Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz 313313 #57656 üzenetére

    Na ez az, amivel a legmesszemenőbbekig nem értek egyet. A szolgáltató hálózatának (állítólagos, mert ugye a full országra a stop szükségessége nyilván egy ordas kamu volt) alkalmatlansága miatt engem, mint fogyasztót hátrány ér. Feloldják a stopot alattam. Nehogymár nekem kelljen rohangálni miatta bármit is. Egy fűszálat nem kéne keresztbe tennem...
    Hogy valaki olyan okostalan volt, hogy stoposnál nem olvastat 280-t és nem rakatja a rendszerbe, hogy nem készül fel rá, nogy ezt majd december 31-én ki kell olvasni, meg el kell tárolni az megint a szolgáltató hibája. Hogy volt rá EGY ÉVE, hogy kitalálja, hogy hogyan esnek majd ki a stopból a delikvensek és náluk mi legyen az ügymenet, de nem tette, most próbál rögtönözni valamit, az is. Hogy nincs óra, az is. Ez engem mint ügyfelet hadd ne érdekeljen, nem az én problémám. Hogy egy januárban feloldott stopnál márciusi meg áprilisi záróról beszélgetünk az is totál nonszensz.
    Ennek úgy kellett volna működnie, hogy december 29-én mint utolsó munkanapon valaki nyom egy nagy entert, ennek következményeként pedig dec 31-gyel történik egy kiolvasás, utána átrakják automatikusan nem stoposba számlázásilag az összes érintettet, január elsején az emailcímmel rendelkező júzerhez megy emalben a pdf, hogy mától fel vagy oldva, itt a doksi, nyomtasd ki, írd alá, küldd vissza (amit ha előrelátóan csináltak volna korábban szerződésileg, akkor vissza sem kell küldeni, hanem a szerződés ezen es ezen pontjai érvényüket vesztik, helyette a korábban a szerződésben szereplő, de még nem érvényes ezen pontok lépnek életbe, neadjisten simán egyoldalú szerződésmódosítás, akinek nem tetszik, felmondhatja 60 napra, nyilván senki ilyen nem lesz, mert ki lenne az a barom), a többieknek meg már készen állt a kinyomtatott, beborítékozott levél, és azt december 29-én postára is adták, igy január első hetében meg is kapják. Elképesztő, hogy ehelyett ilyeneket, mint ami most zajlik következmények nélkül meg lehet tenni... Mindezt úgy, hogy ez az egész megkésett procedúra a fogyasztónál tényleges, forintosítható kárt okoz (legyen ez bármekkora is, száz forint is százzal több a kelleténél).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák