-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #22502 üzenetére
Érdekes, hogy eléggé szereled a motort, de a vezérléshez nem nyúlsz...
Mi érdekeset látsz ebben? Egy rossz mozdulat, egy elbaszott beállítás, és GTK-ra lehet törni a motor belsejét:Azert ennyire nem dramai a helyzet. :).
Egy szelepdeknit es egy gyertyat te is le tudsz szerelni. :).
A gyujtas oldalon kiveszed a muanyag csavart, es a variatornal eltelred a motort, amig a gyujtas nincs jelen. Akkor jo ha fent a ket lanckerek is jelen vagy jel mellett van. Ennyi. Lefotozod az allapotot, es megnezzuk mi lehet a helyzet. :). -
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22502 üzenetére
Hali!
A pillangószelepnek nem fix a végállása, mi ott állítjuk az alapjáratot. Az alapjárati csavarral szabályozzuk a végállását. Ha a levegő csavarral beállítjuk a keveréket és utána az alapjáratot, akkor az ott van ahol lennie kell.
A kis gumicucc a szívó oldalon, nekem is repedezett kívülről. Úgy látom az egy szövet erősítésű, több rétegű gumi henger, olyan mint a benzincsövek. A szívócsonkra ráragasztották gyárilag. Ha ott szívna falsot, azt szerintem már megtaláltad volna... biztos kipróbáltál pár módszert.
A vezérléssel kapcsolatban félre ne értsed, nem akarlak rábeszélni a szétszedésére, csak úgy éreztem az eddigiekből, hogy nem okozna neked semmi gondot. (Sok szervizre várást és pénzt spórolhatnál.)
A láncot pedig lakkfilccel jelöltem a fogaskerékhez. A lakkfilc csak akkor olajálló, ha fémtiszta felületre kenjük és van ideje megszáradni. Én sose vártam meg. Igazából felesleges is, mert a gyárban mindent megjelöltek, ami számít. Én is csak azért jelöltem meg, hogy lássam merre raktam odébb a láncot az eredetihez képest.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen