Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Sokan, sok helyen irtak/irjak/kerdezik, hogy mi a kulonbseg egy nullarol konzol ex-nek tervezett (hibasan koznyelvben xy platformra/vasra optimalizalt) cim, es egy barmi mas kozott, illetve hogy miert mondom azt, hogy grafikai (es egyeb) minosegi problemakat, illetve megkoteseket fog jelenteni, ha minden XBOX ex jonni fog PC-re is es ennek megfeleloen kell tervezni a jatekot a kezdetektol. Tovabbra is ugy gondolom, hogy emiatt a dontes miatt hiaba erosebb az XSX, mint a PS5 papiron, az exkluziv cimek valoszinuleg szebbek lesznek PS5-on, mint az exkluziv cimek XBOX-on, mint ahogy igaz volt ez a jelen generacio eseten is.

    Nos, itt vegre egy publikus, jo pelda arra, hogy mirol beszelek, konkretumokkal:

    PORTING DETROIT: BECOME HUMAN FROM PLAYSTATION® 4 TO PC – PART 1

    Erosen szakmai hangvetelu a cikk, de szerintem szepen lassan olvasva, ertelmezve laikusok szamara is erdekes, ertelmes es informativ lehet, bar teny, hogy nem art beletenni nemi extra energiat, ha az ember amugy nincs benne a dologban. Jo olvasast kivanok! :R

    ui: A multiplatform jatekok az mas kerdes, azokat most ne keverjuk ide, teljesen mas kavehaz, teljesen masik beszelgetes, de a tl;dr konkluzio, hogy azok valoszinuleg picit szebbek lesznek XSX-en, plane miutan megtanulnak rendesen banni vele a studiok/kipofozza az MS az SDK-t.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák