Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Szerintem elég jól monitorozzák a piacot és tudnak kalkulálni az alapján, hogy a third party partijátékok milyen eladásokat produkálnak a PS platformon és amint az látszik, hogy érdemes lehet fektetni egy ilyenbe, akkor megtennék. De magát a brandet már generációk óta a cinematic adventure zsáner reprezentálja és az elvárás is az egy Playstation-től, hogy látványos, jól összerakott narratív kalandjátékokkal legyen tele. Ha nem tudnak ilyenekből újakat gyártani, akkor a régieket dobálják ki újra.
Cáfoljanak meg a longtime Playstation játékosok, de ha az exkluzívok eladásait nézem generációról generációra, akkor egyértelműen az látszik, hogy a közösségi élmény sosem volt elsődleges szempont talán az egy szem GT sorozaton kívül, míg azért a Nintendo meg az Xbox erősen épített rá.Amúgy pont most kezdtem el gondolkozni egy használt One+Kinect pároson, mert hiányzik.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
válasz Bad Pritt #5701 üzenetére
Valóban jól csinálja a Sony. Ezt nem is vitatom. Csak szerintem ez rövidesen már kevés lesz. Ezért kellene más utakat is bejárni. Meg ezért írtam a rímászterezést is. Persze nyilván nem véletlenül nyitott a Sony a PC felé, és szerintem ennek ezen a szinten még nincs vége.
Én ezért írtam például a (szinte!) mindenkinek szóló játékokat. Vagy akár építhetne platformon belül egy CoD alternatívát is. Mert hát valószínű multiplatformot nem fog, ha csak nem nyitna azzal a PC felé is, ami már szerintem bőven elég lenne.
De lehet rosszul látom...
Microsoft nagyon agresszív stratégiába fogott, és ezt nem csak a felvásárlások miatt írom, hanem a PR -ra, marketingre is. Mindezt úgy, hogy nem áll jobban exkluzívok tekintetében, mint korábban...és ez valószínű nem is fog nagy mértékben megváltozni. Plusz ugye nem egy platformos.
Ebben a generációban még nem, de a következőben én már elég nagy nyomást feltételezek a Microsoft részéről. Némelyik játéknál már egy platform előnynek is lehet jelentősége, nem csak az exkluzívitásnak. Tehát a játékhoz kapcsolódó exkluzív tartalmaknak. De lehet ezt is rosszul látom...
Azt most már látjuk, hogy a Microsoft nem fél elkölteni egy zsák pénzt, és valószínű a jövőben is lesznek felvásárlásai.
Ami most már a Sony -nak sem tetszik. Aki egyébként a története során nem mindig tudta kezelni a versenyt. Más szegmensben értem...bár az való igaz, hogy PS -nél valamennyire más a helyzet.
Xbox 360 -at én is nagyon csípem. Szerintem baromi jó kinect -ezni még így 2022 -ben is.
Szerk.:
Bár ott volt a PS3 időszak is, ahol elég erős volt a Microsoft meg a Nintendo is ahhoz, hogy ne szerezzen akkora piacot.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
EmThor
addikt
Az egy éves vásárolt Sony exkluzivitásokkal sem nyúlt teljesen mellé a Sony szerintem, mert a témája miatt nagyon érdekelt a Ghostwire Tokyo, első leárazásnál meg is vettem, nagyon tetszik, de újra boxon már megvenni nem fogom (max gamepass acsi vadászat lesz). Tehát 1 év hosszú idő ha érdekel egy cím és ezekkel az exkluzívokkal ha már elérik hogy konkurens platformra nem vásárolsz, és nekik nem kellett teljes exkluzivitást kifizetni akkor megerheti.
Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is!
-
Bad Pritt
nagyúr
Egyetértek amúgy, hogy ez már rövidtávon sem fog működni, csak jelenleg a számok még őket igazolják. A konzoljukból elég fogy, megúszták a launchot komoly problémák nélkül, az exkluzívok jól fogynak akár újak, akár feldolgozások, jön a VR2 és elindították a saját előfizetéses szolgáltatásukat, szóval nincs jelenleg olyan indikátor a kezükben, ami alapján azt mondhatnák, hogy itt bajok vannak és változtatni kéne, maximum a community managerektől jöhet input, hogy a felhasználók problémáznak, csak az úgy nem elég.
Vagy akár építhetne platformon belül egy CoD alternatívát is.
A Bungie-t pont ezért vették meg, nem volt náluk know how, hogyan kell sikeres live service játékot menedzselni és fps-t fejleszteni, úgyhogy most már van.
Partijátékokat viszont szvsz nem fognak fejleszteni a közeljövőben, nem illik a PS képébe sem és nincs jelenleg stúdiójuk, aki képes lenne összerakni egy értelmes programot. Talán az egyik legnehezebb meló olyan játékot csinálni, ami mindenkinek szól a gyerektől az anyján át a nagyanyjáig és mindenki egyaránt élvezheti akár egyedül, akár többedmagával, Nintendónak is közel négy évtizedes tapasztalata van már ilyenekkel, azért ennyire jók a játékaik.Microsoft nagyon agresszív stratégiába fogott, és ezt nem csak a felvásárlások miatt írom, hanem a PR -ra, marketingre is.
Jaja, a Microsoft jelenleg tanár, ha a marketinget nézzük, nevetségesen más szint, mint a másik kettő.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5704 üzenetére
Tudom, hogy már unalmas, hogy mindig ezzel jövök, de...
Ott az Astro. Abban simán van mario szintű potenciál, úgy, hogy közben passzol is a PS brandbe."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
És milyen szép pikantériája van azért ennek, hogy a Sony most attól retteg a legjobban, amit eddig a legnagyobb saját fegyverüknek tartottak. Az exkluzivitástól.
A Microsoft már jó pár éve kijelentette, hogy nem érdeklik az exkluzív dolgok. Akkor jól ki is röhögtük őket a PS oldalról. Aztán nézz oda. Most már az is elég, ha csak a lehetősége megvan annak, hogy exkluzívvá tegyék a CoD-ot.
Kedves Sony!
El kell adni a Pókember filmes jogokat a Disney-nek véglegesen. És meg kell venni a Take Two-t a GTA miatt. Akkor lenne a COD exkluzivitásra, esetleges válasz.Üdv,
Misike
Ui.: Örülök, hogy segíthettem!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
Régen is voltak, Crash Bandicoot, Jak and Daxter, Spyro, Ratchet and Clank és ezekkel azért lefedtek egy relatív széles réteget a platformerek közt, voltak hozzájuk vadhajtások is, de egyik sem érte el a N legnagyobb sikereit, hiába volt óriási a Playstation platform mögöttük. Szerintem nagyrészt ezért sem erőltették már a PS3 érát követően.
Astróból ilyen Kingdom Hearts klón el tudnék amúgy képzelni.Meg amúgy a split screen, sőt, önmagában a koop képesség kihalófélben van valamiért manapság Xbox-PS fronton. Ha valaki azt mondja nekem 2010-ben, mikor két gépen négyen toltuk a Halo Reach kampányát, hogy a Halo 5-ben nem lesz local coop, az utána következő játékban meg teljes mértékben hiányozni fog, akkor lehet sírtam volna.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #5707 üzenetére
Ezek mind nagyon jók, de hiány belőlük valami, ami az Astro-ban valahogy megvan. Nem biztos, hogy meg tudnám mondani, konkrétan mi ez a faktor, de... De van.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Cukifaktor. Sokkal gyerekesebben gagyibb, egyszerűbb, mint a Rachet például. Egy Mario-hoz képest szerintem bármelyik Rachet egy hardcore játék. Az Astro és a Mario is nagyon egyszerű. Már-már fapados játék. És erre nem tudnak ráérezni. Vagyis a Sony pont ráérzett az Astro-val, mert ebben egyetértek veled, hogy azt lehetne továbbvinni.
Egyébként pont aktuális a körömben, hogy PS4-re egy 6-7 éves kisfiúnak a Rachet-et ajánlottam. És ma mondják, hogy hétvégén óriási hiszti, vergődés volt, mert nem tudott benne haladni. Valahol elakadt. Na most egy Mario-ban nem tudsz elakadni. Pont ez a jóleső fluidság van, semmi tét, semmi bonyodalom. Amiket Bad Pritt felsorolt, egyik se jó példa. Mert egyik sem hasonlítahó a Mario, Kurby, Astro és egyéb játékok receptjéhez. Nem elég casual játékok. Még ha nekünk azok is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
A Spyro kifejezetten gyerekeknek szólt, a Crash Team Racing meg bevallottan Mario Kart copy volt, szóval próbálkoztak ők régen, csak senkit nem érdekelt igazán. A többi tényleg nehezebb.
Az mondjuk egy nagyon jó ötlet volt, hogy az új Astrót ingyen adták a PS5-höz, tudnának rá építeni, bőven a legjobb élményem PS5-ön.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
hombre[EU]
veterán
válasz ProEvoFan #5685 üzenetére
nem a modernwarfarekrōl van itt szó,hanem a f2p warzone-ról...abban van a cash. egy számozott codot már a from software is körbehugyozza, azoknak már rég befellegzett.
amikor a cod után sír jimbojumbo akkor a warzone mikrotranzakciók lebegnek a szeme elōtt,amibōl milliárdok folynak be...míg egy blackopsból elmegy egykét mil. teljes áronLife, Uh, Finds A Way
-
opr
veterán
Sackboy is ilyen, aztán mégis valahogy abból is hiányzik az a szikra, amitől nem csak simán jó lesz egy játék, hanem olyan igazán zseniális. Ráadásul teljesen korfüggetlen a dolog. 4x éves ritkán játszó (újabban ez azt jelenti, hogy kb semennyire) de kocka haver is 10p alatt úgy ráfüggött, pláne a speedrunokra, hogy mikor végre letette, röhögve mutatta, hogy remeg a keze.
Szóval, szerintem az van, hogy az Astro-val megfogtak valamit, ami 2-3 évtizedente egyszer sikerül egy valakinek.Innentől a különbség az, hogy lesznek-e olyan ügyesek meg okosak, mint a Nintendo. Merthogy ügyesen csinálva csak az Astro-val el lehet adni még 3 generációnyi konzolt, mielőtt kijön a következő, ami ennyire zseniális. Csak... Az van, hogy ilyen téren a sony nem ügyes. Sőt, konkrétan általában balfasz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
őstag
Csak félig-meddig tartozik ide, de talán ON -ban elmegy.
Fandom Acquires Leading Entertainment & Gaming Brands Including GameSpot, TV Guide and Metacritic
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
_drk
őstag
Mondjuk ezeket olyan könnyű mondani, hogy csináljanak Mario-t vagy fasza Liveservice-es multis lövöldét.
A CoD-nak vagyis Activision-nek a Warzone a második próbálkozása volt, pedig 15 éve multis lövöldét gyártanak.
Ubisoftnak a Siege kb 4-5 év kellett mire felkapták, vagyis amikor elkezdett normálisan működni a játék.
A Valorant-ot a Riotnak nem sikerült felfuttatni.
A New World-el se játszik már senki, tehát 15 év múlva se sikerül a WoW-ot legyűrni, vagy legalább megközelíteni. -
opr
veterán
Az van, hogy mario-t mar nem kell csinaljanak. Gyakorlatilag keszen van. Mar csak elni kellene a lehetoseggel. Nem olyan nehez az, ugyanaz a csapat mar lehozott zsenialis, teljes aru Astro AAA jatekot PSVR-ra. Az is abszolut top3-ban volt a VR jatekok kozott. Szoval a fejleszteshez a kepesseg megvan, a csapat megvan, a finanszirozas megvan, a kreativ processek megvannak. Minden megvan.
A maradekhoz osszesen annyi kene, hogy megkapjak az megrendelest AAA Astro jatekokra, aztan mogejuk legyen rakva a megfelelo marketinggepezet, ami raadasul Astro-t, mint olyat felemeli a PS kabalaja szintre. Nem olyan rohadt nehez dolog ez, plane nem egy ilyen sulyu cegnek.Live service lovolde az mas kerdes. Az elso az biztos, hogy olyan, mint a jo szex (nyogvenyelos). Valoszinu sokaig is tartana megcsinalni az elso fecsket, ha most allnak neki, talan generacio vegere keszen van. De ott se a live service a nehez kerdes, ahhoz megvan mindenuk, hanem az, hogy egy olyan szinten jo lovoldet csinaljanak, ami akkorat megy, hogy kiuti a nyeregbol a CoD-ot, es ezt folyamatosan update-eljek erdemleges contentekkel, illetve par evente jojjon ki uj resz. Ez az utobbi az, ami tenyleg rohadt nehez. Ez se megugorhatatlan, de nehez. Plane management szempontbol, mert annyi penzt/eroforrsat kell ra lekotni, hogy sokat, es tenyleg csak akkor terul meg, ha nagyon jol sikerul. Ezert nem megy senki a CoD ellen. Mert hatalmas kockazat, es ha nem jon be, abba bele tud roppanni egy ceg. Ok, egy SONY valszeg tulelne, de evekig ereznek a hatasait Ok is. Batornak kell lenni egy ilyen lepeshez, Jimbo meg minden, csak nem bator es kockazatkereso.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Jah, abszolut. Sot... Igazabol mar ezerszer bebizonyosodott, hogy a masolasnak nincs jo vege. Valami teljesen uj univerzum, lovoldebe eleg jo sztorival, legyen jo a gunplay stb, fuggjon ra a nep, fontos, hogy mindez legyen teljesen multiplatform, aztan johet a Live service varians mindenfele online modokkal. Nem feltetlen kell itt CoD-os lovolde, siman lehet kb elso vilaghaborutol urpancelos scifis akarmi is, nem az a lenyeg.
Hulyen hangzik, de a fontos dolog tenyleg az lenne, hogy jo legyen az univerzum meg a gunplay, es minel tobb platformon elerheto legyen. A tobbi mar-mar trivialis. De ez viszont pont eleg nehez."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
zozika84
őstag
Mindenesetre bízom benne, hogy a Sony nem tesz keresztbe az Acti-Blizzard felvásárlásnak....foglalkozzanak inkabb a remasteredek remakelésével, az érdekli őket úgyis mostanában
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
opr
veterán
válasz zozika84 #5726 üzenetére
Miert biztal benne ennyire? Miert lenne jo neked, mint egysegsugaru vegfelhasznalonak az, ha vegbemegy ez a felvasarlas?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Bad Pritt #5714 üzenetére
Spyro (true story): [link] Jó, akkor a gyerkőc még kisebb volt. És nem is engedtük szinte játszani sem még akkor. Szóval akkoriban kóstolt bele az egészbe, de akkor is. Egy Mario Kart vagy más Mario az ment nekik hamarabb.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
opr
veterán
válasz zozika84 #5730 üzenetére
Amugy tenyleg nem ertem, mi van ujabban a SONY haza tajan. Tenykent tudom, hogy kemenyen meloznak magukat a jatekfejlesztok, animatorok, muveszek, stb, es nem remastereken (ennel tobbet reszegen se tudtam kihuzni beloluk, de ha de, akkor se irhatnam le ).
Aztan valahogy nem igazan latunk ebbol megse semmit.Szoval most vagy az van, hogy valami nagyon nagy szar van a palacsintaban, vagy az van, hogy most ez egy ilyen tervezett uborkaszezon, aztan megindul az uthenger, vagy nem tudom. Azt tudom, hogy folyamatosan annyi a melo, hogy ihaj.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
zozika84
őstag
-
opr
veterán
válasz zozika84 #5734 üzenetére
Teljesen egyetertunk. Az egyetlen, hatalmas mazlijuk annyi, hogy a konkurencia is balfaszkodik, ott se jonnek a jatekok. Ha ez nem igy lenne, mostanra nagyon mashogy nezne ki a jovokep ebben a generacioban. Most meg 50-50, nagyon nincs meg ez a meccs lejatszva. Ami amugy eleg ijeszto Sony szempontbol, mert akkora elonnyel indultak, hogy onnan eljutni oda, hogy 50-50, ket ev alatt, az durva. Szvsz kb az fog donteni, hogy melyik oldalon kezdenek el jonni elobb a tenyleg uj es jo ex cimek, es milyen iramban.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
_drk
őstag
Nem is tudtak több PS5-öt gyártani.
Ami még most jó tipp, hogy nem akarnak 2 generációra fejleszteni, de a 20 milliós eladás még nem elég, hogy megfelelő eladást produkáljon.
Amit nem látunk, hogy egy csak új genre kiadott játékot mennyien vesznek meg és egyáltalán mi lenne az elvárás.
De azt tudom, hogy túl nagy volt a hype! Nem egy kollégám van akinek otthon van a PS5-je, de nem is játszik vele. Nem mintha sok minden lenne mostanában, de az igazi kockák mindig vesznek valamit és esetleg nagy megjelenéssekkor 3 játékot is behúznak, ami kiad most 60 dollárt vagy Eurót.
Gondolom ezeket az adatokat látják, hogy a 20 millió konzolon mennyi az aktív játékos és aktív vásárló. -
opr
veterán
Ebben mondjuk simán lehet valami, hogy nem akarnak szívni a crossgennel, viszont nextgen meg még nincs elég.
Többi: na igen, ez is igaz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
NyMRooD
őstag
Egyik sem biztos, hogy lesz a felvásárlás után, egyébként meg Crash így is úgy is lesz, Spyro és Tony Hawk talán a Guitar Hero-val meg várjuk meg, hogy mekkorát megy a Rocksmith live verziója.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
NyMRooD
őstag
Szerintem az MS nem más franchise folytatásokra fogja ráállítani a felszabaduló csapatokat, hanem teret fognak kapni, hogy azt csináljanak amit szeretnének (2-3 évenkénti cod mellé).
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
NyMRooD
őstag
válasz zozika84 #5734 üzenetére
A mellett, hogy egyetértek veled (baromira a babérjain ül a Sony), az MS sem erőlteti meg magát, pedig 100%, hogy ott is készülnek a dolgok.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
NyMRooD
őstag
A Rocksmith-ben is vannak ha jól tudom hasonló játékmódok, persze attól még igazad van, hogy nem egyenlő a kettő, de ha felpörög lehet rápróbál az activision is.
szerk.: Van benne annyi ráció mint abban, hogy ha az MS megveszi őket akkor lesz GH.
[ Szerkesztve ]
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
Wesder
félisten
-
őstag
Jövőre azért az Xbox erősebb lesz így is exkluzívok terén, hogy egyébként elmondásuk szerint annyira nem gyúrnak rá. Nekem mondjuk a Hellblade 2 vagy az új Forza Motorsport lesz érdekesebb.
Persze mindezt úgy, hogy PC megjelenéssel.
Meg amúgy elnézve a mostani évet, jó sok multiplatform játék csúszott át 2023 -ra. Így ha a fele meg is érkezik, akkor is húzós lesz anyagilag következő év.
Nintendo -n is jön az új Zelda...már előre fáj a 2023. De akár a Diablo IV. is lehet pénzes téma, ha előbb jön mint hogy az üzlet lezárulna.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Wesder
félisten
A new version of The Outer Worlds, the ‘Spacer’s Choice Edition’, has been rated for PS5, Xbox Series X|S and PC
Érdekes hogy ebből lesz PS5 verzió, miközben pl a Hellblade nem kapott.
Mindenesetre örvendetes.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
őstag
Our vision for gaming: More choice and more games for people everywhere
Activision-Blizzard felvásárlással a fókuszban.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ProEvoFan
nagyúr
More games on more devices including Xbox,
PlayStation, phones and online.
Így már elhiszem.Benefits for the gaming industry
Greater competition in traditional gaming, where Sony and Nintendo will remain the biggest.... Ezen jót nevettem. Mintha egy aktuálpolitikai propagandát olvasnék egy vidéki "Lőlö" lapban ..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Macska topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Napelem
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Ayn Odin 2 Pro
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Nintendo Switch OLED Dual-Boot CFW 18.0.1, 512GB microSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 2./2. (R.-től,Z.-ig)
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel