Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz DigitXT #22502 üzenetére

    Érdekes, hogy eléggé szereled a motort, de a vezérléshez nem nyúlsz...
    Mi érdekeset látsz ebben? Egy rossz mozdulat, egy elbaszott beállítás, és GTK-ra lehet törni a motor belsejét:

    Azert ennyire nem dramai a helyzet. :).
    Egy szelepdeknit es egy gyertyat te is le tudsz szerelni. :).
    A gyujtas oldalon kiveszed a muanyag csavart, es a variatornal eltelred a motort, amig a gyujtas nincs jelen. Akkor jo ha fent a ket lanckerek is jelen vagy jel mellett van. Ennyi. Lefotozod az allapotot, es megnezzuk mi lehet a helyzet. :).

  • #50433536

    törölt tag

    válasz DigitXT #22502 üzenetére

    Hali!

    A pillangószelepnek nem fix a végállása, mi ott állítjuk az alapjáratot. Az alapjárati csavarral szabályozzuk a végállását. Ha a levegő csavarral beállítjuk a keveréket és utána az alapjáratot, akkor az ott van ahol lennie kell.

    A kis gumicucc a szívó oldalon, nekem is repedezett kívülről. Úgy látom az egy szövet erősítésű, több rétegű gumi henger, olyan mint a benzincsövek. A szívócsonkra ráragasztották gyárilag. Ha ott szívna falsot, azt szerintem már megtaláltad volna... biztos kipróbáltál pár módszert.

    A vezérléssel kapcsolatban félre ne értsed, nem akarlak rábeszélni a szétszedésére, csak úgy éreztem az eddigiekből, hogy nem okozna neked semmi gondot. (Sok szervizre várást és pénzt spórolhatnál.)

    A láncot pedig lakkfilccel jelöltem a fogaskerékhez. A lakkfilc csak akkor olajálló, ha fémtiszta felületre kenjük és van ideje megszáradni. Én sose vártam meg. Igazából felesleges is, mert a gyárban mindent megjelöltek, ami számít. Én is csak azért jelöltem meg, hogy lássam merre raktam odébb a láncot az eredetihez képest.

Új hozzászólás Aktív témák