtam szerezni, sima lett. A sors pikantériája, hogy ahova először vittem volna szerelni, ott meg se nézték, se lett volna wintech. Csak utalom őket mint a xart.
Amugy nekem is statikusan, állványon centiroztak a xi. Kerületben. És szerintem jól sikerült.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #23152 üzenetére
Kíváncsi leszek a véleményedre, nekem is Feelfree van (ez a gyári), nagyon elégedett vagyok vele.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #23153 üzenetére
milyen nyomással mentek vele?
itthoni kompresszoros pisztoly 1.5 és 1.7et ir, igy adták át, ugyanilyen nyomáson a maxxis már nyúlt volna sztem mindenfele, azt 2 vel használtam. és 2.5ön se volt ilyen stabil.
nekem úgy tűnik, mintha a gumi anyaga nem lenne egyáltalán kemény, viszont a váza meg kemény. ilyen pici nyomással is alig nyomom bele ujjamat. sztem ez zavarta meg a szerelőt. ettől maximum kényelmetlen lehet szerintem, egyáltalán nem érzem drámának, ha nem deformálódik kanyarban úgy, hogy nagyobb legyen a tapadási felület.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #23154 üzenetére
Utána ellenőriznék annak az 1.5nek valami más műszerrel is, mert gumisok nem szoktak 2.0 alatt rakni bele.
-
#50433536
törölt tag
Az első kormánycsapágy felől koppanó hang jön, amikor nagyobbat fékezek és bólint a motor. A kormánycsapágy okozhatja azt, hogy néha kóvályog a motor?
A teleszkópok okozhatnak koppanást, vagy menet instabilitást?
[ Szerkesztve ]
-
-
#50433536
törölt tag
Köszi a válaszokat, holnap utána nézek jobban, megkeresem a hang forrását.
Úgy látszik vak vagyok, mert nem talalom a kézikönyvben hogy milyen olaj kell a villába és kb hány deci. Ebbe is fékolaj kell, vagy más?
-
#50433536
törölt tag
Köszi!
Igen, azt látom a manualban, hogy tiltja a hidraulika olajat, de nem találtam benne hogy akkor mi legyen. Lehet hogy ott van, csak nem éjszakás műszakban kellene olvasni a manualt telefonról.(Volt egy Derbi gépem, annál fékolaj volt előírva, csak ezért kerdeztem.)
Digit: nem tudod véletlenül milyen olaj kell a madison első villájába?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
A kovetkezo szoporoller faktor. :).
Megjelenes allat. Komplikaltsagbol 5.
Hiba faktor 5. :) -
huszi.gyb
senior tag
Zavart érzek az erőben...
[link] Suzuki, Ami Yamaha vagy Kínai? 750, ami 250, ami 125ccm?www.dongosofor.hu
-
#50433536
törölt tag
válasz huszi.gyb #23165 üzenetére
A hirdetés címe: pénz nyelő szopóroller eladó gondatlan, igénytelen tulajtól.
"Kicsit költeni kell rá" és "feleslegessé vált számomra" mondatok jelentése:
- A szerelő azt mondta, 200ezret kéne rá költeni, plusz munkadíj, mert eddig még az olaj cserét is sajnáltam tőle, most meg már minden alkatrésze csere érett.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
ó, csessze meg. belefutottam egy trafiba szemből, gyorsan mentem,hiába fékeztem mire elmentem mellette, gondolom hátrafele is fotóz
viszont ma először csúszott meg a metzeler. jobb,mint a régi, de azért nem tapad, mint a ragasztó.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #23167 üzenetére
Olyan gumi nincs ami nem csuszik meg. Megfelelo tempó kell, es barmi csuszni fog.
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #23167 üzenetére
Nem fotóz.
mennyivel mentél és milyen útszakaszon?[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #23169 üzenetére
Pontosan nem tudom mennyivel, de asszem Lehel útnak hivjak. Nem állt mellette rendőr, bent ültek kocsiban. Jól emlékszem, h a mai laserek képesek hátrafelé is leolvasni rendszamot, vagy fotósorozatot csinálni, utána is, hogy elhaladtam mellette? Csongi, nem jól mondom?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #23170 üzenetére
Ez 50 es szakasz, ahogy latom.
Motorral kb 65 km ora szerint a gyorshajtas.
Szerintem ilyen nincs. Az nem valos, hanem modositott adat.
pl: bemer 50el aztan meg csinal eg fotot egy 30 as tabla utan. Mikozben mindket utszakaszra betartod a sebesseg hatart.
Olyan van, hogy szembe haladasz a trafival, bemeri a sebesseged, de a foto mar csak kozelebbrol keszul.
Viszont a sebessegnek es a fenykepnek ervenyesnek kell lenni az utszakaszra. Ezert kell pontos GPS koordinata a meres helyerol. -
bajnokpityu
félisten
-
nyogo83
senior tag
válasz bajnokpityu #23170 üzenetére
Ilyen kipakolt trafiknal csak abban az iranyba mer es csinal kepet, amerre forgatva van. Az esetek 90%-ban szembe iranyitjak a forgalommal, szoval ne parazz.
Rangetegszer vannak kint az Andrassy-n is, a Hosok tere fele becelzott traffival, az elso lampa melle "elbujva" a fas reszhez.Olyan van, hogy a traffi utan par szaz meterrel van kint bebujva valahol meg rendor es ha ugy van, akkor o megallit. Engem egyszer probaltak igy megallitani mert nem keson vettem eszre oket (kirakott "kamu utfelujitas" 30-as tabla 50-es szakaszon). Szegeny rendor futva probalt az kocsibol kiszaladni az ut szelere hogy megallitson, de csak inteni tudtam neki, de megallni nem, mire eszrevettem mit akar
Mindenesetre az utanam jovoket szedtek is kifele.Ami elolrol/hatulrol csinal kepet az a VEDA kapuk meg a telepitett traffi.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Na, a villa kint van, eleg jól néz ki, holnap veszek villa olajat és újra zsirzom a kormanycsapagyat is.
Addig is... Mentem egy 10km es kanyart utassal. Sokkal jobban remeg, ha gyorsitok. Ha elengedem a gázt, sebessegtol függetlenül elmulik a remeges. Gazadaskor előjön. Érzem a kormanyon és a lábtartón is. Erzem hogy a valtobol jön, nem a gumi rázza be. Amikorbfigyelem a hangját, mintha ereznem hogy a szíj neremeg gyorsitaskor.
Tudjátok, a szijtarcsakon kívül már mindent kicsereltem. Lehet hogy fel kene szabalyozni a tarcsakat? Mitől remeg gyorsításkor, mit csináljak még vele, hogy megjavuljon.l?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Leengedtem a villákból az olajat. Betölteném az újat, de nem tudom ellenőrizni az olajszintet. A mozgó szár tetejéből kiszedtem a zárógumit. Van alatta egy fémdugó, amit egy zéger gyűrű, vagyis egy acélkarika tart. Ez nem akar kijönni. Tudom, alulról kell hirtelen megütni gumi kalapáccsal és akkor összezárul a gyűrű és kijön a dugó. Ez nem akar kijönni.
Így most a leeresztő csavarnál tölteném be az olajat. Összesen 3dl jött le a kettőből, nagyon koszos volt.
Mennyit töltsek bele, 1.5dl elég villánként, vagy már hiányzik ebből és 2 dl kell a szárakba?
-
#50433536
törölt tag
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #23179 üzenetére
Ott a szelepeket talalod.
A becsuszoszar es a csizma talalkozasanal van a porfogo az alatt van egy rugos gyuru.
azt kiveszed es szethuzod a szarat a csizmatol.Olajt lehet keverni.
Szerintem a 15w jo lesz a te telodba.
Tulajdonkepen kep olaj felesbe kevered akkor lesz egy olajad.
pl: 10w +20w az kb 15w lesz felesbe. -
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23180 üzenetére
Köszi!
Értem én, gondoltam hogy úgy kijön a szár, már szedtem szét első telót, csak a szimmering nem akar kijönni.
A porvédő szépen lejött, alatta van egy rugós tag és alatta a szimmering. Ez alatt van egy belső zéger, azt kellene kiszednem. Csak hogy a szimmeringet nem tudom sérülés mentesen kiszedni. Persze cserélhetném is, de az is 4000,- a kettő, most nincs kedvem hozzá. (Drága volt a kuplung )Lejött 3 deci olaj a kettőből, a rongyon is volt negyed deci. Rátöltök 1,75-öt száranként az alsó csavarnál és remélem jó lesz.
És keverni mit szoktak, csak villaolajat, vagy motorolajat is raknak bele? (Tényleg nem tudom, ne átkozzatok, nem rakok bele olyat, ami nem való.)
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #23181 üzenetére
A szimering alatt szerintem már csak a csúszógyűrű van. A kettőt pedig egymástól hülyén fogalmazva szét kell rángatni.
Csak villaolajat lehet beletenni, azok viszkóját lehet keverni.
Tegyél az egyikbe 1,75 a másikba 2dcl.
Kézzel próbálf meg melyik a szimpibb Az egymáshoz viszonyítani lehet őket. -
DigitXT
félisten
Háátööö... Az utolsó utáni pillanatban csak sikerült fékbetétet cserélni.
Használt került vissza, mert az volt itthon a polcon, de sürgősen rendelek
újat, mert az elsőből is csak tizedmilliméterek vannak hátra, a hátsó meg
ilyen volt (majdnem 3 évesen, de nem is olyan sok futással 45451-54901):
Igen, szerintem is azt hallottam fémes hangnak, ahol elfogyott a fékpofa...Szerk: az első fékem lassan 4(!) éves lesz (39869 km-től), de kevesebbet
használom a városban (igaz, a kombinált fék kicsit nyomja azt is), így az
még talán egy tankolást még kibír. (Amíg elhozom a megrendelt újat...)[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #23186 üzenetére
Nekem van ilyen emlékeztető a programban, de valahogy mindig úgy voltam,
hogy biztos csak "rá kell nézni": nem volt a fejemben, hogy mikor cseréltem.
De ahogy csongi írta, tényleg ki volt használva a végéig. (Egy picit tovább.)Szerk: a hátsó gumi is kezd elég szarul kinézni, lassan slick lesz belőle...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Fura volt a mai tankolás a Shell-nél. Lecsökkent menet közben a nyomás, ám
azért a számláló pörgött... 9.3-nál csattant el a pisztoly, ami elég szokatlan.
Ez nagyjából akkor lehet, ha csontszáraz tankkal érkezem: 11,71-et sikerült a
végén "belecsöpögtetni", ügyelve, hogy azért ne folyhasson ki. Ez se normális.A korábbi 5.7 - 5.6 fogyik helyett meg kijött egy 6.8. Szerintem vmit elqrtak.
Még akkor is sok, ha nem 172-re vetítem (a fedkomp hülyesége miatt), hanem
a valós 174.5-re... (A hülyeség csak annyi, hogy nem jegyzi a száz métereket,
így lassan, ha a valós megtett táv szerint írod a tankolást 1-1 km-rel eltolódsz.) -
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23189 üzenetére
A szintjelző nem olyan izgalmas. Ha fekszik, még lehet benne 0-3L között bármi!
Van az a kis narancssárga lámpa gyárilag, azt lehet nagyjából háromnegyed tank
esetén figyelni: ha emelkedőn rágyorsításkor bevillan, akkor még van benne 5L.
Nálam ez jellemzően már 125 km környékén meg is történik: 5.6L átlagfogyinál...Azért emelkedő ill. gyorsítás, mivel olyankor a benzin hátrafelé mozdul a tankban,
csökken a szintje az elöl elhelyezett mércén: ~2 egységgel lejjebb megy ilyenkor.Ja várjál, nem tudod, mi az az egység... nagyjából 1L szintváltozásonként van egy
ugrás a mércén, ahogy kapcsolgatja az úszó az ellenállásokat: standard 10-70-es
jeladóról van szó, plusz egy fokozattal (91 ohm), amikor bekapcsolja a hivatkozott
lámpát. (Konkrétan letesteli, ami vicces, inverz logikai szintet jelent, de sebaj...)
10 ohm a tele tank, és nagyjából az első két liter csökkenést nem mutatja, kivéve,
ha a fent említett módon emelkedőn gyorsítasz, akkor már csökkenhet valamivel...
10,5 = 10+
18,6 ~ 10
26,8 ~ 9
31,5 ~ 8
36,1 ~ 7
42,9 ~ 6
49,8 ~ 5
56,5 ~ 4
71,6 ~ 3
----------
91,3 = 3-Na szóval. Lassításkor vagy lejtőn értelemszerűen egy egységgel feljebb megy.
Ha lejtőn satulsz, akkor kettővel is. Hogy ne billegjen a mutató, mint állat, baromi
lassan reagál a változásokra, így ez nem tűnik fel menet közben, de nekem ugye
nem gyári műszerem van, és konkrétan látom, amikor ellenállást vált a jeladó...Lényeg: ha már nagy fékre se alszik el a figyelmeztető lámpa, akkor van az, hogy
nem tudhatod, hogy mennyi VAN benne (0-3L közt bármi), de, ha emlékszel, hogy
kb. hány km-nél volt az, hogy már "tök stabilan" narancs maradt, abból meg tudod
saccolni az átlagfogyasztásod, és tippelhetsz, hogy meddig fogsz tudni elmenni...De ennek az egésznek semmi köze nincs ahhoz, hogy szerintem a kútoszlopon
történt valami (hallottam, hogy szinte megáll a szivattyúja!), emiatt papíron többet
tankoltam, mint valójában... Múltkor amúgy a kocsinál is eljátszotta ugyanezt, és
hogy hogy nem: ott is magasabb átlagfogyasztás jött ki, mint korábban. Gyanús!Lehet, hogy hanyagolni fogom ezt a kutat. Amúgy sem volt a szívem csücske,
csak közel van (meg délutánonként akcióznak 10 Ft-tal), de ez így egy átbaszás.
Persze meglehet, hogy tényleg ennyi volt a fogyi, mert most keményebb menetek
voltak, és egy ideje nem működik az áramlásmérő se, hogy előre jelezze a dolgot. -
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #23190 üzenetére
Én kipróbáltam pár hete a szinteket, keetszer leszivtam a benzint hozzá.
- Amikor a mutató nullara áll, akkor van benne 3 liter.
- Amikor elindulaskor es gyorsitaskor bevillan kicsit, akkor 1 és 3 liter kozott van.
- Amikor már nagyon bevillan, egy liter körül van.
- Amikor folyamatosan világít akkor 3dl van benne. -
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23191 üzenetére
Az a baj, hogy a gyári műszer relatíve pontos csak, az már nem mindegy,
hogy adott jelszinthez honnan állt be. Ha föntről (fogyás menet közben),
picit feljebb marad, míg ha lentről (gyújtás ráadása után, vagy a tesztelés
esetén lassan töltögetve), nem megy fel ugyanoda, így nem lehetsz totál
biztos benne, hogy most hol áll a jeladó? Anno én meg is gyanúsítottam,
hogy szivárog a benzin, mert az délutáni induláskor kevesebbet mutatott,
mint a délelőtti érkezéskor. Persze volt hogy szivárgott, de nem akkor, lol.De neked lehet, hogy más (hosszabb) a jeladód, az enyém ilyet, hogy 3 dl,
az enyém nem tud. Ha éppen elkezdett folyamatosan világítani, talán épp
belemegy 9L, azaz volt még benne 3L. 12-nél nem sokkal nagyobb a tank.
(Hivatalosan 12, de ott van szuszogó, túl lehet tankolni: vidáman kifolyik.)Szerk: ha gyorsan szívtad le, rossz a mérés, mert icipici lyukon folyik ki a
benzin a jeladóból, szóval lassabban reagál, mint a valós szint... Én ilyen
fél literenként töltöttem fel, és úgy néztem a változást (ellenállás mérés).
A gyári műszer ebből a szempontból csak tájékoztató jellegű. Viszont jó,
ötletes megoldása van a tápfesz ingadozásának kiküszöbölésére...[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #23191 üzenetére
Astro!
Ha nem vagyok indiszkret, a Szikszai mennyiert csinalta a fotengely felujitasodat?
Telen szet akarom kapni a blokkomat kicserelni a csapagyakat(szegeny kihajtasnak van pici BKV busz feelingje) es ha mar szethuzom a blokkot, akkor fotengely hajtorud csapagyat is csereltetnek.
Ha jol remlik neked siklocsapagyas, nekem annyival "konnyebb", hogy tugorgos. Azert nem egyszeru nekem se, mert nem szabvany meret van benne (30x39x16) es olyan embert keresek aki a problema megoldasara fokuszal nem arra, hogy mit-miert nem lehet
-
#50433536
törölt tag
válasz nyogo83 #23193 üzenetére
Szia!
A főtengelyt 35 ezerért újította fel és egy hét alatt készült el. Új csapot készített, kicsit és nagyot is. Kellett vinnem a dugattyút is. A hajtókarba új perselyeket gyártott. Az olajjáratok is szépen működnek és az egytengelyűség is szuper, nincs ütése.
A főtengely felújítás, a hengerfej felújítás és a vezérműlánc csere után a motor hangja is megváltozott és szinte alig rezeg. Alapjáraton kicsit remeg, de fordulaton elsimul. Egészséges, puhán duruzsoló hangja van még 5-6000 fordulaton is. Most 600km körül van benne. Nagyon megérte.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nagyon OFF, de a szöveg eszem-faxom megáll kategória:
"ha nem hajol le a férfi, nem élte volna túl a balesetet"
Ha nem hajol le, akkor nem rongyol bele a teherautóba. -
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #23196 üzenetére
A maradék húsz százalék a szijtarcsak.
Holnap megnézem hogy fekszik a szíj a tárcsákban. Tükörrel remélem belátok és nem kell szétszedni.
Lehet hogy megpróbálom a sárga kontraszt rugót visszarakni, hátha kigyengült a gyári (ami esélyes). Legutóbb túl sokat változtattam egyszerre.
Ha jól fekszik a szíj, akkor jön a sárga rugó, a gyári görgők maradnak benne. Hátha csökken a rázás.
Ha ez sem valik be, akkor a tárcsák felületére fogok gyanakodni, hatha megcsuszik kicsit a szíj és ezért razza.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Proxmox VE
- Windows 11
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen