Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz #50433536 #23191 üzenetére

    Az a baj, hogy a gyári műszer relatíve pontos csak, az már nem mindegy,
    hogy adott jelszinthez honnan állt be. Ha föntről (fogyás menet közben),
    picit feljebb marad, míg ha lentről (gyújtás ráadása után, vagy a tesztelés
    esetén lassan töltögetve), nem megy fel ugyanoda, így nem lehetsz totál
    biztos benne, hogy most hol áll a jeladó? Anno én meg is gyanúsítottam,
    hogy szivárog a benzin, mert az délutáni induláskor kevesebbet mutatott,
    mint a délelőtti érkezéskor. Persze volt hogy szivárgott, de nem akkor, lol.

    De neked lehet, hogy más (hosszabb) a jeladód, az enyém ilyet, hogy 3 dl,
    az enyém nem tud. Ha éppen elkezdett folyamatosan világítani, talán épp
    belemegy 9L, azaz volt még benne 3L. 12-nél nem sokkal nagyobb a tank.
    (Hivatalosan 12, de ott van szuszogó, túl lehet tankolni: vidáman kifolyik.)

    Szerk: ha gyorsan szívtad le, rossz a mérés, mert icipici lyukon folyik ki a
    benzin a jeladóból, szóval lassabban reagál, mint a valós szint... Én ilyen
    fél literenként töltöttem fel, és úgy néztem a változást (ellenállás mérés).
    A gyári műszer ebből a szempontból csak tájékoztató jellegű. Viszont jó,
    ötletes megoldása van a tápfesz ingadozásának kiküszöbölésére...:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák