Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Something_ #13047 üzenetére

    Nem kell egetverő különbségre gondolni. Motoroztunk együtt a két Majával,
    cseréltünk is, hogy a pilóta súlykülönbség ne zavarjon be, de akkor is ez a
    feelingje. A 180-as azon kívül, hogy jobban "kilő", pörgősebb, "huligánabb",
    és garantáltan nagyobb a végsebessége. Bár ezt nem hasonlítottuk össze.
    De tudom, mert GPS szerint is meg tudja futni a 120-at, míg a nagynak az
    áttétele hamarabb fogy el, és gyakorlatilag szétpörög, mire elérne odaáig...
    (Lehet hozzá venni tuning kihajtást, aminek más a fogszáma, szóval elvileg
    növelhető a végsebessége, de annak már sok értelme nincs: ezek ilyenek.)

    Igen, tuningolt, azaz van benne egy Multivar, ami hagyja felpörögni. Én meg
    pont nehezebb görgőket raktam a nagy Majába, hogy legyen végsebessége
    is, de a rajtja úgy már tényleg nagyon gyenge volt (lásd a Liberty 50 "ellen").

    Ui: igen a nyitott dob is tuning, de az inkább csak a feelinghez ad hozzá.:K
    A ccm csak egy dolog. Robeszoknál a hajtás a lelke mindennek, meg ugye
    az önsúly, lévén általában* viszonylag kis teljesítményekről beszélünk.:R

    *: azért 300-400 ccm körül már kezdenek szaporodni a lovak, esetenként a
    hengerek is, ill. 650-850 kategóriában egészen meglepő "robogók" futnak...
    (Praktikusságuk mondjuk megkérdőjelezhető, de mindenképpen jópofák.:D)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák