-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz SteveBeard #17826 üzenetére
Ahogy én tudom: a kisebbik a régi verziós Master blokk, vannak problémái, a nagyobbik az újabb és jobb.
-
csongi
Topikgazda
válasz SteveBeard #17924 üzenetére
Bemzin az olajba, injektorfej.
Vizet a vizszivattyu csovenel elngedd le. -
nyogo83
senior tag
válasz SteveBeard #17926 üzenetére
Pedig ha becsopog, nem fog az elparologni teljesen, ahogy az olajszint se feltetlenul no nagyon eszrevehetoen, csak ha nagyon-nagyon befolyik.
Ahogy higitja az olajat, ugy lesz az olaj kenokepessege rosszabb, illetve "veknyabb" az olaj, amibol siman el tud egetni a motor. Igy meg nagyobb aranyban lesz benzin az olajban.
Pont par hozzaszolassal feljebb ecseteltem, hogy egy becsopoges/benzinesedett olaj mit okoz.Ne vard meg, hogy hajtorud/fotengelycsapagy is elkoszonjon, mert az fajdalmasabb lesz...
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz SteveBeard #17928 üzenetére
Ez nem feltetlen csak az 500-as Beverly-re igaz. Van tipus amelyiknek hajlamosabb elfaradni az injektora es "bepisilni", van amelyik tovabb birja.
Olyan ez, mint karbisnal se mondhatod 100%-ra hogy az XY robogo karbija befolyik, mindegyiknel elofordulhat.
De ha mar megvan a jele, akkor erdemes foglalkozni vele.Csak viszonyitasi alap, 500-as Beverlybe 140k-rol indul egy fotengely es akkor meg a tobbi sallang, ami ilyenkor egy cserehez kell. Egy injektort pedig (tipus, evjarattol fuggoen) 20-25k korul mar megkapsz kulfoldrol.
Meg lehet probalni egy injektor tisztitast is (nem lottyokkel, hanem kiszerelve muhelyben), de az is legalabb 10k szerintem bevizsgalassal egyutt.
-
DigitXT
félisten
válasz SteveBeard #17928 üzenetére
Nekem az nem világos, hogy amúgy benzinszagú az olajad, csak lesz*rod?
Vagy neked még nincs is vele bajod, és az a kérdésed, hogy lehet-e? (Lehet.)látható, hallható baja nincs a motornak
Hehe, amikor már hallod, hogy zörög a hajtókar, késő. True story, bro... -
nyogo83
senior tag
válasz SteveBeard #17931 üzenetére
Acsi egy pillanatra!
Bocsi ha ugy ugy tunt, hogy kioktatas vagy nem is tudom minek vetted, csak leirtuk (sajnos sajat tapasztalatok alapjan), hogy mire lehet szamitani egy ilyen problemanal, ami nem jelentheto ki kifejezetten tipushibanak.
Egyebkent egyaltalan nem zart a topic, barki barmikor barmit irhat a topicba, nincs kinezve innen senki, ha eddig barki betevedt ide, szivesen segitettunk.
Soot, mondhatni "sorstarsak vagyunk"De ahogy gondolod, Sok balesetmentes kilometer vele!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SteveBeard #17931 üzenetére
Akkor meg nem kell foglalkozni vele, jól mondod. Ráérsz, ha majd az lesz.
Valószínűleg azért nem látsz nagyon sok megdeglett Beverly-t, mert amikor
előjön a típushibája, a tulajok foglalkoznak vele, és megelőzik a motorkárt.
Mi csak ennyit mondtunk. Nem azt, hogy parázz rajta. Épp azért kérdeztem,
hogy érintett vagy-e a problémában, vagy csak elméletileg érdekel a dolog...?De ha ezen megsértődsz (ismeretlenül), akkor bocs: nem szántam annak.
Szerk: amúgy nem vagyok autentikus forrása, hogy típushiba. (Itt olvastam.)
Elég vegyes a társaság, nem tudom, hogyan tudnánk "zártak" lenni.
Egy ezer évvel ezelőtti "topiktalálkozón" voltunk jó 5-en. 5 különböző vassal,
amiből azóta már három nincs meg - meg lassan a "lovasaik" se járnak erre.
Ha véletlenül hasonló véleményen vagyunk valamiről, az még nem zártság...
Ahogy nyogo fogalmazta, "sorstársság".Nekem vizes olajtól lett hajtókaros.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz SteveBeard #17926 üzenetére
A becsopoges erdekes dolog.
A nem no mennyiseg, csupan megnyugtato, de ettol nem lesz jo.
Parolog ezzel nincs baj. De oldja az olajban levo adalekokat es a kenesi kepessege folyamatosan csokken.
Az olaj szinted akkor fog jelentosen novekedni ha az injektor fej leallas utan nem tartja meg a nyomast, es a benne, es a csoben levo uzemanyagot elengedi. Igy pont a hengerbe folyik, de annyi nincs benne, hogy elsore eszre vedd. Szoval marad a szaglas.
Illetve a megelozes.
Toltes legyen stabil, es az elektromos halozat is stabil egyenaramot kapjon.
Az injektor fejet javasolt kitakaritani, majd ezt kovetoen revatelizalni.
A pusztulasanak egyik fo oka a silany hazai uzanyagok.Amugy a topik nem zart. pont azert vagyunk ennyi fele szoporollerekkel jelen .
Nem kell senki irasat bantasnak venni. Senki nem annak szanja.
Ehhez meg kell ismerned a topiklakok egyeniseget. Volt par Piaggio blokkos forumtars.Nekem is volt, es vissza sirom az Olasz motorkat.Digitxt: Jol elkaptad annak a nemiszervnek a masik veget .
Nah megyek beinditom a rotyogot, egy honapja meg sem mozdult.
Aztan delutan kikapom a szivatot, talaltam utangyartottat, csak pe kell mereteznem, hogy biztos jo legyen a masik .
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!