-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #22501 üzenetére
Van egy magyar fórum, ami manapság teljesen halott, ám annak idején írogattam én is oda, egy kis életet lehelve a hanyatló közösségbe, de ami sokkal fontosabb: rengeteg hozzászólást elolvastam. Többek közt szinte biztos vagyok benne, hogy ex-klubtag motorja van nálam, abban is, hogy szívott a magas fogyasztásával...
Lényeg a lényeg, hogy onnan is ragadt rám infó + persze az idő: 6 éve lesz nálam!
Karbinál tudom, hogy annyira nem bonyolult, mérések szerint nem azon megy el a teljesítmény, mert az AFR pont hogy az erő felé mutat, épp a fogyasztás kárára.
(Szerintem vagy fél litert meg lehetne spórolni úgy, hogy nem is megy rosszabbul!)
Viszont azzal vitatkoznék, hogy "csak 2 dolog"... Szvsz 3 lesz az, amin a dolgok múlhatnak: benzinszint, alapjárati csavar helyzete, és a pillangószelep végállása. Ezeket kéne visszaállítani oda, hogy durrogós legyen motorféken: na nem nagyon! Csak a maga megszokott vidám módján, amit újságírók is említettek már tesztben.
Fals levegő megint érdekes kérdés: be van repedezve a szívófalsni, de a gyár már nem gyártja, az importőr szerint meg keresett alkatrész, de nincs. IJB.
Mondjuk most a roller miatt nem nagyon túrtam a netet motor témában, de amit tudtam, megtettem, méreteket levettem, kerestem, hátha más gyártmánnyal kompatibilis? Egyelőre eredménytelenül.
Érdekes, hogy eléggé szereled a motort, de a vezérléshez nem nyúlsz...
Mi érdekeset látsz ebben? Egy rossz mozdulat, egy elbaszott beállítás, és GTK-ra lehet törni a motor belsejét: dugattyú picit összekócolja a szelepeket, és kész.Azt már nem hiszem, hogy kifizetném. De legalábbis nem volna miből, szóval TK... Remélem így már érthetőbb, hogy miért nem nyúlok hozzá lelkesen.
De persze megnézni megnézhetem (valamikor), egyszer vettem már le a szelepfedelet is, annyira nem para, csak le kell "kabátolni" hozzá elég rendesen. Amúgy egyszer már kérdeztem is, hogy mivel jelölted össze a vezérműláncot a fogaskerékkel?
Valami olajálló filctoll?
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xbox Series X|S
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Disney+
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Playseat challenge
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep