- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #13047 üzenetére
Nem kell egetverő különbségre gondolni. Motoroztunk együtt a két Majával,
cseréltünk is, hogy a pilóta súlykülönbség ne zavarjon be, de akkor is ez a
feelingje. A 180-as azon kívül, hogy jobban "kilő", pörgősebb, "huligánabb",
és garantáltan nagyobb a végsebessége. Bár ezt nem hasonlítottuk össze.
De tudom, mert GPS szerint is meg tudja futni a 120-at, míg a nagynak az
áttétele hamarabb fogy el, és gyakorlatilag szétpörög, mire elérne odaáig...
(Lehet hozzá venni tuning kihajtást, aminek más a fogszáma, szóval elvileg
növelhető a végsebessége, de annak már sok értelme nincs: ezek ilyenek.)Igen, tuningolt, azaz van benne egy Multivar, ami hagyja felpörögni. Én meg
pont nehezebb görgőket raktam a nagy Majába, hogy legyen végsebessége
is, de a rajtja úgy már tényleg nagyon gyenge volt (lásd a Liberty 50 "ellen").Ui: igen a nyitott dob is tuning, de az inkább csak a feelinghez ad hozzá.
A ccm csak egy dolog. Robeszoknál a hajtás a lelke mindennek, meg ugye
az önsúly, lévén általában* viszonylag kis teljesítményekről beszélünk.*: azért 300-400 ccm körül már kezdenek szaporodni a lovak, esetenként a
hengerek is, ill. 650-850 kategóriában egészen meglepő "robogók" futnak...
(Praktikusságuk mondjuk megkérdőjelezhető, de mindenképpen jópofák.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #13047 üzenetére
DigitXT nagyjából mindent elmondott...
Annyit hozzátennék, hogy a 125/150/180-as valahogy "sportosabb" üléspozíciót is ad
hat, és az egész motor karaktere pörgősebb, jobban húzni akarod neki. A 250-es inkább fotel és nyugisan odaérsz majd, ha odaérsz kategória volt. A Majesty-kről általánosságban elmondható, hogy nem egy gyorsuló bajnokok, de Marcell (a szerelő) is meglepődött azon, hogy multivarral mennyire motorozható gép lett belőle (mondta, hogy a 125-ös egy lusta dög). Tényleg néha élmény a kanyarodás is... A fordulatszámmérőt még be kell lőnöm (egyelőre semmit sem mutat, most úgy döntött), és akkor kiderül, de szerintem még egy picit alul vált/nem kap elég latyakot, erősebb is lenne, de néha (ha már kifutott a szíj) érződik, hogy jobban akar menni... Olyankor egész vad tud lenni (persze méreteihez képest).www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- BestBuy topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen