-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6222 üzenetére
Igazán nincs mit. Alapjáratot egész jól sikerült belőnünk, ahhoz képest,
hogy fogalmam sincs, honnan szívhat falsot... De a tuning Vileda kendő
"adta alá a lovat", mondjuk úgy 5-6-ot biztos. Azért óra 80-at vitt, hoppá!
Ui: vettem helyette valami mikroszálasat, sisaktisztításra jó lesz az...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6227 üzenetére
Nagyon sokat húztad a szétdöntést. Már 55 ezer van benne.
Lehet bármi, de azért egy csattanás és elerőtlenedés: nagy pech!Szerk: hogy ne maradjon ki: nincs benne kompót, fúrni kell!
Szerk2: engem a Madison akadozása akasztott ki. Pedig az csak
egy gyertya volt, mint kiderült. Ha kicseréltem volna még nyáron...
Más kérdés, hogy így elvittem szerelőhöz: vezérműlánchoz időben!
Szerk3: hozzá való, tutira működő szívatót mindenképp szerezz be.Reméltem, hogy az idei szezont kihúzza...
December 5-e van. Pár napja Dobogókőn Mackóék motoroztak. Így.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz huszi.gyb #6227 üzenetére
Az én robogómnak is ugyan ezek a tünetei. Alapjáraton megy de amint gázt adok lefullad.
Csak annyi különbséggel, hogy nekem egy vasúti átjáró bukkanója után csinálta ugyanezt, dehát a nagy döccenő hatására. Azóta a garázsban áll, majd az ünnepek alatt ha lesz időm megnézem.
Mindenesetre én is kíváncsi lennék a hiba okára. Ha netán megtudsz valamit légyszi közöld velem is, és persze fordítva.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6229 üzenetére
Ha legközelebb motort veszek első út tréleren a szerelőhöz
Nem jó, mert a szerelőt ki kell fizetni. Meg miért kéne tréleren vinni?
(~4000 km-t beleraktál már, azidő alatt elég sok szerelő útba esik, nem?)Most írtam motordoktornak (Totalcar)
Aha! Ezért siettünk úgy a céghez.Meleg is van, meg van net is.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz huszi.gyb #6235 üzenetére
Engem nem vitt haza, tolnom kellett., de már nem először. Ha felgyújtom levideózom és megosztom mindenkivel, hogy ilyen szemetet ne vegyen senki. Már a nevéből rá kellett volna jönnöm, hogy átverés az egész gép, hogy lehet egy 50-es biciklinek hurrican nevet adni?
Én benne vagyok a tábortűzben.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6233 üzenetére
néhányszor pingvinezett már fölötte
Nekem mondod? Egyébként nem vmi pontos a megfogalmazás, mert
amikor volt nála vmi konkrét hibával, AZT mindig megcsinálta! Pont nem
pingvinezett. (Azt, hogy néha csinált mellé 1-2 másikat most hagyjuk...)
Meg azt is, hogy nem vett észre olyat, amit észrevehetett volna ugye.Azért reméljük a legjobbakat, és hogy nem is ~100K lesz a vége.
Egyébként NEM gólokat akarok rugdosni! Sajnos benne van a pakliban,
hogy költeni kell rá. Már évekkel ezelőtt cseszegetett vele runner, hogy
nincs kompót, fúrni kell. Mert már évekkel korábban is ette az olajat.
(Tkp. az elejétől fogva, amióta nálam volt?) Tudom és megértem amúgy,
hogy nagyon bosszantó, hogy már költöttél rá rendesen, és egyben van
a gép (új gumik, kormánycsapágy rendbetétele, újrahúzott ülés), ERRE
a motor döglődik. Megértem, mert én is ezt éltem át ősszel. Max. ugye
annyi "előnyöm" van, hogy a Madison ki van fizetve: gyufa/Duna játszott.Kis Majának amúgy tényleg lelke van, eddig minden kis/nagy baját lábon
kibírta. (Mínusz a szíjszakadás 4 éve, de azt már legutóbb is említettem,
hogy nem ér, s nem a motor hibája volt, hanem az átverős kereskedőké.)
Szóval se vontatás, se trailerezés, út szélén még sosem hagyott...
(Nem mondom, hogy ez nem következik be, ha nincs ráköltve! De hát ez
van, itt a tél, szét lesz döntve, össze lesz rakva, s megy újabb 50000-et.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6244 üzenetére
Egyébként ez korántsem vicces. Én egy nyáron át jártam vele kevés olajjal.
(Nyilván arra célzol, hiszen ott van a gonosz smiley, szóval ez is ismert.)
Persze töltögettem rá becsülettel, csak éppen betekerve mértem a szintet.Ui: azért tudom, hogy milyen, amikor kevés benne az olaj. Kezd "kihagyni",
akadozni. Még jó, hogy megragadnia akkor sem sikerült, és összekaristolni
a hengerfalat sem, de ez majd kiderül ha beborul. Csattanás: gyűrűtörés? -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6246 üzenetére
Jogos, csak (rossz) poén volt. Pöcc-röff a motor. Szép hangja van.
Ellenben nyelezve szinte fuldoklik, erő nincs benne: kis gázra van,
de mint kiderült, a gyakorlatban azért az sem valami hatalmas erő.Passz. Valami elszállt, az tuti, mert egyik pillanatról a másikra...?
(És az, hogy nem lehet lefullasztani a légszűrő eldugításával sem,
meg a levegő csavar tökig becsavarásával sem, az minimum fura.)Amúgy gondoltam arra, hogy a szívató miatt túldúsul, azért fullad,
de az sem ilyen "azonnalos" történet. És játszottunk a szívatóval,
csak nem sokra jutottunk. Mindenesetre nem jó a keverék, az tuti.
Csörögni továbbra sem csörög... az alapjárata is teljesen normális.
Csak (lol "csak") a gázra reagál most eléggé rapszodikusan.Szerk: nem lehet, hogy mondjuk "beszakadt" az EGR? Ki kéne
próbálni, hogy kiiktatod. Raksz rá gumidugót a szívócsonkra, és...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6248 üzenetére
Ha gondolod, rárakhatjuk a fordulatszámmérőt, úgysem kell most a Madisonra,
aztán ugye akartam rá venni már rég azt az olajnyomásmérős csodát.Amúgy az az új cső, amit néztünk az EGR rendszernél ekkor volt lecserélve.
Perszehogy láttam élőben, DE én csak pingvinezek, nem vagyok szerelő...
Az EGR-nek amúgy csak a vezérlését piszkáltuk, de nem iktattuk ki... Ha pl.
beszakadt a membránja (most csak úgy hasraütök), akkor lehet, hogy maxon
kapja rajta folyamat az "extra" levegőt, a kipufogógázból visszavezetve persze.
A kiiktatása akkor lenne teljes, ha ezt a visszavezetést kötnénk le/dugóznánk.De ez amolyan hályogkovácskodás. Azt még logikusnak találom, hogy mikor
levetted a csövet, és nem fogtad be, akkor ott(!) falsot szívva "elszegényedett"
és leállt, hiszen az már a karbi után van, ugye a szívócsonkon, ellenben ha a
karbi elé sikerül betolni sok levegőt, akkor mehet hozzá extra üzemanyag is?
Amúgy meg ha lefojtjuk, és túldúsul, akkor chopperesednie kéne / lefulladnia.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6250 üzenetére
"Az EGR szelep meghibásodására utaló jelek: motorfüstölés, hidegindítási problémák, motorteljesítmény csökkenés, motormegtorpanás, rángatás bizonyos motorterheléseknél." Szerk: Majánál Air Induction System néven fut.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6253 üzenetére
Asszem a légszűrő hátuljára van bekötve, ami kívülről nem látszik.
Azt a csövet kéne megnézni*, esetleg lekapni, és ledugózni.
Most nincs előttem, de ugye amikor letörtem a légszűrőt anno?
(Amikor rajta maradt a lánc, és eltanyáztam a garázs előtt, LOL.)
Szóval van egy törött légszűrőházam, tudnom kéne, hogy néz ki.Egy próbát megér - mert ha csak ennyi a baja, akkor még nem kell
nyugdíjazni: cserélni nyilván horror, kiiktatni viszont nem nagy pénz.
Igaz, a káros-anyag kibocsátás nő, de tesztelés erejéig csak kibírja.*: pl. hogy rajta van-e egyáltalán! Ahogy kcsa írja, ha elpukkant,
az is falsot szívást jelent... De legalábbis a légszűrő megkerülését...
(Ami nem jó ómen...) Kerék magasságán"friss" levegőt beküldeni.Szerk: amúgy ez a légszűrő letörés nálam már hagyomány. Madison
légszűrője is letört, igaz, nem eséstől, amikor a szívófalsnit cseréltem.
Ellenben arra nem vettem újat, viszont a javítás nem volt tartós, szóval
most tkp. a sárhányó tartja a légszűrőt, bár meglepően korrekten. Na,
és ott IS van ilyen EGR megoldás, az konkrétan előttem van... Szokta
is dzsuvázni a légszűrőházat belülről: "rém okos" megoldás...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6255 üzenetére
Megnéztem... A tank mögött elvesztettem, a másik oldalon nem jön ki... Szóval lövésem sincs, hova megy a vastag cső... Holnap hozok szerszámokat, és leszedem az idomot (egy csavarhoz nem férek hozzá, ahhoz le kéne szedni a "kapaszkodót" de ahhoz meg nincs kulcsom.. Szóval holnap...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6256 üzenetére
Nem a légszűrőházra megy (vagyis a belső felére tuti nem),
a külső felét már kidobtam, mert el volt törve, a belseje ép...
Viszont van a légszűrőház hátulján egy ledugózott cső, ami
gondolom valami lefolyó lehet, ha folyadék kerül belülre: ha
annak a dugója nincs meg, ott is szívhat "extra" levegőt.Szerintem keress holnapig valami robbantott ábrát hozzá...
-
joesalty
csendes tag
-
joesalty
csendes tag
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6314 üzenetére
A hézagoló nélkül NEM nagyon ment 8000 fölé...
(Ha visszakeresel, leírtam, milyen konstellációkban
használtam: a teljesítménycsúcsra nem lőttem be.)Fordulatszámról látatlanban bármit, necc: tippelem
a túlpörgést "fülre". De azért a mérés nem ártana.
Nálad a gyári varió. Tán a kontrasztrugó is megvan. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6330 üzenetére
Semmi sem biztos... De pl. a szerelő, aki csak a tünetleírásból, látatlanban
megmondja, hogy pontosan egy adott 15000 Ft-os alkatrészre van szükség,
az vagy egy zseni, vagy egy kókler. (Zseni, ha ráhibázik, kókler, ha mellélő.)Olyan érzésem van, mint HGabor89 szerelőjével kapcsolatban, aki közölte,
hogy 10000 Ft-ért megjavítja a km órát elektromos szakival, csak épp ki kell
szedni hozzá a műszerfalat pár napra, amíg elviszi. Nem lett megcsináltatva.
Elektronikusan semmi baja nem volt, a meghajtó rotort kellett cserélni. Most
az, hogy ez külföldről rendelve tényleg kb. 10000 Ft-omba került véletlen...
Szóval őrá ezzel a hozzáállással azt mondtam volna, hogy kókler...
(Talán ha megnézi/teszteli, hogy pontosan mik a tünetek, és utána okos!)kcsa: 180-asból is az lehet, hogy 250-esből. Létezik ilyen is, olyan is.
Ez a PDF pl. együtt tárgyalja a 180-200-as típust, ami nyilván nem Yamaha.
Már csak azért sem, mert a Yamaha 180-asa az 175 ccm, ez meg épp 182.
PIAGGIO 4T - 4V[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6337 üzenetére
a 180-as Piaggio blokkos az eladója szerint, szóval esélytelen
Egyre kevésbé értem, hogy miről beszélsz. (Tippem van! Néztél
egy 180-as Madisont donornak, hátha jó lesz belőle pár alkatrész?
Nekem ezzel csak az a bajom, hogy az is zsákbamacska...)Oké a szerelős szöveget értem, esélyt adok neki, hogy igaza van.
Csak megemlítettem, hogy azért nem biztos... Azaz nem venném
meg pl. előre az alkatrészt, mert a telefonba azt monda, hogy...Sőt, már abból is elegem van, hogy én vigyem az alkatrészt, LOL.[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #6355 üzenetére
"Robogókból mind az út szélén volt, rendszám nélkül. "
Ezeket valahogy nem bírom megérteni, sok robogót látok az út szélén, vagy fához kötve, némelyik le sincs takarva... Aztán a következő év nyarán is ott van, mert gondolom a "gondos" tárolást követően nem indult neki a gép.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #6366 üzenetére
Japp, jövő hétben bízom Lásd itt is
Gondolom saját robogód miatt is örülsz ennek
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6421 üzenetére
A javításáááát???
Olaszoknál előfordul, hogy van angol verzió. Esetleg translate.
Meg aztán egy idő után már az alap szavakat megtanulod.Egyébként a megbízható webshopról csak annyit, hogy küldtek
egy rossz vezérműláncot (nem oldották meg a problémát), amit
ugyan visszavettek, de a postaköltséget persze buktam.
Szerk: de mégsem az fájt igazán, hanem a bénázás felsőfokon![ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #6421 üzenetére
Alapból német webshopokat keresek jellemzően, utána jöhet angol/olasz. Francia spanyol és egyéb (számomra) érthetetlen nyelvek a lista végén vannak De rendeltem már franciáktól, translate sokat segített.
Megbízható: van nyoma neten korábbról is, PayPal-al lehet fizetni. Ez nagyjából elég is, PayPal védelem szinte mindenre jó. Amit én találtam az egy fizikailag is létező kereskedés, szóval ha valami nagy bajom van odamegyek és rájuk rúgom az ajtót.
Német/angol jobbfajta webshopok általában korrektek, válaszolni is hajlandók (németek kevésbé), ez pl. olaszokra alig jellemző: pár nap késéssel, slendrián válaszok, vagy még az se. Olyan olaszos.
Kymco témában tényleg MINDEN van. Csak győzd kifizetni
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6426 üzenetére
Csak a szokásos: jobban szerettem volna a vételár finanszírozásáról olvasni.
Szerk: amúgy volt már korábban rendelésem onnan, és nem volt velük gond...
De ez ugye elég érzékenyen érintett: ha mondjuk magamnak rendelem, akkor
már a visszajuttatás is problémás, nem beszélve arról, hogy állították, hogy jó,
és nem volt jó. Ez ciki... Lehet, hogy jobbos fékkart azért még rendelek onnan:
aztán ha véletlenül másik motorra valót küldenek, majd reszelgetjük, LOL.kcsa: hát igen, én is vettem KÉT tömítéskészletet, hülyének is megéri alapon.
Szerk: de amúgy jogos, hisz' legközelebb is kell majd, amikor fúrni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6426 üzenetére
Csak elméleti kérdés: ha mondjuk nem RMS meg CsingCsang dugattyút szeretnék, hanem - a példánál maradva - eredeti Yamahát, azt forgalmazza valaki? szerk: Webshopban, postázással, vagy mehetek a márkaszervizbe, ahol csak munkadíjjal együtt adják?
(#6430) DigitXT: hánemnagyon.... Gyengébb, pedig már nem is szorul az első fékem...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6443 üzenetére
Ne essünk túlzásba, nem akkora még a baj, ezzel, ahogy most áll, röhögve megjárnám Székelyföldet ismét. Csak egy kicsit gyengébb lett, és nem karburálási probléma (gyertya meg épp most lett cserélve). Nehezebben is indul hidegen, mint szokott...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Weblap készítés
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Escape from Tarkov
- E-roller topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Keresek egy topikot, de nem találom!
- World of Warships
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs