Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #28223 üzenetére

    Na kérem szépen. A 100A BMS röhögve elég, hiszen akkora áramot csak akkor ránt(ana) be, amikor (ill. ha) "megszorul" az indítómotor, de egyelőre ilyet nem tapasztaltam, nagyon simán pörgeti a korábban is kimért 57A áram fogyasztás körül.:K Ez amúgy nem csak az indítómotor magában, megy a benzinszivattyú (~2.5A), meg a lambaszonda fűtés (~1.7A). Apróság*, tudom, de azért mennek...:D És igen, egy gyári Madisonban membrános szivattyú van, és nincs lambdaszonda.

    Lassú reagálású a BMS szoftvere, ilyen 5 mp-enként frissít, de bátran tudtam nyektetni az akkunak meg se kottyan, attól meg nem kellett félni, hogy beindul, mert hiába van benzinnyomás, el van dugulva a karbi a 3 éves benzintől. Következő projekt, hogy karbi ki, és megy befelé az ultrahangos mosóba...:))

    *: a xenon már odabaszósabb, az olyan +8A, ha bemelegedett, de amúgy nem szoktam felkapcsolt lámpával indítózni, nehogy túlterheljem az akkut, na ezt nem fogom. Az egy dolog, hogy 36Ah**, de amúgy elméletileg tudna 330A indítóáramot, és a mellékelt ábra szerint ennek ötödét ha le kell adnia, amit mindössze 0,5V körüli feszültségeséssel megcsinál. Szerintem baromi jól bírja. Más kérdés, hogy mennyire lesz barátja a zord környezet, ilyen szempontból egy műanyag dobozba csomagolt ólom-savas lehetőleg AGM akku egész biztos, hogy igénytelenebb.:R

    **: és ezt nem úgy értjuk, mint a 24Ah a sárga akkun, hogy 20 óra alatt kiszenvedi. Nem, ez nagy terhelésen is közel ezt tudja, bár csak 10A-rel tudtam meríteni (pici a tesztelőm), de simán leadja folyamatosan több, mint 3.5 órán keresztül. Ennek mondjuk nincs különösebb jelentősége, de mondjuk egy generátor hiba esetén egy full töltésről még simán elmenne ennyit, kivilágítva, meg minden. Nem rossz, na.:D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák