-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13901 üzenetére
Mivel garanciális mindegyik motor, ezért vigyáznak rá, mert pillanatok alatt megvonja a garanciát a szerviz. De pl. azt nehezen lehet kimagyarázni, hogy a srác SH150-esében 6000 km alatt kétszer kellett kormánycsapágyat cserélni, vagy egy másik SH teleszkóp problémákkal küzd, egy PCX meg rendszeresen forralja vizet. Persze, lehet azzal jönni, hogy extrém igénybevétel, stb. de akkor sem kéne elfogyasztani két kormánycsapágyat ennyi idő alatt, egy vadonatúj, 0 km-es motornak bírnia kellene a strapát. De ha még a 20-ból kettővel lenne probléma, akkor azt mondom, rendben, belefér. De, hogy a 20 motorból csak 2 PCX működjön gond nélkül, az már azért vicces. És mivel itt komoly felhasználásról van szó, igenis lehet következtetni egy adott márka, jelen esetben a Honda megbízhatóságára, főleg, hogy új motorokról van szó. Napi 30-40 km-t a legfosabb kínai robogó is tud hiba nélkül teljesíteni újkorában.
Az, hogy a Te SH 300-asod hibamentes (még), az egy 20 fős flottával szemben nem jelent komoly mintavételt. Inkább szerencséd van, hogy egy problémamentes példányt fogtál ki.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13906 üzenetére
Tudom, hogy az SH 300 a robogók császára, minden más szar, fos, húgy... De valahogy mégse látok a városban futár SH 300-at. Pedig van minden, tényleg minden a postás Liberty-től kezdve 400-as Burgin, MP3-on át a BMW C650-ig, vagy a nagyobb, váltós gépekig.
Bár szerintem, ha más típusú géped lenne, és azt is gond nélkül használnád, ugyanúgy istenítenéd.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13912 üzenetére
Oké, de akkor mi mi mutatja meg a motor megbízhatóságát, ha nem az intenzív használat? Kinek a véleményére lehet adni? Józsi bácsi tapasztalatára, aki használja 2x10, max, 2x20 kilométeren? A Honda fanboy szavára? Lehet ezt szépíteni, de igenis, egy új, 0 kilométeres, minőséginek, 'prémiumnak' beállított motornak zokszó nélkül kellene bírnia a napi 80-150 kilométert. Főleg úgy, hogy az ár is igencsak prémium, 1-1,15 millió Ft-os motorokról beszélünk (nyilván nem ennyibe került nekik, biztos volt flottakedvezmény, de akkor is).
Ja, az említett cégnél ha saját hibából sérül a motor, vagy bármi lesz vele egy esetleges elmulasztott karbantartás miatt, igencsak zsebbenyúlós a dolog, úgyhogy igen, akinek oda van adva a céges motor, vigyáz rá. Főleg, hogy a márkaszerviz jó pár esetben próbált kibújni a garanciális kötelezettség alól.
Ne vedd sértésnek, de lassan kezd elmenni ez az egész beszélgetés Honda topic jellegűvé. Ha dicsérni kell a márkát, jön a fejbólogatás, meg az egyetértés, ha meg valaki ellentmond a 'sohanemromlik'-nek, akkor az nem igaz, nem releváns tapasztalat, az nem úgy van, saját hibából romlik el, olaszból behozott gép.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Sima, átlagos jármű. Ezt írd be egy Honda topic-ba, meg fognak keresni, és lehugyoznak. Amúgy tényleg az, ha új motorokat nézzük, egyik sem jobb a másiknál, mindegy a márka. A használt gép meg erősen karbantartásfüggő. Attól, hogy Honda, az elmaradt olajcsere után ugyanúgy megkopik a nika, mint mondjuk egy Piaggio-nál.
burt,
Aggregátban is jó a Honda. Haver ilyeneket ad bérbe,meg javít,a múltkor láttam, hogy csak Honda van nála, rá is kérdeztem, hogy Hondabuzi-e vagy. Röhögve mondta, hogy nem, csak jelenleg ez a legjjobb.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #13927 üzenetére
Mert én nem akarok elég a heti 5 nap. De nincs itt semmilyen szájkarate, csak a véleményeket ütköztetjük. Erre is való a fórum, nem?
-
Hauptmann
addikt
válasz Brogyi #13950 üzenetére
A Yamahán két kis ilyen ülepítő műanyag cső van, a szűrő előtt és után is egy-egy. A múltkor megnéztem, mit kérnek érte, 2000 Ft/db. Amikor szar volt a vízszivattyú szimeringje, oda csapódott le a glikol.
kcsa,
Nem reagálok. mert jön a valamelyik Hondafan (és most nem Burtra gondolok). Csak annyi fűznék hozzá, hogy tipikus TB teszt, más (európai) modellben direkt keresik, hogy mibe lehet belekötni), de erre meg ráverik a faszukat, mer' Honda... Biztos jó gép, nem azt mondom, hogy nem, de nemcsak a 'szent márka' tud robogót gyártani. Az is érdekes kérdés, hogy ha lenne 1,7 millióm motorra, kurvaélet, hogy nem új SH 300-ban gondolkodnék.
Nagyon off. Van valamelyikőtöknek tapasztalata könnyűszekezetes ház építésével kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Mai történés.
Megek reggel az Üllőin a X. kerületi részen szolídan 60-al, de egy Honda Civic végig a nyakamban, ha kimentem a külső sávba, követett. Elég idegesítő volt úgy menni jó 2 km-en keresztül, hogy ott lihegett hátul, de aztán elment a Kőér utca felé. Biztos erre állt fel neki, mindegy.
Na de aztán jó egy óra múlva megyek a Hungárián a Népliget előtt a a Váci út irányába. Lépésben haladó autósorok, én a magam biztonságosnak ítélt 30 km/h sebességével megyek közöttük. Nemsokára jön egy Honda Silver Wing, az is beáll a seggembe, de mellette még dudál végig, integet meg látom a tükörben, hogy magyaráz. Elérünk a Kőbányai úti lámpáig, ott megállok elől, jön mellém, és pofázik, hogy miért megyek ilyen lassan, miért tartom fel, stb. A csávó valószínűleg motoron születhetett, mert a védőfelszerelése tökéletesnek volt mondható, atlétatrikó, sort, strandpapucs. Ugat egyfolytában, odaszólok neki, hogy 'mi a problémád, Hondás köcsög?', és már a lábammal keresem az oldaltámaszt, hogy akkor letámasztom a motort, és megbeszélhetjük, de aztán zöldre váltott a lámpa, elhúzott a picsába. Az Egressy úttól viszont megint beállt az egész sor. Szép lassan, óvatosan megyek előre a sorok között, elérek majdnem a Thököly úti kereszteződéig. A Silver Wing a földön elborulva a zebra előtt, mellette egy fehér Audi, a baloldala végighúzva, a tulaja telefonál, gondolom a rendőrséget és a mentőket hívja, a faszkalap meg a motort előtt fetreng a földön, és jajong, a papucsa meg a zebrán túl heverészik.,. Szépen elmegyek a fekvő motor és a faszi mellett, de nem bírtam megállni, ne szóljak be neki, hogy 'nagyon ügyes vagy faszfej', és mentem tovább a dolgomra.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13983 üzenetére
Nem tudom, Te hogyan tudnál úgy kedvesen visszaszólni, amikor végig nyomja mögötted a dudát, és kb. 5 centire van a rendszámtábládtól. Ha látom, hogy valaki gyorsabb nálam, az első adandó alkalommal lehúzódom, hadd menjen, de ahogy a pirosnál még minősíthetetlen hangnemben pofázik nekem, az azért már sok.
Oké, én vagyok a hibás. De legalább most mínusz 1 faszkalap Hondás az utakról leírva egy darabig. Ez a tipikus Így Jártál Bazdmeg esete. Az Audist sajnáltam, pont rosszkor volt rossz helyen, na meg a motort is, az nem tehet arról, hogy köcsög a gazdája. Össze kellene kötni a korábbi Civic-essel, biztos haverok lennének.
-
Hauptmann
addikt
válasz StoneBridge #14001 üzenetére
Szép ez a Vespa.
huszi,
A másik is 180-as Maja lesz?
-
Hauptmann
addikt
válasz StoneBridge #14024 üzenetére
Nemrég mentem pár kört egy GTS 300-al, tetszett. Egy dolog nem, az undorítóan mély és hangos gyári kipufogó. Ennek is olyan van?
A rendszámos gépeket nem lopják, annyira nem kell parázni emiatt. Ellenben rendszám nélküli Vespát tilos utcán tárolni, mert 95%, hogy lába kel.
huszi,
Ezt a múltkor már belinkelted. Rendszámmal mennyiért tudod elhozni? Nem félsz, hogy újabb roller lesz belőle?
-
Hauptmann
addikt
Tegnap a hülye repülőverseny miatt állt a fél város. Tudjátok, hogy most ki szólt be a Vérmező úton, amikor óvatosan elmentem az egyébként elég szűk helyen az autósok között? A patkány kerékpáros. De ha jól tudom, kerékpár nem is mehet középen az autósorok között, csak bal szélről előzhet.
-
Hauptmann
addikt
válasz csongi #14046 üzenetére
Azt bele lehetne írni, hogy ha fehér füst van melegen, akkor valószínűleg befolyik a víz a hengerbe, hengerfej, vagy hengerfej tömítés, esetleg vízpumpa szimering. Ha fekete, túl dús a keverék és/vagy olajfogyasztás. Ha kék, olajfogyasztás. Ha a kék füst alapjárat után gázadáskor jelentkezik, aztán elmúlik, szelepszárszimering, ha magasabb fordulaton állandóan, henger,, dugattyú, vagy dugattyúgyűrű.
-
Hauptmann
addikt
válasz StoneBridge #14053 üzenetére
Egy haveromé a 300-as, nem az enyém, csak pár kört mentem vele, nem éreztem torpanást, és nem is hallottam oda ne illő zörejt, vagy csak nem hallottam a hangos kipufogótól. Nem Akrapovic, gyárinak nézett ki, de ki tudja. Mindenesetre hosszútávon elviselhetetlen.
-
Hauptmann
addikt
Az Akadémia utcában -1 jófej, senkit sem akadályozó kerékpáros...
-
Hauptmann
addikt
ai történés.
Délelőtt Budaörsön belementem egy jóval mélyebb aknafedélbe, nagy reccsesmés,a nemrég beszerzett gyári plexi eddig nem forasztott két füle elköszönt... Gyorsan elgurulok a műanyagoshoz, beadom, majd egyszr megcsinálja. Tikshow, ha Neked is gyári plexid van fent, akkor előbb-utóbb el fognak pattanni a fülei, akármit is csinálsz, az X-Max ilyen. Plexi nélkül mentem tovább. Nagyon bután néz ki így a motor, de mintha másik motort kaptam volna. Fürgépp, gorsabb. Kváncsi vagyok, hogy csak érzetre, vagy valójában is. A gyári közepes plexi is ennyire lefogná a gépet? Mert az egy dolog, hogy a magas túra igen.
Nézegettem kis sportplexit, de szánalmasan vicces az ára, majdnem annyi, mint a túra...
-
Hauptmann
addikt
válasz tikshow #14072 üzenetére
A sport plexi azért jó, hogy ne nézzen ki hülyén a motor plexi nélkül. Vennék én, de az a kis szar huszonezres tétel, alig olcsóbb, mint a nagy túraplexi, nem normálisak.
Sima 5-ös csavar kell, ami a nagyobb probléma, hogy én még rendes gumiágyas anyát nem találtam. Gagyi a párszáz Ft-os kínai, és a 4 ezres Oxford is, a nehéz túraplexi szétveri, főleg a két szélső felfogatási pontnál.. Ha Te esetleg találsz valami strapabírót, szólj.
Diósd, Szabadság út 85, Poli-Car. Úgy ajánlották, a Mű-Hege a múltkor is nagyon húzta a száját, hogy plexit kell hegesztenie, nagyon el sem akarta vállalni, úgy kellett neki könyörögni, hogy a két fület csinálja meg (és most a másik két, eddig sértetlen fül tört le), inkább most máshová vittem.
Itt mondta az ember, hogy előbb-utóbb a Givi is elkezd majd repedni a kézvédő belsejénél, nagyjából a legszélső rögzítési pont felett. Ha szerencsénk van, akkor lefelé reped, és nem megy a látótérbe. A gyári füstszínű közepes plexi meg úgy ahogy van, fos, rideg anyagból van.
-
Hauptmann
addikt
válasz TayRol #14125 üzenetére
Nekem X-Max van,ez is budiülős, nem lehet előre kinyújtani a lábat, és a lábtér is keskeny az alul elhelyezett benzintartály miatt. X-City ugyanaz, csak 1 collal nagyobb kerekekkel, és kisebb ülés alatti csomagtartóval. A 250-es Yamaha-Minarelli blokk áz átlagon felül fogyaszt, de cserébe jól megy.
-
Hauptmann
addikt
válasz szentkuti11 #14120 üzenetére
Ezt a videót csak most láttam.
Itthon ezt simán ráverik a motorosra a 'relatív gyorshajtás' gumiszabállyal, mert a gyalogos és a kerékpáros nem büntethető. Jó pár éve volt ebből egy precedens ítélet, éjjel az M6-oson elütöttek egy kivilágítatlan kerékpárost, és az autóst varrták be azzal a dumával, hogy nem a körülményeknek megfelelő sebességgel közlekedett, Az, hogy mi a faszt keresett egy kerékpár éjjel, kivilágítatlanul ey autópályán, kb. szóba sem került.
De amúgy tény, hogy a legtöbb motorosnak attól áll fel, hogy az álló autósorok között ki tud nagyobb sebességgel elmenni (lásd, a múltkori Silver Wing-es) köcsögöt). Aztán előbb-utóbb jönnek az ilyesféle meglepetések.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Megvanmak az első fogyasztási adatok plexi nélkül. 2,4 alja, illetve sikerült egyszer becsúszni 2,4 alá, konkrétan 2,391 l/100 km (ebben volt egy tököli út, a többi csak város). Tehát durván a nagyplexi, +0,2-0,3 litert jelent, a gyári közepes úgy plusz 0,1 liter az én 125-ösömön. A tankolási szórás minimális, mert az első lekattanás után mindig belenyomok még pont 1 litert, az első lekattanások között meg nem hiszem, hogy nagyon mérvadó különbségek lennének.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
-
Hauptmann
addikt
Úgy néz ki, hogy a sima EBC hátsó betétem 9000 km-t bírt. Most kipróbálom ezt a fél szinter/karbon betétet, hogy miben más.
-
Hauptmann
addikt
válasz StoneBridge #14314 üzenetére
Nos igen... A japánok tudnak brutális (T-Max), technikailag érdekes (Integra), 'világlegjobbtesztgyőztes' (SH ) robogót gyártani, de igazán szépet nem. Majd talán egyszer.
A rádiós hangkeltőről jut eszembe, megint nyomja a tavalyi Harley-s a városban torzan üvöltő rádióval.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Hogy legyen egy kis roller is.
Délután nekiálltam fékbetétet cserélni, A hátsó fémig lekopott, úgy látszik, a sima organikus EBC 9000 km-t bír hátul. Most ezt a fél szinter-karbon betétet rendeltem, kíváncsi vagyok rá. meddig húzza. De az első fék kifogott rajtam, az imbuszfejes stift be van rohadva, meg sem mozdul, és nincs olyan hosszú szárú imbuszkulcsom, ami megfelelő erőkart biztosítana. De itt a betét még jó, van rajta kb. 3-4 mm betétenként, így ezt nem tudtam (illetve nem is kellett) cserélni. Majd, ha tudok kulcsot szerezni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs