Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz #50433536 #23191 üzenetére

    Az a baj, hogy a gyári műszer relatíve pontos csak, az már nem mindegy,
    hogy adott jelszinthez honnan állt be. Ha föntről (fogyás menet közben),
    picit feljebb marad, míg ha lentről (gyújtás ráadása után, vagy a tesztelés
    esetén lassan töltögetve), nem megy fel ugyanoda, így nem lehetsz totál
    biztos benne, hogy most hol áll a jeladó? Anno én meg is gyanúsítottam,
    hogy szivárog a benzin, mert az délutáni induláskor kevesebbet mutatott,
    mint a délelőtti érkezéskor. Persze volt hogy szivárgott, de nem akkor, lol.

    De neked lehet, hogy más (hosszabb) a jeladód, az enyém ilyet, hogy 3 dl,
    az enyém nem tud. Ha éppen elkezdett folyamatosan világítani, talán épp
    belemegy 9L, azaz volt még benne 3L. 12-nél nem sokkal nagyobb a tank.
    (Hivatalosan 12, de ott van szuszogó, túl lehet tankolni: vidáman kifolyik.)

    Szerk: ha gyorsan szívtad le, rossz a mérés, mert icipici lyukon folyik ki a
    benzin a jeladóból, szóval lassabban reagál, mint a valós szint... Én ilyen
    fél literenként töltöttem fel, és úgy néztem a változást (ellenállás mérés).
    A gyári műszer ebből a szempontból csak tájékoztató jellegű. Viszont jó,
    ötletes megoldása van a tápfesz ingadozásának kiküszöbölésére...:R

    [ Szerkesztve ]

  • nyogo83

    senior tag

    válasz #50433536 #23191 üzenetére

    Astro!

    Ha nem vagyok indiszkret, a Szikszai mennyiert csinalta a fotengely felujitasodat?

    Telen szet akarom kapni a blokkomat kicserelni a csapagyakat(szegeny kihajtasnak van pici BKV busz feelingje) es ha mar szethuzom a blokkot, akkor fotengely hajtorud csapagyat is csereltetnek.

    Ha jol remlik neked siklocsapagyas, nekem annyival "konnyebb", hogy tugorgos. Azert nem egyszeru nekem se, mert nem szabvany meret van benne (30x39x16) es olyan embert keresek aki a problema megoldasara fokuszal nem arra, hogy mit-miert nem lehet :))

Új hozzászólás Aktív témák