-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz nyogo83 #24476 üzenetére
Igazad lehet, a nagyobb térbe több levegőt szív be, ezért lehet hogy a kompresszió aránya végül is nem változik. De valami mégis azt súgja, hogy ez "nem van jól"...
A dugattyúra és a főtengelyre a tervezettnél nagyobb erő hat... lehet hogy elviseli hosszú távon, nem tudom, típus függő. (Sok motornál van az, hogy ugyanazt a főtengelyt és csapágyazást használják 50ccm-től 150ccm-ig.)
A lényeg, hogy szerintem az optimálistól rossz irányba tért el az átalakítás. Ugye, ha a hengerfejjel akarunk tuningolni, akkor általában csökkentjük az égéstér nagyságát (és nem növeljük), hogy emeljük a kompressziót. Valahogy az az érzésem, hogy hiába nem változott a kompresszió aránya a nagyobb hengerfejjel és ez hiába ad a motornak nagyobb löketet, ezzel egy időben a sűrítés is több energiát igényel ( a több benzin-levegő miatt), ami pedig lassítja a főtengelyt. Összességében talán nem változik a teljesítmény, (vagy lustább lesz a motor?), de a fogyasztás mindenképpen megnő.
Már késő van, nem fog az agyam... érdekes probléma azt meg kell hagyni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- Suzuki topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- No Voice in the Galaxy
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs